Το πρώτο 4 χρόνια στην κατοχή μου RX-8 Cosmo με διάφορα after market και custom parts.
ENGINE
6 port renesis
racing bit ram air
ελαφρωμενο βολαν
δισκόπλατο fc
τροχαλιες Greddy
μπουζοκαλόδια amemiya
EXHAUST
Trust MX muffler
amemiya catalyzer
WHEEL
μπροστά
Stock gunmetal ζαντες με 225/45/18 continental sp3
πισω 2 επιλογές
Stock gunmetal ζαντες με 225/45/18 bridgestone 050a
Stock look gunmetal custom 11' offset 25 με 285/35/18 pirelli p-zero
BRAKES
racing brakes πλευστές δισκοπλακες τρυπιτες χαρακτές
goodridge brake line
CHASSIS
autoexe sway bars
ELECTRONICS
βάση R-Magic για 2 60mm οργανα
60mm οργανο θερμοκρασίας λαδιου
60mm όργανο πίεσης λαδιού
Custom CarPC 10'1 lcd
obd2 to usb διασύνδεση
usb gps
webcam 1.4mp
wifi 3g modem router tplink
dencion aux audio σύνδεση με το εργοστασιακό ηχοσύστημα
SOUND
sony explode 12'woofer
sony 1 channel digital amp
FLUIDS
Amemiya RE Super G 10-40(engine oil)
LOOK
varis carbon hood
carbon rear wing
mazda fender strakes
μπροστα custom big lip
mazda side
gunmetal stock wheels
6000k λαμπες henon και λευκά led σε όλα τα φωτάκια
custom carbon κεντρική κονσόλα
Το δεύτερο είναι στην κατοχή μου εδώ και δύο μήνες.
Εδώ είναι το πρώτο βράδυ πού το πήρα παρέα με το αδερφάκι του
Να και ο λογος αυτής της αγοράς
Ενταξει φοράει κι άλλα καλούδια...
ENGINE
MAZDA FD3S 2ROTOR 13B-REW (STREET PORTS) by JDM-R
τουρμπίνα GREDDY TD06-25G (1.00AR HOTSIDE)
SARD ANTISURGE TANK WITH SARD FUEL PUMP + IN TANK STOCK TYPE
2X SARD 850 INJECTORS & 2X SARD 850 INJECTORS
ελαφρωμενο βολαν
δισκόπλατο exedy
τροχαλιες Greddy
EXHAUST
χειροποίητη 76mm με external
WHEEL
εμπρός
works vs 19' 8,5' 245/35/19
πίσω
works vs 19' 9,5' 265/30/19
BRAKES
goodridge brake line
CHASSIS
tein flex coilovers
cusco θολόμπαρες μπρός πίσω
cusco sway bars
cusco 2way differential
ELECTRONICS
APEXi POWERFC (FD3S VERSION I)
βάση Amemiya carbon για 3 60mm όργανα
60mm πυρόμετρο
60mm μπαρόμετρο
60mm πιεση βενζίνης
LOOK
varis carbon hood
carbon Amemiya ducktale
mazda fender strakes
MazdaSpeed body kit
works-vs 19' wheels
Εντάξει πριν ξεκινήσω το project μου είπα να αλητέψω λίγο στα μέγαρα... μιας και είχε και καμένα πίσω λάστιχα!
Ξεκίνησα λοιπόν ρυθμίζοντας την ανάρτηση σε ύψος υποφερτό για το δρόμο δηλαδή
εμπρός 1,2 cm χαμήλωμα και πίσω εργοστασιακό ύψος.
Ύστερα του φόρεσα τα 18 ζαντολάστιχα από το πρώτο μου για καλύτερη πρόσφηση λόγο μεγέθους ελαστικών και αφού διαπίστωσα οτι τελικά ακόμα και μια τέτοια ιπποδύναμη μπορεί να πατήσει στο δρόμο με σωστή επιλογή ελαστικών και καλοστημένη ανάρτηση και ευθυγράμμιση, ήρθε η ώρα να πάει στο αγαπημένο μου συνεργείο!
Ο λόγος της επίσκεψης ήταν να μεταφέρω και να μετατρέψω σε Φ80 την greddy trust με τις porche μπούκες αλλά πώς να το κάνεις άμά η εξάτμηση είναι Φ76...
Έτσι είπαμε να την αλλάξουμε όλη από το downpipe!
Όπως θα καταλάβατε μπήκε το external μέσα!
Δείτε κολλήσεις! Να τις βλέπουν οι εξατμησάδες και να μαθαίνουν
Ααα έχω και καταλύτη!!!
Έργο τεχνης!
Δουλειά με μεράκι...
και συνεχίζουμε από εδώ....
Αφού ευχαριστήσω την Endless Μαριάννα(οι κυριες προηγούνται) και τον Χρήστο JDM-R για την καταπληκτική δουλειά που εκάναν στα μου!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitseba στις Τρι 24 Ιουλ 2012, 7:09 pm, 3 φορές συνολικά