+6
geox
basilis
urbanslider
dimos47ki7
Mike 192T
chios88
10 απαντήσεις
στισιμο ρχ8
chios88
Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : chios
- Δημοσίευση Ν°1
στισιμο ρχ8
Πεδια να ανιξουμε ενα θεμα για το στισιμο του ρχ8?
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°2
Απ: στισιμο ρχ8
Αμε!
Και ξεκιναμε: Στησιμο για ποιο λογο? κοντρα, πιστα, δρομο, στροφιλικι ή πόλη?
Το στησιμο περιλαμβανει λαστιχα, αναρτιση, πλαισιο, φρενα, ρυθμιση κινητηρα....
Και ξεκιναμε: Στησιμο για ποιο λογο? κοντρα, πιστα, δρομο, στροφιλικι ή πόλη?
Το στησιμο περιλαμβανει λαστιχα, αναρτιση, πλαισιο, φρενα, ρυθμιση κινητηρα....
chios88
Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : chios
- Δημοσίευση Ν°3
ipostrofi
Evala tis hb dt2 coilovers . Ola teleia ala akoma opos kai prin exw poli ipostrofi apo to meso kai meta tis strofis . Forao 255 35 18 piso kai 235 40 18 empros piesis 33 kai 32
To amaxi xamilo mprosta psilo piso skliro mrosta malako piso. Camper elaxista tsimpimeno mpros piso . Auto. Makari na iparxei fotisi . Euxaristo.
To amaxi xamilo mprosta psilo piso skliro mrosta malako piso. Camper elaxista tsimpimeno mpros piso . Auto. Makari na iparxei fotisi . Euxaristo.
dimos47ki7
Αριθμός μηνυμάτων : 366
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 44
Τόπος : Γλυφαδα
- Δημοσίευση Ν°4
Απ: στισιμο ρχ8
chios88 έγραψε:Evala tis hb dt2 coilovers . Ola teleia ala akoma opos kai prin exw poli ipostrofi apo to meso kai meta tis strofis . Forao 255 35 18 piso kai 235 40 18 empros piesis 33 kai 32
To amaxi xamilo mprosta psilo piso skliro mrosta malako piso. Camper elaxista tsimpimeno mpros piso . Auto. Makari na iparxei fotisi . Euxaristo.
δεν ειμαι γνωστης στο στησιμο, αλλα απο τη θεωρια ξερω οτι οσο πιο σκληρο κανεις το αμαξι μπροστα, τοσο πιο υποστροφικο γινεται, και αντιστοιχα οσο σκληραινεις πισω παιρνεις υπερστροφη. κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τις μπαρες θολων. αν βαλεις μονο μπροστα εχεις περισσοτερη υποστροφη. ισως θα επρεπε να ψηλωσεις και να μαλακωσεις λιγο το εμπρος μερος
αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°5
Απ: στισιμο ρχ8
chios88 έγραψε:Evala tis hb dt2 coilovers . Ola teleia ala akoma opos kai prin exw poli ipostrofi apo to meso kai meta tis strofis . Forao 255 35 18 piso kai 235 40 18 empros piesis 33 kai 32
To amaxi xamilo mprosta psilo piso skliro mrosta malako piso. Camper elaxista tsimpimeno mpros piso . Auto. Makari na iparxei fotisi . Euxaristo.
Για αρχη:
Με 235/40/18 μπρος φορας 265/35/18 πισω ή
με 255/35/18 πισω φορας 225/40/18 μπρος
Προσωπικα φοραω 235/40 μπρος και 265/35 πισω και το αμαξι ειναι παντελως ουδετερο πλεον. Με 235 μπρος πισω ειχα θεμα υπερστροφης λογω δυναμης. Αν το αμαξι ειναι μαμα απο αλογα, το 255 απλα δε χρειαζεται, ειναι υπερβολη. Οταν τα ειχα δοκιμασει, δεν προσφερε απολυτως τιποτα εκτος απο αυξημενη καταναλωση.
Πιεσεις δοκιμασε 32 μπρος και 34-35 πισω.
Το αμαξι πρεπει να εχει ιδιο υψος μπρος πισω. ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ!!!!!! Ναι, αναιβοκατεβαινει απο κει το υψος αλλα σκληραινε και μαλακωνει το ελατηριο. Το ελατηριο -πρακτικος τροπος- το θες τοσο σκληρο ωστε οταν κρεμονται οι ροδες να πιανεις το ελατηριο και να το περιστρεφεις πολυ δυσκολα. Εχει ρυθμιση για υψος αλλα το πιθανοτερο ειναι να πρεπει να βγει το ενα ακρο.
Η διαφορα σκληροτητας πρεπει να ειναι 3-4 κλικ (στα 16 συνολικα κλικ της αναρτησης)πιο σκληρο μπροστα. Το πολυ σκληρο δε σημαινει οτι στριβει καλυτερα, σιγουρα σημαινει ομως οτι εχει πολυ πιο αποτομες αντιδρασεις.
