Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


+4
basilis
urbanslider
dinoskid
Young Schumacher
8 απαντήσεις

    Dyno RX8 Challenge 2006

    Young Schumacher
    Young Schumacher


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Young Schumacher Δευ 15 Οκτ 2012, 12:43 am

    Την Κυριακη που μας περασε εκανα δυναμομετρηση με το Mazdaspeedclub στη Βαρης - Κορωπιου

    Εδω ειναι και τα αποτελεσματα. Εχω 111.060 χιλιομετρα οταν εκανα την δυναμομετρηση



    Dyno RX8 Challenge 2006 Dynorx8
    dinoskid
    dinoskid


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
    Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
    Ηλικία : 37
    Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  dinoskid Δευ 15 Οκτ 2012, 1:11 am

    Αν και ακουγονται πολλα για αυτο το δυναμομετρο....με βαση τα χιλιομετρα σου μια χαρα ειναι τα νουμερα σε ιπποδυναμη και ροπη Very Happy
    Young Schumacher
    Young Schumacher


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Young Schumacher Δευ 15 Οκτ 2012, 1:18 am

    Εδω ειναι η παλια μου δυναμομετρηση

    Dyno RX8 Challenge 2006 71624163824227154378345

    Και βρηκα την συμπιεση που ειχα κανει στο αμαξη μου 94.100 253 στροφες 6,8 / 7,1 / 7,3 και στον αλλο 252 στροφες 6,4 / 6,7 / 6,8
    Young Schumacher
    Young Schumacher


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Young Schumacher Δευ 15 Οκτ 2012, 1:19 am

    dinoskid έγραψε:Αν και ακουγονται πολλα για αυτο το δυναμομετρο....με βαση τα χιλιομετρα σου μια χαρα ειναι τα νουμερα σε ιπποδυναμη και ροπη Very Happy





    Σε ευχαριστω πολυ
    dinoskid
    dinoskid


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
    Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
    Ηλικία : 37
    Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  dinoskid Δευ 15 Οκτ 2012, 1:38 am

    Young Schumacher έγραψε:Εδω ειναι η παλια μου δυναμομετρηση https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/132/71624163824227154378345.jpg/


    Και βρηκα την συμπιεση που ειχα κανει στο αμαξη μου 94.100 253 στροφες 6,8 / 7,1 / 7,3 και στον αλλο 252 στροφες 6,4 / 6,7 / 6,8
    Λιγο πεσμενη ροπη φαινεται να εχεις στην προσφατη δυναμομετρηση σε σχεση με πριν αλλα φαινονται καλυτερες καμπυλες!!!
    urbanslider
    urbanslider


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  urbanslider Δευ 15 Οκτ 2012, 4:11 am

    Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!! pc smash

    Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    Άγγελε chally έχεις ?
    basilis
    basilis


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 821
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
    Ηλικία : 44

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  basilis Δευ 15 Οκτ 2012, 4:40 am

    urbanslider έγραψε:
    Άγγελε chally έχεις ?

    Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!


    b10 b10 b10
    dinoskid
    dinoskid


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
    Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
    Ηλικία : 37
    Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  dinoskid Δευ 15 Οκτ 2012, 4:57 am

    urbanslider έγραψε:Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!! pc smash

    Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    Άγγελε chally έχεις ?
    Καλα αμα μετραγε ο τροχος τοτε θα μας περναγαν και τα seicento!!!!!
    urbanslider
    urbanslider


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  urbanslider Δευ 15 Οκτ 2012, 5:39 am

    basilis έγραψε:
    urbanslider έγραψε:
    Άγγελε chally έχεις ?

    Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!


    b10 b10 b10

    Αυτό που μου απαντάς σοβαρά ώρες ώρες μπορεί να με τσακίσει !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    Young Schumacher
    Young Schumacher


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Young Schumacher Δευ 15 Οκτ 2012, 6:10 am

    urbanslider έγραψε:Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!! pc smash

    Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

    Άγγελε chally έχεις ?






    lol! lol! lol! lol! χαχαχαχαχαχαχαχαχα γεια σου ρε Αντωνη. Αν ειναι να σπασεις οθονη για τα νουμερα που θα σου δειξει καλητερα μην κανεις ποτε χαχαχαχαχαχαχαχα
    basilis
    basilis


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 821
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
    Ηλικία : 44

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  basilis Δευ 15 Οκτ 2012, 5:04 pm

    urbanslider έγραψε:
    basilis έγραψε:
    urbanslider έγραψε:
    Άγγελε chally έχεις ?

    Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!


    b10 b10 b10

    Αυτό που μου απαντάς σοβαρά ώρες ώρες μπορεί να με τσακίσει !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


    ...φιλαρακι ακου να σου πω...


















    αν απανταω σοβαρα......... DSA affraid affraid affraid Very Happy Very Happy Very Happy
    Rotary Reloaded
    Rotary Reloaded


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
    Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
    Ηλικία : 49

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Rotary Reloaded Δευ 22 Οκτ 2012, 2:15 am


    Dyno RX8 Challenge 2006 RotaryReloadedDyno
    Αυτή είναι η δική μου δυναμομέτρηση
    152 τροχό (209kmh, 4gear) challenge - (10.000χλμ μοτέρ μετά από εγγύηση) -

    Άλλα Challenge εκείνη την ημέρα
    136 τροχό (207kmh, 4gear) challenge
    144 τροχό (209kmh, 4gear) challenge

    Τα δε cosmo
    150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
    170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo

    Να μην ξεχάσω και το Renesis
    142 τροχό (233kmh, 4gear) renesis -(κόφτη 10.000rpm εξού και τα 233kmh)-

    Υ.Γ.: Το χαρακτηριστικό της ημέρας ήταν ότι ανέβηκα πρώτος στο δυναμόμετρο. Και κυριολεκτικά γελούσαν όλοι με το stock RX-8 μου για τα άλογα που έβγαλε,όλα τα άλλα ήταν φτιαγμένα βλέπεις εκτός από τα cosmo.
    -Μετά βέβαια ήθελα να γελάσω εγώ αλλά δεν το έκανα γιατί ήταν όλοι σαν να είχαν ευνουχιστεί!.
    Συμπέρασμα ?...λέμε τώρα... όσο ποιο καλή συμπίεση έχεις, τόσο περισσότερα βγάζεις.
    geox
    geox


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : οκτω Latest Horsepower : 172 τροχο
    Rebuilds : <<μαμα>>
    Αριθμός μηνυμάτων : 60
    Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2011
    Τόπος : θεσ/νικη

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  geox Δευ 22 Οκτ 2012, 5:32 am

    Rotary Reloaded έγραψε:....................


    Τα δε cosmo
    150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
    170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo


    b1 φιλαρακι με κλεβεις...............172 τροχο και 202 στροφαλο b8

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    juha kankoulen
    juha kankoulen


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
    Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
    Αριθμός μηνυμάτων : 254
    Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
    Ηλικία : 48
    Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  juha kankoulen Δευ 22 Οκτ 2012, 8:01 am

    Γιατι τα Cosmo μετρηθηκαν με 4η αντι με 5η εφοσον έχουν 6αρι κιβώτιο???
    Λογικα φανταζομαι οτι η 5η ειναι πιο κοντά στο 1:1
    Rotary Reloaded
    Rotary Reloaded


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
    Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
    Ηλικία : 49

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Rotary Reloaded Δευ 22 Οκτ 2012, 9:45 pm

    geox έγραψε:
    Rotary Reloaded έγραψε:....................


    Τα δε cosmo
    150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
    170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo


    b1 φιλαρακι με κλεβεις...............172 τροχο και 202 στροφαλο b8

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    Γιώργο τα έκανα "copy paste" δεν θυμάμαι αναλυτικά,όπως και το δικό μου, στρόφαλος 182 άλογα δεν ξέρω όμως αν βοηθάει τον Young Schumacher αυτό ..?
    juha kankoulen έγραψε:Γιατι τα Cosmo μετρηθηκαν με 4η αντι με 5η εφοσον έχουν 6αρι κιβώτιο???
    Λογικα φανταζομαι οτι η 5η ειναι πιο κοντά στο 1:1
    Σωστά σκέφτεσαι, μάλλον λόγο αμάθειας έγινε....
    docmar
    docmar


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX7 FD ΤΕΡΑΣ Latest Horsepower : αρχισαν να ξεφευγουν
    Rebuilds : ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ
    Αριθμός μηνυμάτων : 136
    Ημ/νία εγγραφής : 10/09/2010
    Ηλικία : 56
    Τόπος : ΒΟΛΟΣ

