Read more: http://www.digitaltrends.com/cars/mazda-has-a-new-rx-7-slated-for-2017-rotary-fans-rejoice/#ixzz2B8tIcXSW
+10
endless
juha kankoulen
Επισκεπτ
urbanslider
redneck
vasiliss23
Mike 192T
spiffm
Rotary Reloaded
dkrx8
14 απαντήσεις
Rx7 για το 2017
dkrx8
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 307
Ημ/νία εγγραφής : 07/02/2011
Ηλικία : 49
Τόπος : RIo de Janeiro
- Δημοσίευση Ν°1
Rx7 για το 2017
Η Mazda σχεδιάζει ένα νέο RX-7 για το 2017. Το αυτοκίνητο θα είναι ελαφρύ και δυνατό, ακριβώς όπως ένα RX-7 θα πρέπει να είναι....Λόγια του Yamamoto δημιουργό του rx7.
Read more: http://www.digitaltrends.com/cars/mazda-has-a-new-rx-7-slated-for-2017-rotary-fans-rejoice/#ixzz2B8tIcXSW
Read more: http://www.digitaltrends.com/cars/mazda-has-a-new-rx-7-slated-for-2017-rotary-fans-rejoice/#ixzz2B8tIcXSW
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°2
Απ: Rx7 για το 2017
Με το καλό λοιπόν για το 2017 το νέο RX7
Ας ελπίσουμε να βγει για να δούμε και κάτι αξιόλογο στην αγορά
Ας ελπίσουμε να βγει για να δούμε και κάτι αξιόλογο στην αγορά
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°3
Απ: Rx7 για το 2017
Θα ήθελα από το καινούριο 7άρι:
Να είναι ακριβό και να παραμείνει ακριβό. πχ τα 8άρια με το έπεσαν οι τιμές του άρχισε και τα έπερνε κόσμος που δεν ήξερε περί τίνος πρόκεται και αρκετά έγιναν καρνάβαλοι με απαράδεκτα βόδι-κιτς (το έγραψα όπως το πιστεύω) και λάθος κινητήρες. ΤΟ 7άρι ποτέ δεν είχε την ίδια τύχη για πολλά χρόνια
Να μην είναι όπως στην παρπάνω φωτογραφία.
Να έχει σασί με τις δυνατότητες 8αριού αλλά καμία άλλη σχέση (πχ να μην είναι GT και να έχει τιμόνι της προκοπής).
Να είναι υβριδικό ώστε να έχει και αρκετή ροπή
Να καίει για ότι πάει και όχι όπως το 8άρι.
Να είναι ελαφρύ.
Να έχει τουλάχιστον 300 ατμ αλογά.
Να είναι ακριβό και να παραμείνει ακριβό. πχ τα 8άρια με το έπεσαν οι τιμές του άρχισε και τα έπερνε κόσμος που δεν ήξερε περί τίνος πρόκεται και αρκετά έγιναν καρνάβαλοι με απαράδεκτα βόδι-κιτς (το έγραψα όπως το πιστεύω) και λάθος κινητήρες. ΤΟ 7άρι ποτέ δεν είχε την ίδια τύχη για πολλά χρόνια
Να μην είναι όπως στην παρπάνω φωτογραφία.
Να έχει σασί με τις δυνατότητες 8αριού αλλά καμία άλλη σχέση (πχ να μην είναι GT και να έχει τιμόνι της προκοπής).
Να είναι υβριδικό ώστε να έχει και αρκετή ροπή
Να καίει για ότι πάει και όχι όπως το 8άρι.
Να είναι ελαφρύ.
Να έχει τουλάχιστον 300 ατμ αλογά.
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°4
Απ: Rx7 για το 2017
Εντάξει όλα σχετικά είναι.
Αυτό παρακάτω σε καλύπτει ?
Αυτό παρακάτω σε καλύπτει ?
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°5
Απ: Rx7 για το 2017
spiffm έγραψε:Θα ήθελα από το καινούριο 7άρι:
Να είναι ακριβό και να παραμείνει ακριβό. πχ τα 8άρια με το έπεσαν οι τιμές του άρχισε και τα έπερνε κόσμος που δεν ήξερε περί τίνος πρόκεται και αρκετά έγιναν καρνάβαλοι με απαράδεκτα βόδι-κιτς (το έγραψα όπως το πιστεύω) και λάθος κινητήρες. ΤΟ 7άρι ποτέ δεν είχε την ίδια τύχη για πολλά χρόνια
Να μην είναι όπως στην παρπάνω φωτογραφία.
Να έχει σασί με τις δυνατότητες 8αριού αλλά καμία άλλη σχέση (πχ να μην είναι GT και να έχει τιμόνι της προκοπής).
Να είναι υβριδικό ώστε να έχει και αρκετή ροπή
Να καίει για ότι πάει και όχι όπως το 8άρι.
Να είναι ελαφρύ.
Να έχει τουλάχιστον 300 ατμ αλογά.
