μαζεψα ολες τις απαντησεις εδω απο το κειμενο σου μια μια με τη σειρα οπως τα εγραψες.
Ασε με σιγα σιγα να τελειωσω και το ξανασυζηταμε. Godfather-x8 έγραψε:Πήρα την πρωτοβουλία να κάνω γνωστή την προσωπική μου ιστορία, που αφορά την βελτίωση του αυτοκινήτου μου, θέλοντας έτσι να μοιραστώ μαζί σας τα γεγονότα που έχω ζήσει, το οικονομικό κόστος που έχω περάσει και πάνω απ’ όλα το ψυχολογικό. Κάποιοι πιθανών να αναγνωρίσουν στα λόγια μου τις δικές τους προσωπικές ιστορίες και κάποιοι άλλοι ίσως να αποτραπούν από το να μπουν σε μια τέτοια διαδικασία πολύ επιζήμια και χωρίς τέλος, που δεν σταματάει ποτέ και συνεχώς ζητάει (ή το κάνουν «κάποιοι» ηθελημένα να ζητάει) και άλλα και άλλα και άλλα….
Αργησες 1.5 χρονο να ενημερωσεις τον κοσμο για τον γολγοθα που τραβηξες,
και μετα απο 1.5 χρονο ενω αποθεωνες το μηχανικο σου ενω εχεις γεμισει το
https://www.youtube.com/watch?v=vDyHcfWPBm8 με βιντεακια απο κοντρες ανοιγματα dragster T.D χωρις να σε πουληση το αμαξι σου,
ετσι ξαφνικα μετα απο 1.5 χρονο και
ενω μηνες τωρα το φτιαχνεις αλλου ετσι ξαφνικα λοιπον φταιει ο μηχανικος σου,και αποφασιζεις να γραψεις το εν λογο κειμενο.
Godfather-x8 έγραψε:Τον 01/2010 μετά από 1βδομαδα στο συνεργείο, έδωσα στον βελτιωτή μου 400€ για ένα όργανο knock sensor και 8.000€ για το Τ618 κιτ, το οποίο περιλάμβανε: τουρμπίνα, 618, εγκέφαλο HKS F-con, ιντερκουλερ, σκάστρα, boostcontroller, fc δισκόπλατο βολάν, greddy φίλτρο, 2 μπεκ και ρύθμισμα! (στο κίτ αυτό δεν έγινε κανένα θυρίδωμα στο μοτέρ, η βελτίωση ήταν περιφερειακή). (https://www.youtube.com/watch?v=0xH11TWPMpU)
Το τελικό αποτέλεσμα όμως από όλη αυτή την διαδικασία δεν ήταν το αναμενόμενο ή τουλάχιστον δεν ήταν αυτό που με είχε κάνει να πιστεύω ο μηχανικός μου. Σε δυναμομετρηση που του έκανα στην Κρήτη το αμάξι ήταν πολύ λιγότερο από 300hp, ενώ ο ίδιος με είχε διαβεβαιώσει πως ήταν 300+hp. Το βασικότερο όμως ήταν το γεγονός ότι κατά την διάρκεια της μετατροπής στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου, έμαθα ότι ήμουν ο 3ος χρήστης που φορούσε αυτό το κιτ αφού πριν το φορούσε πελάτισσα του που το έβγαλε γιατί είχε κάνει GT30 βελτίωση. Εγώ είχα πλήρη άγνοια για το γεγονός αυτό, καθώς δεν με είχε ενημερώσει ότι θα μου τοποθετούσε μεταχειρισμένο κιτ, πράγμα που θεωρώ ότι ήταν καθήκον του και όφειλε να με ενημερώσει. Όταν εγώ ο ίδιος τον ρώτησα αν αυτό αληθεύει, μου απάντησε ότι είμαι ο 2ος που το φοράει, καθώς η πελάτισσα του, που το φορούσε καινούργιο, είχε κάνει μόνο 200km, ενώ το αμάξι της το είχε αγοράσει μεταχειρισμένο turbo(!!!). Μην θέλοντας λοιπόν να δώσω συνέχεια στο θέμα και δείχνοντας εμπιστοσύνη στα λόγια του, πήρα το αυτοκίνητο μου και κατέβηκα στην Κρήτη.
Στο ποσο δεν νομιζω να ειχες αντιρηση?
Οσο για το αποτελεσμα σου εδωσα δυναμομετρηση με 310 αλογα.
Εφοσον δεν ηταν αληθινα επρεπε να μου το πεις και συγκεκριμενα
οχι σε μενα αλλα στον Μοτη που ρυθμισε.Οσο για το κιτ το μεταχειρο στο ειπα ξεκαθαρα και ο λογος,οτι θα το παρω πισω και με 1500ευρω διαφορα θα βαλουμε χταποδι αλλο καινουριο τουρμπινα καινουρια gt30 down pipe καινουριο και αλλη εξατμιση μεχρι διχαλο 76αρα.