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  docmar Τρι 23 Οκτ 2012, 2:26 am

    Στα αληθεια δεν παιζει ρολο στα ατμοσφαιρικα με τι ταχυτητα θα τα δυναμομετρησεις.
    Ενα καλο σωστο δυναμομετρο θα πρεπει να δειξει τα ιδια αλογα με ολες τις σχεσεις.
    Φυσικα διαφορες του τυπου 1 η 2 αλογα μπορει να εχεις.
    Αλλα τετοιες διαφορες μπορεις να εχεις και απο πατημα σε πατημα.

    Στο τουμρπο ομως αν βαλεις μια ελαφρια ταχυτητα θα σηκωσει ελαχιστα πιο λιγη πιεση και στην μεγαλη βαρια ταχυτητα, θα σηκωσει λιγακι παραπανω πιεση,...αρα θα ειναι και ελαχιστα πιο δυνατο,....το οποιο κανονικα καταγραφεται.

    Τωρα σκεφτειτε,....γιατι να εχει διαφορα αν χρησιμοποιησεις ταχυτητα που ειναι πολυ κοντα στην μεταδοση "ασσος" 1 προς 1 δηλαδη,...σε σχεση με ταχυτητα που απεχει απο αυτο τον λογο περισοτερο................?????????????????????
    Young Schumacher
    Young Schumacher


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Young Schumacher Τρι 23 Οκτ 2012, 3:05 am

    Μπορει να παιζει ρολο οτι ειχα βαλει V-Power σε αυτη την δυναμομμετρηση ενω στην πρωτη δυναμομετρηση ειχα βαλει V-Power Racing.
    Rotary Reloaded
    Rotary Reloaded


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
    Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
    Ηλικία : 49

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  Rotary Reloaded Τρι 23 Οκτ 2012, 7:13 pm

    Μεταξύ διαφορετικών δυναμόμετρων, όπως π.χ. MAHA,TAT,DYNOMET, κλπ..., παρουσιάζονται διαφορές στις μετρήσεις. Αυτό οφείλεται, όχι μόνο σε 'αστάθμητους' παράγοντες, όπως θερμοκρασία, καύσιμα, κατάσταση κινητήρα, κλπ, αλλά και στον τύπο του δυναμόμετρου. Αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά την κατάσταση και τους αριθμούς είναι η ταχύτητα και η ποσότητα του αέρα που τροφοδοτεί το κάθε δυναμόμετρο τον κινητήρα.

    Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, που λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές και οι υπερτροφοδοτούμενοι που λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερο Turbo του εργοστασιακού, έχουν τεράστια ανάγκη παροχής αέρα, σε ποσότητα και σε ταχύτητα, για να τροφοδοτηθούν με την απαραίτητη μάζα!

    Πιστεύω λοιπόν, ότι κανένα δυναμόμετρο στην Ελλάδα δεν διαθέτει – δυστυχώς – κάποιο ισχυρό σύστημα τροφοδοσίας αέρα. Δεν παίζει ρόλο μόνο η ψύξη – που και αυτό είναι φυσικά εξαιρετικά σημαντικό – αλλά και ο συνδυασμός παροχής/ταχύτητας, όπως αναφέρω και πιο πάνω. Όταν μετράμε ένα αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με 4η ή 5η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του αυτοκινήτου, φτάνει ή ξεπερνά τα 200/230km/h, ενώ ο 'ανεμιστήρας' των περισσοτέρων δυναμόμετρων έχω την εντύπωση ότι δεν αγγίζει ούτε καν τα 60km/h… Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό κανένας κινητήρας δεν μπορεί να αποδώσει την πραγματική του δύναμη, ιδίως οι ατμοσφαιρικοί που δεν διαθέτουν κάποιο μηχανικό σύστημα βεβιασμένης παροχής αέρα.
    juha kankoulen
    juha kankoulen


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
    Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
    Αριθμός μηνυμάτων : 254
    Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
    Ηλικία : 48
    Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  juha kankoulen Τρι 23 Οκτ 2012, 9:42 pm

    docmar έγραψε:Στα αληθεια δεν παιζει ρολο στα ατμοσφαιρικα με τι ταχυτητα θα τα δυναμομετρησεις.
    Ενα καλο σωστο δυναμομετρο θα πρεπει να δειξει τα ιδια αλογα με ολες τις σχεσεις.
    Φυσικα διαφορες του τυπου 1 η 2 αλογα μπορει να εχεις.
    Αλλα τετοιες διαφορες μπορεις να εχεις και απο πατημα σε πατημα.

