Η ιστορία ξεκίνησε ως εξής: μετά από την απόφαση που είχα πάρει στο να βελτιώσω το κινητήρα του αυτοκινήτου μου και έχοντας επισκεφτεί μέσα στο χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2009, 3 φορές ένα γνωστό συνεργείο, χωρίς το αυτοκίνητο, κάνοντας συζητήσεις, προτείνοντας μου ιδέες βελτίωσης και κυρίως αναπτύσσοντας μια προσωπική σχέση με τον άνθρωπο αυτό, κατέληξα στον συγκεκριμένο βελτιωτή. Ο ίδιος μου είχε προτείνει τότε το Greddy κιτ Τ618 δίνοντας μου 1 χρόνο εγγύηση, γεγονός που σε συνδυασμό με την προσωπική σχέση που είχε δημιουργηθεί, με έκανε να νιώσω ασφάλεια και τελικά να πάρω την απόφαση να ξεκινήσω με τις αλλαγές στον συγκεκριμένο μηχανικό. Επίσης, στο σημείο αυτό πρέπει να προσθέσω πως ο ίδιος τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είχε βγάλει ένα δοκιμαστικό κίτ και μου είχε πει πως αν δεν μείνω πλήρως ικανοποιημένος από την απόδοση του Τ618 κίτ, θα μου το κρατούσε και με 1.500€ επιπλέον θα μου έβαζε το GT30R.
Τον 01/2010 μετά από 1βδομαδα στο συνεργείο, έδωσα στον βελτιωτή μου 400€ για ένα όργανο knock sensor και 8.000€ για το Τ618 κιτ, το οποίο περιλάμβανε: τουρμπίνα, 618, εγκέφαλο HKS F-con, ιντερκουλερ, σκάστρα, boostcontroller, fc δισκόπλατο βολάν, greddy φίλτρο, 2 μπεκ και ρύθμισμα! (στο κίτ αυτό δεν έγινε κανένα θυρίδωμα στο μοτέρ, η βελτίωση ήταν περιφερειακή). (https://www.youtube.com/watch?v=0xH11TWPMpU)
Το τελικό αποτέλεσμα όμως από όλη αυτή την διαδικασία δεν ήταν το αναμενόμενο ή τουλάχιστον δεν ήταν αυτό που με είχε κάνει να πιστεύω ο μηχανικός μου. Σε δυναμομετρηση που του έκανα στην Κρήτη το αμάξι ήταν πολύ λιγότερο από 300hp, ενώ ο ίδιος με είχε διαβεβαιώσει πως ήταν 300+hp. Το βασικότερο όμως ήταν το γεγονός ότι κατά την διάρκεια της μετατροπής στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου, έμαθα ότι ήμουν ο 3ος χρήστης που φορούσε αυτό το κιτ αφού πριν το φορούσε πελάτισσα του που το έβγαλε γιατί είχε κάνει GT30 βελτίωση. Εγώ είχα πλήρη άγνοια για το γεγονός αυτό, καθώς δεν με είχε ενημερώσει ότι θα μου τοποθετούσε μεταχειρισμένο κιτ, πράγμα που θεωρώ ότι ήταν καθήκον του και όφειλε να με ενημερώσει. Όταν εγώ ο ίδιος τον ρώτησα αν αυτό αληθεύει, μου απάντησε ότι είμαι ο 2ος που το φοράει, καθώς η πελάτισσα του, που το φορούσε καινούργιο, είχε κάνει μόνο 200km, ενώ το αμάξι της το είχε αγοράσει μεταχειρισμένο turbo(!!!). Μην θέλοντας λοιπόν να δώσω συνέχεια στο θέμα και δείχνοντας εμπιστοσύνη στα λόγια του, πήρα το αυτοκίνητο μου και κατέβηκα στην Κρήτη.