Οπως και εγινε.
Πιστευω ηταν τιμια προταση απο τη στιγμη που μια τουρμπινα μονο καινουρια εχει 1200ευρω.
Πιστευες εσυ πως με 1500 ευρω θα επερνα πισω το κιτακι 618 μετ/νο απο καινουριο και θα τα ξαναβαζαμε ολα καινουρια με gt30.
Το αν ηταν το δευτερο και τριτο χερι μπορει να στο πει η πελατισα οπως λες και το ειχες συζητηση μαζι της,
η ο γιωργος75 απο θηβα που το αγορασε 2300 και δουλευει μια χαρα ακομα.
Godfather-x8 έγραψε:Προς έκπληξη μου όμως, δύο μόνο περίπου εβδομάδες αργότερα και ούτε 1.000km, ο δίσκος (που μου είχε χρεώσει για 500ευρω) πατίναρε πάρα πολύ. Ερχόμενος σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον εν λόγο μηχανικό, με ενημέρωσε ότι ο δίσκος που φορούσε το αυτοκίνητο μου και που ο ίδιος είχε τοποθετήσει μαζί με το κιτ, πιθανόν δεν ήταν κατάλληλος για την χρήση που έκανα στο αυτοκίνητο και ότι έπρεπε να βάλουμε καλύτερο και πιο ενισχυμένο δίσκο-πλατό. Χωρίς να έχω άλλη επιλογή και μετά από αναζήτηση αναγκάστηκα να αγοράσω έναν μεταχειρισμένο δίσκο EXEDY που μου κόστισε 500€ (από πρώην πελάτη του βελτιωτή μου, όπου σε 4 μήνες με 3.500km και κόστος 9.000€, του είχε σπάσει και το έκανε πάλι ατμόσφαιρα καθώς δεν είχε την εγγύηση που νόμιζε!), σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα πήρα πάλι το αυτοκίνητο μου, μπήκα στο καράβι και έφτασα Αθήνα για να μου τον τοποθετήσει. Με την ευκαιρία αυτή έγινε αλλαγή σε λάδια, φίλτρο, όπου μαζί με την εργασία του δίσκου, το αντίβαρο (που μου είπε ότι δεν έχει), το short shift και την εργασία για όλα αυτά, μου κόστισαν στο σύνολο 800€. Αν τώρα θεωρητικά προσθέσουμε και την αγορά του μεταχειρισμένου δίσκου βγαίνει το σύνολο 1.300€. στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι τα πράγματα που φορούσε προηγουμένως το αμάξι μου τα κράτησε με δική του πρωτοβουλία και το μόνο που μου επέστρεψε ήταν ο παλιός δίσκος του κιτ..
Δεν τον χρεωσα το δισκο 500 ευρω ηταν μεσα στην μετατροπη οπως και ο ιδιος ανεφερες πιο πανω νονε. Βρηκες λοιπον νονε οπως ειχες πει να πουλησεις το δικο σου δισκοπλακο και να αγορασεις τον exedy για καλυτερα μιας και τον παζαρευες για αρκετο καιρο,και καπου υπηρχε και η αγγελια του δικου σου.
Οχι πως δεν εκανε ο δισκος,ηθελες καλυτερο.
Τωρα για το ποσο σου στοιχισε ειλικρινα δεν θυμαμαι αλλα το αντιβαρο δεν στο χρωσταγα και παλι ομως υπηρχε λογος να ερθεις Αθηνα για αλλαγη δισκοπλατου ρε νονε?
Για μια τοσο απλη δουλεια?
Εδω μοτερ ανοιξες στην Κρητη ενα δισκοπλατο επρεπε να ερθεις στον απατεωνα.
Επετρεψε μου λοιπον να αμφιβαλω για το ποσον εκτος και αν καναμε κι αλλες δουλειες και δεν αλαξες το δισκο Κρητη.
Δεν θυμαμαι δεν μπορω να πω με σιγουρια αλλα σιγουρα δεν ηρθες μονο για δισκο απο Κρητη,πολλα τα εισητηρια και τα εξοδα
για κατι τοσο απλο,εδω τουρμπινα αλαξες στην Κρητη ενα δισκο ρε νονε??