Δοκιμασε λιγο αυτα και πες μας τι παρατηρεις.
chios88
Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : chios
- Δημοσίευση Ν°6
Απ: στισιμο ρχ8
χαμιλοσα και πισο οστε να ερθηει στα ισια του. εφτιαξα τις πιεσεις. αυτο που λες για τα ελατιρια πος θα χαμιλοσω αλιος? βιδονοντας τιν μποτα ή ξεβιδονοντας?μαλακοσα λιγο μπρωστα και ειδα διαφορα. λεω να σινεχισω ωαζοντας 225 40 18 σεμισλικ τουο ρ888
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°7
Απ: στισιμο ρχ8
Βλεπεις τη φωτο...
https://2img.net/h/i4.photobucket.com/albums/y141/pistole/coilovers/P1010232.jpg
ΔΕΝ πειραζεις το κοκκινο δακτυλιδι που κραταει το ελατηριο.
Το κατω κομματι -η μποτα οπως τη λες- ειναι απλη: βιδωνεις, χαμηλωνει και ξεβιδωνεις, ψηλωνει. απλα πραγματα
Α! Και το 888 δεν κανει για δρομο, και θελει τρελο καμπερ για να δουλεψει...
chios88
Latest Horsepower : 231
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2012
Ηλικία : 36
Τόπος : chios
- Δημοσίευση Ν°8
Απ: στισιμο ρχ8
δεν ριθμιζει απο τιν λεγομενι μποτα μονο απο ελατιριο
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°9
Απ: στισιμο ρχ8
chios88 έγραψε:δεν ριθμιζει απο τιν λεγομενι μποτα μονο απο ελατιριο
Εχεις δικιο!!! Δεν ρυθμιζει υψος!!!!
Ρυθμιζει bound-rebound και σκληροτητα ελατηριου.... Ενδιαφερον...
http://www.hotbits.org/product.aspx?id=3
Εκει ξεκινας τη μελετη και τις δοκιμες....
Διαβαζεις πως δουλευει η αναρτηση, τι σημαινει σκληρο ή μαλακο ελατηριο, σκληρο η μαλακο αμορτισερ, συμπιεση και αποσυμπιεση...
Πηρες "ιδιαιτερη" ανρτηση φιλαρακο...
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°10
Απ: στισιμο ρχ8
Μεγάλη κουβέντα το στήσιμο και συνήθως υπόθεση υποκειμενική.. άλλος το θέλει ουδέτερο, άλλος πλαδαρό, άλλος νευρικό, άλλος υπερστροφικό, άλλος για δρόμο, άλλος για πίστα... και πάει λέγοντας.. πρέπει πρώτα να ξέρεις τι θέλεις, και να ξέρεις ότι με τόσες ρυθμίσεις ακόμα και με την μαμά ανάρτηση που έχει το RX8 θα χρειαστείς λίγο ψάξιμο για να βρείς το ιδανικό setup.
Έχεις κάνει ένα τραγικό λάθος. Έχεις δώσει πολύ πρόσφυση πίσω (255 και κάμπερ) και έχεις "κακη μούρη" υποστροφικός συνδυασμός.
Αυτή την ανάρτηση έχεις ? Γιατί αν έχεις αυτή δεν βλέπω πουθενά να ρυθμίζει ύψος χωριστά απ την προφόρτηση του ελατηρίου, εκτός αν κάτι δεν βλέπω καλά.
Αν ισχύει αυτή η περίπτωση λοιπόν φρόντισε τουλάχιστον να μην χαμηλώσεις πολύ για να μην επηρεαστεί και πολύ η προφόρτιση μιας και δεν είναι και ότι πιο συνετό να μειώνεις την διαδρομή του ελατηρίου για δρόμο.
Αν κάνω λάθος (που κρίνοντας απ την εικόνα δε νομίζω) και ρυθμίζει το ύψος από χωριστά κουπάκια, μπότες, γαλότσες όπως θες πέστο τότε ρύθμισε την προφόρτιση τόσο ώστε με σηκωμένο το αμάξι το ελατήριο να μπορεί να κινήται κυκλικά αλλά να μην κουνιέται καθόλου πάνω κάτω, έτσι θα έχεις μηδενική προφόρτιση ελατηρίου, και ρυθμίζεις ύψος κατά το επιθυμητό μετά..
Από σκληρότητα μαλάκωσε μπροστά (όχι τέρμα) και κάντο λίγο πιο σκληρό πίσω.
Για αρχή θα σου συνιστούσα να ευθυγραμμήσεις το αμάξι με τις εργοστασιακές τιμές και απλά να δώσεις λίγο αρνητική camber μπροστά μόνο..
Διατήρησε όσο μπορείς μηδενική toe.
Ελάχιστα θετική caster, και ξεκίνα βόλτες να δεις αποτελέσματα.
Από εκεί και πέρα πειραματισμός... να ξέρεις ότι οι υπερβολές στην camber δεν έχουν αποτέλεσμα στον δρόμο συν ότι θα σου τρώνε τα λάστιχα τσάμπα, ξεκίνα επίσης να πειραματίζεσαι με caster και toe, ο συνδυασμός τους (πολύ θετική caster και toe out) σου φτιάχνει τρελό τιμόνι αλλά έχει και παρενέργειες που πάλι δεν έιναι ότι καλύτερο για δρόμο, οπότε καλό θα είναι και εκεί να αποφεύγονται οι υπερβολές..
