+14
Mike 192T
neokosmi
CrazyWaters
docmar
RX-7 Fuel Vampires
endless
georx8
Mavros Piravlos
spiffm
giorgos 75
gemp100
urbanslider
ghatzip
GTi
18 απαντήσεις
New owner Rx8 - GTi
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°26
Απ: New owner Rx8 - GTi
Σήμερα έκανα ετήσιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το 8άρι στο ασφαλιστικό πρακτορείο Ζαχαροπούλου Δήμητρα στο Χαΐδάρι Αττικής (210.5310444). Νομίζω πως έχει ενδιαφέρον για όσους φθάνει στη λήξη του το ασφαλιστήριο. Κόστος 770 ευρώ ετήσιο και με καλύψεις ολική-μερική κλοπή στα 12.000 ευρώ, θραύση, τρομοκρατικές, κακόβουλες, πυρκαγιά κτλ. μεικτή με απαλλαγή τα πρώτα 300 ευρώ και οδική βοήθεια (βλαβών - ατυχήματος)!!! Κοινώς νομίζω ότι τα έχει όλα, με την αμέσως φθηνότερη που βρήκα να είναι στα 880κάτι! Για τις άλλες πόλεις της Ελλάδας η τιμή πέφτει κι άλλο, καθώς μου είπε πως αν είχα έδρα π.χ. κάπου στην Κρήτη ή τη Στερεά θα πλήρωνα λιγότερα.
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°27
Απ: New owner Rx8 - GTi
Νομιζω οτι θα επρεπε να σου συστησω τη δικιά μου ασφαλίστρια....
Θυμισε το μου του χρονου....
Καλοτάξιδο Κιμωνα!!!! Το πιο ωραιο χρωμα πήρες!!!
Θυμισε το μου του χρονου....
Καλοτάξιδο Κιμωνα!!!! Το πιο ωραιο χρωμα πήρες!!!
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°28
Απ: New owner Rx8 - GTi
Mike 192 έγραψε:Νομιζω οτι θα επρεπε να σου συστησω τη δικιά μου ασφαλίστρια....
Θυμισε το μου του χρονου....
Καλοτάξιδο Κιμωνα!!!! Το πιο ωραιο χρωμα πήρες!!!
Eυχαριστώ πολύ Mike!!! Για πες τι πληρώνεις... Εμένα μου φάνηκε καλό deal... π.χ. ΕΘΝΙΚΗ μου είπε 995 ευρώ.
redneck
Rotary : fc3s Latest Horsepower : 0
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 424
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
- Δημοσίευση Ν°29
Απ: New owner Rx8 - GTi
Καλοριζικος ο Ιαπωνας Κιμωνα !
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°30
Απ: New owner Rx8 - GTi
redneck έγραψε:Καλοριζικος ο Ιαπωνας Κιμωνα !
Ευχαριστώ πολύ Μάνο
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°31
Απ: New owner Rx8 - GTi
GTi έγραψε:Mike 192 έγραψε:Νομιζω οτι θα επρεπε να σου συστησω τη δικιά μου ασφαλίστρια....
Θυμισε το μου του χρονου....
Καλοτάξιδο Κιμωνα!!!! Το πιο ωραιο χρωμα πήρες!!!
Eυχαριστώ πολύ Mike!!! Για πες τι πληρώνεις... Εμένα μου φάνηκε καλό deal... π.χ. ΕΘΝΙΚΗ μου είπε 995 ευρώ.
Η Εθνικη μου ζητησε 700 κατι ευρω τον Ιουλιο. μεικτη με 300ευρω απαλλαγη.
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°32
Απ: New owner Rx8 - GTi
Mike 192 έγραψε:Η Εθνικη μου ζητησε 700 κατι ευρω τον Ιουλιο. μεικτη με 300ευρω απαλλαγη.
Ετήσιο φίλε μου και με όλα όσα γράφω???
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°33
Απ: New owner Rx8 - GTi
ναι....GTi έγραψε:Mike 192 έγραψε:Η Εθνικη μου ζητησε 700 κατι ευρω τον Ιουλιο. μεικτη με 300ευρω απαλλαγη.
Ετήσιο φίλε μου και με όλα όσα γράφω???
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°34
Απ: New owner Rx8 - GTi
Mike 192 έγραψε:ναι....