Godfather-x8 έγραψε:Μετά από 4 μήνες, τον Μάιο δηλαδή, και μόνο με 3.000km, και ενώ οδηγούσα στην εθνική με 80km, έπαθε ζημιά το μοτέρ(μπερδέματα-μαγκώματα). Επικοινώνησα με τον βελτιωτή μου και μου είπε πως θα πρέπει να ανέβω για να το κοιτάξει ο ίδιος. Χωρίς να έχω άλλη επιλογή το πήγα στην Αθήνα, μου μέτρησε και βρήκε συμπίεση όπως μου είπε και ότι η ζημιά έχει γίνει στον στρόφαλο(!!!) και ότι δε αναλαμβάνει ευθηνή και συνεπώς δεν είχα την εγγύηση του 1 έτους, που ο ίδιος μου είχε πει! Δείχνοντας του για ακόμη μια φορά εμπιστοσύνη και κάνοντας με να πιστεύω πως το φταίξιμο είναι αποκλειστικά δικό μου, χωρίς όμως να γνωρίζω ακριβώς το γιατί, αποφασίζω με την ευκαιρία του συμβάντος αυτού να χρησιμοποιήσω την εναλλακτική που εκείνος μου είχε δώσει 4 μήνες πριν, να κρατήσει δηλαδή το κιτ Τ618 και δίνοντας του επιπλέον 1.500€ θα μου τοποθετούσε το κιτ GT30R...
Με πηρες τηλ απο συνεργειο στην κρητη και μιλαγα με τον ανθρωπο μπας και βγαλει ακρη,και αφου δεν βγαλατε το εφερες.
Συμπιεση μετρησα μπροστα σου ειμαι σιγουρος το θυμασαι και μπροστα σε αλλους και
ειδαμε πως το αμαξι δεν εσπασε.
Ανοιγωντας το ειχε φαει κουζινετα και αν το αφησες εσυ απο λαδια η το πλακωνες κρυο να εισαι σιγουρος μονο εγω δεν εφταιγα.
Εγγυηση στο ειχα πει χιλιες φορες μονο σε πραγματα που παιρνεις απο μενα,οπως και για το μοτερ μονο αν ειχε rebuilt απο μενα.
Godfather-x8 έγραψε:(κράτησε το Greddy κιτ Τ618 για 2.200ευρω)
Μετά πήρε χρήματα για το μοτέρ μου θυριδωμα και στρόφαλο(άλλαξε) που μου έκανε δώρο όπως είπε 2.400ευρω (+300 ευρώ λάδια-φίλτρα-μπουζί) 2.700ευρω αφού όπως υποστήριξε δε χρειάστηκε να αλλάξει κάτι άλλο, άρα στην ουσία μου χρέωσε μόνο θυριδωμα. Έπειτα για ένα κιτ GT30R όπου σε όλα τα φόρουμ ο βελτιωτής μου, έδινε τιμή 5.800ευρω, εμένα το χρέωσε όπως είπε ΜΟΝΟ 4100 ευρώ αλλά από αυτό το κιτ εγώ δεν έβαλα σκαστρα-δισκόπλατο-boostcontroller –και κράτησε εκεί τα παλιά μπεκ(4μηνων)- μπαταρία (1 χρόνου) , επίσης πλήρωσα 500ευρω σασμάν , αφού το παλιό μου έσπασε στην δυναμομετρηση(όπου κράτησε και το σπασμένο σασμάν)! Συνολικά δηλαδή 2500+4100+500= 7100ευρω που πλήρωσα+ 2200 ευρώ το κιτ που μου κράτησε..= 9.300-(2500μοτερ+500 σασμάν)= 6.300 ευρώ στην ουσία πλήρωσα το κιτ GT30R στον βελτιωτή μου, 600ευρω στο ρύθμισα και 250 ευρώ στο δυναμόμετρο!!!!
Από όλα τα παραπάνω ,γενικό σύνολο: 10.150ευρώ+ μια μεταχειρισμένη μπάρα θόλων Greddy(150ευρω!!!!)=10.300ευρω!!!!!!
Οσον αφορα το κιτακι θες να πεις δεν τηρησα τη συμφωνια μας?
Με τους λογαριασμους παντος βλεπω καποιες αναποδες πραξεις και οχι μονο εγω.Κατσε ρε Μανο το σασμαν εσπασε οταν ρυθμιζε ο Μοτης με το θωδορη και ησουν εδω και μετα πηγε δυναμομετρο.
με την ιδια λογικη γιατι χρεωνεις εμενα για το σασμαν και οχι το θωδορα η αυτον που εκανε τα πατηματα στο δυναμομετρο?
Αν τα λαστιχα σου ηταν για αλλαγη θα τα χρεωνες στο κιτ?
Ελα νονε ενταξει μην τρελαθουμε κιολας.
Godfather-x8 έγραψε:(Στην συνέχεια και έπειτα από τόσο καιρό χωρίς αυτοκίνητο, επέστρεψα στην Κρήτη και μόλις βγήκα από το καράβι στα πρώτα 200m το αμάξι έχασε όλα τα νερά μηχανής, έβαζα μπροστά άλλα ότι νερό του έβαζα το έχανε αμέσως. Γρήγορα κάλεσα την οδική βοήθεια, καθώς ήταν αδύνατο να το ξεκινήσω κάτω από αυτές τις συνθήκες και το πήγα στο πιο κοντινό συνεργείο. Το πόρισμα ήταν ότι είχε σκάσει το πάνω λάστιχο του ψυγείου, το οποίο δεν ήταν για νερό αλλά για αέρα και όπως είναι φυσικό δεν άντεχε θερμοκρασίες. Για ακόμη μια φορά ζημιώθηκα αποκλειστικά μόνο εγώ και η τσέπη μου για τις απροσεξίες, και τα «λαθάκια» ενός ειδικού, καθώς έπρεπε να πληρώσω καινούργιο λάστιχό, νερά, και εργασία.
