Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


+5
appellator
xristinarx
endless
schumi44
Mavros Piravlos
9 απαντήσεις

    Η Mazda και ο wankel

    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 11:47 am

    Γύρω στα τέλη του 1950, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο, αφιέρωσαν αξιοσημείωτους πόρους για έρευνα & ανάπτυξη του περιστροφικού κινητήρα (RE), αλλά οι προσπάθειές τους δεν συνεχίστηκαν επειδή δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν τις τρομερές τεχνικές προκλήσεις που υπήρχαν στην τεχνολογία. Σχεδόν μόνο η Mazda κατάφερε να θέσει τον περιστροφικό κινητήρα στη μαζική παραγωγή.

    Στις 30 Μαΐου 1967, η Mazda ξεκίνησε τις πωλήσεις του 1ου αυτοκινήτου παγκοσμίως με διρότορο περιστροφικό κινητήρα, του Cosmo Sport. Με μία σειρά βελτιώσεων στην οικονομία καυσίμου και στην περιβαλλοντική απόδοση, η παραγωγή των οχημάτων Mazda με περιστροφικούς κινητήρες συνεχίστηκε μέχρι και σήμερα.

    Η Mazda ξεκίνησε την εμπλοκή της σε αγώνες αυτοκινήτου το 1968, ακολουθώντας την παραγωγή του Cosmo Sport, όταν τα αυτοκίνητα με περιστροφικούς κινητήρες ξεκίνησαν να συμμετέχουν σε αγώνες αυτοκινήτου. Το 1991, το Mazda 787B έκανε τον περιστροφικό κινητήρα ιστορία όταν έγινε το μοναδικό Ιαπωνικό αυτοκίνητο που κέρδισε στον 24ωρο Αγώνα Αντοχής του Le Mans. Με περισσότερες από 100 νίκες συνολικά, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που εξοπλίστηκαν με περιστροφικούς κινητήρες, σημείωσαν τεράστια επιτυχία. Το RX-8 παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2003. Τροφοδοτείται από το νέας γενιάς περιστροφικό κινητήρα RENESIS, ο οποίος είναι πιο συμπαγής, δυνατός και φιλικός στο περιβάλλον σε σύγκριση με τους προκάτοχούς του.

    Το ειδικό περιοδικό τεχνολογίας της Βρετανίας, Engine Technology International, απένειμε το 2003 στον κινητήρα RENESIS το «International Engine of the Year Award», καθώς επίσης και 2 βραβεία στην κατηγορία των κινητήρων το 2003 και το 2004, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο τον σεβασμό και την αναγνώρισή του στον κινητήρα RENESIS. Αυτή τη περίοδο, η Mazda εξελίσσει την ανάπτυξη του περιστροφικού κινητήρα υδρογόνου ο οποίος δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα (CO2), ένα από τα αέρια που ευθύνονται για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Η ανάπτυξη του περιστροφικού κινητήρα υδρογόνου ξεκίνησε το 1991 και έχει οδηγήσει στη δημιουργία του RX-8 Hydrogen RE, το οποίο κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2006.

    Ας θυμηθούμε λοιπόν μαζί όλα αυτά τα ιδιαίτερα οχήματα της Mazda που ANTIστάθηκαν στο καθιερωμένο πιστόνι.


    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 11:50 am

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotaries110SCosmoSport


    Τον Μάιο του 1967, ένα νέο κεφάλαιο προστέθηκε στο χρονικό των μηχανών αυτοκινήτου. Η Mazda λανσάρισε την πρώτη της γενιά Cosmo Sport με διρότορο περιστροφικό κινητήρα, που είχε περάσει όλα τα τεστ καλής και αξιόπιστης λειτουργίας. Κατά τη διάρκεια των ελέγχων διανύθηκαν τρία εκατομμύρια χιλιόμετρα επί 6 έτη. Το Mazda Cosmo Sport έμεινε γνωστό σαν το πρώτο επιβατικό μαζικής παραγωγής με περιστροφικό κινητήρα 110 ίππων. Το σπορ αυτό αυτοκίνητο, με τη λεπτή και φουτουριστική σιλουέτα και τις προχωρημένες λειτουργίες του και τον εξαιρετικό δυναμισμό του έδωσε ιδιαίτερο ενθουσιασμό στον Τύπο και στους φίλους του αυτοκινήτου.

    Τον Ιούλιο του1968 το Cosmo Sport 2ης γενιάς έκανε το ντεμπούτο του με 128 ίππους, και 200 χιλιόμετρα την ώρα ταχύτητα. Τον Αύγουστο του 1968, η Mazda πήρε μέρος στον "Μαραθώνιο των δρόμων" του Nurburgring. Ύστερα από τρισήμισυ ημέρες το Mazda Cosmo Sport τερμάτησε στην τέταρτη θέση, αποδεικνύοντας στον κόσμο την εκπληκτική αξιοπιστία και τον δυναμισμό του περιστροφικού κινητήρα.

