μετα απο 7 χρονια και 2 rx8 στην κατοχη μου ενα challenge και πλεον ενα cosmo ειπα και εγω να παω στην αλλη πλευρα!
για την βελτιωση και μετα απο πολυ ψαξιμο και κουβεντα με τους εκαστοτε βελτιωτες κατεληξα στην tuning zone.
λοιπον ως γνωστον το αμαξι μου ειναι θυριδωμενο απο JDM-R και εχει πανω του 11000χλμ περιπου.στην αρχη ελεγα για το κιτακι της greedy με 618 αλλα τελικα μου εκατσε ευκαιρια με ενα custom κιτ το οποιο περιλαμβανει τα εξης:
Μηχανικα
την τοποθετηση την ανελαβε ο θοδωρης μαζι με τον ζωη και τους ευχαριστω πολυ γιατι γεμισαν το email μου με φωτο και βιντεο!
street ported
turbo garrett GT3071r υβριδικο βεβαια με μουτρα απο 3076 και κωλο απο 3071
I/C απο tuning zone
χταποδι και downpipe σχεδιασης tuning zone και κατασκευη απο εξατμισα του προηγουμενου κατοχου
external Tial 36mm
σκαστρα με ανακυκλωση(δεν θυμαμαι μαρκα)
ΟΛΑ τα σωληνακια για νερα και λαδια για το turbo και την external υψηλης απο tuning zone
water injection απο tuning zone
4 1000αρια μπεκ
αντλια βενζινης walbro 255
πολλαπλασιαστες απο yukon D585
custom maf made by tuning zone
εξατμιση μονομπουκη 76αρα που ειχα και στο ατμοσφαιρικο
sard lower temp thermostat
idemitsu oil
Εσωτερικο
3 οργανα απο racing beat (θερμοκρασια νερου-λαδιου,πιεση λαδιου)
ΑΕΜ UEGO Wideband
Prosport boost gauge premium
Access port
Εξωτερικο
varis carbon hood
17inch BBS forged wheels
toyo t1-r 235-45-17
Αναρτηση
Hsd coilover
Agency Power Sway Bar Set
ultra racing front, middle and rear member brace
Μεταδοση
act prolite flywheel με 6φτερο απο fc
feed 4.777
βαλβολινες σασμαν RED LINE LIGHTWEIGHT SHOCKPROOF SAE 75W140
βαλβολινες διαφορικου RED LINE 75W140 GL-5
Προγραμμα στην μαμα ecu απο τον Ζωη (tuning zone)
δεν νομιζω να ξεχναω κατι το μονο που θα βαλω ακομα ειναι μια βαση για τα οργανα στο κεντρο και ενα ακομα οργανο που θα μετρα την θερμοκρασια καυσαεριων και ενα boost controller.
το αμαξι πλεον προγραμματιστηκε να δουλευει στο 0,8 χωρις boost controller και οοοοταν με το καλο αγορασω ενα καλο boost controller θα παιζω με 0,4 για καθε μερα και 0,8 για κανα πατημα.σαν αισθηση το αμαξι στο 0,4 που με πηγε ο ζωης βολτα με εκανε και τρομαξα σαν συνοδηγος που ημουν στο 0,8 που ειμαι τωρα ειναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ για αυτον που δεν ξερει και φυσικα στην βροχη ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ για κανεναν λογο αφου απο τις 3500 εχει σηκωσει πιεση.γενικα δεν κανει πουθενα διακοπες ή κομπιασματα και ειναι σαν να εχει βγει απο το εργαστασιο ετσι και η αισθηση ειναι οτι εχει παντου δυναμη και δεν κρεμαει ουτε κοντα στον κοφτη!
σημερα που βρηκα λιγο στεγνο δρομο εκανα κατι δοκιμες και το αμαξι σπιναρε ακομα και την 4η σχεση του σε σχετικα καλο δρομο με την external να ξεσηκωνει τον κοσμο και τα σκασιματα και τις φλογες να κανουν τους αλλους να κοιτανε χαχαχαχαχα.
καταναλωση στο ταξιδι της επιστροφης με 120 σταθερα ειχα απο AP 9l/100km πολυ καλα για την δυναμη του αλλα το ωραιο ειναι οτι κανεις προσπεραση και δεν καταλαβαινεις ΤΠΤ.
θελω να ευχαριστησω τα παιδια στην tuning zone για τον επαγγελματισμο του και την αμεση πληροφορηση για το πως πανε οι εργασιες και φυσικα τον μιχαλη απο θηβα για το κιτακι που μου εδωσε!!για οτι νεωτερο θα σας ενημερωνω οσο αφορα δυναμομετρηση θα κανω μια μεσα στον δεκεμβρη και φυσικα θα ποσταρω.
τιμες και τα σχετικα δεν θα ηθελα να αναφερω απο προσωπικη επιλογη απλα το μονο που θα πω ειναι οτι με αυτα τα λεφτα που εδωσα παλια εβαζες φουλ εξατμιση και φιλτρο!!