Ναι εχεις δικιο απροσεξια δικια μου παρολο ομως που το σωληνακι ηταν για νερο και οχι για αερα και ηταν ενα μπλε sard
που το δινει για νερο ομως.
Παρολα αυτα με πηρες τηλ και σταματησες στο ποιο κοντινο βενζιναδικο απο οτι μου ειπες.
Αν ειναι δυνατον να μιλας για κοστος 10ποντους σωληνακι και για 2 λιτρα παραφλου.
Ζηταω συγνωμη αν ταλεπωρηθηκες 10λεπτα γιατι μιλαγαμε τηλεφωνικα αλλα για το κοστος νονε δεν το συζηταω καθολου.
Godfather-x8 έγραψε:Τα χειρότερα όμως ήρθαν αργότερα, αφού 2 μέρες μετά και έχοντας διανύσει μόνο 90km περίπου έσπασε η τουρμπίνα. Κράτησα όμως την ψυχραιμία μου και προσπαθούσα να μην απογοητεύομαι, επικοινώνησα με τον μηχανικό μου, ό οποίος μου είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό(για τον ίδιο προφανώς!) και ότι πιθανόν να οφείλεται σε αστοχία υλικού και ότι μπορώ να την αλλάξω στην Κρήτη. Συμφωνήσαμε ότι θα μου στείλει εκείνος άλλη και εγώ με την σειρά μου θα του στείλω την σπασμένη τουρμπίνα πίσω. Έτσι, την επόμενη μέρα μου έστειλε καινούργια τουρμπίνα GT30 χωρίς κώλο. Καθώς όμως του μηχανικού στην Κρήτη που πήγα να μου αλλάξει την τουρμπίνα του φαινόταν πολύ περίεργο το να σπάσει η τουρμπίνα χωρίς να υπάρχει έλλειψη λαδιού στο μοτέρ και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και το πιο αξιοπερίεργο ήταν πως η σπασμένη τουρμπίνα φαινόταν σαν να είχε καεί και ήταν εντελώς στεγνή έψαξε να βρει τι ήταν αυτό που προκάλεσε αυτή την ζημιά, προτού τοποθετήσει την καινούργια. Έτσι, και με γνώμονα την εμπειρία του, δοκίμασε τα ρακόρ και προς μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το ρακόρ του λαδιού ήταν «τυφλό», δηλαδή η τουρμπίνα δεν λαδωνόταν! Όπως ήταν φυσικό και όπως θα έκανε κάθε σοβαρός μηχανικός προτού τοποθετήσει την καινούργια τουρμπίνα άνοιξε το ρακόρ αφού σε τηλεφωνική επικοινωνία του μηχανικού μου από την Κρήτη με τον μηχανικό από την Αθήνα ο πρώτος τον ενημέρωσε ότι το σπάσιμο της τουρμπίνας δεν οφείλεται σε αστοχία υλικού αλλά στο γεγονός ότι το ρακόρ λαδιού ήταν βουλωμένο ο μηχανικός λοιπόν από την Αθήνα το μόνο που είχε να πει ήταν να μην τον παίρνουμε συνέχεια τηλέφωνο(ήταν και Αύγουστος και έκανε μπάνια!!!) και τον ενοχλούμε και ότι απλά να του στείλω την παλιά τουρμπίνα. Έτσι και έγινε, του πήγα την τουρμπίνα, αλλά χωρίς πια να μπορώ καν να φανταστώ τι είναι δυνατόν να με περιμένει από τον άνθρωπό αυτό, άρχισε να μου ζητάει 1000€ για την τουρμπίνα γιατί δεν του κρατούσα δήθεν το ρακόρ και άρχισε να με κατηγορεί ότι εγώ φταίω που έσπασε η τουρμπίνα σε 2 μέρες και με 90km από πίεση (1bar)! Όχι μόνο λοιπόν δεν με πίστεψε, δεν πίστεψε ούτε τον μηχανικό που έκανε την αλλαγή στην τουρμπίνα αλλά χρεώθηκα και με 250€ εργατικά για την αλλαγή και 50€ την courier: Προσοχή! Για την τουρμπίνα που εκείνος μου έστειλε, και επιπλέον για δυο μέρες είχα μείνει χωρίς αυτοκίνητο. Όλα αυτά λοιπόν σε συνδυασμό με επιπλέον το ότι εκείνη την ημέρα που άλλαζα την τουρμπίνα είχαμε επικοινωνήσει τουλάχιστον 5 φορές και δεν μου ανέφερε τίποτα για το ρακόρ, αλλά και ότι μια GT30 χωρίς κώλο δε κάνει 1000ευρω, με έκαναν να μην δεχτώ να πληρώσω την τουρμπίνα.(https://www.youtube.com/watch?v=0xH11TWPMpU)
Ειχε προβλημα η τουρμπινα αλλα οτι ηταν καινουρια δεν αμφισβητηται.