    Στην Ευρώπη κυκλοφόρησαν περί τα 10 αυτοκίνητα αυτού του τύπου. Οι ενθουσιώδεις κάτοχοι απολαμβάνουν τη φινέτσα του Mazda Cosmo Sport και ακόμη τρέχουν σε αγώνες.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 11:56 am

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesR100FamiliaRotary

    Όταν λανσαρίστηκε η εξελιγμένη έκδοση του Cosmo Sport, ένα άλλο αισθησιακό όχημα μπήκε στην αγορά τον Ιούλιο του 1968. Η Mazda ανέπτυξε το ολοκαίνουριο Familia Rotary Coupe βασισμένο στο σχεδιαστικό μοντέλο Mazda RX-85, που αποκαλύφθηκε το προηγούμενο έτος στην Έκθεση του Τόκιο. Tο Familia Rotary Coupe είχε τον ίδιο κινητήρα με το Cosmo και ταυτόχρονα προσέφερε άνεση στο εσωτερικό όπως σ' ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Η Εταιρεία έφερε επίσης το υψηλής απόδοσης αυτό μοντέλο στους αγώνες Grand Prix της Σιγκαπούρης, όπου το Familia Rotary Sedan πήρε την 1η θέση, αποδεικνύοντας τον μεγάλο δυναμισμό του.

    Τον ίδιο χρόνο που το Coupe έκανε το ντεμπούτο του, ήλθε το τετράθυρο σεντάν, ανταποκρινόμενο στη ζήτηση των πελατών. Με την εισαγωγή του Familia Rotary SS, η Mazda είχε 3 στύλ καμπίνας: Ένα λεπτό και φουτουριστικό σπορ αυτοκίνητο, ένα σπορτίφ εύκολο στη χρήση κουπέ και ενα πραγματικό σεντάν.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 11:59 am

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesR130LuceRotaryCoupe

    Στο περίπτερο της Mazda στην 15η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, υπήρχε ένα μοντέλο concept, με την κωδική ονομασία RX-87, που αποκαλύφθηκε τον Οκτώβριο του 1969 με τη μορφή ενός εμπροσθοκίνητου προσωπικού αυτοκινήτου πολυτελείας. Το Luce Rotary Coupe διαφοροποιήθηκε από τα προηγούμενα μοντέλα, με τον κινητήρα του τύπου 13A, ο οποίος είχε μόλις αναπτυχθεί και είχε δύο ρότορες των 655cc.

    O τύπος 13A απέδιδε μέγιστη ισχύ 126ps στις 6.000 στροφές, δυναμικό περισσότερο από αρκετό για την νέα εποχή μετακινήσεων υψηλής ταχύτητας. Το Mazda Luce Rotary Coupe χάριζε ζηλευτή οδήγηση χάρη στην αθόρυβη μηχανή και το αεροδυναμικό αμάξωμα.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:03 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX2CapellaRotary

    Τον Μάιο του 1970, έκαναν την εμφάνισή τους το Mazda Capella Rotary Sedan και το Rotary Coupe σαν κορυφαία μοντέλα της σειράς "Capella", η οποία είχε έντεκα παραλλαγές. Είχαν κινητήρα τύπου 12A με δύο ρότορες των 573cc. Ο συνδυασμός της μεγάλης απόδοσης του περιστροφικού κινητήρα και το συμπαγές αμάξωμα είχαν σαν αποτέλεσμα μια εξαιρετική δυναμική αυτοκινήτου.

    Ένα χρόνο μετά την εισαγωγή των μοντέλων αυτών, η σειρά Capella επεκτάθηκε. Νέα προσθήκη ήταν η σειρά G, η οποία προσέδωσε άνετη οδηγική εμπειρία, λόγω του ταιριάσματος του περιστροφικού κινητήρα με πλήρες αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

    Το 1972, η σειρά Capella υποδέχτηκε ένα άλλο μέλος, το GS11 εφοδιασμένο με υλικά υψηλής απόδοσης και κιβώτιο πέντε ταχυτήτων για αυξημένο δυναμισμό. Σαν αποτέλεσμα, η σειρά αυτή μπορούσε να δώσει ικανοποίηση σε όλους όσους ήθελαν ένα στιβαρό αμάξωμα, με εκδόσεις για όσους επιθυμούσαν εύκολη οδήγηση ή γι αυτούς που έψαχναν για σπορ πνεύμα.. Τα μοντέλα αυτά ικανοποίησαν κάθε είδους απαίτηση της αγοράς.

