τα πραγματα που φοραει το αμαξι ειναι τα εξης
πλακες απο FC 6port το ατμοσφαιρικο (εχει γινει brige port)
housing απο FD
apex seal 2MM after market
ροτορες απο FC 6port σκαμενοι κ ζυγισμενοι
custom πολ/πλη εισαγωγεις
καθρεπτη απο rx7 κ ματι στροφαλου απο 8αρι οπως κ αστερι
μπεκ 2Χ800 & 2Χ1200
χταποδι κ down pipe (αλαχτηκαν τα παλια κ μπηκαν καινουρια που φερνουν την τουρμπινα ψιλα κ μπρωστα εκει που ηταν η μπαταρια δηλ)
external 38mm tial
GT35 τουρμπο (ισως αλαχτει με GT42)
webber ρυθμ.πιεσεις
4λιτρο δοχειο καυσ με μεγαλυτερες σωληνωσεις
αντλια βενζινης η μαμα κ μια 044
δισκο πλατο spec stage 5 drag only
boost control blitz i color spec-r (την βαλβιδα την κρατησε ο ΗΤΤS)
ecu haltech sprint re (τον κρατησε o HTTS οπως κ τον maf ecu ειμαι σε σκεψη τι να βαλω)
το αμαξι μετα τον αγωνα στης σερρες κατεβηκε βολο για να αλαχτη δισκο πλατο να μπει το δοχειο καυσιμου κ ενας κυκλοφοριτης οπως εχουν τα s3 για να γυρναει τα νερα οταν το σβηνεις γιατι τα εβραζε στο σβησιμο το αμαξι εμεινε 2 μηνες εκει με κατεβασμενο μονο το σασμαν κ περασμενο το δοχειο μετα απο πολλες προσπαθειες να τον βρω αποφασισα να παω να το παρω πηγα το φορτωσα κ το εφερα πτολεμαϊδα απο το αμαξι ελειπαν ομως ο maf o haltech k η βαλβιδα απο το boost control συνολο αυτο που κρατησε 2200 ειχαμε ενα υπολ 2000 ευρο απο μερους μου με συμφονεια την ωρα που το φορτωνα για να το παρω να μου στειλει τα πραγματα κ να παρει 300 ευρο κ τον επομενω να κανουμε εξοφληση κ αν απο μερους του φοβοταν μην χασει τα χρηματα να ερχοτανε να το κανει αυτος εδω τον επομενω μηνα κ να παρει ολα τα χρηματα του.μου απαντησε οχι δεν υπαρχει προβλημα κ θα μου τα στειλει να τα βαλω απο τοτε περασαν 3 εβδομαδες κ ακομη ερχονται κ δεν σηκωνει τηλ.κ ετσι πηρα την αποφαση να το φτιαξω μονος μου το εχω σχεδον τελιωσει μονο ecu μου εμεινε κ κατι κολαρα κ μονοτικα που περιμενω να ερθουν απο εξω.αυτα απο εμενα