Δεν εφερα καμια αντιρηση την ιδια μερα κιολας αγορασα και σου εστειλα αλλη τουρμπινα καινουρια.
Ενημερωσα και τον τουρμπινα και μου ειπε να του παω την παλια να δει απο τη εγινε αυτο και να μου δωσει τοτε τα χρηματα πισω για την καινουρια.
με τον κωλο τις παλιας δεν πιστευω να ειχες προβλημα και να ηθελε αλλαγη μετα απο 90χλμ,(ετσι γιατι αναφερθηκε)
Αφου ο μαλακας οπως ελεγες ο ιδιος σε ολους μας μηχανικος σου την εβγαλε,μου ειπες πως ηταν τυφλο το ρακορ πανω απο την τουρμπινα το οποιο το ειχα παρει μαζι με την τουρμπινα.
[img]
[/img]
[img]
[/img]
Αν και κανενας δεν με πιστεψε οτι μπορει να ηταν τυφλο το συγκεκριμενο ρακορ εγω ειλικρινα δεν στο εχω κανει κουβεντα ποτε για το τι μπορει απλα σε πιστεψα και γιατι οχι.
Οταν εσυ μου εστειλες ομως πισω την τουρμπινα το ρακορ εμαθα οτι το εχει ανοιξει ο μηχανικος σου και το χρησιμοποιησε..
Πεσμου εσυ τωρα Μανο πως θα αποδειξω εγω στον τουρμπινα οτι ηταν απο το ρακορ??
Δεν εχει σημασια βεβαια εσυ εκανες τη δουλεια σου.δεν λεω ρε Μανο ταλαιπορεια και σπασιμο αλλα φταιω εγω το γαμημενο το ρακορ που δεν ειδα ποτε και εφαγα και μια τουρμπινα μεχρι εδω γιατι εχουμε συνεχεια.
[img]
[/img]
Ναι Μανο η δικια σου ειναι.
Τωρα αν κανει 1000 η οχι ποτε δεν το προσδιορισαμε μιας και το λαθος οπως λες ηταν καθαρα δικο μου χωρις ποτε να αποδειχτει μιας και το γαμορακορ ηταν ποιο ευκολο να ανοιχτει παρα να παει να παρει ενα σε ρακορα.
Godfather-x8 έγραψε:Δεν πέρασε λίγος καιρός μετά από όλα τα προηγούμενα και είδα λάδια κάτω από το αυτοκίνητο, ενημέρωσα τον βελτιωτή μου και μου είπε ότι πρέπει να το δει για να μου πει τι έχει, έτσι για άλλη μια φορά πήγα Αθήνα καθώς θα συνδύαζα να κάνω και ένα πάτημα που μου είχαν κλείσει με ένα μαύρο 8άρι. Έκανα το πάτημα χάνοντας λάδια το μοτέρ, το κέρδισα, την επόμενη μέρα βγάλαμε το μοτέρ από το αμάξι για να αλλάξουμε ο-ρινγκ στην 1η πλάκα αφού έχανε από εκεί, βγάλαμε την 1η πλάκα και είδαμε ότι είχε ραγίσει από εκεί που μπαίνει το ο-ρινγκ!!!! Είχε ραγίσει από την τέρμα πάνω γωνιά και διαγώνια από την εξαγωγή και ο βελτιωτής μου είπε ότι ήταν από θερμοκρασίες εξαγωγής και την ευθύνη για άλλη μια φόρα την είχα εγώ!!!!! Το συνολικό κόστος ήταν 1000 ευρώ (αλλαγής πλάκας). Έφυγα για Κρήτη αλλά το αμάξι δε δούλευε και μου είπε ότι θέλει πάλι ρύθμισμα, ανέβηκα για ακόμη δυο φορές Αθήνα έως να δουλέψει!
Μετά από όλα αυτά που είχα περάσει έως τον Σεπτέμβριο του 2010 αποφάσισα να κάνω τα σέρβις και ότι άλλο ήθελε σε δικό μου μηχανικό αλλά και ρύθμισμα με τον ρυθμιστή μου ΜΟΝΟ, ο οποίος κατέβαινε στην Κρήτη και μέχρι στιγμής και ευτυχώς σταμάτησαν τα συνεχή μικροπροβλήματα που εμφανίζονταν και αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου.)
Εχανε λαδι και το μονο που εχει εκει ηταν ενα o'ring.
[img]
[/img]
Το ποιο πιθανο να ηταν το λαστιχακι.
Ακομα και γω μπορει να εκανα μαλακια πες οχι να το βαλω λαθος γιατι δεν μπαινει αλλα να μην ηταν καλο και δεν το προσεξα.