Προς έκπληξη μου όμως, δύο μόνο περίπου εβδομάδες αργότερα και ούτε 1.000km, ο δίσκος (που μου είχε χρεώσει για 500ευρω) πατίναρε πάρα πολύ. Ερχόμενος σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον εν λόγο μηχανικό, με ενημέρωσε ότι ο δίσκος που φορούσε το αυτοκίνητο μου και που ο ίδιος είχε τοποθετήσει μαζί με το κιτ, πιθανόν δεν ήταν κατάλληλος για την χρήση που έκανα στο αυτοκίνητο και ότι έπρεπε να βάλουμε καλύτερο και πιο ενισχυμένο δίσκο-πλατό. Χωρίς να έχω άλλη επιλογή και μετά από αναζήτηση αναγκάστηκα να αγοράσω έναν μεταχειρισμένο δίσκο EXEDY που μου κόστισε 500€ (από πρώην πελάτη του βελτιωτή μου, όπου σε 4 μήνες με 3.500km και κόστος 9.000€, του είχε σπάσει και το έκανε πάλι ατμόσφαιρα καθώς δεν είχε την εγγύηση που νόμιζε!), σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα πήρα πάλι το αυτοκίνητο μου, μπήκα στο καράβι και έφτασα Αθήνα για να μου τον τοποθετήσει. Με την ευκαιρία αυτή έγινε αλλαγή σε λάδια, φίλτρο, όπου μαζί με την εργασία του δίσκου, το αντίβαρο (που μου είπε ότι δεν έχει), το short shift και την εργασία για όλα αυτά, μου κόστισαν στο σύνολο 800€. Αν τώρα θεωρητικά προσθέσουμε και την αγορά του μεταχειρισμένου δίσκου βγαίνει το σύνολο 1.300€. στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι τα πράγματα που φορούσε προηγουμένως το αμάξι μου τα κράτησε με δική του πρωτοβουλία και το μόνο που μου επέστρεψε ήταν ο παλιός δίσκος του κιτ.
Μετά από 4 μήνες, τον Μάιο δηλαδή, και μόνο με 3.000km, και ενώ οδηγούσα στην εθνική με 80km, έπαθε ζημιά το μοτέρ(μπερδέματα-μαγκώματα). Επικοινώνησα με τον βελτιωτή μου και μου είπε πως θα πρέπει να ανέβω για να το κοιτάξει ο ίδιος. Χωρίς να έχω άλλη επιλογή το πήγα στην Αθήνα, μου μέτρησε και βρήκε συμπίεση όπως μου είπε και ότι η ζημιά έχει γίνει στον στρόφαλο(!!!) και ότι δε αναλαμβάνει ευθηνή και συνεπώς δεν είχα την εγγύηση του 1 έτους, που ο ίδιος μου είχε πει! Δείχνοντας του για ακόμη μια φορά εμπιστοσύνη και κάνοντας με να πιστεύω πως το φταίξιμο είναι αποκλειστικά δικό μου, χωρίς όμως να γνωρίζω ακριβώς το γιατί, αποφασίζω με την ευκαιρία του συμβάντος αυτού να χρησιμοποιήσω την εναλλακτική που εκείνος μου είχε δώσει 4 μήνες πριν, να κρατήσει δηλαδή το κιτ Τ618 και δίνοντας του επιπλέον 1.500€ θα μου τοποθετούσε το κιτ GT30R.
Για αυτή την βελτίωση, πλήρωσα στον βελτιωτή μου σε ένα διάστημα 2 μηνών που ήταν το αυτοκίνητο εκεί, πάνω από 7.000ευρώ!!!!