    Το 1974, με την ευαισθησία για το περιβάλλον και ιδιαίτερα την ποιότητα του αέρα, η Mazda έδωσε γρήγορα τη λύση. Η αντιρρυπαντική έκδοση ΑΡ, απέδειξε τη φιλικότητα του περιστροφικού κινητήρα σε σχέση με το περιβάλλον.
    Αποτέλεσμα των προσπαθειών της Εταιρείας για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα υπήρξε ο αυξημένος αριθμός πωλήσεων του Capella Rotary. Η μοναδικότητα του αυτοκινήτου, η απόδοση και η φιλικότητα στο περιβάλλον το έκαναν διεθνώς αποδεκτό προϊόν. Το περιοδικό "American 'Road Test' το ανέδειξε ως το "Εισαγόμενο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 1972".
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:06 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX3Savanna


    "Περιστροφική ειδικότητα" - Το σλόγκαν αυτό χρησιμοποιήθηκε για τη διαφήμηση του σπορ σεντάν "Savanna" που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 1971. Έχοντας κινητήρα τύπου 10A, το Savanna, σε σχήμα σεντάν και κουπέ, προσέφερε εκπληκτική κατευθυντική σταθερότητα.
    Υπήρξε μεγάλη ζήτηση από το χώρο των αγώνων αυτοκινήτου. Η Mazda ανταποκρίθηκε με την προσφορά πολλών σπορ κιτ, από το stage 1 μέχρι το 3, δίνοντας αγωνιστικές ευκαιρίες στους κατόχους του Savanna.

    Από το 1972, έγινε διαθέσιμη και η έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπλέον, τον ίδιο χρόνο, το "Savanna Sport Wagon" προστέθηκε στη λίστα των διαθέσιμων μοντέλων. Τον Σεπτέμβριο 1972 έγινε διαθέσιμο το Savanna GT με τον ισχυρό συνδυασμό του περιστροφικού κινητήρα τύπου 12A και του κιβωτίου 5 ταχυτήτων. Σαν αποτέλεσμα, η σειρά Savanna προσέφερε πλέον μεγάλο πλήθος επιλογών, έχοντας 4 σεντάν, 6 κουπέ και ένα βάγκον. Το Sport Wagon, μεταξύ των άλλων, κατέκτησε τη φήμη ενός υψηλής απόδοσης αυτοκινήτου πολλαλών χρήσεων. Το πολυτάλαντο βάγκον αποδείχθηκε ένας αξιόπιστος οδηγικός σύντροφος για ευχάριστες δραστηριότητες, αλλά επίσης και ένας σύντροφος για δουλειά.

    Η νέα γενιά εμφανίστηκε τον Ιούνιο 1973 και ενσωμάτωνε μέτρα βελτίωσης της ασφάλειας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον. Ταυτόχρονα περιελάμβανε την υιοθέτηση του ΑΡ αντιρυπαντικού κινητήρα με σκοπό τη μείωση της ατμοσφαιρικής μόλυνσης. Έτσι το Savanna έγινε το δεύτερο αυτοκίνητο Μazda, μετά το Luce, στο οποίο απονεμήθηκε το προνόμιο χαμηλότερης φορολόγησης για αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων. Το 1975, συνεχίστηκαν τα αντιρυπαντικά μέτρα, με την προσφορά της περιστροφικής μονάδας REAPS-5, η οποία μείωσε περισσότερο την εκπομπή ρύπων και βελτίωσε την οικονομία καυσίμων κατά 40%.
    Σαν αποτέλεσμα, το Savanna συνδύαζε εκπληκτική δυναμική αυτοκινήτου και ταυτόχρονα συμβατότητα με το περιβάλλον.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:08 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX4LuceRotary

    Η νέα γενεά Luce εμφανίστηκε τον Οκτώβριο του 1972. Εφοδιασμένο με κινητήρα τύπου 12A, των δύο ροτόρων που ο κάθε ένας είχε κυβισμό 573cc. Το νέο Mazda Luce προσέφερε τρεις παραλλαγές, και συγκεκριμένα ένα hardtop, ένα σεντάν και ένα ειδικής κατασκευής. Με όρους στρατηγικής, το αυτοκίνητο θεωρείτο ως η ναυαρχίδα των επιβατικών μοντέλων περιστροφικού κινητήρα της εταιρείας, όσον αφορά στην κληρονομία και στην αναμενόμενη απόδοση του οχήματος. Παρέχοντας περιβαλλοντική συμβατότητα, το Luce Rotary έγινε το ίνδαλμα των αυτοκινήτων με περιστροφικό κινητήρα.