Σου ειπα να πας στη mazda και να μου φερεις ενα λαστιχακι.
Οχι πως δεν ειχα Μανο αλλα σου εξηγησα να μου το φερεις εσυ για να εχεις εσυ την ευθηνη του αντ/κου γιατι μου την ειπες
ενω δεν σου ζητησα λεφτα μονο το λαστιχακι θα πληρωνες 1 με 2 ευρω και το ειχαμε συζητηση κιολας.
Ηταν μαλακια μου να σε τρεξω για ενα λαστιχακι μπορει να ημουν φορτησμενος αλλα και εσυ μου την ειπες χοντρα και μονο με τον φιλο σου μπορεσα να συνενοηθω.
Τεσπα ανοιγω παρουσια σου το μοτερ και με το που ανοιγει ειδε ναι ο θειος σου στην πλακα ενα μικρο ραγισμα.
Αρα λοιπον δεν ηταν το τσιμουχακι αλλα η πλακα.
Τωρα παλι για το ποιος ευθυνεται μιας και ο μονος λογος που μπορει να γινει ειναι η θερμοκρασιες και αυτο φανηκε και απο την εξαγωγη που ηταν σκαμενη.
Παντος και παλι εγω δεν νομιζω να ειχα την ευθυνη.
Tα λεφτα που σου πηρα ναι ηταν μια πλακα καινουρια 3sideseal 3cornerseal με τα ελατηρια τους 2 φλατσες μοτερ λαδια παραφλου μαζι με την εργασια 1000ευρω.
Οσο για το μετα προγραμα και τα μικροπροβληματακια που λες στα εξηγησε ο tuner σου και μιας και δεν τα εθεσες δεν περνω θεση και ουτε θα παρω ειναι δικα σου και του Μοτη,αλλα συμφωνα με αυτα που σου ειπε αληθεια η ψεματα ειναι δικο σας θεμα αλλα παλι εμενα χρεωνεις.
Godfather-x8 έγραψε:Στις 20/2/2011 μετά από συζήτηση με τον 1ο βελτιωτή μου για dragster με έπεισε ‘πάλι’ και είπαμε να αλλάξω set up σε GT3582R με άλλες παροχές αλλά και διαφορετικό τελικό..
Σε αυτο το σημειο εχεις ηδη τρεξει στα dragster
εχεις ηδη ανοιξει το μοτερ σου σε μηχανικο στην κρητη οπως εχεις πει και ξαφνικα αποφασιζεις να κανουμε μαζι αλλο ενα project γυρνωντας παλι στον 1ο βελτειωτη σου χωρις να του πεις ομως τι ειχε γινει μεχρι τοτε.
Godfather-x8 έγραψε:Μου βγάζει ένα κόστος 1.050€ η τουρμπίνα, 400€ οι παροχές, 150€ τελικό, έτσι κλείνω για τις 25/2/2011 να είμαι εκεί για την βελτίωση και στις 11 το πρωί να πουλήσω την παλιά μου τουρμπίνα στα 600€ και την παλιά μου εξάτμιση 500€ σε άτομα που ήρθα εγώ σε επικοινωνία μαζί τους και ενδιαφερθήκαν να τα αγοράσουν.
Την παρασκευή 25/2/2011 ήμουν στο συνεργείο του βελτιωτή μου, όμως επειδή δεν είχε ελεύθερο αναβατόριο ώστε να δώσουμε την τουρμπίνα μου στις 11 στον ενδιαφερόμενο, μου πρότεινε να δώσουμε μια μεταχειρισμένη με περισσότερα χιλιόμετρα όμως ίδια με αυτή που θα έβγαζα, και μετά θα κρατούσε την δίκια μου, εγώ δέχτηκα, καθώς για μένα δεν είχε διαφορά και φυσικά δεν είχα καμία ευθύνη που η δικιά μου τουρμπίνα δεν είχε αφαιρεθεί, παρόλο που είχε ενημερωθεί ο βελτιωτής μου, την στιγμή που είχαμε κανονίσει με τον επικείμενο αγοραστή. Ήρθε λοιπόν, ο ενδιαφερόμενος αγόρασε την τουρμπίνα και μου έδωσε τα χρήματα. Εκείνη την ημέρα δεν αγοράσαμε την GT3582R μιας και το πόσο που μου είχε πει ο μηχανικός μου στον αρχικό διακανονισμό για την αγορά της τουρμπίνας στα 1.050€ ξαφνικά πολλαπλασιάστηκε και έγινε 1.180€, αλλά μετά την πώληση της τουρμπίνας ,το ποσό μεγάλωσε ακόμα λίγο και έφτασε τελικά τα 1.350€ (μεσημέρι) και θα την αγόραζε το Σάββατο στις 26/2/2011. Επίσης, οι παροχές από 400€ πήγαν 800€ και το τελικό από 150€ πήγε 250€!!!! Την ίδια μέρα ξεκίνησε να φτιάχνει το αμάξι μου από την εξάτμιση αλλά δε τελείωσε και θα το τελείωνε την επόμενη μέρα. Επίσης, να συμπληρώσω ότι παρόλο που οι τιμές εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία δικαιολογία αυξήθηκαν κατακόρυφα δεν του έφερα καμία αντίρρηση, δεν του έκανα κανένα παζάρι και συμφώνησα να πάει μέχρι τέλους αυτό που είχαμε κανονίσει από την αρχή.