Βασικά για να μην πολυ μπλέξεις αν είσαι αποκλειστικά δρομίσιος ξεκίνα απ τα βασικά που σου ανέφερα και δες πως πάει...
Τώρα για, τα λάστιχά σου, τα θεωρώ υπερβολικά, είναι που είναι σκάρτα 200 άλογα το αμάξι το φορτώνετε και με 255 που να πάει μετά ??
225 40 18 και μη σου πω να βάλεις τίποτα 17άρες να βρείς την υγειά σου... Τα 888 απόφυγέ τα για δρόμο απλά και μόνο για τα νερά.
Έχεις κάνει ένα τραγικό λάθος. Έχεις δώσει πολύ πρόσφυση πίσω (255 και κάμπερ) και έχεις "κακη μούρη" υποστροφικός συνδυασμός.
Αυτή την ανάρτηση έχεις ? Γιατί αν έχεις αυτή δεν βλέπω πουθενά να ρυθμίζει ύψος χωριστά απ την προφόρτηση του ελατηρίου, εκτός αν κάτι δεν βλέπω καλά.
Αν ισχύει αυτή η περίπτωση λοιπόν φρόντισε τουλάχιστον να μην χαμηλώσεις πολύ για να μην επηρεαστεί και πολύ η προφόρτιση μιας και δεν είναι και ότι πιο συνετό να μειώνεις την διαδρομή του ελατηρίου για δρόμο.
Αν κάνω λάθος (που κρίνοντας απ την εικόνα δε νομίζω) και ρυθμίζει το ύψος από χωριστά κουπάκια, μπότες, γαλότσες όπως θες πέστο τότε ρύθμισε την προφόρτιση τόσο ώστε με σηκωμένο το αμάξι το ελατήριο να μπορεί να κινήται κυκλικά αλλά να μην κουνιέται καθόλου πάνω κάτω, έτσι θα έχεις μηδενική προφόρτιση ελατηρίου, και ρυθμίζεις ύψος κατά το επιθυμητό μετά..
Από σκληρότητα μαλάκωσε μπροστά (όχι τέρμα) και κάντο λίγο πιο σκληρό πίσω.
Για αρχή θα σου συνιστούσα να ευθυγραμμήσεις το αμάξι με τις εργοστασιακές τιμές και απλά να δώσεις λίγο αρνητική camber μπροστά μόνο..
Διατήρησε όσο μπορείς μηδενική toe.
Ελάχιστα θετική caster, και ξεκίνα βόλτες να δεις αποτελέσματα.
Από εκεί και πέρα πειραματισμός... να ξέρεις ότι οι υπερβολές στην camber δεν έχουν αποτέλεσμα στον δρόμο συν ότι θα σου τρώνε τα λάστιχα τσάμπα, ξεκίνα επίσης να πειραματίζεσαι με caster και toe, ο συνδυασμός τους (πολύ θετική caster και toe out) σου φτιάχνει τρελό τιμόνι αλλά έχει και παρενέργειες που πάλι δεν έιναι ότι καλύτερο για δρόμο, οπότε καλό θα είναι και εκεί να αποφεύγονται οι υπερβολές..
Βασικά για να μην πολυ μπλέξεις αν είσαι αποκλειστικά δρομίσιος ξεκίνα απ τα βασικά που σου ανέφερα και δες πως πάει...
Τώρα για, τα λάστιχά σου, τα θεωρώ υπερβολικά, είναι που είναι σκάρτα 200 άλογα το αμάξι το φορτώνετε και με 255 που να πάει μετά ??
225 40 18 και μη σου πω να βάλεις τίποτα 17άρες να βρείς την υγειά σου... Τα 888 απόφυγέ τα για δρόμο απλά και μόνο για τα νερά.
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°11
Απ: στισιμο ρχ8
Η ανάρτησή σου ρυθμίζει και rebound, αλλά επειδή με rebound δεν έχω ασχοληθεί μιας και η δική μου δεν ρυθμίζει, δες ένα άρθρο που βρήκα σχετικά.
Rebound-
During rebound (following the bump compression phase) the dampers extend back to their original positions, using up the stored energy from the springs. The rebound stiffness needs to be set at a higher value then the bump setting as the stored energy is being released. If there is not effect damping on the rebound, the wheel will quickly return through the static level and start to bump again, with the bouncing effect unsettling the suspension with little control.
If there is too much rebound stiffness, then the wheel could hold longer in the wheel arch then needed, effectively losing contact with the road as the force to push the wheel back down is slower to respond to the changing surface level. This state is again far from ideal and it is best to make sure a good level is set for optimal tyre/tire contact with the road.
Damping Effect On Cornering:
Bump
Front Bump Increase= Understeer.
Front Bump Decrease= Oversteer.
Rear Bump Increase= Oversteer.
Rear Bump Decrease= Understeer.
Rebound
Front Rebound Increase= Understeer.
Front Rebound Decrease= Oversteer.
Rear Rebound Increase= Oversteer.
Rear Rebound Decrease= Understeer.
Rebound-
During rebound (following the bump compression phase) the dampers extend back to their original positions, using up the stored energy from the springs. The rebound stiffness needs to be set at a higher value then the bump setting as the stored energy is being released. If there is not effect damping on the rebound, the wheel will quickly return through the static level and start to bump again, with the bouncing effect unsettling the suspension with little control.
