Εδω ειναι και τα αποτελεσματα. Εχω 111.060 χιλιομετρα οταν εκανα την δυναμομετρηση
+4
basilis
urbanslider
dinoskid
Young Schumacher
8 απαντήσεις
Dyno RX8 Challenge 2006
Young Schumacher
Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
- Δημοσίευση Ν°1
Dyno RX8 Challenge 2006
Την Κυριακη που μας περασε εκανα δυναμομετρηση με το Mazdaspeedclub στη Βαρης - Κορωπιου
Εδω ειναι και τα αποτελεσματα. Εχω 111.060 χιλιομετρα οταν εκανα την δυναμομετρηση
Εδω ειναι και τα αποτελεσματα. Εχω 111.060 χιλιομετρα οταν εκανα την δυναμομετρηση
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°2
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Αν και ακουγονται πολλα για αυτο το δυναμομετρο....με βαση τα χιλιομετρα σου μια χαρα ειναι τα νουμερα σε ιπποδυναμη και ροπη
Young Schumacher
Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
- Δημοσίευση Ν°3
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Εδω ειναι η παλια μου δυναμομετρηση
Και βρηκα την συμπιεση που ειχα κανει στο αμαξη μου 94.100 253 στροφες 6,8 / 7,1 / 7,3 και στον αλλο 252 στροφες 6,4 / 6,7 / 6,8
Και βρηκα την συμπιεση που ειχα κανει στο αμαξη μου 94.100 253 στροφες 6,8 / 7,1 / 7,3 και στον αλλο 252 στροφες 6,4 / 6,7 / 6,8
Young Schumacher
Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
- Δημοσίευση Ν°4
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
dinoskid έγραψε:Αν και ακουγονται πολλα για αυτο το δυναμομετρο....με βαση τα χιλιομετρα σου μια χαρα ειναι τα νουμερα σε ιπποδυναμη και ροπη
Σε ευχαριστω πολυ
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°5
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Λιγο πεσμενη ροπη φαινεται να εχεις στην προσφατη δυναμομετρηση σε σχεση με πριν αλλα φαινονται καλυτερες καμπυλες!!!Young Schumacher έγραψε:Εδω ειναι η παλια μου δυναμομετρηση https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/132/71624163824227154378345.jpg/
Και βρηκα την συμπιεση που ειχα κανει στο αμαξη μου 94.100 253 στροφες 6,8 / 7,1 / 7,3 και στον αλλο 252 στροφες 6,4 / 6,7 / 6,8
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°6
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!!
Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις....
Άγγελε chally έχεις ?
Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις....
Άγγελε chally έχεις ?
basilis
Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 821
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
Ηλικία : 44
- Δημοσίευση Ν°7
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
urbanslider έγραψε:
Άγγελε chally έχεις ?
Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!
dinoskid
Rotary : Rx8 Cosmo Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ημ/νία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα Αγια Παρασκευη
- Δημοσίευση Ν°8
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Καλα αμα μετραγε ο τροχος τοτε θα μας περναγαν και τα seicento!!!!!urbanslider έγραψε:Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!!
Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις....
Άγγελε chally έχεις ?
urbanslider
Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
Αριθμός μηνυμάτων : 2164
Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : ebisu θα ήθελα...
- Δημοσίευση Ν°9
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
basilis έγραψε:urbanslider έγραψε:
Άγγελε chally έχεις ?
Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!
Αυτό που μου απαντάς σοβαρά ώρες ώρες μπορεί να με τσακίσει !!!!
Young Schumacher
Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
- Δημοσίευση Ν°10
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
urbanslider έγραψε:Και στον τροχό δεν φτάνουν ούτε καν 119 άλογα !!!!!
Να, γι αυτό δεν θέλω εγώ να βλέπω δυναμομετρήσεις....
Άγγελε chally έχεις ?
χαχαχαχαχαχαχαχαχα γεια σου ρε Αντωνη. Αν ειναι να σπασεις οθονη για τα νουμερα που θα σου δειξει καλητερα μην κανεις ποτε χαχαχαχαχαχαχαχα
basilis
Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 821
Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
Ηλικία : 44
- Δημοσίευση Ν°11
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
urbanslider έγραψε:basilis έγραψε:urbanslider έγραψε:
Άγγελε chally έχεις ?