Ξημερώνει λοιπόν η επόμενη μέρα, δυστυχώς με μη αναμενόμενα γεγονότα και συνεπώς καθόλου μα καθόλου ευχάριστα! Ενημερώθηκα από την οικογένεια μου ότι η αδελφή μου, η οποία έχει καρκίνο, μπήκε στο νοσοκομείο σε ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση και ότι επείγει, ύστερα από παρακλήσεις της οικογένειας μου, να κατέβω στην Κρήτη και ότι πρέπει να βρίσκομαι εκεί. Έτσι, το πρωί του Σαββάτου πήγα στο συνεργείο του μηχανικού μου με σκυμμένο το κεφάλι, γιατί από τη μια ήμουν πολύ στεναχωρημένος με την κατάσταση της οικογένειας μου και της αδελφής μου και από την άλλη ένιωθα άσχημα που θα άφηνα εκτεθειμένο τον μηχανικό μου. Υπολόγισα όμως στην φιλία μας και πίστεψα πως θα με καταλάβει και θα κατανοήσει την κατάσταση που αντιμετώπιζα! Έτσι πίστευα ότι ήταν το λογικό! Έπεσα όμως πολύ έξω καθώς ενώ του εξήγησα αναλυτικά την κατάσταση και του ζήτησα να μην αγοράσει την τουρμπίνα GT3582R και να μη μου βάλει τις παροχές και να τελειώσει μόνο την εξάτμιση καθώς ήταν ανάγκη να φύγω άμεσα για Κρήτη με το μεσημεριανό, εκείνος αντί για να πει, έστω, κάτι το τυπικό, άλλαξε απότομα η στάση του και έδειχνε ξεκάθαρα νευριασμένος μαζί μου. Ο βελτιωτής μου τελικά αγόρασε την τουρμπίνα με δική του πρωτοβουλία στην υποτιθέμενη(!!!) τιμή των 1.350€, επειδή δεν ήθελε και όπως είπε ντρεπόταν να την στείλει πίσω. Έκανα λογαριασμό μαζί του, μου χρέωσε το τελικό τελικά 330€(μονομπουκο!!!!), τον πλήρωσα και του άφησα και τα 600€, τα οποία είχα πάρει από την πώληση της τουρμπίνας. Του ζήτησα συγνώμη για όλο αυτό, ότι είναι θέμα υγείας και δεν υπάρχει άλλη επιλογή και ότι όταν τελειώσει με το καλό όλο θα επιστρέψω να βάλω τα πράγματα που είχαμε κανονίσει. Η απάντηση του ήταν να κανονίσω να φέρω την τουρμπίνα που πούλησα (!!!) πίσω ή μια άλλη GT30 μέχρι την Τέταρτη 02/03/2011 και να δώσει τα 600€ πίσω, γιατί θα τουρμπιζε άλλο 8αρι με αυτήν!!
Θα σταθω στο γεγονος Μανο οτι δε σεβαστικα προβλημα υγειας και σου φερθηκα σκαρτα πανω σε αυτο..
Ηρθες την Παρασκευη(αν κανω λαθος διωρθωσε με)να βαλουμε στο αμαξι σου gt35 παροχες και εξατμιση.
Οταν ηρθες μου ζητησες να βγαλουμε την gt30 γιατι βρηκες να την πουλησεις,
σου ειπα πως αυριο γιατι δεν ειχα ανεβατοριο αλλα το προβλημα ηταν οτι επρεπε να δωσεις τηυν τουρμπινα
το ιδιο απογευμα.
Για να μην χασεις την πωληση σου ειπα να παρεις της Μαριαννας που την ειχα εξω και δεχτηκες.
Στην πορεια σου εδωσε τηλεφωνο τουρμπινα να βρεις gt35 και αν θες να χρησιμοποιησεις και το ονομα μου
για καλυτερη τιμη.
Γνωστος τουρμπινας σου ειπε εσενα 1180+φ.π.α συνολο 1451.
Ψαχνω και γω αλλου και την βρικαμε 1380 συνολο.
Σε ρωταω αν την θες και μου ειπες ναι
Επισης σου ειπα οτι το παλικαρι θα την εφερνε απο θεσ/κη μην τον κρεμασουμε θελω σιγουρη απαντηση.
Ο.κ την παραγγειλαμε και τις παροχες τις ειχαμε ετοιμες.
