Λοιπον υστερα απο 55000χλμ περιπου τουρμπατος,εχουμε και λεμε.....
Απο καιρο ειχα καταλαβει οτι κατι δεν παει καλα με το αμαξι.
Οι φοβοι μου επιβαιβεωθηκαν σε πειραματα που εκανα σε συνεργασια με αλλο 8αρι τουρμπατο
ενος καλου φιλου.
Το αμαξι μπηκε εκτακτως συνεργειο..... Απολογισμος????
-Τα 2 μπουζοκαλωδια που καταληγουν στο πισω housing υπερβολικα φθαρμενα σε σημειο
που να βλεπεις το συρμα που ειναι μεσα.Αυτα ειχανε πιασει και κατι σαν αλατα στο σημειο αυτο.
-Το μαντεμι της τουρμπινας ραγισμενο σε 2 σημεια στο πορτακι της wastegate αλλα και μεσα στον σαλιγγαρο,
ο οποιος εσωτερικα ειχε και σημαδια απο την φτερωτη.
-Και σαν να μην εφταναν αυτα εμεινα και απο μπαταρια.
Τριτωσε το κακο που λενε....
Το πρωτο προβλημα αντιμετωπιστηκε ως εξης:με την αντικατασταση και των 4 καλωδιων.Αυτα που φορουσε το αμαξι
τα ειχα αγορασει κανουργια το ετος 2008-2009 και ειχανε γραψει περιπου τα 90000χλμ εως τωρα.
Ειναι της RACING BEAT τα ultra silicon 8mm.Τα ιδια αγορασα και εβαλα παλι.Πολυ υπουλη ζημια αυτη......
Το δευτερο προβλημα αντιμετωπιστηκε ως εξης:Η τουρμπινα σταλθηκε σε τουρμπινα και στην οποια εγινε πληρες σερβις καθως και εγινε αντικατασταση στο μαντεμι.Ο τουρμπινας μου ειπε κατα λεξη οταν πηγα να την παραλαβω,ΟΛΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΕΝΑ ΗΤΑΝΕ.
Το τριτο ενταξει τι αλλο?Εβαλα καινουργια μπαταρια.
Τωρα αφου εγιναν ολα αυτα....
Το αμαξι εχει αλλαξει τελειως τον ηχο του στο ρελαντι,χωρις καθολου αρυθμιες και τρεμουλο.
Περνει αμεσως μπροστα(πριν καθυστερουσε χαρακτηριστικα)
Υπαρχει και μια ακομα λεπτομερεια να γινει και ειναι ετοιμο να βγει παλι για παιχνιδια στον δρομο.......