If there is too much rebound stiffness, then the wheel could hold longer in the wheel arch then needed, effectively losing contact with the road as the force to push the wheel back down is slower to respond to the changing surface level. This state is again far from ideal and it is best to make sure a good level is set for optimal tyre/tire contact with the road.
Damping Effect On Cornering:
Bump
Front Bump Increase= Understeer.
Front Bump Decrease= Oversteer.
Rear Bump Increase= Oversteer.
Rear Bump Decrease= Understeer.
Rebound
Front Rebound Increase= Understeer.
Front Rebound Decrease= Oversteer.
Rear Rebound Increase= Oversteer.
Rear Rebound Decrease= Understeer.
basilis
Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 821
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
Ηλικία : 44
- Δημοσίευση Ν°12
Απ: στισιμο ρχ8
^τωρα τελευταια εχεις αρχισει και με τρομαζεις με τα λεπτομερεστατα posts που κανεις urban....
κανονισε σε λιγο καιρο να μας βαζεις και link απο το .com ,και να εχουμε αλλα...( )
κανονισε σε λιγο καιρο να μας βαζεις και link απο το .com ,και να εχουμε αλλα...( )
geox
Rotary : οκτω Latest Horsepower : 172 τροχο
Rebuilds : <<μαμα>>
Αριθμός μηνυμάτων : 60
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2011
Τόπος : θεσ/νικη
- Δημοσίευση Ν°13
Απ: στισιμο ρχ8
urbanslider έγραψε:..............................
Ελάχιστα θετική caster, και ξεκίνα βόλτες να δεις αποτελέσματα.
.................................
Αντωνη συμφωνω με οσα αναφερεις στο ποστ σου, αλλα.............για πιο λογο προτεινεις ελαχιστα θετικη καστερ?
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°14
Απ: στισιμο ρχ8
geox έγραψε:urbanslider έγραψε:..............................
Ελάχιστα θετική caster, και ξεκίνα βόλτες να δεις αποτελέσματα.
.................................
Αντωνη συμφωνω με οσα αναφερεις στο ποστ σου, αλλα.............για πιο λογο προτεινεις ελαχιστα θετικη καστερ?
Καλύτερη επαναφορά του τιμονιού, καλύτερη κατευθυντηκότητα.
ΗΛΙΑΣRX8
Rotary : rx8 Latest Horsepower : 300
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 50
Ημ/νία εγγραφής : 08/10/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : ΕΛΕΥΣΙΝΑ
- Δημοσίευση Ν°15
Απ: στισιμο ρχ8
φοραω εγω τις hotbits dt2.
αρχικα να σου πω οτι απο ευθυγραμμιση αν βαλεις:
καμπερ εμπρος:-1,40 με -1,50
καμπερ πισω: -2,80 με -3,00
caster εμπρος: +6, ή +6,5 ...(αναλογα με το υψος δειχνει και αλλο νουμερο)
συγκλιση μπροστα και πισω ιδιο:+0,1 η +0,2
χαμηλωμα 4.5 ποντους μπροστα και 4 πισω,
(πρεπει το αμαξι να εχει διαφορα 1 ποντο σασι μπροστα σε σχεση με το πισω μερος),
αυτο σημαινει αν μετρησεις στα φτερα, πρεπει να εχεις 0,5 ποντο διαφορα μπροστα με πισω - πισω να ειναι το πιο ψηλο)
οσο αφορα τις ρυθμισεις:
το υψος ρυθμιζεται απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια που εικονιζονται πιο πανω,
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ η προφορτιση του ελατηριου απο εκει (δεν ειναι σαν την HSD),
ρυθμιζεις bound και rebound ξεχωριστα!
να εχεις στο μυαλο σου οτι οπου ειναι πιο σκληρο το αμαξι εκει θα γλιστραει!
πχ αν ειναι σκληρο μπροστα θα εχεις υποστροφη, αν ειναι σκληρο πισω θα εχεις υπερστροφη!
εγω δουλευω πλεον την εξης ρυθμιση για δρομο, που ειναι και ρυθμιση για πιστα!
ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΛΙΚ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΑΝΩ 8
ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΤΩ 6
ΠΙΣΩ ΚΛΙΚ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΑΝΩ 7
ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΤΩ 5
να θυμασαι να ρυθμιζεις απο ο σκληρο προς το μαλακο, γιατι μπορει αντι για 40 κλικ να εχει 39 ή 41, η στο κατω σημειο αντι για 30 κλικ να εχει 29 ή 31
εμενα εχει τασεις υπεστροφικες οταν ξεπερναω τα ορια,
αλλα γενικα ειναι βιδωμενο κατω.
απο λαστιχα φοραω toyo r1r 235/45/17 εμπρος και 245/45/17 πισω,
πιστευω να σε βοηθησα.....