Για δώσε τηλεφωνάκι, καλέ μου άνθρωπε...
giorgos 75
Latest Horsepower : ?????????
Rebuilds : Rebuild???τι ειναι α
Αριθμός μηνυμάτων : 827
Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2010
Ηλικία : 49
Τόπος : ΘΗΒΑ
- Δημοσίευση Ν°35
Απ: New owner Rx8 - GTi
Πες τα ρε Μαικ...Mike 192 έγραψε:
Καλοτάξιδο Κιμωνα!!!! Το πιο ωραιο χρωμα πήρες!!!
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°36
Απ: New owner Rx8 - GTi
Το πρώτο "πρόβλημα" είναι γεγονός...
Ο προηγούμενος είχε βάλει ζάντες με καρε 5x120 και είχε ρίξει δακτύλιους στις μπουλονότρυπες, υπεύθυνους για να προσαρμόζουν το καρέ σε 5x114,3. Δεν τους είχε όμως σταθερούς, με αποτέλεσμα το καρέ ν' αλλάζει συνεχώς και δεν είχε βάλει "φιλερ" στον αφαλό της ζάντας, με 2ο αποτέλεσμα να μην μπορούν να κεντράρουν σωστά, πάνω στο μουαγιέ. Όλες αυτές οι διαπιστώσεις προέκυψαν αφού πήγα στο βουλκανιζατερ, εξαιτίας ενός ελαφρού "κοσκινίσματος" του τιμονιού στα πολλά +140km/h. Ο λαστιχάς μου στην προσπάθειά του να επανατοποθετήσει τα ζαντολάστιχα με τον ίδιο ανορθόδοξο τρόπο, εν τέλει έκοψε 2 μπουζούνια από δεξιά. Με την πολύτιμη βοήθεια του Appelator διαγνώσαμε πλήρως το πρόβλημα και ύστερα από κουβέντα και με τον Topaz, κατάλαβα ότι οι πιο σωστή λύση είναι οι εργοστασικές ζάντες. Για καλή μου τύχη, βρήκα στο car.gr 4 ζαντολάστιχα σε αξιοπρεπή κατάσταση, τα οποία και πήρα σήμερα το πρωί. Θα βάλω 225 μπροστά και 235 πίσω και θα μου μείνει ένα σετ 225-245 για Μέγαρα ή Σέρρες, όπου τύχει και πάω πρώτα. Οι after market ζάντες θα μπουν στο car.gr προς πώληση και μένει η ζυγοστάθμιση, η οποία για τον δρόμο θα είναι 1 μοίρα μπρος - 1,5 μοίρα πίσω για το κάμπερ, κάστερ 6 και σύγκλιση μηδενική μπρος-πίσω. Τέλος καλό λοιπόν, αφού σήμερα το πρωί επισκευάσαμε τα μπουλώνια και το απόγευμα θα παώ να το πάρω.
Ο προηγούμενος είχε βάλει ζάντες με καρε 5x120 και είχε ρίξει δακτύλιους στις μπουλονότρυπες, υπεύθυνους για να προσαρμόζουν το καρέ σε 5x114,3. Δεν τους είχε όμως σταθερούς, με αποτέλεσμα το καρέ ν' αλλάζει συνεχώς και δεν είχε βάλει "φιλερ" στον αφαλό της ζάντας, με 2ο αποτέλεσμα να μην μπορούν να κεντράρουν σωστά, πάνω στο μουαγιέ. Όλες αυτές οι διαπιστώσεις προέκυψαν αφού πήγα στο βουλκανιζατερ, εξαιτίας ενός ελαφρού "κοσκινίσματος" του τιμονιού στα πολλά +140km/h. Ο λαστιχάς μου στην προσπάθειά του να επανατοποθετήσει τα ζαντολάστιχα με τον ίδιο ανορθόδοξο τρόπο, εν τέλει έκοψε 2 μπουζούνια από δεξιά. Με την πολύτιμη βοήθεια του Appelator διαγνώσαμε πλήρως το πρόβλημα και ύστερα από κουβέντα και με τον Topaz, κατάλαβα ότι οι πιο σωστή λύση είναι οι εργοστασικές ζάντες. Για καλή μου τύχη, βρήκα στο car.gr 4 ζαντολάστιχα σε αξιοπρεπή κατάσταση, τα οποία και πήρα σήμερα το πρωί. Θα βάλω 225 μπροστά και 235 πίσω και θα μου μείνει ένα σετ 225-245 για Μέγαρα ή Σέρρες, όπου τύχει και πάω πρώτα. Οι after market ζάντες θα μπουν στο car.gr προς πώληση και μένει η ζυγοστάθμιση, η οποία για τον δρόμο θα είναι 1 μοίρα μπρος - 1,5 μοίρα πίσω για το κάμπερ, κάστερ 6 και σύγκλιση μηδενική μπρος-πίσω. Τέλος καλό λοιπόν, αφού σήμερα το πρωί επισκευάσαμε τα μπουλώνια και το απόγευμα θα παώ να το πάρω.
