5 απαντήσεις
13B peripheral port !
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°1
13B peripheral port !
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°2
Απ: 13B peripheral port !
Στην πρώτη φωτό είναι 2 housings με peripheral porting...
Στην δεύτερη φωτό είναι 2 housings με peripheral porting απ τον Τσιγάρα.. φαίνεται πεντακάθαρα το σημάδι απ τον ροζ μαρκαδόρο....
Στην δεύτερη φωτό είναι 2 housings με peripheral porting απ τον Τσιγάρα.. φαίνεται πεντακάθαρα το σημάδι απ τον ροζ μαρκαδόρο....
iaponas
Rotary : Rx7 Fc3s Αριθμός μηνυμάτων : 316
Ημ/νία εγγραφής : 25/08/2010
Ηλικία : 30
Τόπος : Εbisu
- Δημοσίευση Ν°3
Απ: 13B peripheral port !
Θα στο πω με δυό λόγια...Ανοίγουν τόσο πολύ τα ports εισαγωγής και εξαγωγής που χωράει μέχρι και το κεφάλι μου!
greddyrx7
Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημ/νία εγγραφής : 28/08/2010
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
- Δημοσίευση Ν°4
Απ: 13B peripheral port !
iaponas έγραψε:Θα στο πω με δυό λόγια...Ανοίγουν τόσο πολύ τα ports εισαγωγής και εξαγωγής που χωράει μέχρι και το κεφάλι μου!
Ποιό κεφάλι σου όμως???
juha kankoulen
Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 254
Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
- Δημοσίευση Ν°5
Απ: 13B peripheral port !
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°6
Απ: 13B peripheral port !
^Πως ακριβως γινεται και για λογο υπαρχουν,τα + και - ....δεν νομιζω να βγιανουν σε αμαξι παραγωγης(αν δεν κανω λαθος)
juha kankoulen
Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 254
Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
- Δημοσίευση Ν°7
Απ: 13B peripheral port !
ως γνωστον οι θυριδες εισαγωγής βρίσκονται στα side housings......πρακτικα για να παρουμε περισσοτερα αλογα πρεπει να σπρωξουμε περισσοτερο μειγμα μεσα στο θαλαμο καυσης. το θεμα λοιπον ειναι οτι κανοντας πορτινγκ στις κανονικες θυριδες φτανουμε σε ενα οριο "ανοιγματος" που δε μπορουμε να σκαψουμε παραπερα γιατι αλλιως θα πεσουμε στα water jackets. οπότε ουσιαστικα τρυπαμε το housing και ανοιγουμε νεες θυριδες οπου προσθετουμε αυτα τα χωνια και εννοειται οτι σ'αυτο το σημειο ταπωνονται τα water jackets. προφανως το μοτερ που βλεπεις ειναι απο εφταρι γιατι εχει και τη εξαγωγη στα housing και γενικα δεν ξερω αν γινεται peripheral σε renesis μοτερ.
το πλεονεκτημα ειναι προφανως η περισσοτερη δυναμη αλλα το power band μεταφερεται πιο ψηλα και γενικα εχεις αυτο που λεμε μεγαλο "overlap". Υψηλο ρελαντι, "μπερδεμα" στις χαμηλες στροφες, τρελη καταναλωση, λιγο απο το μειγμα δηλαδη που εισαγεται καθε φορα "ξεφευγει" απο την εξαγωγη λογω του overlap.
δηλαδη δε συνισταται για χρηση δρομου αλλα ειναι μονοδρομος για τα πολυ δυνατα μοτέρ και ιδιαίτερα τα ατμοσφαιρικα.
Τα οχτάρια (τριροτορα) που τρέχουν στο πρωταθλημα GT της Αμερικης το εχουν, τα τριροτορα του αμεμιγια φυσικα, τα τετραροτορα (787, Mad Mike) κλπ.κλπ. Κοινώς δυνατό ατμοσφαιρκο χωρίς peripheral σπανίζει.
Για τα τουρμπατα υπάρχει η επιλογη παλι για peripheral ή semi-peripheral κυρίως για κοντράδικες-ντραγστεραδικες εφαρμογές.
το πλεονεκτημα ειναι προφανως η περισσοτερη δυναμη αλλα το power band μεταφερεται πιο ψηλα και γενικα εχεις αυτο που λεμε μεγαλο "overlap". Υψηλο ρελαντι, "μπερδεμα" στις χαμηλες στροφες, τρελη καταναλωση, λιγο απο το μειγμα δηλαδη που εισαγεται καθε φορα "ξεφευγει" απο την εξαγωγη λογω του overlap.
δηλαδη δε συνισταται για χρηση δρομου αλλα ειναι μονοδρομος για τα πολυ δυνατα μοτέρ και ιδιαίτερα τα ατμοσφαιρικα.
Τα οχτάρια (τριροτορα) που τρέχουν στο πρωταθλημα GT της Αμερικης το εχουν, τα τριροτορα του αμεμιγια φυσικα, τα τετραροτορα (787, Mad Mike) κλπ.κλπ. Κοινώς δυνατό ατμοσφαιρκο χωρίς peripheral σπανίζει.
Για τα τουρμπατα υπάρχει η επιλογη παλι για peripheral ή semi-peripheral κυρίως για κοντράδικες-ντραγστεραδικες εφαρμογές.
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°8
Απ: 13B peripheral port !
juha kankoulen έγραψε:ως γνωστον οι θυριδες εισαγωγής βρίσκονται στα side housings......πρακτικα για να παρουμε περισσοτερα αλογα πρεπει να σπρωξουμε περισσοτερο μειγμα μεσα στο θαλαμο καυσης. το θεμα λοιπον ειναι οτι κανοντας πορτινγκ στις κανονικες θυριδες φτανουμε σε ενα οριο "ανοιγματος" που δε μπορουμε να σκαψουμε παραπερα γιατι αλλιως θα πεσουμε στα water jackets. οπότε ουσιαστικα τρυπαμε το housing και ανοιγουμε νεες θυριδες οπου προσθετουμε αυτα τα χωνια και εννοειται οτι σ'αυτο το σημειο ταπωνονται τα water jackets. προφανως το μοτερ που βλεπεις ειναι απο εφταρι γιατι εχει και τη εξαγωγη στα housing και γενικα δεν ξερω αν γινεται peripheral σε renesis μοτερ.
το πλεονεκτημα ειναι προφανως η περισσοτερη δυναμη αλλα το power band μεταφερεται πιο ψηλα και γενικα εχεις αυτο που λεμε μεγαλο "overlap". Υψηλο ρελαντι, "μπερδεμα" στις χαμηλες στροφες, τρελη καταναλωση, λιγο απο το μειγμα δηλαδη που εισαγεται καθε φορα "ξεφευγει" απο την εξαγωγη λογω του overlap.
δηλαδη δε συνισταται για χρηση δρομου αλλα ειναι μονοδρομος για τα πολυ δυνατα μοτέρ και ιδιαίτερα τα ατμοσφαιρικα.
Τα οχτάρια (τριροτορα) που τρέχουν στο πρωταθλημα GT της Αμερικης το εχουν, τα τριροτορα του αμεμιγια φυσικα, τα τετραροτορα (787, Mad Mike) κλπ.κλπ. Κοινώς δυνατό ατμοσφαιρκο χωρίς peripheral σπανίζει.
Για τα τουρμπατα υπάρχει η επιλογη παλι για peripheral ή semi-peripheral κυρίως για κοντράδικες-ντραγστεραδικες εφαρμογές.