κινητηρα στο κεντρο θα συμπληρωνα... για να μην το παιρνει ο καθενας...
vasiliss23
Rotary : 13B-MSP GT3071R stre Latest Horsepower : πλεον υπεραρκετα χαχ
Rebuilds : Χιλιαδες!!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Πατρα
- Δημοσίευση Ν°6
Απ: Rx7 για το 2017
με ολες αυτες τις προυποθεσεις που βαζει ο σταυρος και εσυ με το να ειναι κεντρομηχανο θα εχει μια τιμη οσο και τα 2 ρχ8 τα δικα σας ναι τοτε οντως δεν θα το περνει κανεις χεχεχεχε το θεμα ειναι να εχει χαμηλο βαρος δλδ περιπου 1200κιλα οχι παραπανω και φυσικα οχι να ειναι γυμνο σαν μια elise και απο αλογα ο ρενεσις με ενα turbo απο το εργοστασιο με αμεσο ψεκασμο θα ειναι μια χαρα αμα εχει γυρω στα 280 αλογα και καμια 35αρα κιλα ροπης!!!δεν χρειαζεται τπτ αλλο αντε να εχει και ενα κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και ενα υβριδικο συστημα για να καιει λιγοτερο απο 9 μεση καταναλωσηMike 192T έγραψε:spiffm έγραψε:Θα ήθελα από το καινούριο 7άρι:
Να είναι ακριβό και να παραμείνει ακριβό. πχ τα 8άρια με το έπεσαν οι τιμές του άρχισε και τα έπερνε κόσμος που δεν ήξερε περί τίνος πρόκεται και αρκετά έγιναν καρνάβαλοι με απαράδεκτα βόδι-κιτς (το έγραψα όπως το πιστεύω) και λάθος κινητήρες. ΤΟ 7άρι ποτέ δεν είχε την ίδια τύχη για πολλά χρόνια
Να μην είναι όπως στην παρπάνω φωτογραφία.
Να έχει σασί με τις δυνατότητες 8αριού αλλά καμία άλλη σχέση (πχ να μην είναι GT και να έχει τιμόνι της προκοπής).
Να είναι υβριδικό ώστε να έχει και αρκετή ροπή
Να καίει για ότι πάει και όχι όπως το 8άρι.
Να είναι ελαφρύ.
Να έχει τουλάχιστον 300 ατμ αλογά.
κινητηρα στο κεντρο θα συμπληρωνα... για να μην το παιρνει ο καθενας...
redneck
Rotary : fc3s Latest Horsepower : 0
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 424
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
- Δημοσίευση Ν°7
Απ: Rx7 για το 2017
Θα δυσκολευτουν να ξεπερασουν το fd σε ολους τους τομεις παντως.
vasiliss23
Rotary : 13B-MSP GT3071R stre Latest Horsepower : πλεον υπεραρκετα χαχ
Rebuilds : Χιλιαδες!!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Πατρα
- Δημοσίευση Ν°8
Απ: Rx7 για το 2017
σε ποιους τομεις δλδ???
σε κρατημα??μια χαρα εχει και το 8αρι!!
σε παθητικη ασφαλεια????ασε καλυτερα για πεταμα το fd
σε ακαμψια σασι???καριδοτσουφλο σε σχεση με το 8αρι
σε ευκολια χρησης???ναι οκ καλο για τους καυλωμενος ειναι
το μονο που εχει καλυτερο ειναι το μοτερ που ναι οκ ανεβαζει αλογα και εχει σαν μαμα αλογα!!!
αλλα απο αξιοπιστια???αστα καλυτερα
ειπαμε καλο ηταν στην εποχη του εχουν αλλαξει οι εποχες τωρα δεν πιανει μια μπροστα σε ενα καλο 8αρι με ενα κιτακι για να ανεβασεις την δυναμη στα 350
αποψη μου ειναι αυτη!!α ναι οκ γυρναει κεφαλια γιατι δεν υπαρχουν πολλα!!!αλλα ας δουμε και το 8αρι σε 20 χρονια δεν θα γυρναει??θα γυρναει
σε κρατημα??μια χαρα εχει και το 8αρι!!
σε παθητικη ασφαλεια????ασε καλυτερα για πεταμα το fd
σε ακαμψια σασι???καριδοτσουφλο σε σχεση με το 8αρι
σε ευκολια χρησης???ναι οκ καλο για τους καυλωμενος ειναι
το μονο που εχει καλυτερο ειναι το μοτερ που ναι οκ ανεβαζει αλογα και εχει σαν μαμα αλογα!!!
αλλα απο αξιοπιστια???αστα καλυτερα
ειπαμε καλο ηταν στην εποχη του εχουν αλλαξει οι εποχες τωρα δεν πιανει μια μπροστα σε ενα καλο 8αρι με ενα κιτακι για να ανεβασεις την δυναμη στα 350
αποψη μου ειναι αυτη!!α ναι οκ γυρναει κεφαλια γιατι δεν υπαρχουν πολλα!!!αλλα ας δουμε και το 8αρι σε 20 χρονια δεν θα γυρναει??θα γυρναει
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°9
Απ: Rx7 για το 2017
Μου θυμίσατε λιγάκι τους Βροντάκηδες κι τους Φουρτουνάκηδες με τις περιγραφές σας ποιο πάνω ομολογώ . . .