αρχικα να σου πω οτι απο ευθυγραμμιση αν βαλεις:
καμπερ εμπρος:-1,40 με -1,50
καμπερ πισω: -2,80 με -3,00
caster εμπρος: +6, ή +6,5 ...(αναλογα με το υψος δειχνει και αλλο νουμερο)
συγκλιση μπροστα και πισω ιδιο:+0,1 η +0,2
χαμηλωμα 4.5 ποντους μπροστα και 4 πισω,
(πρεπει το αμαξι να εχει διαφορα 1 ποντο σασι μπροστα σε σχεση με το πισω μερος),
αυτο σημαινει αν μετρησεις στα φτερα, πρεπει να εχεις 0,5 ποντο διαφορα μπροστα με πισω - πισω να ειναι το πιο ψηλο)
οσο αφορα τις ρυθμισεις:
το υψος ρυθμιζεται απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια που εικονιζονται πιο πανω,
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ η προφορτιση του ελατηριου απο εκει (δεν ειναι σαν την HSD),
ρυθμιζεις bound και rebound ξεχωριστα!
να εχεις στο μυαλο σου οτι οπου ειναι πιο σκληρο το αμαξι εκει θα γλιστραει!
πχ αν ειναι σκληρο μπροστα θα εχεις υποστροφη, αν ειναι σκληρο πισω θα εχεις υπερστροφη!
εγω δουλευω πλεον την εξης ρυθμιση για δρομο, που ειναι και ρυθμιση για πιστα!
ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΛΙΚ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΑΝΩ 8
ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΤΩ 6
ΠΙΣΩ ΚΛΙΚ
ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΑΝΩ 7
ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΤΩ 5
να θυμασαι να ρυθμιζεις απο ο σκληρο προς το μαλακο, γιατι μπορει αντι για 40 κλικ να εχει 39 ή 41, η στο κατω σημειο αντι για 30 κλικ να εχει 29 ή 31
εμενα εχει τασεις υπεστροφικες οταν ξεπερναω τα ορια,
αλλα γενικα ειναι βιδωμενο κατω.
απο λαστιχα φοραω toyo r1r 235/45/17 εμπρος και 245/45/17 πισω,
πιστευω να σε βοηθησα.....
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°16
Απ: στισιμο ρχ8
ΗΛΙΑΣRX8 έγραψε:
το υψος ρυθμιζεται απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια που εικονιζονται πιο πανω,
ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ η προφορτιση του ελατηριου απο εκει (δεν ειναι σαν την HSD),
Re συ Ηλία θα μας τερλάνεις να ουμ ? Ναι χαίρω πολύ σαν την HSD δεν είναι δεν είπα κάτι τέτοιο, Αλλά τέτοιου τύπου αναρτήσεις γενικά δύο τρόπους έχουν για να ρυθμίζουν ύψος, είτε από χωριστή "κούπα" είτε από προφόρτιση ελατηρίου...
Τώρα τα 2 κόκκινα δαχτυλίδια που είναι κάτω απ τα γκρί ελατήρια δεν λες εσύ ? Γιατί από πουθενά αλλού δεν βλέπω ρύθμιση ύψους, εκτός αν εννοείς τα δαχτυλίδια στα helper αλλά εκεί δεν βλέπω εγκοπές να κάτσουν τα κλειδιά...
Αρα λοιπόν πως γίνεται αυτά (βάση της εικόνας) να ρυθμίζουν ύψος χωρίς να επηρεάζεται το ελατήριο ? Εκτός αν (ξαναλέω) δεν φοράτε την ανάρτηση της εικόνας οπότε θα ήθελα να μου βάλεις μια πιο σωστή φωτό να μη λέω και χαζά....
Αλλά και από το helper να ρυθμίζει (που το αποκλείω) πάλι δίνει προφόρτιση στο helper......
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°17
Απ: στισιμο ρχ8
Για εμένα φοβερό λάθος είναι να βάζεις διαφορετικές διαστάσεις εμπρός πίσω. Ναι για look όχι για στήσιμο. Με το καλημέρα διαγράφεις ότι δουλειά έχει κάνει η Mazda πάνω στο αυτοκίνητο.
Όχι semis λειτουργούν μόνο για κάποιους θερμικούς κύκλους σωστά και μετά αργούν να δουλέψουν και δεν ποιάνουν ποτέ την αρχική τους απόδοση, βρες κάποιο πολύ καλό λάστηχο δρόμου.
Δεν συμφωνώ με την ευθυγράμμιση του Ηλία. Όπου αφαιρείς (μεγαλύτερο αρνητικό) καμπερ εκεί έχεις μεγαλύτερη πρόσφυση. Εμένα οι ευθυγραμμίσεις μου είχαν πάντα λιγότερο κάμπερ πίσω. Συζήτα με αυτούς που σου πούλησαν την ανάρτηση για τις ρυθμίσεις και βρες κάποιον ευθυγραμμισά να του πεις τι έχεις κάνει και τι θέλεις.
Ακόμα οι ρυθμήσεις του ένος δεν είναι σίγουρο ότι θα ταιριάζουν σε κάποιον άλλο. Π.χ. εμένα και του Vasili23 στην πίστα είναι τελείως διαφορετικές (εάν μπω στο δικό του θα βγω στο πρώτο χωράφι από τα μούτρα και εάν μπει αυτός στο δικό μου θα χρειάζεται πυξίδα)παρόλα αυτά στου καθενός τα χέρια δουλεύουν πολύ καλά στο ίδιο αυτοκίνητο
Όχι semis λειτουργούν μόνο για κάποιους θερμικούς κύκλους σωστά και μετά αργούν να δουλέψουν και δεν ποιάνουν ποτέ την αρχική τους απόδοση, βρες κάποιο πολύ καλό λάστηχο δρόμου.