    Το Luce Rotary ήταν το πρώτο μοντέλο που συνδύαζε την ιδέα του πολυτελούς και του σπορ, την τρυφερή εικόνα των περιστροφικών αυτοκινήτων Mazda. To 1973, η άποψη της πολυτέλειας αυξήθηκε ακόμη περισσότερο με την προσθήκη πλαισίου με απομίμηση ξύλου στην πλευρά της καμπίνας, με την εισαγωγή του νέου Luce Wagon. Με τον επιτυχημένο διάδοχο του Savanna Sport Wagon, η Mazda ήταν ικανή να προσελκύσει ένα ευρύτερο πλήθος πελατών χάρις στην άνεση της καμπίνας, τον ισχυρό δυναμισμό και την πολλαπλή χρησιμότητα. Το Luce Wagon και η αδελφική έκδοση Grand Tourismo εμφανίστηκαν ταυτόχρονα με περιστροφικό κινητήρα τύπου 13B με το λογότυπο AP, ο οποίος εσήμαινε ότι ήταν μια μηχανή με λιγώτερα καυσαέρια στην ατμόσφαιρα. Τα δύο μοντέλα έδειξαν καθαρά ότι ο περιστροφικός κινητήρας ήταν ο βέλτιστος των δύο κόσμων αναφορικά με τα θέματα περιβάλλοντος και με την παροχή οδηγικής ευχαρίστησης.

    Μετά από διάφορες μηχανικές μετατροπές και αλλαγές όψης, το Luce Rotary ωρίμασε ακόμη περισσότερο, ώστε να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, αξιοπιστία, οικονομία και φιλικότητα με το περιβάλλον, απόψεις που συνήθως ανταγωνίζονται η μία με την άλλη, αλλά που κάλλιστα συνυπήρχαν σε ένα όχημα. Όντας όχι μόνο σπορ αλλά και πολυτελές, το Luce Rotary απέδειξε την ευρύτητα εφαρμογής του περιστροφικού κινητήρα και ενίσχυσε την εικόνα και την εκτίμηση της εταιρείας.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:11 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRotaryPickup

    Αυτό το ασυνήθιστο αυτοκίνητο σχεδιάστηκε αρχικά για τις ανάγκες της αμερικανικής αγοράς. Το Mazda Rotary Pickup ήταν παγκοσμίως το πρώτο επαγγελματικό αυτοκίνητο με μηχανή Wankel. Εκτός από τη δυναμική απόδοση, αυτό το συμπαγές φορτηγό έδωσε τον καλύτερο συνδυασμό διάρκειας και ελαφρού στύλ.

    Το Mazda Rotary Pickup εξήχθη αποκλειστικά στις ΗΠΑ, όπου δεν υπήρχε ανταγωνιστικό αυτοκίνητο της εσωτερικής αγοράς. Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση, το όχημα εμφανίστηκε με πληθώρα σπορτίβ συνδυασμών, μεγάλων ελαστικών, φτερών, κλπ, δίνοντας δυναμισμό και υψηλή απόδοση.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:13 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesParkwayRotary26

    Ένα άλλο μοναδικό μοντέλο περιστροφικού κινητήρα λανσαρίστηκε τον Ιούλιο του 1974. Το πρώτο παγκοσμίως λεωφορείο χαμηλών εκπομπών, το Parkway Rotary 26, έκανε το αισθητό ντεμπούτο του με τον ισχυρό κινητήρα τύπου 13B. Το λεωφορείο, με ιπποδύναμη 135ps, μπορούσε εύκολα να πηγαίνει με ταχύτητα 120km/h.

    Το παρατσούκλι '26' σήμαινε τον μέγιστο αριθμό καθισμάτων. Η έκδοση DX χωρούσε 26 επιβάτες, ενώ το πολυτελές Super DX προσέφερε καθίσματα σε δεκατρείς.
    Το πιό διασκεδαστικό χαρακτηριστικό του λεωφορείου ήταν η έλλειψη κραδασμών και η ήσυχη και άνετη καμπίνα. Αυτά βεβαίως ήσαν αποτέλεσμα της απαλής λειτουργίας του περιστροφικού κινητήρα.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:17 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRoadpacerAP

    Το Mazda Roadpacer AP, που βγήκε το Μάρτιο του 1975, ήταν ένα άλλο μοναδικό αυτοκίνητο περιστροφικού κινητήρα στη διεθνή αγορά. Μηχανικά και λειτουργικά μέρη του αυτοκινήτου αγοράστηκαν από την Αυστραλέζικη "GM-Holden", ενώ στην καρδιά του υπήρχε ο περιστροφικός κινητήρας τύπου 13B χαμηλών εκπομπών.
    Η ευφυής και προχωρημένη ιδέα του οutsourcing εφαρμόστηκε στην ανάπτυξη του Mazda Roadpacer AP, προσφέροντας ένα υψηλής ποιότητας, μαζικά παραγόμενο αυτοκίνητο, με μικρό χρόνο ανάπτυξης και μικρότερο κόστος επένδυσης.