Ορίστε άλλη μια έκδοση του RX7:
Και μια έκδοση του RX8,ίσως λίγο ποιο σπόρ:
Ορίστε άλλη μια έκδοση του RX7:
Και μια έκδοση του RX8,ίσως λίγο ποιο σπόρ:
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°10
Απ: Rx7 για το 2017
Δεν θα γυρνάει Bill και στο υπογράφω. Και μόνο που φτάνουμε να συγκρήνουμε δύο αυτοκίνητα με 10+ χρόνια διαφοράς είναι γκολ από τα αποδυτήρια και το 7άρι το έχουν αγκαλιάσει τόσο πολύ οι βελτιωτές όσο λίγα αυτοκίνητα και έτσι ακόμα και σήμερα μπορείς να φτιάξεις κάτι φρέσκοvasiliss23 έγραψε:σε ποιους τομεις δλδ???
σε κρατημα??μια χαρα εχει και το 8αρι!! Ναι αλλά To 8άρι δεν έχει τιμόνι
σε παθητικη ασφαλεια????ασε καλυτερα για πεταμα το fd Το κάθε αυτοκίνητο κατασκεάστικε για να πληρεί προδιαγραφές της εποχής του
σε ακαμψια σασι???καριδοτσουφλο σε σχεση με το 8αρι όπως και παραπάνω
σε ευκολια χρησης???ναι οκ καλο για τους καυλωμενος ειναι Το 8άρι είναι GT και όχι sport
το μονο που εχει καλυτερο ειναι το μοτερ που ναι οκ ανεβαζει αλογα και εχει σαν μαμα αλογα!!!
αλλα απο αξιοπιστια???αστα καλυτερα δεν βλέπω κα΄τι καλύτερο από το 7άρι
ειπαμε καλο ηταν στην εποχη του εχουν αλλαξει οι εποχες τωρα δεν πιανει μια μπροστα σε ενα καλο 8αρι με ενα κιτακι για να ανεβασεις την δυναμη στα 350
αποψη μου ειναι αυτη!!α ναι οκ γυρναει κεφαλια γιατι δεν υπαρχουν πολλα!!!αλλα ας δουμε και το 8αρι σε 20 χρονια δεν θα γυρναει??θα γυρναει
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°11
Απ: Rx7 για το 2017
Rotary Reloaded έγραψε:Μου θυμίσατε λιγάκι τους Βροντάκηδες κι τους Φουρτουνάκηδες με τις περιγραφές σας ποιο πάνω ομολογώ . . .
Και δεν έχεις δει τίποτα γιατί οι περισσότεροι ξέρουμε ο ένας τον άλλο από κοντά, έχουμε τρέξει μαζί κλπ κλπ οπότε δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°12
Απ: Rx7 για το 2017
Rotary Reloaded έγραψε:Μου θυμίσατε λιγάκι τους Βροντάκηδες κι τους Φουρτουνάκηδες με τις περιγραφές σας ποιο πάνω ομολογώ . . .
Ορίστε άλλη μια έκδοση του RX7:
Ferrari 458 Italia + ζάντες από RX8 R3 + μούρη από furai + photoshop = αυτό....
vasiliss23
Rotary : 13B-MSP GT3071R stre Latest Horsepower : πλεον υπεραρκετα χαχ
Rebuilds : Χιλιαδες!!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Πατρα
- Δημοσίευση Ν°13
Απ: Rx7 για το 2017
σταυρο τα περι σπορ και gt ειναι υποκειμενικα για τον καθενα!!!
οσο για το αν γυρναει κεφαλια θα γυρναει ειναι το μονο σιγουρο παρολο που υπαρχουν παραπολλα στην ελληνικη αγορα σε σχεση με το fd!!
τωρα για την αξιοπιστια εγω που ειχα το μικρο του ειχα πιει το αιμα και δεν εκανε κιχ και οταν πηγα για μετρηση συμπιεσης στα 65000 ηταν μια χαρα!!!ενα 7αρι με την δικια μου χρηση θα ειχε βγει off!!
τωρα για το τιμονι εχω οδηγησει s2000 που εχει οπως λενε καλυτερο τιμονι και ειδα μικρες διαφορες!!!
οσο για την βελτιωση στο 8αρι δεν νομιζω να μην εχουν βγει κιτ που να πανε το αμαξι στα 400+++ αξιοπιστα!!!ενα μειον ηταν ο μαμα εγκεφαλος που δεν τον ειχαν σπασει τωρα που εγινε και αυτο βλεπεις πολλα πραγματα για το 8αρι!!!
rotary reloaded δεν παρεξηγουμαστε με τον σταυρο τον ξερω και με ξερει!!!
οσο για το αν γυρναει κεφαλια θα γυρναει ειναι το μονο σιγουρο παρολο που υπαρχουν παραπολλα στην ελληνικη αγορα σε σχεση με το fd!!