Kαλο θα ηταν να διαβαζαμε και τον τιτλο του θεματος κυριε urban για να αποφευγουμε τις ασκοπες ερωτησεις και επαναληψεις....!!!
Αυτό που μου απαντάς σοβαρά ώρες ώρες μπορεί να με τσακίσει !!!!
...φιλαρακι ακου να σου πω...
αν απανταω σοβαρα.........
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°12
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
152 τροχό (209kmh, 4gear) challenge - (10.000χλμ μοτέρ μετά από εγγύηση) -
Άλλα Challenge εκείνη την ημέρα
136 τροχό (207kmh, 4gear) challenge
144 τροχό (209kmh, 4gear) challenge
Τα δε cosmo
150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
Να μην ξεχάσω και το Renesis
142 τροχό (233kmh, 4gear) renesis -(κόφτη 10.000rpm εξού και τα 233kmh)-
Υ.Γ.: Το χαρακτηριστικό της ημέρας ήταν ότι ανέβηκα πρώτος στο δυναμόμετρο. Και κυριολεκτικά γελούσαν όλοι με το stock RX-8 μου για τα άλογα που έβγαλε,όλα τα άλλα ήταν φτιαγμένα βλέπεις εκτός από τα cosmo.
-Μετά βέβαια ήθελα να γελάσω εγώ αλλά δεν το έκανα γιατί ήταν όλοι σαν να είχαν ευνουχιστεί!.
Συμπέρασμα ?...λέμε τώρα... όσο ποιο καλή συμπίεση έχεις, τόσο περισσότερα βγάζεις.
geox
Rotary : οκτω Latest Horsepower : 172 τροχο
Rebuilds : <<μαμα>>
Αριθμός μηνυμάτων : 60
Ημ/νία εγγραφής : 10/04/2011
Τόπος : θεσ/νικη
- Δημοσίευση Ν°13
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Rotary Reloaded έγραψε:....................
Τα δε cosmo
150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
φιλαρακι με κλεβεις...............172 τροχο και 202 στροφαλο
juha kankoulen
Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 254
Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
- Δημοσίευση Ν°14
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Γιατι τα Cosmo μετρηθηκαν με 4η αντι με 5η εφοσον έχουν 6αρι κιβώτιο???
Λογικα φανταζομαι οτι η 5η ειναι πιο κοντά στο 1:1
Λογικα φανταζομαι οτι η 5η ειναι πιο κοντά στο 1:1
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°15
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Γιώργο τα έκανα "copy paste" δεν θυμάμαι αναλυτικά,όπως και το δικό μου, στρόφαλος 182 άλογα δεν ξέρω όμως αν βοηθάει τον Young Schumacher αυτό ..?geox έγραψε:Rotary Reloaded έγραψε:....................
Τα δε cosmo
150 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
170 τροχό (210kmh, 4gear) cosmo
φιλαρακι με κλεβεις...............172 τροχο και 202 στροφαλο
Σωστά σκέφτεσαι, μάλλον λόγο αμάθειας έγινε....juha kankoulen έγραψε:Γιατι τα Cosmo μετρηθηκαν με 4η αντι με 5η εφοσον έχουν 6αρι κιβώτιο???
Λογικα φανταζομαι οτι η 5η ειναι πιο κοντά στο 1:1
docmar
Rotary : RX7 FD ΤΕΡΑΣ Latest Horsepower : αρχισαν να ξεφευγουν
Rebuilds : ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ
Αριθμός μηνυμάτων : 136
Ημ/νία εγγραφής : 10/09/2010
Ηλικία : 56
Τόπος : ΒΟΛΟΣ
- Δημοσίευση Ν°16
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Στα αληθεια δεν παιζει ρολο στα ατμοσφαιρικα με τι ταχυτητα θα τα δυναμομετρησεις.
Ενα καλο σωστο δυναμομετρο θα πρεπει να δειξει τα ιδια αλογα με ολες τις σχεσεις.
Φυσικα διαφορες του τυπου 1 η 2 αλογα μπορει να εχεις.
Αλλα τετοιες διαφορες μπορεις να εχεις και απο πατημα σε πατημα.
