mariosrethymno έγραψε:logo tou oti den iksera polla pano sto veltiotiko tomea den eixa kai krisi otan rwtisa posa aloga einai to autokinito mou dedomenou to 8ari pou opos legete se mia parousiasi oxi sto videaki alla se ena arthro ena mauro oti vgazei 300 aloga 39 kila ropis sta o.4 kai logika tosa tha evgaza kai egw o xristos mou pe oti logo xamilis simpiesi isos na vgazw ligotera ena allo 8ari me 0.8 vgazei 330 opote logika kai an egw anevaza 0.8 330 den tha pigena ?? apo tin stigmi pou ta amaksia eitane ta idia katevika me tin kaula mou oti to amaksi mou einai 300 kai piga na to peksw kontrakia me ena abarth punto pou eitane kai auto 300 aloga ton ipia vevea me mikri diafora vevea epekse rolos tou oti kai to paidi pou odigouse to abarth .....
Καλησπέρα Μάριε.
Απ αυτό το κομμάτι του ποστ πιάνομαι και σου απαντάω.. (το λέω αυτό μιας και δεν θα ασχοληθώ με ''χρεώσεις'' - ''φήμες'' και λοιπά που δεν με αφορούν.. και δεν αφορούν και κανέναν άλλο βασικά πέραν του εαυτού σου και του Χρήστου..
Κατ αρχάς 0,4 και 300 άλογα... δεν γίνεται...
Ανέφερες ότι δεν γνωρίζεις πολλά από βελτιώση οπότε αυτό δικαιολογεί κάπως την όποια σύγχυσή σου στο ποστ..
Το μαύρο που αναφέρεις με μπερδεύει λίγο αν και νομίζω ότι αναφέρεσαι στου πύραυλου με το προηγούμενο setup.. Τ618Ζ emanage blue.. αυτό όμως φίλε μου είναι cosmo και θυριδωμένο... και σε καμία περίπτωση 0,4
Έπειτα ρώτησες τι ιπποδύναμη βγάζει το δικό σου.. εμμ άκυρο ο εκάστοτε βελτιωτής δεν είναι δυναμόμετρο.. θα σου πει στο περίπου αν θέλεις ακριβή αριθμό η λύση είναι μόνο το δυναμόμετρο.. αλλά και στο περίπου που σου είπε κακώς για μένα υπολόγισες (και δεδομένου ότι δεν έχεις όπως λες εμπειρία) ότι αφού δεν είναι 330 θα είναι 300...
Και μάλλον η όλη συζήτηση για μένα είναι ''όχι και τόσο σωστή''
Θα σου εξηγήσω γιατί..
Θεωρώ λάθος μια βελτίωση να βασίζεται στα απόλυτα νούμερα..και θεωρώ ΜΕΓΑ λάθος το να βγάζεις συμπεράσματα για την
ιπποδύναμη από πατήματα..
Τι εννοώ με τα παραπάνω τώρα..
Για το πρώτο η άποψή μου είναι ότι λες στον εκάστοτε βελτιωτή σε τι ιπποδύναμη θέλεις στο περίπου να κινηθείς.. σε τι φάσμα θέλεις να την αποδίδει το αμάξι, και τι χρήση το θέλεις.. (κόντρα, ταξίδια, πίστα ντριφτ, drag.. κτλ..) ο βελτιωτής σου προτείνει το setup προχωράς εφ όσον συμφωνήσετε και μόλις τελειώσει το build παίρνεις το αμάξι να δεις αν έγινε αυτό που θέλεις... Αν δηλαδή το αμάξι δυνάμωσε, αν δαιτηρεί την οδηγησιμότητά του.. (αν όχι τι πρέπει να αλλάξει) και αν θέλεις να ξέρεις και νούμερο από περιέργεια πας και ένα δυναμόμετρο... Αυτή είναι η γνώμη μου και τίποτα παραπάνω έτσι (μην παρεξηγηθώ)..
Για το δεύτερο.. Ένα πάτημα έχει πολλούς παράγοντες.. διότι εσύ μπορεί πχ να αποδίδεις 300 άλογα στον στρόφαλο.. ΑΛΛΑ δεν θα ανοίξετε με τους στρόφαλους... ο στρόφαλος πρέπει να μεταδώσει αυτά τα άλογα κάτω.. που σημαίνει απώλειες από μετάδοση (περισσότερες σε πισωκίνητο λιγότερες σε μπροστοκίνητο) απώλειες από πιθανή κόπωση του μοτερ (πολλά χιλιόμετρα κτλ..) , βήμα (σχέση μετάδοσης) βάρος αυτοκινήτου, εμπειρία οδηγού.. όλα αυτά παίζουν ρόλο και παίζουν τέτοιο ρόλο που έχω δει αμάξια να είναι δυνατότερα σε στρόφαλο όμως να είναι πίσω...
Επίσης και για να μην είμαστε off topic μπορούμε να συζητήσουμε τα περί αριθμών-αλόγων-βελτιοτικών εδώ..
http://www.rx8antiforum.gr/t383-topicΣτην βελτίωση καλό είναι να ακούς γνώμες, καλό είναι να διαβάζεις 5 πράγματα σε φόρουμς ΑΛΛΑ .. όταν θα έρθει η δεδομένη στιγμή θα πρέπει να ΚΛΕΙΣΕΙΣ ερμητικά τα μάτια και τα αυτιά σου και να βασιστείς στον εαυτό σου.. γιατί στην τελική εσύ είσαι ο αποδέκτης.. ούτε εγώ ούτε ο jdm-r ούτε ο giorgos75 ούτε κανένας άλλος...
Η βελτίωση χρειάζεται αντίληψη για να έχει ουσία αλλιώς την μία μέρα το αμάξι θα γ@μ@ει και την άλλη θα είναι χάλια (αναλόγως με ποιον θα πίνεις καφέ στην κάθε περίπτωση)
Συγνώμη αν σε κούρασα φίλε μου και στα λέω όλα αυτά
φυσικά καλοπροαίρετα και φυσικά για να βοηθήσω.. όχι ότι είμαι κανένας ειδήμων βέβαια... αλλά ότι μπορούμε..