Συγκεκριμένα:
(κράτησε το Greddy κιτ Τ618 για 2.200ευρω)
Μετά πήρε χρήματα για το μοτέρ μου θυριδωμα και στρόφαλο(άλλαξε) που μου έκανε δώρο όπως είπε 2.400ευρω (+300 ευρώ λάδια-φίλτρα-μπουζί) 2.700ευρω αφού όπως υποστήριξε δε χρειάστηκε να αλλάξει κάτι άλλο, άρα στην ουσία μου χρέωσε μόνο θυριδωμα. Έπειτα για ένα κιτ GT30R όπου σε όλα τα φόρουμ ο βελτιωτής μου, έδινε τιμή 5.800ευρω, εμένα το χρέωσε όπως είπε ΜΟΝΟ 4100 ευρώ αλλά από αυτό το κιτ εγώ δεν έβαλα σκαστρα-δισκόπλατο-boostcontroller –και κράτησε εκεί τα παλιά μπεκ(4μηνων)- μπαταρία (1 χρόνου) , επίσης πλήρωσα 500ευρω σασμάν , αφού το παλιό μου έσπασε στην δυναμομετρηση(όπου κράτησε και το σπασμένο σασμάν)! Συνολικά δηλαδή 2500+4100+500= 7100ευρω που πλήρωσα+ 2200 ευρώ το κιτ που μου κράτησε..= 9.300-(2500μοτερ+500 σασμάν)= 6.300 ευρώ στην ουσία πλήρωσα το κιτ GT30R στον βελτιωτή μου, 600ευρω στο ρύθμισα και 250 ευρώ στο δυναμόμετρο!!!!
Από όλα τα παραπάνω ,γενικό σύνολο: 10.150ευρώ+ μια μεταχειρισμένη μπάρα θόλων Greddy(150ευρω!!!!)=10.300ευρω!!!!!!
Στην συνέχεια και έπειτα από τόσο καιρό χωρίς αυτοκίνητο, επέστρεψα στην Κρήτη και μόλις βγήκα από το καράβι στα πρώτα 200m το αμάξι έχασε όλα τα νερά μηχανής, έβαζα μπροστά άλλα ότι νερό του έβαζα το έχανε αμέσως. Γρήγορα κάλεσα την οδική βοήθεια, καθώς ήταν αδύνατο να το ξεκινήσω κάτω από αυτές τις συνθήκες και το πήγα στο πιο κοντινό συνεργείο. Το πόρισμα ήταν ότι είχε σκάσει το πάνω λάστιχο του ψυγείου, το οποίο δεν ήταν για νερό αλλά για αέρα και όπως είναι φυσικό δεν άντεχε θερμοκρασίες. Για ακόμη μια φορά ζημιώθηκα αποκλειστικά μόνο εγώ και η τσέπη μου για τις απροσεξίες, και τα «λαθάκια» ενός ειδικού, καθώς έπρεπε να πληρώσω καινούργιο λάστιχό, νερά, και εργασία.
Τα χειρότερα όμως ήρθαν αργότερα, αφού 2 μέρες μετά και έχοντας διανύσει μόνο 90km περίπου έσπασε η τουρμπίνα. Κράτησα όμως την ψυχραιμία μου και προσπαθούσα να μην απογοητεύομαι, επικοινώνησα με τον μηχανικό μου, ό οποίος μου είπε ότι δεν είναι κάτι σοβαρό(για τον ίδιο προφανώς!) και ότι πιθανόν να οφείλεται σε αστοχία υλικού και ότι μπορώ να την αλλάξω στην Κρήτη. Συμφωνήσαμε ότι θα μου στείλει εκείνος άλλη και εγώ με την σειρά μου θα του στείλω την σπασμένη τουρμπίνα πίσω. Έτσι, την επόμενη μέρα μου έστειλε καινούργια τουρμπίνα GT30 χωρίς κώλο. Καθώς όμως του μηχανικού στην Κρήτη που πήγα να μου αλλάξει την τουρμπίνα του φαινόταν πολύ περίεργο το να σπάσει η τουρμπίνα χωρίς να υπάρχει έλλειψη λαδιού στο μοτέρ και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και το πιο αξιοπερίεργο ήταν πως η σπασμένη τουρμπίνα φαινόταν σαν να είχε καεί και ήταν εντελώς στεγνή έψαξε να βρει τι ήταν αυτό που