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°37
Απ: New owner Rx8 - GTi
GTi έγραψε:.. μένει η ζυγοστάθμιση, η οποία για τον δρόμο θα είναι 1 μοίρα μπρος - 1,5 μοίρα πίσω για το κάμπερ, κάστερ 6 και σύγκλιση μηδενική μπρος-πίσω.
Η ευθυγράμμιση εννοείς..
Γιατί 235 πίσω αν επιτρέπεται ? Για μαμά 8άρι δεν χρειάζεται να "ταλαιπωρήσαι" με διαφορετικές διαστάσεις. Το 225 μπρός πίσω είναι μια χαρά.. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν μια αλλαγή προφίλ από 45 έβαλα 40αρι..
appellator
Rotary : RX7-FD3S Rebuilds : never
Αριθμός μηνυμάτων : 236
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
Ηλικία : 47
Τόπος : ATHENS
- Δημοσίευση Ν°38
Απ: New owner Rx8 - GTi
GTi έγραψε:Το πρώτο "πρόβλημα" είναι γεγονός...
Ο προηγούμενος είχε βάλει ζάντες με καρε 5x120 και είχε ρίξει δακτύλιους στις μπουλονότρυπες, υπεύθυνους για να προσαρμόζουν το καρέ σε 5x114,3. Δεν τους είχε όμως σταθερούς, με αποτέλεσμα το καρέ ν' αλλάζει συνεχώς και δεν είχε βάλει "φιλερ" στον αφαλό της ζάντας, με 2ο αποτέλεσμα να μην μπορούν να κεντράρουν σωστά, πάνω στο μουαγιέ. Όλες αυτές οι διαπιστώσεις προέκυψαν αφού πήγα στο βουλκανιζατερ, εξαιτίας ενός ελαφρού "κοσκινίσματος" του τιμονιού στα πολλά +140km/h. Ο λαστιχάς μου στην προσπάθειά του να επανατοποθετήσει τα ζαντολάστιχα με τον ίδιο ανορθόδοξο τρόπο, εν τέλει έκοψε 2 μπουζούνια από δεξιά. Με την πολύτιμη βοήθεια του Appelator διαγνώσαμε πλήρως το πρόβλημα και ύστερα από κουβέντα και με τον Topaz, κατάλαβα ότι οι πιο σωστή λύση είναι οι εργοστασικές ζάντες. Για καλή μου τύχη, βρήκα στο car.gr 4 ζαντολάστιχα σε αξιοπρεπή κατάσταση, τα οποία και πήρα σήμερα το πρωί. Θα βάλω 225 μπροστά και 235 πίσω και θα μου μείνει ένα σετ 225-245 για Μέγαρα ή Σέρρες, όπου τύχει και πάω πρώτα. Οι after market ζάντες θα μπουν στο car.gr προς πώληση και μένει η ζυγοστάθμιση, η οποία για τον δρόμο θα είναι 1 μοίρα μπρος - 1,5 μοίρα πίσω για το κάμπερ, κάστερ 6 και σύγκλιση μηδενική μπρος-πίσω. Τέλος καλό λοιπόν, αφού σήμερα το πρωί επισκευάσαμε τα μπουλώνια και το απόγευμα θα παώ να το πάρω.
Οποτε δεν σουλεω καλα ξεμπερδεματα,αλλά καλα καψιματα
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°39
Απ: New owner Rx8 - GTi
urbanslider έγραψε:GTi έγραψε:.. μένει η ζυγοστάθμιση, η οποία για τον δρόμο θα είναι 1 μοίρα μπρος - 1,5 μοίρα πίσω για το κάμπερ, κάστερ 6 και σύγκλιση μηδενική μπρος-πίσω.