τωρα για την αξιοπιστια εγω που ειχα το μικρο του ειχα πιει το αιμα και δεν εκανε κιχ και οταν πηγα για μετρηση συμπιεσης στα 65000 ηταν μια χαρα!!!ενα 7αρι με την δικια μου χρηση θα ειχε βγει off!!
τωρα για το τιμονι εχω οδηγησει s2000 που εχει οπως λενε καλυτερο τιμονι και ειδα μικρες διαφορες!!!
οσο για την βελτιωση στο 8αρι δεν νομιζω να μην εχουν βγει κιτ που να πανε το αμαξι στα 400+++ αξιοπιστα!!!ενα μειον ηταν ο μαμα εγκεφαλος που δεν τον ειχαν σπασει τωρα που εγινε και αυτο βλεπεις πολλα πραγματα για το 8αρι!!!
rotary reloaded δεν παρεξηγουμαστε με τον σταυρο τον ξερω και με ξερει!!!
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°14
Απ: Rx7 για το 2017
vasiliss23 έγραψε:σταυρο τα περι σπορ και gt ειναι υποκειμενικα για τον καθενα!!! (Είναι σαν συγκρήνεις Ferrari Mazerati)
οσο για το αν γυρναει κεφαλια θα γυρναει ειναι το μονο σιγουρο παρολο που υπαρχουν παραπολλα στην ελληνικη αγορα σε σχεση με το fd!!
τωρα για την αξιοπιστια εγω που ειχα το μικρο του ειχα πιει το αιμα και δεν εκανε κιχ και οταν πηγα για μετρηση συμπιεσης στα 65000 ηταν μια χαρα!!!ενα 7αρι με την δικια μου χρηση θα ειχε βγει off!! Μην πέρνεις όρκο. Απόδειξη το δικό μου,
τωρα για το τιμονι εχω οδηγησει s2000 που εχει οπως λενε καλυτερο τιμονι και ειδα μικρες διαφορες!!! Θα διαφωνήσω κάθετα. Νιώθω στο 8άρι τελείως αποκομένος (Ντρέπομαι και να πω και σε σχέση με πια άλλα αυτοκίνητα) του S2000 ξυράφι από όλες τις απόψεις AP1
οσο για την βελτιωση στο 8αρι δεν νομιζω να μην εχουν βγει κιτ που να πανε το αμαξι στα 400+++ αξιοπιστα!!!ενα μειον ηταν ο μαμα εγκεφαλος που δεν τον ειχαν σπασει τωρα που εγινε και αυτο βλεπεις πολλα πραγματα για το 8αρι!!! Βελτίωση όπως ξέρεις για εμένα δεν είναι το μοτέρ, υποπλαίσια, αεροδυναμικά κλπ κλπ
rotary reloaded δεν παρεξηγουμαστε με τον σταυρο τον ξερω και με ξερει!!!
redneck
Rotary : fc3s Latest Horsepower : 0
Rebuilds : 0
Αριθμός μηνυμάτων : 424
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
- Δημοσίευση Ν°15
Απ: Rx7 για το 2017
vasiliss23 έγραψε:σταυρο τα περι σπορ και gt ειναι υποκειμενικα για τον καθενα!!!
οσο για το αν γυρναει κεφαλια θα γυρναει ειναι το μονο σιγουρο παρολο που υπαρχουν παραπολλα στην ελληνικη αγορα σε σχεση με το fd!!
τωρα για την αξιοπιστια εγω που ειχα το μικρο του ειχα πιει το αιμα και δεν εκανε κιχ και οταν πηγα για μετρηση συμπιεσης στα 65000 ηταν μια χαρα!!!ενα 7αρι με την δικια μου χρηση θα ειχε βγει off!!
τωρα για το τιμονι εχω οδηγησει s2000 που εχει οπως λενε καλυτερο τιμονι και ειδα μικρες διαφορες!!!
οσο για την βελτιωση στο 8αρι δεν νομιζω να μην εχουν βγει κιτ που να πανε το αμαξι στα 400+++ αξιοπιστα!!!ενα μειον ηταν ο μαμα εγκεφαλος που δεν τον ειχαν σπασει τωρα που εγινε και αυτο βλεπεις πολλα πραγματα για το 8αρι!!!
rotary reloaded δεν παρεξηγουμαστε με τον σταυρο τον ξερω και με ξερει!!!
Βασιλη εμενα που δεν με ξερεις ομως δεν μου απαντησες ωραια ρε μορτακο...
Σε δεκα χρονια εγω θα ειμαι ακομα εδω (στα ροταρυ), οπου ημουν και 10 χρονια πριν ... εσυ που θα εισαι ?
Τα ξαναλεμε τοτε φιλαρακι
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°16
Απ: Rx7 για το 2017
Βασικά
Το 7αρι είναι ένα pure sport αμάξι το 8αρι όχι, έρχεται λίγο πιο προς GT αυτό δεν είναι υποκειμενικό φαίνεται από τα πάντα, την δύναμη, την συμπεριφορά, το τιμόνι, το εσωτερικό... όλα !