προκάλεσε αυτή την ζημιά, προτού τοποθετήσει την καινούργια. Έτσι, και με γνώμονα την εμπειρία του, δοκίμασε τα ρακόρ και προς μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το ρακόρ του λαδιού ήταν «τυφλό», δηλαδή η τουρμπίνα δεν λαδωνόταν! Όπως ήταν φυσικό και όπως θα έκανε κάθε σοβαρός μηχανικός προτού τοποθετήσει την καινούργια τουρμπίνα άνοιξε το ρακόρ αφού σε τηλεφωνική επικοινωνία του μηχανικού μου από την Κρήτη με τον μηχανικό από την Αθήνα ο πρώτος τον ενημέρωσε ότι το σπάσιμο της τουρμπίνας δεν οφείλεται σε αστοχία υλικού αλλά στο γεγονός ότι το ρακόρ λαδιού ήταν βουλωμένο ο μηχανικός λοιπόν από την Αθήνα το μόνο που είχε να πει ήταν να μην τον παίρνουμε συνέχεια τηλέφωνο(ήταν και Αύγουστος και έκανε μπάνια!!!) και τον ενοχλούμε και ότι απλά να του στείλω την παλιά τουρμπίνα. Έτσι και έγινε, του πήγα την τουρμπίνα, αλλά χωρίς πια να μπορώ καν να φανταστώ τι είναι δυνατόν να με περιμένει από τον άνθρωπό αυτό, άρχισε να μου ζητάει 1000€ για την τουρμπίνα γιατί δεν του κρατούσα δήθεν το ρακόρ και άρχισε να με κατηγορεί ότι εγώ φταίω που έσπασε η τουρμπίνα σε 2 μέρες και με 90km από πίεση (1bar)! Όχι μόνο λοιπόν δεν με πίστεψε, δεν πίστεψε ούτε τον μηχανικό που έκανε την αλλαγή στην τουρμπίνα αλλά χρεώθηκα και με 250€ εργατικά για την αλλαγή και 50€ την courier: Προσοχή! Για την τουρμπίνα που εκείνος μου έστειλε, και επιπλέον για δυο μέρες είχα μείνει χωρίς αυτοκίνητο. Όλα αυτά λοιπόν σε συνδυασμό με επιπλέον το ότι εκείνη την ημέρα που άλλαζα την τουρμπίνα είχαμε επικοινωνήσει τουλάχιστον 5 φορές και δεν μου ανέφερε τίποτα για το ρακόρ, αλλά και ότι μια GT30 χωρίς κώλο δε κάνει 1000ευρω, με έκαναν να μην δεχτώ να πληρώσω την τουρμπίνα.(https://www.youtube.com/watch?v=0xH11TWPMpU)
Δεν πέρασε λίγος καιρός μετά από όλα τα προηγούμενα και είδα λάδια κάτω από το αυτοκίνητο, ενημέρωσα τον βελτιωτή μου και μου είπε ότι πρέπει να το δει για να μου πει τι έχει, έτσι για άλλη μια φορά πήγα Αθήνα καθώς θα συνδύαζα να κάνω και ένα πάτημα που μου είχαν κλείσει με ένα μαύρο 8άρι. Έκανα το πάτημα χάνοντας λάδια το μοτέρ, το κέρδισα, την επόμενη μέρα βγάλαμε το μοτέρ από το αμάξι για να αλλάξουμε ο-ρινγκ στην 1η πλάκα αφού έχανε από εκεί, βγάλαμε την 1η πλάκα και είδαμε ότι είχε ραγίσει από εκεί που μπαίνει το ο-ρινγκ!!!! Είχε ραγίσει από την τέρμα πάνω γωνιά και διαγώνια από την εξαγωγή και ο βελτιωτής μου είπε ότι ήταν από θερμοκρασίες εξαγωγής και την ευθύνη για άλλη μια φόρα την είχα εγώ!!!!! Το συνολικό κόστος ήταν 1000 ευρώ (αλλαγής πλάκας). Έφυγα για Κρήτη αλλά το αμάξι δε δούλευε και μου είπε ότι θέλει πάλι ρύθμισμα, ανέβηκα για ακόμη δυο φορές Αθήνα έως να δουλέψει!