Η ευθυγράμμιση εννοείς..
Γιατί 235 πίσω αν επιτρέπεται ? Για μαμά 8άρι δεν χρειάζεται να "ταλαιπωρήσαι" με διαφορετικές διαστάσεις. Το 225 μπρός πίσω είναι μια χαρά.. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν μια αλλαγή προφίλ από 45 έβαλα 40αρι..
THX Aντώνη για τη βοήθεια! Απλά μιας και έχω τα λάστιχα, σκέφτομαι να μην τα "πετάξω" και να τα τελειώσω. Όταν πάρω καινούργια, θα κάνω ότι γράφεις απ' τη στιγμή που δεν χαλάει -τουλάχιστον αισθητά- το βήμα του αυτοκινήτου και συν τοις άλλοις υπάρχει σημαντική διαφορά και στην τιμή. Τέλος, νομίζω, ότι δεν θα δημιουργήσω με αυτή την πρωτοβουλία μου, πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Αν πάλι κάτι μου διαφεύγει, είμαι έτοιμος να με διορθώσεις, καθώς σέβομαι την εμπειρία σου γύρω από RX-8, ειδικά με το δεδομένο της πορείας σου σε πίστες της Ελλάδας. Και πάλι ευχαριστώ
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°40
Απ: New owner Rx8 - GTi
appellator έγραψε:Οποτε δεν σουλεω καλα ξεμπερδεματα,αλλά καλα καψιματα
Ευχαριστώ πολύ Κωστή
Ποιά είναι οι γνώμη σου για τις Ο.Ζ., το μοντέλο είναι αυτό που φοράνε τα EVO-8 και προσωπικά μου κάνει για ..."τρελή γιαπωνεζιά"!!! (like, καράlike)
appellator
Rotary : RX7-FD3S Rebuilds : never
Αριθμός μηνυμάτων : 236
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
Ηλικία : 47
Τόπος : ATHENS
- Δημοσίευση Ν°41
Απ: New owner Rx8 - GTi
O.Z?evo8?http://www.rx8antiforum.gr/t485-topic
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°42
Απ: New owner Rx8 - GTi
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°43
Απ: New owner Rx8 - GTi
Ένα ωραίο βίντεο, για το πως λύνει η κεντρική κονσόλα από το 8άρι μας, προσφορά του Χρήστου από Θεσσαλονίκη. Προσοχή στο κεντρικό τούνελ, σε όσους έχουν θερμενόμενα καθίσματα, στις φύσες από τους διακόπτες.
Μετά το 1ο πρόβλημα με τους "τροχούς" αυτό είναι το 2ο κρυφό πρόβλημα που έχω, καθώς έχει κολλήσει CD εντός της 6άδισκης... Stay tuned
Μετά το 1ο πρόβλημα με τους "τροχούς" αυτό είναι το 2ο κρυφό πρόβλημα που έχω, καθώς έχει κολλήσει CD εντός της 6άδισκης... Stay tuned
IOANNIS
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Ημ/νία εγγραφής : 13/10/2010
Ηλικία : 59
- Δημοσίευση Ν°44
Απ: New owner Rx8 - GTi
GTi έγραψε:Ένα ωραίο βίντεο, για το πως λύνει η κεντρική κονσόλα από το 8άρι μας, προσφορά του Χρήστου από Θεσσαλονίκη. Προσοχή στο κεντρικό τούνελ, σε όσους έχουν θερμενόμενα καθίσματα, στις φύσες από τους διακόπτες.
Μετά το 1ο πρόβλημα με τους "τροχούς" αυτό είναι το 2ο κρυφό πρόβλημα που έχω, καθώς έχει κολλήσει CD εντός της 6άδισκης... Stay tuned
Για κοίτα και αυτήν την προσφορά =>Πρόσβαση στο πίσω μέρος του ηχοσυστήματος ...
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°45
Απ: New owner Rx8 - GTi
Ιωάννη ευχαριστώ πάρα πολύ, θα μου κάνει τη ζωή ευκολότερη, ο σύνδεσμός σου!!!
dimitseba
Rotary : RX-8 (fd3s with 25g Latest Horsepower : coming up...