    Αυτό προϋποθέτει κάθε φορά να πάρεις "το βήμα του αυτοκινήτου" σε κάθε σχέση .τότε ναι σε κάθε ταχύτητα θα πρέπει να δείξει το ίδιο
    αλλιώς νομίζω θα υπάρξουν διαφορές. Σε οτιδηποτε εχει ταχύτητες ισχύει αυτό από ποδήλατο μέχρι τράκτορα.
    εκ του πονηρού λοιπόν σκεπτόμενος αν πάω σε ένα "εμπορα δυναμομετρήσεων" απ'αυτους που σε ξεπετάνε στο τσακ μπαμ με το στοκ οχτάρι μου πού ξέρω όταν μετρήσει π.χ.με τετάρτη αν πήρε το βήμα ή αν απλά είχε όλα τα στοιχεία στη μνήμη από προηγούμενο αμάξι (μετρημένο με 5η) και απλά κάνει ένα run και τέλος.
    Όσο για το 1:1 όλα τα περιοδικά αυτ/του που έχω διαβάσει αυτό προτείνουν προφανώς για να έχουμε το λιγότερη δυνατή "διόρθωση" όταν πάρουμε το βήμα


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την juha kankoulen στις Τρι 23 Οκτ 2012, 9:51 pm, 1 φορά
    juha kankoulen
    juha kankoulen


    Dyno RX8 Challenge 2006 Verified
    Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
    Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
    Αριθμός μηνυμάτων : 254
    Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
    Ηλικία : 48
    Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ

    Dyno RX8 Challenge 2006 Empty Απ: Dyno RX8 Challenge 2006

    Δημοσίευση  juha kankoulen Τρι 23 Οκτ 2012, 9:44 pm

    Rotary Reloaded έγραψε: Μεταξύ διαφορετικών δυναμόμετρων, όπως π.χ. MAHA,TAT,DYNOMET, κλπ..., παρουσιάζονται διαφορές στις μετρήσεις. Αυτό οφείλεται, όχι μόνο σε 'αστάθμητους' παράγοντες, όπως θερμοκρασία, καύσιμα, κατάσταση κινητήρα, κλπ, αλλά και στον τύπο του δυναμόμετρου. Αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά την κατάσταση και τους αριθμούς είναι η ταχύτητα και η ποσότητα του αέρα που τροφοδοτεί το κάθε δυναμόμετρο τον κινητήρα.

    Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, που λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές και οι υπερτροφοδοτούμενοι που λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερο Turbo του εργοστασιακού, έχουν τεράστια ανάγκη παροχής αέρα, σε ποσότητα και σε ταχύτητα, για να τροφοδοτηθούν με την απαραίτητη μάζα!

    Πιστεύω λοιπόν, ότι κανένα δυναμόμετρο στην Ελλάδα δεν διαθέτει – δυστυχώς – κάποιο ισχυρό σύστημα τροφοδοσίας αέρα. Δεν παίζει ρόλο μόνο η ψύξη – που και αυτό είναι φυσικά εξαιρετικά σημαντικό – αλλά και ο συνδυασμός παροχής/ταχύτητας, όπως αναφέρω και πιο πάνω. Όταν μετράμε ένα αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με 4η ή 5η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του αυτοκινήτου, φτάνει ή ξεπερνά τα 200/230km/h, ενώ ο 'ανεμιστήρας' των περισσοτέρων δυναμόμετρων έχω την εντύπωση ότι δεν αγγίζει ούτε καν τα 60km/h… Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό κανένας κινητήρας δεν μπορεί να αποδώσει την πραγματική του δύναμη, ιδίως οι ατμοσφαιρικοί που δεν διαθέτουν κάποιο μηχανικό σύστημα βεβιασμένης παροχής αέρα.
    Συμφωνώ απόλυτα

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 5:30 am