    Το Roadpacer AP εξοπλίστηκε με διάφορες πολυτελείς και λειτουργικές δυνατότητες, ικανοποιώντας τη ζήτηση όχι μόνο της κοινής χρήσης αλλά και εκείνων που έθελαν ένα πολυτελές προσωπικό σεντάν.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:20 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX5CosmoAP

    Τον Οκτώβριο του 1975, η Mazda παρήγαγε το νέο "Cosmo AP", με την προσδοκία ότι το νέο μοντέλο θα πρωτοπορούσε στην κατηγορία των ειδικών πολυτελών αυτοκινήτων, ή με άλλα λόγια, στην κατηγορία του προσωπικού σπορ κουπέ. Η επανεμφάνιση στο προσκήνιο του θρυλικού ονόματος του Cosmo, που αρχικά χρησιμοποιήθηκε για το πρώτο σπορ κουπέ περιστροφικού κινητήρα, έδειξε για μια ακόμη φορά, την εμπιστοσύνη της Mazda στο προϊόν.

    Το Cosmo AP αναδείκνυε δύο τύπους περιστροφικού κινητήρα, τον 12A και τον 13B, και προσέφερε δέκα παραλλαγές αμαξώματος και μηχανής.
    Οι αναλογίες του χαμηλού ύψους και του πλάτους έδιναν έμφαση στο μακρύ εμπρόσθιο μέρος, με το αεροδυναμικό διακοσμητικό που ήταν ενσωματωμένο στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Το Cosmo AP επεδείκνυε μια εικόνα ανεγνωρισμένου κύρους και έδινε την απόδοση που ανεμένετο από ένα υψηλής στάθμης και ξεχωριστής κατηγορίας αυτοκίνητο στην Ιαπωνική αγορά.

    Τα σπορ χαρακτηριστικά του τονίστηκαν έτι περισσότερο τον Ιούλιο του 1977, όταν η εταιρεία λανσάρισε το Cosmo L. Κομψό, ευκίνητο και άνετο, το Cosmo AP, ειδικά το κόκκινου χρώματος της τηλεοπτικής εμφάνισης, είχε τη μεγαλύτερη απήχηση στην εποχή του.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:23 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesLuceLegato929L

    Το Mazda Luce Legato εισήλθε σαν το κορυφαίο της σειράς τον Οκτώβριο του 1977.

    Οι διαθέσιμοι κινητήτες για το Luce Legato συμπεριελάμβαναν τον τύπο 13B με ισχύ 135ps και τον τύπο 12A με125ps. Στην αγορά ήταν διαθέσιμο με 4πορτο hardtop άνευ κολώνας, ως επίσης και ως κανονικό σεντάν. Βασισμένο στη σχεδιαστική ιδέα της "Ποιότητας, Καλαισθησίας και Γοητείας", το Luce Legato διεκρίνετο από τη μοναδική εμπρόσθια σχεδίαση, που εκφράζετο από τους αξέχαστους κάθετους διπλούς προβολείς.

    Για να ανταποκριθεί στις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών, η γκάμα του Legato αποτελείτο από μια εκτενή οικογένεια. Παραδείγματος χάριν, η πιό πολυτελής "περιορισμένη" έκδοση προσέφερε τρία είδη κιβωτίων, ένα 5τάχυτο χειροκίνητο και δύο αυτόματα, τα RE-matic, με τον λεβιέ στον κεντρικό άξονα ή στην κολώνα του τιμονιού. Σαν αποτέλεσμα της διαφορετικής στρατηγικής, το 4πορτο hardtop άνευ κολώνας υπήρχε σε τρία μοντέλα με δέκα τύπους, ενώ το σεντάν υπήρχε σε τέσσερεις παραλλαγές και δέκα τύπους.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:25 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesSavannaRX7a

    Το εντυπωσιακό όνομα του Savanna ξαναζωντάνεψε το 1978. Η εντελώς νέα γενιά Savanna με τον κωδικό RX-7 αναπτύχθηκε με βάση την δεκαετή εμπειρία στον περιστροφικό κινητήρα. Κάνοντας την καλύτερη χρήση των πλεονεκτημάτων του κινητήρα, το Savanna RX-7 εντυπωσίασε με τον νέο τύπο κινητήρα 12A που τοποθετήθηκε στο πισω μέρος του χώρου μηχανής.

    Ο κινητήρας,αποδίδοντας 130 ίππους, έδωσε στο αεροδυναμικό RX-7 ένα εκπληκτικό επίπεδο δυναμικής, σύμφωνο με το θέμα ανάπτυξης "το αποκορύφωμα της οδήγησης σπορ αυτοκινήτου".
    Η υπέροχη αεροδυναμική σιλουέτα τονίστηκε ακόμη περισσότερο από τα αποσυρόμενα μπροστινά φώτα και ταυτόχρονα έδωσε εντύπωση ταχύτητας στο σπορ κουπέ. Επιδεικνύοντας ένα άψογο σπορ αυτοκίνητο με εκπληκτική απόδοση, το Mazda Savanna RX-7 έγινε αντικείμενο μεγάλου ενθουσιασμού.