Κράτημα έχουν και τα δύο, το 8άρι είναι πιο φιλικό στο όριο αλλά έχει χειρότερο τιμόνι. Και αφού μιλάμε για εργοστασιακά αμάξια το 8αρι έρχεται με πολύ υποστροφική ρύθμιση από εργοστάσιο άλλο ένα μειονέκτημα...
Ευκολία χρήσης... Βασίλη αν οδηγήσεις ένα ΣΩΣΤΑ συντηρημένο μαμά FD θα διαπιστώσεις ότι κάνεις λάθος.... και είναι και 10 χρόνια μεγαλύτερο... το μόνο που μπορώ να βρώ αρνητικό στο FD είναι η θέση οδήγησης που δεν έχει το εύρος ρυθμίσεων για να εξυπηρετεί και τους ψηλούς αυτό μόνο...
Κάτι επίκαιρο.. κατανάλωση ? Το FD είναι διτούρμπινο με την πρώτη τουρμπίνα να φυσάει από τις 2000 περίπου και καίει κατα τι λιγότερο απ το 8αρι που είναι ατμοσφαιρικό και σχεδιασμένο 10 χρόνια μετά !!!
Αξιοπιστία ? Καλά.. εδώ γελάμε.. Οι 7αρηδες την αλλαγή πολλαπλασιαστών την έμαθαν από εμάς που αγοράζουμε τους πολλαπλασιαστές σαν τα μακαρόνια μη μας λείψουν αυτό είναι ένα από τα περιφεριακά θέματα που έχουν τα 8αρια και δεν έχουν τα 7αρια... Όλες δε οι αγωνιστικές ομάδες ΣΤΗ ΓΗ τρέχουν ή με τριρότορο ή με μοτέρ FD αυτό σου λέει κάτι ?
Ένα θέμα έχουν τα FD και αυτό είναι οι ηλεκτροβαλβίδες το οποίο το έλυσαν τα 99αρια.... και οι μονοτούρμπινοι.. .. Α ! και φυσικά δείγμα αξιοπιστίας και των 2 μοτέρ σε πιστάδικη οδήγηση υπάρχει και επι Κρητικού εδάφους...
Όσο για το tuning.... FD το σύμπαν, 8αρι τα βασικά και αυτά όχι όλα...
spiffm έγραψε:Και μόνο που φτάνουμε να συγκρήνουμε δύο αυτοκίνητα με 10+ χρόνια διαφοράς είναι γκολ από τα αποδυτήρια
Το 7αρι είναι ένα pure sport αμάξι το 8αρι όχι, έρχεται λίγο πιο προς GT αυτό δεν είναι υποκειμενικό φαίνεται από τα πάντα, την δύναμη, την συμπεριφορά, το τιμόνι, το εσωτερικό... όλα !
Κράτημα έχουν και τα δύο, το 8άρι είναι πιο φιλικό στο όριο αλλά έχει χειρότερο τιμόνι. Και αφού μιλάμε για εργοστασιακά αμάξια το 8αρι έρχεται με πολύ υποστροφική ρύθμιση από εργοστάσιο άλλο ένα μειονέκτημα...
Ευκολία χρήσης... Βασίλη αν οδηγήσεις ένα ΣΩΣΤΑ συντηρημένο μαμά FD θα διαπιστώσεις ότι κάνεις λάθος.... και είναι και 10 χρόνια μεγαλύτερο... το μόνο που μπορώ να βρώ αρνητικό στο FD είναι η θέση οδήγησης που δεν έχει το εύρος ρυθμίσεων για να εξυπηρετεί και τους ψηλούς αυτό μόνο...
Κάτι επίκαιρο.. κατανάλωση ? Το FD είναι διτούρμπινο με την πρώτη τουρμπίνα να φυσάει από τις 2000 περίπου και καίει κατα τι λιγότερο απ το 8αρι που είναι ατμοσφαιρικό και σχεδιασμένο 10 χρόνια μετά !!!
Αξιοπιστία ? Καλά.. εδώ γελάμε.. Οι 7αρηδες την αλλαγή πολλαπλασιαστών την έμαθαν από εμάς που αγοράζουμε τους πολλαπλασιαστές σαν τα μακαρόνια μη μας λείψουν αυτό είναι ένα από τα περιφεριακά θέματα που έχουν τα 8αρια και δεν έχουν τα 7αρια... Όλες δε οι αγωνιστικές ομάδες ΣΤΗ ΓΗ τρέχουν ή με τριρότορο ή με μοτέρ FD αυτό σου λέει κάτι ?
Ένα θέμα έχουν τα FD και αυτό είναι οι ηλεκτροβαλβίδες το οποίο το έλυσαν τα 99αρια.... και οι μονοτούρμπινοι.. .. Α ! και φυσικά δείγμα αξιοπιστίας και των 2 μοτέρ σε πιστάδικη οδήγηση υπάρχει και επι Κρητικού εδάφους...
Όσο για το tuning.... FD το σύμπαν, 8αρι τα βασικά και αυτά όχι όλα...
Επισκεπτ
Αριθμός μηνυμάτων : 614
Ημ/νία εγγραφής : 19/08/2011
- Δημοσίευση Ν°17
Απ: Rx7 για το 2017
Το θεμα για να καταλαβω ειναι το RX-7 σε σχεση με το RX-8??