για την βελτιωση και μετα απο πολυ ψαξιμο και κουβεντα με τους εκαστοτε βελτιωτες κατεληξα στην tuning zone.
λοιπον ως γνωστον το αμαξι μου ειναι θυριδωμενο απο JDM-R και εχει πανω του 11000χλμ περιπου.στην αρχη ελεγα για το κιτακι της greedy με 618 αλλα τελικα μου εκατσε ευκαιρια με ενα custom κιτ το οποιο περιλαμβανει τα εξης:
Μηχανικα
την τοποθετηση την ανελαβε ο θοδωρης μαζι με τον ζωη και τους ευχαριστω πολυ γιατι γεμισαν το email μου με φωτο και βιντεο!
street ported
turbo garrett GT3071r υβριδικο βεβαια με μουτρα απο 3076 και κωλο απο 3071
I/C απο tuning zone
χταποδι και downpipe σχεδιασης tuning zone και κατασκευη απο εξατμισα του προηγουμενου κατοχου
external Tial 36mm
σκαστρα με ανακυκλωση(δεν θυμαμαι μαρκα)
ΟΛΑ τα σωληνακια για νερα και λαδια για το turbo και την external υψηλης απο tuning zone
water injection απο tuning zone
4 1000αρια μπεκ
αντλια βενζινης walbro 255
πολλαπλασιαστες απο yukon D585
custom maf made by tuning zone
εξατμιση μονομπουκη 76αρα που ειχα και στο ατμοσφαιρικο
sard lower temp thermostat
idemitsu oil
Εσωτερικο
3 οργανα απο racing beat (θερμοκρασια νερου-λαδιου,πιεση λαδιου)
ΑΕΜ UEGO Wideband
Prosport boost gauge premium
Access port
Εξωτερικο
varis carbon hood
17inch BBS forged wheels
toyo t1-r 235-45-17
Αναρτηση
Hsd coilover
Agency Power Sway Bar Set
ultra racing front, middle and rear member brace
Μεταδοση
act prolite flywheel με 6φτερο απο fc
feed 4.777
βαλβολινες σασμαν RED LINE LIGHTWEIGHT SHOCKPROOF SAE 75W140
βαλβολινες διαφορικου RED LINE 75W140 GL-5
Προγραμμα στην μαμα ecu απο τον Ζωη (tuning zone)
δεν νομιζω να ξεχναω κατι το μονο που θα βαλω ακομα ειναι μια βαση για τα οργανα στο κεντρο και ενα ακομα οργανο που θα μετρα την θερμοκρασια καυσαεριων και ενα boost controller.
το αμαξι πλεον προγραμματιστηκε να δουλευει στο 0,8 χωρις boost controller και οοοοταν με το καλο αγορασω ενα καλο boost controller θα παιζω με 0,4 για καθε μερα και 0,8 για κανα πατημα.σαν αισθηση το αμαξι στο 0,4 που με πηγε ο ζωης βολτα με εκανε και τρομαξα σαν συνοδηγος που ημουν στο 0,8 που ειμαι τωρα ειναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ για αυτον που δεν ξερει και φυσικα στην βροχη ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ για κανεναν λογο αφου απο τις 3500 εχει σηκωσει πιεση.γενικα δεν κανει πουθενα διακοπες ή κομπιασματα και ειναι σαν να εχει βγει απο το εργαστασιο ετσι και η αισθηση ειναι οτι εχει παντου δυναμη και δεν κρεμαει ουτε κοντα στον κοφτη!
σημερα που βρηκα λιγο στεγνο δρομο εκανα κατι δοκιμες και το αμαξι σπιναρε ακομα και την 4η σχεση του σε σχετικα καλο δρομο με την external να ξεσηκωνει τον κοσμο και τα σκασιματα και τις φλογες να κανουν τους αλλους να κοιτανε χαχαχαχαχα.
καταναλωση στο ταξιδι της επιστροφης με 120 σταθερα ειχα απο AP 9l/100km πολυ καλα για την δυναμη του αλλα το ωραιο ειναι οτι κανεις προσπεραση και δεν καταλαβαινεις ΤΠΤ.
θελω να ευχαριστησω τα παιδια στην tuning zone για τον επαγγελματισμο του και την αμεση πληροφορηση για το πως πανε οι εργασιες και φυσικα τον μιχαλη απο θηβα για το κιτακι που μου εδωσε!!για οτι νεωτερο θα σας ενημερωνω οσο αφορα δυναμομετρηση θα κανω μια μεσα στον δεκεμβρη και φυσικα θα ποσταρω.
τιμες και τα σχετικα δεν θα ηθελα να αναφερω απο προσωπικη επιλογη απλα το μονο που θα πω ειναι οτι με αυτα τα λεφτα που εδωσα παλια εβαζες φουλ εξατμιση και φιλτρο!!