Η NSU ήταν η πρώτη εταιρία που σε συνεργασία με τον Dr Felix Wankel έθεσε σε παραγωγή αυτοκίνητα με κινητήρα wankel. Όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλησαν να αναπτύξουν κινητήρες τύπου wankel ήταν υποχρεωμένες να αποκτήσουν πρώτα ειδική άδεια από την NSU "NSU-WANKEL LICENSE".
Δύο μοντέλα παρήχθησαν με wankel κινητήρα από την NSU, το μονορότορο Spyder που ήταν και το πρώτο rotary παγκοσμίως και το διρότορο Ro80. (H Mazda κέρδισε την κούρσα για την παραγωγή του πρώτου διρότορου με διαφορά 3.5 μηνών με το Cosmo Sport).
Δύο μοντέλα παρήχθησαν με wankel κινητήρα από την NSU, το μονορότορο Spyder που ήταν και το πρώτο rotary παγκοσμίως και το διρότορο Ro80. (H Mazda κέρδισε την κούρσα για την παραγωγή του πρώτου διρότορου με διαφορά 3.5 μηνών με το Cosmo Sport).