Η και τα δυο σε σχεση με οτι αλλο??
Ο καθε ενας μπορει να εχει τη δικια του γνωμη κ ειναι σεβαστη.
Η γνωμη η δικια μου ειναι το rx-7 τα αξιζε τα λεφτα του με το παραπανω σε σχεση με το 8αρι κ το εδειξε ο χρονος.
Η και τα δυο σε σχεση με οτι αλλο??
Ο καθε ενας μπορει να εχει τη δικια του γνωμη κ ειναι σεβαστη.
Η γνωμη η δικια μου ειναι το rx-7 τα αξιζε τα λεφτα του με το παραπανω σε σχεση με το 8αρι κ το εδειξε ο χρονος.
vasiliss23
Rotary : 13B-MSP GT3071R stre Latest Horsepower : πλεον υπεραρκετα χαχ
Rebuilds : Χιλιαδες!!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Πατρα
- Δημοσίευση Ν°18
Απ: Rx7 για το 2017
τι που θα ειμαι??φυσικα με ροταρυ θα ειμαι!!!!7 χρονια εχω και θα συνεχισω να εχω για οσο πανε τα χερια μου!!!δεν τον ματαλαβα τον υπαινιγμο σου??τεσπα μπορει και να το παρεξηγησα οπως το εγραψες!!!redneck έγραψε:vasiliss23 έγραψε:σταυρο τα περι σπορ και gt ειναι υποκειμενικα για τον καθενα!!!
οσο για το αν γυρναει κεφαλια θα γυρναει ειναι το μονο σιγουρο παρολο που υπαρχουν παραπολλα στην ελληνικη αγορα σε σχεση με το fd!!
τωρα για την αξιοπιστια εγω που ειχα το μικρο του ειχα πιει το αιμα και δεν εκανε κιχ και οταν πηγα για μετρηση συμπιεσης στα 65000 ηταν μια χαρα!!!ενα 7αρι με την δικια μου χρηση θα ειχε βγει off!!
τωρα για το τιμονι εχω οδηγησει s2000 που εχει οπως λενε καλυτερο τιμονι και ειδα μικρες διαφορες!!!
οσο για την βελτιωση στο 8αρι δεν νομιζω να μην εχουν βγει κιτ που να πανε το αμαξι στα 400+++ αξιοπιστα!!!ενα μειον ηταν ο μαμα εγκεφαλος που δεν τον ειχαν σπασει τωρα που εγινε και αυτο βλεπεις πολλα πραγματα για το 8αρι!!!
rotary reloaded δεν παρεξηγουμαστε με τον σταυρο τον ξερω και με ξερει!!!
Βασιλη εμενα που δεν με ξερεις ομως δεν μου απαντησες ωραια ρε μορτακο...
Σε δεκα χρονια εγω θα ειμαι ακομα εδω (στα ροταρυ), οπου ημουν και 10 χρονια πριν ... εσυ που θα εισαι ?
Τα ξαναλεμε τοτε φιλαρακι
vasiliss23
Rotary : 13B-MSP GT3071R stre Latest Horsepower : πλεον υπεραρκετα χαχ
Rebuilds : Χιλιαδες!!!!!
Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημ/νία εγγραφής : 15/10/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Πατρα
- Δημοσίευση Ν°19
Απ: Rx7 για το 2017
αντωνη οτι ερχεται υποστροφικο απο το εργοστασιο ειναι λογικο γιατι δεν εχουν ολοι χερια!!!ενας απειρος θα παει με ασφαλεια με ενα ελαφρως υποστροφικο αμαξι!!!
οτι το μοτερ του σταυρου παρεδωσε στα 7000 αν δεν κανω λαθος δεν λεει κατι!!!και του δημητρη ειχε παραδωσει!!μαλλον απο λαθος χειρισμους εμενα πχ γιατι δεν παρεδωσε που ουτε το τυπικο στρωσιμο δεν εκανα(στο μικρο εννοω γιατι στο τωρινο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο εκει εκανα διοτι φοβομουν)??οσο για το tuning μια χαρα υπαρχουν πραγματα!!τα εξιδεικευμενα δεν τα θελουν ολοι οπως πχ για αεροδυναμικη που ειπε ο σταυρος!!!οσο για τους πολλαπλασιαστες οκ και τα fc ηταν ασπαστα τα fd χειροτερα απο αυτα δεν λεει κατι!!!πολιτικη της μαζδα ηταν και ειναι αυτη!!!τεσπα για εμενα overall το 8αρι ειναι καλυτερο για εναν μεσο οδηγο το fd εχει ειδικο κοινο!!!και το μελλοντικο 7αρι θα δειτε οτι ναι μεν θα ειναι καλυτερο απο το 8αρι σε θεμα ιπποδυναμης αλλα σε feedback θα ειναι σαφως χειροτερο!!!!ετσι ταζουν εξαλλου οι καιροι το πιο καινουργιο να ειναι και πιο αποκομμενο!!!