    Tο RX-7 ανακηρύχθηκε νικητής σε διάφορες διοργανώσεις διαγωνισμών από περιοδικά παγκοσμίως. Στη Αμερική το RX-7 κέρδιζε επί 8 έτη στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών - 1980 έως 1988. Τα κατορθώματά του δε στους αγώνες ήταν μια ακόμα απόδειξη της ανωτερότητάς του.

    Το Νοέμβριο του 1980, έγιναν το αποκαλυπτήρια της δεύτερης γενιάς του RX-7, με μειωμένο βάρος και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Ακόμη, τον Μάρτιο του 1982, ο καταξιωμένος κινητήρας 12A εξελίχθηκε με τη νέα έκδοση RE6PI. Το 1983, σαν αποτέλεσμα συνεχούς ανάπτυξης, το RX-7 ξεπέρασε τα όρια απόδοσης ακόμη περισσότερο με την εισαγωγή μονάδας turbo, επιτυγχάνοντας ισχύ 165 ίππων.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:28 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesCosmo

    Το νέο Mazda Cosmo εμφανίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1981, και ακολουθήθηκε από το νέο Luce τον επόμενο μήνα. Και οι δύο κλασσικοί τύποι της Mazda τοποθετήθηκαν στην κατηγορία του προσωπικού αυτοκινήτου πολυτελείας για να προηγούνται της εποχής τους.

    Στα αποκαλυπτήριά του, το Luce είχε κινητήρα τύπου 12A με εξάπορτη εισαγωγή (6PI). Οι μηχανικοί της Mazda έδωσαν περαιτέρω εξέλιξη αναπτύσσοντας επιτυχώς ένα νέο τύπο 13B με Super Injection, ένα συνδυασμό μεταξύ 6PI και της ηλεκτρονικής ανάφλεξης (EGI).
    Παράλληλα με την ανάπτυξη του κινητήρα , οι μηχανικοί βελτίωσαν ιδιαίτερα το σύστημα ανάρτησης. Χρησιμοποίησαν σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου AAS της ανάρτησης, ώστε να επιτυγχάνεται βελτιωμένη απόκριση και άνεση.

    Το Cosmo ήλθε με τρείς παραλλαγές αμαξώματος των δίπορτων και τετράπορτων hardtops και ενός σεντάν. Το Luce είχε παραλλαγές των hardtop και των σεντάν.
    Κοινός παρανομαστής αμφοτέρων των μοντέλων ήταν το άνετο σαλόνι. Η ευρύχωρη καμπίνα, με σχεδίαση εστιασμένη στα όργανα, έδινε υπέροχη ορατότητα σε όλες τις κατευθύνσεις. Σαν δυνατή αλλά ευχάριστη αντίθεση στην ευρύχωρη καμπίνα, η εξωτερική σχεδίαση είχε λεπτά χαρακτηριστικά και μια φουτουριστική σιλουέτα, εκφράζοντας υπερήφανα τις εξαιρετικές ιδιότητες του αυτοκινήτου.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:31 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesLuce929
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:50 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesSavannaRX7b

    Η δεύτερη γενιά του Savanna RX-7 παρουσιάστηκε στην αγορά το Σεπτέμβριο του 1985 και οι πωλήσεις άρχισαν τον επόμενο μήνα.

    Ο αρχικός κινητήρας ήταν τύπου 13B με διπλούς turbochargers και inter-cooler για αυξημένη αποδοτικότητα. Αναβαθμίστηκε τον Μάρτιο 1989 για να συμπέσει με το χρόνο των εξωτερικών βελτιώσεων. Ο επαναστατικός κινητήρας είχε ελαφρότερο σφόνδυλο και ρότορες για καλύτερη απόκριση και ταυτόχρονα, η αυξημένη πίεση, ελεγχόμενη ηλεκτρονικά, είχε σαν αποτέλεσμα μεγάλη ισχύ (205 ίππους) και ροπή 27,5kg-m.

    Στοχεύοντας υψηλότερα επίπεδα, το νέο Μazda RX-7 ήταν εξοπλισμένο με μοντέρνα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και μηχανισμό οδήγησης 4WS (four-wheel steering), με κομψή φόρμα, που ανέδυε ένα μίγμα δύναμης και καλαισθησίας.

    Αναφορικά με το εσωτερικό του, ο κλιματισμός διατηρούσε άνεση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες ενώ το ηχητικό σύστημα υψηλής πιστότητας δημιουργούσε την ατμόσφαιρα μιας κινητής προσωπικής αίθουσας συναυλιών. Με αυτά τα υψηλής στάθμης λειτουργικά χαρακτηριστικά, το RX-7 διεύρυνε τη γκάμα των πελατών του, η οποία περιορίζετο αρχικά στους νέους και στους πνευματώδεις. Η έκδοση της δεύτερης γενιάς ήταν μια πρόκληση γι αυτούς που ήθελαν κάτι γνήσιο και ξεχωριστό, ανεξάρτητο φύλου ή ηλικίας.

