vasiliss23 έγραψε:ειπαμε καλο ηταν στην εποχη του εχουν αλλαξει οι εποχες τωρα δεν πιανει μια μπροστα σε ενα καλο 8αρι με ενα κιτακι για να ανεβασεις την δυναμη στα 350
Για σένα και για μένα ίσως ναι ....αλλά γιαυτούς με τρελά χέρια και πολλά κιλά....φρύδια φίλε μου δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κοντά 100κιλά κάτω είναι μεγάλη διαφορά έστω κι αν υφίσταται υστέρηση ακαμψίας.
Μάλλον ζεις σε κάποιον άλλον πλανήτη...το fd του amemiya που έφαγε σε touge το GTR35 1ου σταδίου ήταν 380 διτούρμπινο κι αργότερα παρουσιάστηκε σε μονοτουρμπινο σετ-απ 480 και παλι έραψε.
Και μιας και η Ιαπωνία είναι τόσο μακριά σου θυμίζω ένα βιντεάκι που έβαλα από λευκό FD στις Σερρες που πατησε πιστα πρωτη φορά ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (δρομίσια με 30% πέλμα όπως είπε)
Αν παρατηρήσεις το βιντεάκι θα καταλάβεις πόσο γλυκά οδηγά χωρίς καθόλου να κυνηγά στις εισόδους αλλά μόνο στις εξόδους.
Υπήρχαν και EVO και S2K και Ιμπρεζα κλπ.κλπ.
Το αμάξι έκανε 5ο χρόνο με την πρωτη με τα 2-3 πρώτα να είναι open cockpit (=άααααπιαστα από αμάξια)
Δηλαδή στην πρώτη του προσπάθεια έχασε (με μεγάλη διαφορά βέβαια) μόνο από ένα-δυο αυτοκίνητα!
Και κατέβηκε ένα! Δεν είναι ότι κατέβηκε ένα τσούρμο που μέσα σ'αυτά βρέθηκε και ο γρήγορος. 100% επιτυχία δηλαδή.
Υπομονή λοιπόν να δούμε σε 2 βδομάδες στις Σέρρες πόσα οχτάρια θα ξεπεράσουν το χρόνο του.