Το fc μου αγοράστηκε από τον Μάνο προς 7.800 ευρώ εκ των οποίων σήμερα του χρωστάω ακόμα 3.000 ευρώ, τα οποία θα πρέπει να του έχω δώσει μέχρι τις 10 Ιουνίου. Τα προηγούμενα 4.800 ευρώ τα έχω δώσει σε δόσεις των 500-1.000-2.000 ευρώ κτλ. Το αμάξι πέρασε στο όνομα μου, πριν 3 μέρες, αφού υπογράψαμε τα σχετικά παραστατικά. Την 1η μέρα του έκανα 5km, σαν οδηγός, πριν το βάλω στο γκαράζ. Χθες τόλμησα να το πάω στον μηχανικό μου, για την ποδιά που νόμιζα ότι είχε λασκάρει...άλλα 20km από Ηράκλειο-Μοσχάτο. Έκανα άλλα 5km γύρω-γύρω από το Μοσχάτο και επέστρεψα μέσω Αμαρουσίου σπίτι μου ...δλδ. 30 επιπλέον χιλιόμετρα. Το σύνολο, από Γλυφάδα που το πήρε ένας φίλος να το φέρει μέχρι το "ΜΠΑΜ", 80km-maximum 90km αν το βάλουμε σε GPS.
Δεν έχω καταφέρει ποτέ να σπάσω μοτέρ, πόσο δε μάλλον ένα μοτέρ με 3.250km, συνολικά!!! Kι όμως το έκανα κι αυτό.
Όταν το πήρα το αμάξι με τον φίλο από Γλυφάδα για να το φέρω Ηράκλειο, είδα κάτι καπνούς... άσπρους... ρώτησα επί τόπου και μου είπαν "έλα ρε μλκ, κάνεις λες και δεν ξέρεις από rotary..." Ξέρω??? Ξεράδια μου!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Τσιγάρα Χρήστο, ο οποίος δωρεάν αντικατέστησε το μοτέρ σε λίγες ώρες, ύστερα από 18 μήνες της τελευταίας ανακατασκευής του και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο γκαράζ μου, έτοιμο να φύγει για το rotary stock, με ολοκαίνουργιο μοτέρ.
Το μόνο που έχασα ήταν λίγες ώρες ύπνου και την εμπιστοσύνη μου στον Μάνο, ο οποίος μου έχει φερθεί άψογα κατ' άλλα. Αυτό που ξαναβρήκα ήταν ένας φίλος από τα παλιά, ο οποίος στη δυσκολία μου ξηγήθηκε, χωρίς ουσιαστικά να 'χει καμία υποχρέωση. Ενδεικτικά αναφέρω ότι ένας στάτης και ένας ρότορας, στην ΕΛΜΑ για 13Β κοστίζουν 5.600 ευρώ, χωρίς τα παρελκόμενα και εργασία...
Για την ιστορία το μοτέρ έσπασε με 3η σχέση στο κιβώτιο και φάσμα στροφών από 3.000 έως 4.000 στροφές και ουχί σε full boost ...βάζοντας 4η σχέση απλά οι στροφές άρχισαν να πέφτουν και πιό απλά δεν ήθελα να πιστέψω το μοιραίο μέχρι που σταμάτησα δεξιά και ήρθε η οδική. Housing και ρότορας αφού άνοιξε το μοτέρ είχαν αυλακώσεις 2 έως 4 χιλιοστά σε όλη την επιφάνειά τους και τα τα seals ήταν λιωμένα όλα!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Υ.Γ. Αν κάτι ξεχνάω ας με συγχωρέσουν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές, μπορούν να το προσθέσουν.
Δεν έχω καταφέρει ποτέ να σπάσω μοτέρ, πόσο δε μάλλον ένα μοτέρ με 3.250km, συνολικά!!! Kι όμως το έκανα κι αυτό.
Όταν το πήρα το αμάξι με τον φίλο από Γλυφάδα για να το φέρω Ηράκλειο, είδα κάτι καπνούς... άσπρους... ρώτησα επί τόπου και μου είπαν "έλα ρε μλκ, κάνεις λες και δεν ξέρεις από rotary..." Ξέρω??? Ξεράδια μου!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Τσιγάρα Χρήστο, ο οποίος δωρεάν αντικατέστησε το μοτέρ σε λίγες ώρες, ύστερα από 18 μήνες της τελευταίας ανακατασκευής του και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο γκαράζ μου, έτοιμο να φύγει για το rotary stock, με ολοκαίνουργιο μοτέρ.
Το μόνο που έχασα ήταν λίγες ώρες ύπνου και την εμπιστοσύνη μου στον Μάνο, ο οποίος μου έχει φερθεί άψογα κατ' άλλα. Αυτό που ξαναβρήκα ήταν ένας φίλος από τα παλιά, ο οποίος στη δυσκολία μου ξηγήθηκε, χωρίς ουσιαστικά να 'χει καμία υποχρέωση. Ενδεικτικά αναφέρω ότι ένας στάτης και ένας ρότορας, στην ΕΛΜΑ για 13Β κοστίζουν 5.600 ευρώ, χωρίς τα παρελκόμενα και εργασία...
Για την ιστορία το μοτέρ έσπασε με 3η σχέση στο κιβώτιο και φάσμα στροφών από 3.000 έως 4.000 στροφές και ουχί σε full boost ...βάζοντας 4η σχέση απλά οι στροφές άρχισαν να πέφτουν και πιό απλά δεν ήθελα να πιστέψω το μοιραίο μέχρι που σταμάτησα δεξιά και ήρθε η οδική. Housing και ρότορας αφού άνοιξε το μοτέρ είχαν αυλακώσεις 2 έως 4 χιλιοστά σε όλη την επιφάνειά τους και τα τα seals ήταν λιωμένα όλα!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Υ.Γ. Αν κάτι ξεχνάω ας με συγχωρέσουν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές, μπορούν να το προσθέσουν.