    Η περιορισμένη έκδοση "Enfini" είχε μια πιό σπορ ανάρτηση, ελαφρότερο σασσί και μείον τα πίσω καθίσματα, για ένα πνευματώδες διθέσιο. Τον Αύγουστο του 1987, που η ιστορία του περιστροφικού κινητήρα της Εταιρείας μπήκε στην τρίτη δεκαετία, εισήλθε στην αγορά το Cabriolet που σύντομα έγινε συνώνυμο της ανεπανάληπτητς επιτυχίας.
    Το διθέσιο cabriolet παρείχε άνεση και ευχαρίστηση από την ανοικτή οροφή, χάρη στην ύπαρξη ενός αεροπετάσματος που εμπόδισε την ανεπιθύμητη επιστροφή του αέρα από το πίσω μέρος. Επίσης η ηλεκτρικά ενεργοποιούμενη κουκούλα είχε τρείς σχηματισμούς για αυξημένη ευχέρεια.

    Το πλήρως δερμάτινο εσωτερικό, ταιριασμένο με το δυναμισμό του περιστροφικού κινητήρα, έδινε την εγγύηση μιας υπέροχης εμπειρίας σπορ και κομψής οδήγησης. Με τη γνήσια ευχαρίστηση από την οδήγηση, και την καταπληκτική άνεση, το Mazda Savanna RX-7 Cabriolet έγινε η εικόνα-σύμβολο της σειράς αυτής.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:52 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesLuce

    Το Luce Rotary, έχοντας επιτύχει την αποδοχή του σαν ένα υψηλής στάθμης Μazda σεντάν, εξελίχτηκε στη νέα του γενιά τον Σεπτέμβριο του 1986.

    Ο τύπος περιστροφικού κινητήρα 13B απέδιδε 180 ίππους, παρέχοντας ισχύ και χαρακτηριστικά χαμηλών κραδασμών, δύο αντίθετα χαρακτηριστικά. Χάρη στην απαλή και στρωτή μηχανή και χάρη στο αυτόματο κιβώτιο, κανείς επιβάτης δεν μπορούσε να παραπονεθεί για τις αλλαγές ταχύτητας. Επιτάχυνε μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό στο τράβηγμα.

    Η οδήγηση ήταν ξεκούραστη και νοητικά ειρηνική για τον οδηγό και τους επιβάτες. Σε μια ατμόσφαιρα αναπαυτικού σαλονιού, όλοι οι καθήμενοι μπορούσαν να απολαύσουν την ποιότητα ενός λίβινγκ ρούμ, αποτέλεσμα ενός έξοχου κλιματισμού και του ηχητικού συστήματος υψηλής πιστότητας.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:54 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesEunosCosmo

    Το 1968, που το Mazda Cosmo Sport έκανε την εμφάνισή του, έγινε αισθητή η εντύπωση και ο θαυμασμός. Τον Μάρτιο του 1990, 23 έτη μετά, το ολοκαίνουριο Eunos Cosmo πήρε σάρκα και οστά με τον νεοσχεδιασμένο κινητήρα τριών ροτόρων και με διπλούς υπερτροφοδότες.

    Καθε ρότορας των 654cc, απέδιδε μέγιστη ισχύ 280ps και μέγιστη ροπή 41kg-m. Ο κινητήρας αυτός ήταν καταπληκτικά αθόρυβος και σχεδόν χωρίς κραδασμούς. Ήταν αποτέλεσμα του σχεδιασμού των 3 ροτόρων και ήταν συγκρίσιμος με τον εμβολοφόρο V12.

    Ο κινητήρας, ρυθμιζόμενος από διάφορους sensors και έναν κεντρικό μικροεπεξεργαστή, έδινε εντυπωσιακή ενέργεια με τη βοήθεια των διαδοχικών υπερτροφοδοτών. Επιπροσθέτως, υπήρχε ένα αρχικό σύστημα περιστροφής, ώστε ο υπερτροφοδότης να μή δημιουργεί απότομες εναλλαγές όταν ανοίγει η δεύτερη τουρμπίνα. Ο μηχανισμός χρονικής αλληλουχίας πέτυχε να παρέχει σταθερή ροπή στρέψης και ταχύτατη απόκριση γκαζιού.