Μετά από όλα αυτά που είχα περάσει έως τον Σεπτέμβριο του 2010 αποφάσισα να κάνω τα σέρβις και ότι άλλο ήθελε σε δικό μου μηχανικό αλλά και ρύθμισμα με τον ρυθμιστή μου ΜΟΝΟ, ο οποίος κατέβαινε στην Κρήτη και μέχρι στιγμής και ευτυχώς σταμάτησαν τα συνεχή μικροπροβλήματα που εμφανίζονταν και αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου.
Στις 20/2/2011 μετά από συζήτηση με τον 1ο βελτιωτή μου για dragster με έπεισε ‘πάλι’ και είπαμε να αλλάξω set up σε GT3582R με άλλες παροχές αλλά και διαφορετικό τελικό. Μου βγάζει ένα κόστος 1.050€ η τουρμπίνα, 400€ οι παροχές, 150€ τελικό, έτσι κλείνω για τις 25/2/2011 να είμαι εκεί για την βελτίωση και στις 11 το πρωί να πουλήσω την παλιά μου τουρμπίνα στα 600€ και την παλιά μου εξάτμιση 500€ σε άτομα που ήρθα εγώ σε επικοινωνία μαζί τους και ενδιαφερθήκαν να τα αγοράσουν.
Την παρασκευή 25/2/2011 ήμουν στο συνεργείο του βελτιωτή μου, όμως επειδή δεν είχε ελεύθερο αναβατόριο ώστε να δώσουμε την τουρμπίνα μου στις 11 στον ενδιαφερόμενο, μου πρότεινε να δώσουμε μια μεταχειρισμένη με περισσότερα χιλιόμετρα όμως ίδια με αυτή που θα έβγαζα, και μετά θα κρατούσε την δίκια μου, εγώ δέχτηκα, καθώς για μένα δεν είχε διαφορά και φυσικά δεν είχα καμία ευθύνη που η δικιά μου τουρμπίνα δεν είχε αφαιρεθεί, παρόλο που είχε ενημερωθεί ο βελτιωτής μου, την στιγμή που είχαμε κανονίσει με τον επικείμενο αγοραστή. Ήρθε λοιπόν, ο ενδιαφερόμενος αγόρασε την τουρμπίνα και μου έδωσε τα χρήματα. Εκείνη την ημέρα δεν αγοράσαμε την GT3582R μιας και το πόσο που μου είχε πει ο μηχανικός μου στον αρχικό διακανονισμό για την αγορά της τουρμπίνας στα 1.050€ ξαφνικά πολλαπλασιάστηκε και έγινε 1.180€, αλλά μετά την πώληση της τουρμπίνας ,το ποσό μεγάλωσε ακόμα λίγο και έφτασε τελικά τα 1.350€ (μεσημέρι) και θα την αγόραζε το Σάββατο στις 26/2/2011. Επίσης, οι παροχές από 400€ πήγαν 800€ και το τελικό από 150€ πήγε 250€!!!! Την ίδια μέρα ξεκίνησε να φτιάχνει το αμάξι μου από την εξάτμιση αλλά δε τελείωσε και θα το τελείωνε την επόμενη μέρα. Επίσης, να συμπληρώσω ότι παρόλο που οι τιμές εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία δικαιολογία αυξήθηκαν κατακόρυφα δεν του έφερα καμία αντίρρηση, δεν του έκανα κανένα παζάρι και συμφώνησα να πάει μέχρι τέλους αυτό που είχαμε κανονίσει από την αρχή.
