Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


4 απαντήσεις

    Η Lada και ο wankel

    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Πεμ 26 Μάης 2011, 12:45 pm

    Αν και δεν φαίνεται να υπάρχει καμιά άδεια από την NSU και οι Ρώσοι προχώρησαν στην σχεδίαση και κατασκευή περιστροφικών κινητήρων με ένα, δύο, τρείς και πιθανότατα τέσσερις ρότορες, τοποθετώντας τους σε διάφορα μοντέλα Lada και Volga.

    Η Lada και ο wankel LadaRotary1


    Την κατασκευή τους ανέλαβε η Auto Vaz, η μητρική εταιρία της Lada. Το πρώτο ρόταρυ Lada κυκλοφόρησε το 1978 με μονορότορο κινητήρα.
    Περίπου 8 διαφορετικά μοντέλα Lada sedan εξοπλίστηκαν με περιστροφικό κινητήρα, με περίπου 20 διαφορετικές παραλλαγές κινητήρων από μονορότορους μέχρι και τετραρότορους*. Το 1980 γύρω στα 250 μονορότορα Lada πωλήθηκαν σε ιδιώτες και ίσως να είναι και τα μόνα που δόθηκαν στον μέσο Ρώσο πολίτη.
    Αυτά λοιπόν τα 250 οχήματα που δόθηκαν στους πολίτες έφεραν τον μονορότορο Vaz 311 κινητήρα σε αμάξωμα τύπου Lada Vaz-21018 (Τα Lada στη Ρωσία δεν έχουν ονομασίες τύπου Samara – Niva κλπ αλλά κωδικούς τύπου Vaz-XXXX).

    Engine type Vaz 311 (Single rotor)
    RE = 102 mm (Craig comment - rotor eccentricity/trochoid dimension.)
    ECC= 15 mm (Craig comment - Eccentric shaft/Rotor journal offset from centreline)
    Rotor width = 80 mm
    70 bhp @6000 rpm
    95 Nm @3500-4000 rpm
    Comp = 9.5:1


    Το πιο ασυνήθιστο χαρακτηριστικό των ρώσικων wankel ήταν το «anti-freeze injection system» που ψέκαζε αντιψυκτικό στο μοτέρ για την εκκίνηση στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες της Ρωσίας.
    Η απόδοση αυτών των κινητήρων φαίνεται να ήταν αρκετά καλή αλλά η αντοχή τους μάλλον χάλια, αφού φαίνεται από κάποιες λίγες στατιστικές που είδαν το φώς να έχουν διάρκεια ζωής κατά μέσω όρο 20.000km. Πολλά έσπαγαν πρίν την πρώτη αλλαγή φίλτρου στις 10.000km και τα πέταγαν αντικαθιστώντας τα με συμβατικούς κινητήρες 1.300cc.
    Κάπου εκεί τελειώνει το μοντέλο Vaz-311 και μετά το 1982 ξεκινάνε τα διρότορα Vaz 411 με περίπου 120hp και Vaz 413 μεγαλύτερης διαμέτρου με 20hp περισσότερους, αρκετά από τα οποία τοποθετήθηκαν και σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. Επίσης κατασκευάστηκαν τριρότορα και τετραρότορα που εξόπλισαν φυσικά τις ένοπλες δυνάμεις και τις μυστικές υπηρεσίες της Ρωσίας.

    Λίγες πληροφορίες υπάρχουν γενικά για τα οχήματα αυτά και πιο λίγες είναι οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν οι περισσότερες σε Ρώσικα site. Το παρακάτω πινακάκι αναφέρει ότι είναι γνωστό και με κάθε επιφύλαξη για την ορθότητά του...

    Η Lada και ο wankel LadaRotaries-1

    The VAZ-21108 Car (first made in 1978) was powered by a single rotor VAZ-311 engine.
    The VAZ-21109 Car was a minor update to this body shape but powered by a two rotor VAZ-411 engine.
    This car was licensed from Fiat (Fiat 124 sedan)


    The VAZ-21059 Car (first made in 1980) was powered by the two rotor VAZ-411M engine, and also the two rotor VAZ-4132 engine
    Transmission was a 4 speed manual and the car had an optional extra fuel tank.
    Again, this car was licensed from Fiat (based on the Fiat 131 sedan)


    The VAZ-21079 Car (first made in 1982) was basically an updated version of the VAZ-21059 except it used the two rotor VAZ-411-01 engine, and the two rotor VAZ-4132 engine
    Transmission was a 5 speed manual and the car had an optional extra fuel tank.


    The VAZ-2108-91 Car (first made in 1984) was powered by the two rotor VAZ-415 engine.
    Transmission was a 5 speed manual.
    This was the first Russian designed model, and was sold in several western markets as the Lada Samara.


    The VAZ-2109-91 Car was an updated VAZ-2108-91 (same drive train)


    The VAZ-2115-91 Car was an all new design and was powered by the two rotor VAZ-415 engine.
    Transmission was a 5 speed manual.