οτι το μοτερ του σταυρου παρεδωσε στα 7000 αν δεν κανω λαθος δεν λεει κατι!!!και του δημητρη ειχε παραδωσει!!μαλλον απο λαθος χειρισμους εμενα πχ γιατι δεν παρεδωσε που ουτε το τυπικο στρωσιμο δεν εκανα(στο μικρο εννοω γιατι στο τωρινο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο εκει εκανα διοτι φοβομουν)??οσο για το tuning μια χαρα υπαρχουν πραγματα!!τα εξιδεικευμενα δεν τα θελουν ολοι οπως πχ για αεροδυναμικη που ειπε ο σταυρος!!!οσο για τους πολλαπλασιαστες οκ και τα fc ηταν ασπαστα τα fd χειροτερα απο αυτα δεν λεει κατι!!!πολιτικη της μαζδα ηταν και ειναι αυτη!!!τεσπα για εμενα overall το 8αρι ειναι καλυτερο για εναν μεσο οδηγο το fd εχει ειδικο κοινο!!!και το μελλοντικο 7αρι θα δειτε οτι ναι μεν θα ειναι καλυτερο απο το 8αρι σε θεμα ιπποδυναμης αλλα σε feedback θα ειναι σαφως χειροτερο!!!!ετσι ταζουν εξαλλου οι καιροι το πιο καινουργιο να ειναι και πιο αποκομμενο!!!
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°20
Απ: Rx7 για το 2017
Ο Yamamoto λέει κάπου στο άρθρο που μας έβαλε ο φίλος για το καινούργιο RX7 ότι θα πλησιάζει στα 300 αλογάκια και ότι δεν σκέφτονται ούτε κατα διάνοια να το κάνουν υβριδικό.
Λέγοντας χαρακτηριστικά ο Yamamoto ότι το υβριδικό μοτέρ δεν έχει καμία θέση σ'ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο.
Επίσης το καινούργιο RX7 θα μοιραστεί την πλατφόρμα του καινούργιου mx5 αλλά θα είναι ελάχιστα ποιο μεγάλο και βαρύτερο βέβαια θα έχει διάφορα καλούδια όπως Carbon κομμάτια που θα βοηθήσουν στο να είναι πάλι ποιο ελαφρύ από άλλα της κατηγορίας του.
Συμπληρώνει ότι σίγουρα δεν θα είναι φθηνό και θα ξεπερνάει το Nissan 370z που ξεκινά μόλις στα $33.000 στο Αμέρικα
Άντε με το καλό να έρθει...
Λέγοντας χαρακτηριστικά ο Yamamoto ότι το υβριδικό μοτέρ δεν έχει καμία θέση σ'ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο.
Επίσης το καινούργιο RX7 θα μοιραστεί την πλατφόρμα του καινούργιου mx5 αλλά θα είναι ελάχιστα ποιο μεγάλο και βαρύτερο βέβαια θα έχει διάφορα καλούδια όπως Carbon κομμάτια που θα βοηθήσουν στο να είναι πάλι ποιο ελαφρύ από άλλα της κατηγορίας του.
Συμπληρώνει ότι σίγουρα δεν θα είναι φθηνό και θα ξεπερνάει το Nissan 370z που ξεκινά μόλις στα $33.000 στο Αμέρικα
Άντε με το καλό να έρθει...
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°21
Απ: Rx7 για το 2017
Επισκεπτ έγραψε:
Η γνωμη η δικια μου ειναι το rx-7 τα αξιζε τα λεφτα του με το παραπανω σε σχεση με το 8αρι κ το εδειξε ο χρονος.
Εδώ η Mazda πίστευε ότι το 8άρι δεν τα άξιζε, και πήγε τις τιμές στον πάτο.... και πούλησε όλους του ιδιοκτήτες που τα πήραν 42000-36000-........ και είναι ένας από τους λόγους που δεν θα ξαναγόραζα καινούριο
spiffm
Αριθμός μηνυμάτων : 304
Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011
- Δημοσίευση Ν°22
Απ: Rx7 για το 2017
Rotary Reloaded έγραψε:Ο Yamamoto λέει κάπου στο άρθρο που μας έβαλε ο φίλος για το καινούργιο RX7 ότι θα πλησιάζει στα 300 αλογάκια και ότι δεν σκέφτονται ούτε κατα διάνοια να το κάνουν υβριδικό.
Λέγοντας χαρακτηριστικά ο Yamamoto ότι το υβριδικό μοτέρ δεν έχει καμία θέση σ'ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο.
Επίσης το καινούργιο RX7 θα μοιραστεί την πλατφόρμα του καινούργιου mx5 αλλά θα είναι ελάχιστα ποιο μεγάλο και βαρύτερο βέβαια θα έχει διάφορα καλούδια όπως Carbon κομμάτια που θα βοηθήσουν στο να είναι πάλι ποιο ελαφρύ από άλλα της κατηγορίας του.
Συμπληρώνει ότι σίγουρα δεν θα είναι φθηνό και θα ξεπερνάει το Nissan 370z που ξεκινά μόλις στα $33.000 στο Αμέρικα
Άντε με το καλό να έρθει...