Ξημερώνει λοιπόν η επόμενη μέρα, δυστυχώς με μη αναμενόμενα γεγονότα και συνεπώς καθόλου μα καθόλου ευχάριστα! Ενημερώθηκα από την οικογένεια μου ότι η αδελφή μου, η οποία έχει καρκίνο, μπήκε στο νοσοκομείο σε ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση και ότι επείγει, ύστερα από παρακλήσεις της οικογένειας μου, να κατέβω στην Κρήτη και ότι πρέπει να βρίσκομαι εκεί. Έτσι, το πρωί του Σαββάτου πήγα στο συνεργείο του μηχανικού μου με σκυμμένο το κεφάλι, γιατί από τη μια ήμουν πολύ στεναχωρημένος με την κατάσταση της οικογένειας μου και της αδελφής μου και από την άλλη ένιωθα άσχημα που θα άφηνα εκτεθειμένο τον μηχανικό μου. Υπολόγισα όμως στην φιλία μας και πίστεψα πως θα με καταλάβει και θα κατανοήσει την κατάσταση που αντιμετώπιζα! Έτσι πίστευα ότι ήταν το λογικό! Έπεσα όμως πολύ έξω καθώς ενώ του εξήγησα αναλυτικά την κατάσταση και του ζήτησα να μην αγοράσει την τουρμπίνα GT3582R και να μη μου βάλει τις παροχές και να τελειώσει μόνο την εξάτμιση καθώς ήταν ανάγκη να φύγω άμεσα για Κρήτη με το μεσημεριανό, εκείνος αντί για να πει, έστω, κάτι το τυπικό, άλλαξε απότομα η στάση του και έδειχνε ξεκάθαρα νευριασμένος μαζί μου. Ο βελτιωτής μου τελικά αγόρασε την τουρμπίνα με δική του πρωτοβουλία στην υποτιθέμενη(!!!) τιμή των 1.350€, επειδή δεν ήθελε και όπως είπε ντρεπόταν να την στείλει πίσω. Έκανα λογαριασμό μαζί του, μου χρέωσε το τελικό τελικά 330€(μονομπουκο!!!!), τον πλήρωσα και του άφησα και τα 600€, τα οποία είχα πάρει από την πώληση της τουρμπίνας. Του ζήτησα συγνώμη για όλο αυτό, ότι είναι θέμα υγείας και δεν υπάρχει άλλη επιλογή και ότι όταν τελειώσει με το καλό όλο θα επιστρέψω να βάλω τα πράγματα που είχαμε κανονίσει. Η απάντηση του ήταν να κανονίσω να φέρω την τουρμπίνα που πούλησα (!!!) πίσω ή μια άλλη GT30 μέχρι την Τέταρτη 02/03/2011 και να δώσει τα 600€ πίσω, γιατί θα τουρμπιζε άλλο 8αρι με αυτήν!!
Πήγα Κρήτη και παρά τα προβλήματα μου, βρήκα από το Ναύπλιο μια GT3076R τελευταίας γενιάς στα 700ευρω και την έστειλα στο μαγαζί του στις 28/2/2011 όπου και την αγόρασε αφού την είδε. Μετά με πήρε και μου είπε ότι δε του έκανε και ήθελε την παλιά GT30 πίσω και να πάρει ο άλλος την GT3076R, το κανονίζω να γίνει ανταλλαγή από Θεσσαλονίκη και μου ζητά να του στείλω 120 ευρώ για τα μεταφορικά, επειδή αρνήθηκα να του τα στείλω λόγο του θέματος μου, του είπα ότι θα τα δώσω αργότερα άλλωστε έχει πάρει χιλιάδες ευρώ από μένα και δε τα χάνει ,μου μίλησε άσχημα ,αμφισβήτησε τα χρήματα που του έχω δώσει, και ανέφερε ότι επειδή έχω άλλα προβλήματα (υγεία) να μην ξαναπάω εκεί και ότι θέλει την τουρμπίνα του!!!!!και μου έκλεισε το τηλέφωνο, έτσι λοιπόν κανόνισα να πάει η τουρμπίνα στο μαγαζί του την τέταρτη 2/3/2011 για να λήξει το θέμα, χωρίς έξοδα μεταφοράς , χέρι με χέρι και δεν δέχτηκε την ανταλλαγή γιατί όπως υποστήριξε κουράστηκε με το όλο θέμα…… και φυσικό ήταν αφού GT3076R αγόρασε και GT30 πούλησε, και η πελάτισσα του, που έβγαλε αυτήν την GT30 έβαλε GT3076R στην τελική!!!!!!ΑΡΑ το έκανε όλο αυτό από σπάσιμο σε εμένα επειδή δεν έκανα την βελτίωση γιατί είχα την αδελφή μου με καρκίνο στο νοσοκομείο ή μάλλον έτσι νόμιζα ο πραγματικός λόγος ήταν ότι η τουρμπίνα GT30 είχε τελικά πρόβλημα και αναγκάστηκα να δώσω ΕΓΩ 760ευρώ μαζί με μεταφορικά, πίσω στο παλικάρι, αφού ο βελτιωτής μου δεν δέχτηκε την τουρμπίνα του πίσω και μας εξαπάτησε !