    The VAZ-2110 Car was supposedly powered by the two rotor VAZ-415 engine.



    Η Lada και ο wankel P3932bfcd_autowp_ru_vaz_21053_lada_3


    Η Lada και ο wankel P3932c05a_VAZ2115


    Η Lada και ο wankel P3932bfc4_2


    Η Lada και ο wankel Pg07_13b


    Η Lada και ο wankel Pg07_14b



    Περισσότερες λεπτομέρειες και videos από αύριο…


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mavros Piravlos στις Σαβ 28 Μάης 2011, 5:48 am, 1 φορά
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 28 Μάης 2011, 4:37 am

    Μια χαρακτηριστική φωτογραφία ρότορα - housing - εκκεντροφόρου απο Ρώσικο wankel

    Η Lada και ο wankel LadaRotary2

    Ο κινητήρας

    Η Lada και ο wankel LadaRotary3

    Lada Rotary επι το έργον Laughing

    Η Lada και ο wankel LadaRotary4
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 28 Μάης 2011, 6:42 am

    Και μερικές αποκλειστικές φωτογραφίες απο τον Ρώσο συνάδελφο του JDM-R! γιατί και εκεί το tuning πάει σύννεφο...

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4151

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4152

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4153

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4154

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4155

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4156

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4157

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4158

    Η Lada και ο wankel LadaVaz4159

    Η Lada και ο wankel LadaVaz41510

    Η Lada και ο wankel LadaVaz41511

    Η Lada και ο wankel LadaVaz41512

    Η Lada και ο wankel LadaVaz41513
    avatar
    endless


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : Sa22-Fd3s Latest Horsepower : 280+480
    Rebuilds : Απο το στομα σου. .
    Αριθμός μηνυμάτων : 1510
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  endless Κυρ 29 Μάης 2011, 2:23 am

    Αυτα ειναι μοτερ!
    Ποιος Renesis!

    Τρομακτικες εισαγωγες κ εξαγωγες!!!!

    Εχεις λιωσει Κωστακο στο pc, γι αυτο εξαφανηστηκες. . . . ?
    Ετοιμαζεις το νεο σου project σε Ρωσικο μοτερ κ 2baro? Razz
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Κυρ 29 Μάης 2011, 7:00 am

    Τα ψάχνω εδώ και καιρό, βρήκα ενδιαφέρον το ότι κάποιος άλλος εκτός από τη Mazda ασχολείται σοβαρά και έχει σε παραγωγή τόσα διαφορετικά μοτέρ wankel, πράγμα που δεν ήξερα. Φυσικά οι Ρώσοι είναι για την πάρτη τους και δεν «φωνάζουν», μόνο στη γλώσσα τους θα βρει κανείς πληροφορίες, και φυσικά είναι πολύ του tuning! Ένας λόγος παραπάνω για να ψάξω Twisted Evil


    Μιας και έχεις τριρότορο, δες και αυτά… VAZ-??? 3rotor

    Η Lada και ο wankel 426a

    Η Lada και ο wankel 426b


    VAZ-426 3rotor

    Η Lada και ο wankel 426c

    Η Lada και ο wankel 426d

    Η Lada και ο wankel 426e

    Η Lada και ο wankel 426f

    Η Lada και ο wankel 426g

    Η Lada και ο wankel 426j

    Η Lada και ο wankel 426k

    Η Lada και ο wankel 426l

    Η Lada και ο wankel 426m


    Σύγκριση μεταξύ Vaz-426 vs FD3S

    Η Lada και ο wankel 426vsFD3s


    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Κυρ 29 Μάης 2011, 7:08 am

    Τώρα που το παρατηρώ καλύτερα το housing του FD έχει πάνω φούξια μαρκαδόρο, χμμμμ λες να πέρασε απο τον Χρήστο? Rolling Eyes
    giorgos 75
    giorgos 75


    Η Lada και ο wankel Verified
    Latest Horsepower : ?????????
    Rebuilds : Rebuild???τι ειναι α
    Αριθμός μηνυμάτων : 827
    Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2010
    Ηλικία : 49
    Τόπος : ΘΗΒΑ

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  giorgos 75 Κυρ 29 Μάης 2011, 7:42 am

    ρε συ Κωστα μιας που μιλας και τα Ρωσικα Razz Razz Razz
    για πες μας τι λενε αυτα απο ιπποδυναμη και αντοχες???
    κανα βιντεακι θα δουμε???
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Κυρ 29 Μάης 2011, 10:47 am

    Αν δεν σε ενδιαφέρει να μάθεις ρώσικα, πήγαινε κατευθείαν στο τρίτο λεπτό





    GTi
    GTi


    Η Lada και ο wankel Verified
    Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 220
    Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
    Ηλικία : 45
    Τόπος : L.A.

    Η Lada και ο wankel Empty Απ: Η Lada και ο wankel

    Δημοσίευση  GTi Κυρ 29 Μάης 2011, 11:55 am

    Πολύ ωραίο thread. Το video είναι όλα τα λ7.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ 25 Νοε 2024, 2:57 am