Οσον αφορα τις παροχες ναι σου ειχα πει αλλη τιμη αλλα σου εξηγησα και σενα οπως και του πυραυλου
οτι πρεπει να γινουν με δυο τρομπες και θα εφτανε το κοστος 800 ευρω με παροχες τρομπες και μπεκιερες.
Αν και τις ειχα ετοιμες σου ειπα αν δεν θες μην τις βαλεις και ειλικρινα δεν με πειραζε.
Το θεμα τις εξατμισης το λυσαμε δεν νομιζω πως πρεπει να το κουρασουμε κι αλλο.
Την επομενη το πρωϊ με πηρες τηλ.και μου ειπες πως δεν θες τιποτα απο ολα αυτα παρα μονο την εξατμιση
γιατι κατι σου ετυχε.
Ηρθες απο το μαγαζι και μου ειπες για το προβλημα και σου ειπα οτι δεν τρεχει τιποτα θα την πληρωσω εγω την τουρμπινα
γιατι δεν μπορω να κρεμασω τον τουρμπινα και να του πω δεν την θελω.
Μετα απο λιγο ηρθε η τουρμπινα και τον πληρωσα.
Τωρα εσυ αν μετραγες κρυφα τα λεφτα που του εδωσα δεν εχει νοημα γιατι εσυ ηδη ειπες δεν την θες.
Αν την ηθελες θα την πληρωνες εσυ και ουτε που θα με ενοιαζε.
Η εξηγηση η σωστη Μανο απεναντι μου θα ηταν να πληρωσεις την τουρμπινα που παραγγειλες και θα την εβαζες στο μελλον,
Εγω δεν ειχα κανενα λογο να πληρωσω την τουρμπινα που εσυ παραγγειλες.
Παρολα αυτα Μανο παρα το προβλημα που σε απασχολουσε συνεχισαμε την εξατμιση και μου λές: Δεν μου κανει αυτος ο ηχος να δοκιμασουμε κατι αλλο, που καθενας στη θεση σου θα ελεγε βαλε οτι βρεις να σηκωθω να φυγω.
Εχω ποιο σοβαρα προβληματα...
Παρολα αυτα Μανο εκατσα και το καναμε οπως ηθελες ενω ειχα φαει την κρυαδα.
Οταν τελειωσαμε σου ειπα δεν με πειραζει για τιποτα το μονο που θελω ειναι μεχρι τεταρτη να μου βρεις μια
τουρμπινα σαν τις Μαριαννας γιατι την πουλησες και επρεπε να την δωσω.
Κατα τα αλλα Μανο δεν σεβαστικα το προβλημα υγειας που ειχε η οικογενεια σου..
Εσυ τωρα πιστευεις οτι ησουν ενταξει απεναντι μου ενω υπηρχαν πολλοι τροποι να εισαι ενταξει,οπως:
Xρηστο κρατα τα λεφτα απο την τουρμπινα και την βαζουμε αργοτερα μιας και δεν ειχες οικονομικο προβλημα οπως εγραψες
αν και το θυμαμαι καλα και γω και η κουμπαρα που μηλησα σημερα γιατι ηταν μπροστα.
Χρηστο εχω τα δικα μου κρατα το αμαξι και οταν το ετοιμασεις στειλτο.
Δεν ειναι η πρωτη φορα.
Και αλλα πολλα ρε Μανο.
Απο ολα τα παραπανω λοιπον Μανο δεν επιβαρυνθηκες κατι. 10 σελιδες γραφτηκαν και ακουστηκαν και οι δυο αποψεις.
Εγω πρωσοπικα δεν εγραψα για τους αλλους,αλλα για σενα Μανο.
Απο τη στιγμη που εχουμε πιει και κατι ποτα μαζι και κατι ελεγες για κουμπαρια θα επρεπε να ειχε γινει αυτο πρωτα μεταξυ μας και μετα στο πληκτρολογιο.
Φανταζομαι θα ειχες λογο που το εκανες,ο καθενας εχει το δικο του τροπο σκεψης αλλα δεν σε ειχα μετρηση να λυνεις τις διαφορες σου μετα απο καιρο και μεσο πληκτρολογιου.
Αυτο δεν αλλαζει και σε καμια περιπτωση δεν θελω και γω να σβηστει κατι απο ολα αυτα.
Αφου λοιπον διαβασεις προσεκτικα ολα αυτα θελω να μου πεις εδω εκτος απο την εξατμιση οτι αλλο ηταν σκαρτο απο οτι αναφεραμε ποιο πανω να μου το πεις αν και θα επρεπε να το κανεις ποιο πριν.
Απο τη στιγμη λοιπον που λυσουμε τα επαγγελματικα μας μες στην ιδια παρεα ειμαστε θελω να ειμαι ενταξει απεναντι σου παντα στα πλαισια τις λογικης.
Κατα τα αλλα σου ευχομαι τα καλυτερα.