Δεν συμφωνώ με την ευθυγράμμιση του Ηλία. Όπου αφαιρείς (μεγαλύτερο αρνητικό) καμπερ εκεί έχεις μεγαλύτερη πρόσφυση. Εμένα οι ευθυγραμμίσεις μου είχαν πάντα λιγότερο κάμπερ πίσω. Συζήτα με αυτούς που σου πούλησαν την ανάρτηση για τις ρυθμίσεις και βρες κάποιον ευθυγραμμισά να του πεις τι έχεις κάνει και τι θέλεις.
Ακόμα οι ρυθμήσεις του ένος δεν είναι σίγουρο ότι θα ταιριάζουν σε κάποιον άλλο. Π.χ. εμένα και του Vasili23 στην πίστα είναι τελείως διαφορετικές (εάν μπω στο δικό του θα βγω στο πρώτο χωράφι από τα μούτρα και εάν μπει αυτός στο δικό μου θα χρειάζεται πυξίδα)παρόλα αυτά στου καθενός τα χέρια δουλεύουν πολύ καλά στο ίδιο αυτοκίνητο
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°18
Απ: στισιμο ρχ8
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα..
Αυτός ο συνδυασμός camber σε μαμά ιπποδύναμη (και όχι μόνο) θεωρώ ότι πάει για όσκαρ υποστροφής !
Χώρια που τα λάστιχα θα τρώγονται μόνο από μέσα (από πολύ μέσα) και πολύ γρήγορα.
ΗΛΙΑΣRX8 έγραψε:
καμπερ εμπρος:-1,40 με -1,50
καμπερ πισω: -2,80 με -3,00
Αυτός ο συνδυασμός camber σε μαμά ιπποδύναμη (και όχι μόνο) θεωρώ ότι πάει για όσκαρ υποστροφής !
Χώρια που τα λάστιχα θα τρώγονται μόνο από μέσα (από πολύ μέσα) και πολύ γρήγορα.
geox
Rotary : οκτω Latest Horsepower : 172 τροχο
Rebuilds : <<μαμα>>
Αριθμός μηνυμάτων : 60
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2011
Τόπος : θεσ/νικη
- Δημοσίευση Ν°19
Απ: στισιμο ρχ8
urbanslider έγραψε:geox έγραψε:urbanslider έγραψε:..............................
Ελάχιστα θετική caster, και ξεκίνα βόλτες να δεις αποτελέσματα.
.................................
Αντωνη συμφωνω με οσα αναφερεις στο ποστ σου, αλλα.............για πιο λογο προτεινεις ελαχιστα θετικη καστερ?
Καλύτερη επαναφορά του τιμονιού, καλύτερη κατευθυντηκότητα.
καλυτερη επαναφορα ναι αλλα.............καλυτερη κατευθυντηκοτητα γιατι?.....ισα-ισα μεγαλη γωνια καστερ δινει μεγαλυτερη σταθεροτητα στα πολλα και καποιο επιπλεον δυναμικο καμπερ στις στροφες.......με μειονεκτημα το καπως <<αργο-νεκρο>> τιμονι
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°20
Απ: στισιμο ρχ8
geox έγραψε:
καλυτερη επαναφορα ναι αλλα.............καλυτερη κατευθυντηκοτητα γιατι?.....ισα-ισα μεγαλη γωνια καστερ δινει μεγαλυτερη σταθεροτητα στα πολλα και καποιο επιπλεον δυναμικο καμπερ στις στροφες.......με μειονεκτημα το καπως <<αργο-νεκρο>> τιμονι
Περίπου... δίνει καλύτερη κατευθυντηκότητα απλά η υπερβολή στην caster χωρίς toe out κάνει το τιμόνι βαρύ και αργό...
Γι αυτό και δεν μίλησα για πολύ caster αλλά για λίγη. Από ένα σημείο και μετά πρέπει να παίζεις και σε συνδυασμό με toe για να έχεις αποτέλεσμα (ξυράφι τίμόνι) και αυτό βέβαια δεν θα είναι και τόσο δρομίσιο...
geox
Rotary : οκτω Latest Horsepower : 172 τροχο
Rebuilds : <<μαμα>>
Αριθμός μηνυμάτων : 60
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2011
Τόπος : θεσ/νικη
- Δημοσίευση Ν°21
Απ: στισιμο ρχ8
^ok......μαλλον <<μπερδεψα>> το ......λιγη καστερ που εννοεις
ΗΛΙΑΣRX8
Rotary : rx8 Latest Horsepower : 300
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 50
Ημ/νία εγγραφής : 08/10/2010
Ηλικία : 45
Τόπος : ΕΛΕΥΣΙΝΑ
- Δημοσίευση Ν°22
Απ: στισιμο ρχ8
στην δικη μου αναρτηση δεν υπαρχουν τα μικρα ελατηρια του πανω μερους(κοκκινα)!
απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια ,στο κατω μερος του γκρι ελατηριου ρυθμιζεται ΜΟΝΟ το υψος του αυτοκινητου!
ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ!
για καποια υψη(του αυτοκινητου), το ελατηριο ειναι κατασκευασμενο για καποια συγκεκριμενη προφορτιση(ΚΙΛΑ), δηλαδη δεν αλλαζεις την προφορτιση αλλαζοντας το υψος του αυτοκινητου!
τωρα οσον αφορα την HSD , απο εκει που λετε οτι ρυθμιζεται την προφορτιση,απο τα 2 πρασινα δακτυλιδια, στην ουσια σφιγγετε το ελατηριο(δουλευει τα ιδια κιλα σε μικροτερο μηκος) , με αποτελεσμα να δουλευει το ελατηριο και οχι το αμορτισερ σας, και γι αυτο χωροπηδαει ολο το πισω μερος του αυτοκινητου οταν πεφτετε σε ανωμαλιες κτλ.
γι αυτο και οποιος ρυθμιζει την HSD ισα ισα που παταει τα ελατηρια για να μην γυρνανε.
ή κανω καπου λαθος;
οσο αφορα την ευθυγραμμιση ο καθε οδηγος στηνει το αμαξι του αναλογα με την δικη του οδηγηση.
σωστα οτι η πολυ αρνητικη καμπερ τρωει τα λαστιχα εσωτερικα,
αλλα το αμαξι στριβει....
το θεμα ειναι οτι οι HOTBITS DT2 ρυθμιζονται ευκολα,το αμαξι ειναι τρενο, σου κανουν το κεφι και δεν κοπανανε σαν κατι αλλες κινεζικες τυπου μποτας αναρτησεις!
απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια ,στο κατω μερος του γκρι ελατηριου ρυθμιζεται ΜΟΝΟ το υψος του αυτοκινητου!
ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ!
για καποια υψη(του αυτοκινητου), το ελατηριο ειναι κατασκευασμενο για καποια συγκεκριμενη προφορτιση(ΚΙΛΑ), δηλαδη δεν αλλαζεις την προφορτιση αλλαζοντας το υψος του αυτοκινητου!
τωρα οσον αφορα την HSD , απο εκει που λετε οτι ρυθμιζεται την προφορτιση,απο τα 2 πρασινα δακτυλιδια, στην ουσια σφιγγετε το ελατηριο(δουλευει τα ιδια κιλα σε μικροτερο μηκος) , με αποτελεσμα να δουλευει το ελατηριο και οχι το αμορτισερ σας, και γι αυτο χωροπηδαει ολο το πισω μερος του αυτοκινητου οταν πεφτετε σε ανωμαλιες κτλ.
γι αυτο και οποιος ρυθμιζει την HSD ισα ισα που παταει τα ελατηρια για να μην γυρνανε.
ή κανω καπου λαθος;
οσο αφορα την ευθυγραμμιση ο καθε οδηγος στηνει το αμαξι του αναλογα με την δικη του οδηγηση.
σωστα οτι η πολυ αρνητικη καμπερ τρωει τα λαστιχα εσωτερικα,
αλλα το αμαξι στριβει....
το θεμα ειναι οτι οι HOTBITS DT2 ρυθμιζονται ευκολα,το αμαξι ειναι τρενο, σου κανουν το κεφι και δεν κοπανανε σαν κατι αλλες κινεζικες τυπου μποτας αναρτησεις!
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°23
Απ: στισιμο ρχ8
ΗΛΙΑΣRX8 έγραψε:στην δικη μου αναρτηση δεν υπαρχουν τα μικρα ελατηρια του πανω μερους(κοκκινα)!
απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια ,στο κατω μερος του γκρι ελατηριου ρυθμιζεται ΜΟΝΟ το υψος του αυτοκινητου!
ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ!
για καποια υψη(του αυτοκινητου), το ελατηριο ειναι κατασκευασμενο για καποια συγκεκριμενη προφορτιση(ΚΙΛΑ), δηλαδη δεν αλλαζεις την προφορτιση αλλαζοντας το υψος του αυτοκινητου!
τωρα οσον αφορα την HSD , απο εκει που λετε οτι ρυθμιζεται την προφορτιση,απο τα 2 πρασινα δακτυλιδια, στην ουσια σφιγγετε το ελατηριο(δουλευει τα ιδια κιλα σε μικροτερο μηκος) , με αποτελεσμα να δουλευει το ελατηριο και οχι το αμορτισερ σας, και γι αυτο χωροπηδαει ολο το πισω μερος του αυτοκινητου οταν πεφτετε σε ανωμαλιες κτλ.
γι αυτο και οποιος ρυθμιζει την HSD ισα ισα που παταει τα ελατηρια για να μην γυρνανε.
ή κανω καπου λαθος;
οσο αφορα την ευθυγραμμιση ο καθε οδηγος στηνει το αμαξι του αναλογα με την δικη του οδηγηση.
σωστα οτι η πολυ αρνητικη καμπερ τρωει τα λαστιχα εσωτερικα,
αλλα το αμαξι στριβει....
το θεμα ειναι οτι οι HOTBITS DT2 ρυθμιζονται ευκολα,το αμαξι ειναι τρενο, σου κανουν το κεφι και δεν κοπανανε σαν κατι αλλες κινεζικες τυπου μποτας αναρτησεις!