    Με ένα ολοκληρωμένο ταμπλώ και ένα υψηλής στάθμης υπολογιστικό σύστημα, κρυμμένο στο εσωτερικό, έδινε τη δυνατότητα παρατήρησης σε οθόνη CRT δεδομένων δορυφορικής πλοήγησης (GPSS).
    Ο κινητήρας, άκρως αποτελεσματικός, με τη γιγαντιαία ισχύ και ροπή στρέψης ήταν με ακρίβεια ελεγχόμενος από ηλεκτρονική ευφυϊα, επιτυγχάνοντας λεπτή ρύθμιση εισόδων και εξόδων αέρα.
    Επί πλέον, το αυτόματο κιβώτιο που έδινε την υπέροχη δύναμη στους πίσω τροχούς, ελέγχετο από έναν μικροεπεξεργαστή. Η ολοκλήρωση των συστημάτων των επί μέρους υπολογιστικών μονάδων έδινε τη σιγουριά ότι η τερατώδης ισχύς του Eunos Cosmo ήταν ασφαλής σ'αυτό το άνετο και αξιόπιστο υπερπολυτελές σπορ αμάξι..
    Το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού, ελεγχόμενο επίσης από υπολογιστή, παρείχε λεπτές ρυθμίσεις, παρακολουθώντας τις πάνω και κάτω περιοχές, ως επίσης τις δεξιές και αριστερές ζώνες. Το εσωτερικό του Eunos Cosmo διετηρείτο σε συνθήκες άνεσης για όλους τους επιβάτες, με τη δυνατότητα αλλαγής στρατηγικής ελέγχου στιγμιαία, όπως όταν εμφανιστεί δυνατός ήλιος μόνον από τη μια πλευρά του αυτοκινήτου.

    Το Eunos Cosmo δεν ήταν μόνο ένα μέσο για τη μετακίνηση από το ένα σημείο στο άλλο. Με την υπογραφή της 23χρονης εμπειρίας της Mazda και τον ενθουσιασμό για τον περιστροφικό κινητήρα , το Eunos Cosmo πρόσφερε κάτι extra που το διαφοροποίησε από τα συνηθισμένα μέσα μεταφοράς.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:55 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX7

    Έξη χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς, το νέο Anfini RX-7 έκανε ένα τεράστιο άλμα μπροστά, τον Οκτώβριο του 1991.

    Το μοντέλο τρίτης γενιάς σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με τρείς ιδέες: "στυλ με νεωτερικότητα και αισθητική ελκυστικότητα", "το ιδανικό ενδιάμεσο μεταξύ ανθρώπου-μηχανής που ενισχύει την οδηγική ευχαρίστηση" και "δυναμική απόδοση που χαρακτηρίζει το σπορ αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1990".

    Το Anfini της νέας γενιάς είχε κινητήρα τύπου 13B με 2 ρότορες και ενισχυμένο από νέους turbochargers. Το φυσικά εκπληκτικό σασσί υποστηρίχθηκε επιπλέον από ένα γεωμετρικό δυναμικό σύστημα ελέγχου των τεσσάρων τροχών που διατηρούσε ιδανική αίσθηση τιμονιού.

    Ο λόγος βάρος/ισχύς 4.90 kg/ps (Tύπος S με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων) ήταν αποτέλεσμα εκτεταμένων μέτρων περιορισμού του βάρους. Η ιδανική κατανομή του βάρους 50:50 έγινε πραγματικότητα με την θρυλική διάταξη στο μέσον.
    Όλες αυτές οι ενέργειες πρόσθεσαν πραγματικό δυναμισμό, τήν κύρια παράδοση της ράτσας του RX-7, προκαλώντας δυνατά όλους τους λάτρεις του σπορ αυτοκινήτου.

    Αμέσως μετά την εμφάνισή του στην αγορά, το Anfini RX-7 επευφημήθηκε πάρα πολύ από τα ΜΜΕ και τους πελάτες στην Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο. Ήταν ακριβώς τότε που ένα πρώτης κατηγορίας, "πραγματικό σπορ αυτοκίνητο" γεννήθηκε στον κόσμο.
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:57 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX8
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 12:58 pm

    Η Mazda και ο wankel MazdaRotariesRX8HydrogenRE
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 1:30 pm

    Production Units of Rotary Engine Vehicles by Model

    Η Mazda και ο wankel PU
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Σαβ 02 Απρ 2011, 4:01 pm









    schumi44
    schumi44


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : FL CHALLENGE S/R Latest Horsepower : 205PS
    Αριθμός μηνυμάτων : 255
    Ημ/νία εγγραφής : 10/12/2010
    Ηλικία : 45

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  schumi44 Κυρ 03 Απρ 2011, 7:46 am

    Η Mazda και ο wankel 84169464
    Η Mazda και ο wankel 88662383
    avatar
    endless


    Η Mazda και ο wankel Verified
    Rotary : Sa22-Fd3s Latest Horsepower : 280+480
    Rebuilds : Απο το στομα σου. .
    Αριθμός μηνυμάτων : 1510
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010

    Η Mazda και ο wankel Empty Απ: Η Mazda και ο wankel

    Δημοσίευση  endless Κυρ 03 Απρ 2011, 8:19 am

    Ενιωσες αδικιμενος Μπαμπη? Razz
    Ωραιος ομως!

    Οπως κ ο Κωστας που εκανε πολυ καλη δουλεια με τα ΜAZDA!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ 24 Νοε 2024, 7:06 pm