Τώρα που πλέον και βλέπω την κατάσταση ξεκάθαρα μπορώ να πω ότι αν ένας άνθρωπος έχει πάθος με κάτι και ψάχνεται συνεχώς για αυτό, τότε αν βρεθεί στο λάθος μέρος, με άγνοια και με τους λάθος ανθρώπους, με ανθρώπους που τον έκαναν νομίζει ότι είναι φίλοι του και ότι νοιάζονται για αυτό που αγαπαει, τότε κάνει και τις λάθος επιλογές. Ίσως να μη με πείραξαν τα περίπου 20.000ευρώ(μόνο μοτέρ) που έχω δώσει μέσα σε 9-10 μήνες στον συγκεκριμένο άνθρωπο, να μη με πείραξε ότι δεν έλαβα ούτε ένα τιμολόγιο γι’ αυτά, να μη με πείραξε ότι σε όλα πλήρωνα πολύ παραπάνω και άλλοι πίστευαν ότι λόγο της φιλίας μας μου έκανε μισές τιμές, να μη με πείραξε η ταλαιπωρία μου, τα τόσα ταξίδια, τα τόσα ψέματα… αλλά σίγουρα με πείραξε η δήθεν φιλιά, τα δήθεν ‘χέρια’ για κουμπάροι, που δε σεβάστηκε ούτε έμενα, ούτε το αυτοκίνητο, ούτε ένα θέμα υγείας της οικογενείας μου. Όλα αυτά τα δημοσιοποίησα σαν προσωπική μου ιστορία, μετά από παρότρυνση της αδελφής μου, όπου γύρισε από Αγγλία με την υγεία της, μήπως κάποιοι το σκεφτούν καλά, πολύ καλά, πριν βελτιώσουν, πριν εμπιστευτούν κάποιον, πριν δώσουν τα χρήματα τους, πριν πιστέψουν ότι είναι φίλος … γιατί το ότι είναι κάποιος κάλος μηχανικός δε σημαίνει ότι μπορεί να είναι και σωστός άνθρωπος, και δε μιλώ μόνο για τον 1ο βελτιωτή μου, αλλά γενικά!!
Και όπως λένε:
-Ένας απογοητευμένος είναι λυπητερό. Πολλοί απογοητευμένοι είναι στατιστική μάστορα.
- Στη φύση δεν υπάρχουν ούτε ανταμοιβές, ούτε τιμωρίες. Υπάρχουν συνέπειες μάστορα.
- Καλύτερα ένα άθλιο τέλος παρά μια αθλιότητα χωρίς τέλος.
Και επειδή κάπου πρέπει να κλείσει αυτό το κείμενο θέλω να πω ότι κάποιοι άνθρωποι σε εκμεταλλεύονται και παίρνουν από εσένα συνεχώς.. αυτό θέλουν μόνο, να παίρνουν! Μπορεί να αργήσεις να το δεις και να το συνειδητοποιήσεις αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα το αντιληφθείς.