Τώρα περί σπορ αυτοκίνησης προτημάω να εμπιστευτώ την Ferrari-Porsche κλπ κλπ που κάτι περισσότερο ξέρουν και βάζουν υβριδικούς. Μην τα ισοδεπεδόνουμε όλα....
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°23
Απ: Rx7 για το 2017
Κοίτα, φαντάζομαι αυτή θα είναι η φιλοσοφία της mazda (όχι υβριδικό) για το καινούργιο RX7
και αργότερα ίσως μπει και τουρμπίνα σε κάποιες από της επόμενες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν. . .
Κατά τα λεγόμενα του άρθρου στην πρώτη σελίδα του Thread
και αργότερα ίσως μπει και τουρμπίνα σε κάποιες από της επόμενες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν. . .
Κατά τα λεγόμενα του άρθρου στην πρώτη σελίδα του Thread
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°24
Απ: Rx7 για το 2017
vasiliss23 έγραψε:αντωνη οτι ερχεται υποστροφικο απο το εργοστασιο ειναι λογικο γιατι δεν εχουν ολοι χερια!!!ενας απειρος θα παει με ασφαλεια με ενα ελαφρως υποστροφικο αμαξι!!! Ο άπειρος που θα πάρει όμως το 8άρι θα πάει να το κάνει μια πάντα και θα φάει μούτρα (όχι πάντα αλλά εμένα μου έτυχε και δεν μου άρεσε) αλλά τεσπα αυτό είναι ψιλο-πταίσμα..
οτι το μοτερ του σταυρου παρεδωσε στα 7000 αν δεν κανω λαθος δεν λεει κατι!!!και του δημητρη ειχε παραδωσει!!μαλλον απο λαθος χειρισμους εμενα πχ γιατι δεν παρεδωσε που ουτε το τυπικο στρωσιμο δεν εκανα(στο μικρο εννοω γιατι στο τωρινο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο εκει εκανα διοτι φοβομουν)?? Δεν συγκρίνω ένα μαμά μοτέρ με ένα βελτιωμένο, αλλά εντάξει κι εγώ σου λέω ότι δεν λέει.. ότι όλα τα αγωνιζόμενα wankel 7αρια ΚΑΙ 8ΑΡΙΑ τρέχουν με τριρότορα ή FD σου λέει ? Ή και αυτό είναι μεμονομένα περιστατικά
οσο για το tuning μια χαρα υπαρχουν πραγματα!!τα εξιδεικευμενα δεν τα θελουν ολοι οπως πχ για αεροδυναμικη που ειπε ο σταυρος!!! Άσε την αεροδυναμική... αντικειμενικά για το 7αρι έχουν βγεί λύσεις για τα πάντα και με πολλές επιλογές η κάθε λύση, ενώ στο 8άρι όχι. Δεν σου είπα ότι δεν υπάρχουν αλλά μην συγκρίνεις σε καμία περίπτωση...
οσο για τους πολλαπλασιαστες οκ και τα fc ηταν ασπαστα τα fd χειροτερα απο αυτα δεν λεει κατι!!!πολιτικη της μαζδα ηταν και ειναι αυτη!!! Εσένα τελικά τίποτα δεν σου λέει κάτι... μα πως μπορεί να πεί κάποιος ότι ένα μοτέρ είναι καλύτερο απ το άλλο όταν είναι αρχιτεκτονικά σχεδιασμένο αντίθετα από την φιλοσοφία του, και όταν τα ίδια του τα περιφεριακά του ρίχνουν αυτογκόλ με τις αστοχίες τους ?
τεσπα για εμενα overall το 8αρι ειναι καλυτερο για εναν μεσο οδηγο το fd εχει ειδικο κοινο!!! Αυτό είναι θέμα γούστου εγώ δεν μπαίνω στο τριπάκι να τα συγκρίνω είναι 2 διαφορετικά αυτοκίνητα με τα θετικά τους και τα αρνητικά τους και τα δύο... και φυσικά το κάθε ένα μου αρέσει για άλλο λόγο...
και το μελλοντικο 7αρι θα δειτε οτι ναι μεν θα ειναι καλυτερο απο το 8αρι σε θεμα ιπποδυναμης αλλα σε feedback θα ειναι σαφως χειροτερο!!!! Για να το λες έτσι θα ναι .. ετσι ταζουν εξαλλου οι καιροι το πιο καινουργιο να ειναι και πιο αποκομμενο!!!
Mike 192T
Αριθμός μηνυμάτων : 666
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
- Δημοσίευση Ν°25
Απ: Rx7 για το 2017
Εγώ πάλι λέω οτι φταίει η ford που πίεσε τη Mazda να βγάλει γρήγορα το 8αρι στην παραγωγή... Αν έβγαινε κανα δυο χρονια μετα θα -παρα-μιλαγαμε για το RX8 ως γνήσιο και άξιο απογονο του RX7....
Αλλα τωρα δεν εχει και πολυ νόημα να το συζητάμε...
Αλλα τωρα δεν εχει και πολυ νόημα να το συζητάμε...