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 256
Ημ/νία εγγραφής : 05/09/2010
Ηλικία : 41
- Δημοσίευση Ν°46
Απ: New owner Rx8 - GTi
Καλοτάξιδο το σου φιλε!
Επειδή το RX8 έχει DSC και Anti-spin λόγο διαφοράς μπρός-πίσω ελαστικών μπορεί να μπερδεύεται και να σου κόβει το γκάζι από την πεταλούδα ηλεκτρονικά... Αυτό συμβαίνει αμα τα πίσω λάστιχα εχουν μικρότερη διάμετρο από τα μπροστά ¨
πχ 225/45/18 εμπρος 235/40/18 πίσω
Άμα θες διαφορετικά σε μεγεθος ελαστικά πρέπει να ειναι 3 νούμερα διαφορά.
πχ 225/45/18 εμπρος 255/40/18 πίσω
235/40/18 εμπρός 265/35/18 πίσω
Πάντος δοκίμασέ το και βλέπεις... Εγώ είχα πρόβλημα με κάποιο λαθος setup.
Επειδή το RX8 έχει DSC και Anti-spin λόγο διαφοράς μπρός-πίσω ελαστικών μπορεί να μπερδεύεται και να σου κόβει το γκάζι από την πεταλούδα ηλεκτρονικά... Αυτό συμβαίνει αμα τα πίσω λάστιχα εχουν μικρότερη διάμετρο από τα μπροστά ¨
πχ 225/45/18 εμπρος 235/40/18 πίσω
Άμα θες διαφορετικά σε μεγεθος ελαστικά πρέπει να ειναι 3 νούμερα διαφορά.
πχ 225/45/18 εμπρος 255/40/18 πίσω
235/40/18 εμπρός 265/35/18 πίσω
Πάντος δοκίμασέ το και βλέπεις... Εγώ είχα πρόβλημα με κάποιο λαθος setup.
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°47
Απ: New owner Rx8 - GTi
Δημήτρη, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Αυτό που αναφέρεις γινόταν και στην καθημερινή χρήση ή σε "ακραίες" καταστάσεις? Δλδ. σε δρόμο -εντός πόλης- με φθαρμένη άσφαλτο και 2η σχέση στο κιβώτιο, πήγαινες να προσπεράσεις και σου έκοβε το γκάζι ή απλά σε μια "γρήγορη" εκκίνηση έμπαινε πιό νωρίς?
GTi
Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 220
Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
Ηλικία : 45
Τόπος : L.A.
- Δημοσίευση Ν°48
Απ: New owner Rx8 - GTi
Οι πρώτη φωτό είναι με τις "προβληματικές", η δεύτερη με τις ..."αθλητικές" και η τρίτη με τις ..."εξόδου". To πρόβλημα με το CD λύθηκε και προχωράμε!!!
-Αντώνη, εσύ αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα παρόμοιο μ' αυτό που μου γράφει ο Δημήτρης? ...σε ρωτάω, καθώς ετοιμαζόμαστε με ένα φιλαράκι να φέρουμε ελαστικά και σκέφτομαι πολύ σοβαρά την πρότασή σου!
-Αντώνη, εσύ αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα παρόμοιο μ' αυτό που μου γράφει ο Δημήτρης? ...σε ρωτάω, καθώς ετοιμαζόμαστε με ένα φιλαράκι να φέρουμε ελαστικά και σκέφτομαι πολύ σοβαρά την πρότασή σου!
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°49
Απ: New owner Rx8 - GTi
Κανένα απολύτως πρόβλημα με το 225/40/18 μπρος πίσω, μια -αμεληταία όμως- αύξηση στον θόρυβο..
225 μπροστά με 235 πίσω δεν έχω δοκιμάσει ποτέ για να ξέρω αν υπάρχει κάποιο θέμα..
225 μπροστά με 235 πίσω δεν έχω δοκιμάσει ποτέ για να ξέρω αν υπάρχει κάποιο θέμα..
giorgos 75
Latest Horsepower : ?????????
Rebuilds : Rebuild???τι ειναι α
Αριθμός μηνυμάτων : 827
Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2010
Ηλικία : 49
Τόπος : ΘΗΒΑ
- Δημοσίευση Ν°50
Απ: New owner Rx8 - GTi
Καλοριζικα τα νεα ζαντικα σου Κιμωνα!!