Ναι Ηλια, σορρυ αλλα κάνεις λάθος
F=kx λεει ο νομος του Ηοοk
οπου F ειναι η δυναμη που χρειαζεται για να συμπιεστει-ή αποσυμπιεστει- ενα ελατηριο για αποσταση x και μετριεται σε Νewton
x ειναι η διανηθεισσα αποσταστη του ακρου του ελατηριου απο ελευθερο εως ενα σημειο.
k ειναι η σταθερα του ελατηριου και μετριεται σε δυναμη ανα αποσταση (πχ kg/mm)
Καλως μεχρι εδω?
Αρα ενα ελατηριο 7kg/mm αν συμπιεστει κατα 5cm χρειαζεται δυναμη F= 7*50=350kg
Ενα ελατηριο προφορτισμενο κατα 3cm συμπιεστει κατα 5cm χρειαζεται δυναμη F= 7*(30+50)=560kg
Αυτα αν δεν υπηρχαν αμορτισερ.
Τα αμορτισερ αντιστεκονται στην ταλαντωση του ελατηριου, κοινως μεταβαλουν την σταθερα κ του ελατηριου.
Αν ρυθμισει bound kai rebound προσδιδει διαφορετικη κ στη συμπιεση και στην αποσυμπιεση. Δηλαδη τη δυναμη που απορροφαει το ελατηριο τη δινει διαφορετικα
Τα εγραψα λιγο μπακαλίστικα με το συμπαθειο αλλα πάνε 20τοσα χρονια απο τοτε που εκανα Φυσικη στο Γυμνασιο...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mike 192T στις Τρι 02 Οκτ 2012, 9:34 pm, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ορθογραφικα....)
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°24
Απ: στισιμο ρχ8
Τα παραπανω οσων αφορουν την προφορτιση του ελατηριου και το χαμηλωμα απο ελατηριο.
Για την ευθυγραμμιση, εχεις απολυτο δικιο, οτι βολευει τον καθεναν....
Για την ευθυγραμμιση, εχεις απολυτο δικιο, οτι βολευει τον καθεναν....
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°25
Απ: στισιμο ρχ8
ΗΛΙΑΣRX8 έγραψε:
απο τα 2 κοκκινα δακτυλιδια ,στο κατω μερος του γκρι ελατηριου ρυθμιζεται ΜΟΝΟ το υψος του αυτοκινητου!
ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ!
Καλά μη μου πάθεις και τίποτα... ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ! Δεν θα τσακωθούμε κιόλας...
Εγώ βέβαια σαν άσχετος που είμαι ξέρω δύο μάλλον τρεις τρόπους να ρυθμίζεις ύψος σε τέτοιες αναρτήσεις (είτε φτηνές είτε ακριβές) ο ένας είναι με τρίτο δαχτυλίδι χωριστό της προφόρτισης και κούπα, ο δεύτερος είναι από την προφόρτιση του ελατηρίου, ο τρίτος είναι από ρυθμιστή στο πιατέλο (αλλά άστο αυτό) ....
Βλέποντας λοιπόν την δική σου εγώ παρατηρώ (και μου επιβεβαιώνεις) ότι το ύψος ρυθμίζεται από τα δύο δαχτυλίδια που βρίσκονται στο ελατήριο... η διαδικασία λοιπόν γνωστή.. με το ένα δαχτυλίδι μαζεύει το ελατήριο και ρυθμίζει έτσι το ύψος και με το άλλο ασφαλίζεις στην θέση που το θέλεις...
ΕΕ Αυτό λέγεται προφόρτιση ελατηρίου...
Αν τώρα στη δική σου γίνεται αλλιώς ή λέγεται αλλιώς, μετά χαράς να μου δείξεις για να μη λέω τα δικά μου... και να .... μάθω και τίποτα.
Όσο για την προφόρτιση στην HSD δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει δεν την έχω πειράξει ποτέ.
ΗΛΙΑΣRX8 έγραψε:
το θεμα ειναι οτι οι HOTBITS DT2 ρυθμιζονται ευκολα,το αμαξι ειναι τρενο, σου κανουν το κεφι και δεν κοπανανε σαν κατι αλλες κινεζικες τυπου μποτας αναρτησεις!
ΑΑΑ να μου κάνεις τη χάρη.. οι HSD είναι ΤΑΙΒΑΝΕΖΙΚΕΣ !!! και όχι κινέζικες !!!!
Άλλωστε αγαπητέ δεν είπα ποτέ μου ότι πήρα καμιά σουπερ ντουπερ ανάρτηση, έχω απόλυτη αίσθηση του τι πήρα σε σχέση με το τι πλήρωσα....
Όσον αφορά την ευθυγράμμιση .....λέω να συμφωνήσω ότι ο καθένας ρυθμίζει ανάλογα με την οδήγησή του.....
Άλλωστε αν παρατήρησες την απάντησή μου στο παλικάρι που άνοιξε το thread ήταν να ξεκινήσει με τις εργοστασιακές ρυμθίσεις με μια εσάνς... και από εκεί και πέρα να το δει και να το βρει..............