Στο τουμρπο ομως αν βαλεις μια ελαφρια ταχυτητα θα σηκωσει ελαχιστα πιο λιγη πιεση και στην μεγαλη βαρια ταχυτητα, θα σηκωσει λιγακι παραπανω πιεση,...αρα θα ειναι και ελαχιστα πιο δυνατο,....το οποιο κανονικα καταγραφεται.
Τωρα σκεφτειτε,....γιατι να εχει διαφορα αν χρησιμοποιησεις ταχυτητα που ειναι πολυ κοντα στην μεταδοση "ασσος" 1 προς 1 δηλαδη,...σε σχεση με ταχυτητα που απεχει απο αυτο τον λογο περισοτερο................?????????????????????
Ενα καλο σωστο δυναμομετρο θα πρεπει να δειξει τα ιδια αλογα με ολες τις σχεσεις.
Φυσικα διαφορες του τυπου 1 η 2 αλογα μπορει να εχεις.
Αλλα τετοιες διαφορες μπορεις να εχεις και απο πατημα σε πατημα.
Στο τουμρπο ομως αν βαλεις μια ελαφρια ταχυτητα θα σηκωσει ελαχιστα πιο λιγη πιεση και στην μεγαλη βαρια ταχυτητα, θα σηκωσει λιγακι παραπανω πιεση,...αρα θα ειναι και ελαχιστα πιο δυνατο,....το οποιο κανονικα καταγραφεται.
Τωρα σκεφτειτε,....γιατι να εχει διαφορα αν χρησιμοποιησεις ταχυτητα που ειναι πολυ κοντα στην μεταδοση "ασσος" 1 προς 1 δηλαδη,...σε σχεση με ταχυτητα που απεχει απο αυτο τον λογο περισοτερο................?????????????????????
Young Schumacher
Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : Athens
- Δημοσίευση Ν°17
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Μπορει να παιζει ρολο οτι ειχα βαλει V-Power σε αυτη την δυναμομμετρηση ενω στην πρωτη δυναμομετρηση ειχα βαλει V-Power Racing.
Rotary Reloaded
Rotary : RX-8 SE3P Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημ/νία εγγραφής : 06/07/2012
Ηλικία : 49
- Δημοσίευση Ν°18
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Μεταξύ διαφορετικών δυναμόμετρων, όπως π.χ. MAHA,TAT,DYNOMET, κλπ..., παρουσιάζονται διαφορές στις μετρήσεις. Αυτό οφείλεται, όχι μόνο σε 'αστάθμητους' παράγοντες, όπως θερμοκρασία, καύσιμα, κατάσταση κινητήρα, κλπ, αλλά και στον τύπο του δυναμόμετρου. Αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά την κατάσταση και τους αριθμούς είναι η ταχύτητα και η ποσότητα του αέρα που τροφοδοτεί το κάθε δυναμόμετρο τον κινητήρα.
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, που λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές και οι υπερτροφοδοτούμενοι που λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερο Turbo του εργοστασιακού, έχουν τεράστια ανάγκη παροχής αέρα, σε ποσότητα και σε ταχύτητα, για να τροφοδοτηθούν με την απαραίτητη μάζα!
Πιστεύω λοιπόν, ότι κανένα δυναμόμετρο στην Ελλάδα δεν διαθέτει – δυστυχώς – κάποιο ισχυρό σύστημα τροφοδοσίας αέρα. Δεν παίζει ρόλο μόνο η ψύξη – που και αυτό είναι φυσικά εξαιρετικά σημαντικό – αλλά και ο συνδυασμός παροχής/ταχύτητας, όπως αναφέρω και πιο πάνω. Όταν μετράμε ένα αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με 4η ή 5η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του αυτοκινήτου, φτάνει ή ξεπερνά τα 200/230km/h, ενώ ο 'ανεμιστήρας' των περισσοτέρων δυναμόμετρων έχω την εντύπωση ότι δεν αγγίζει ούτε καν τα 60km/h… Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό κανένας κινητήρας δεν μπορεί να αποδώσει την πραγματική του δύναμη, ιδίως οι ατμοσφαιρικοί που δεν διαθέτουν κάποιο μηχανικό σύστημα βεβιασμένης παροχής αέρα.
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, που λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές και οι υπερτροφοδοτούμενοι που λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερο Turbo του εργοστασιακού, έχουν τεράστια ανάγκη παροχής αέρα, σε ποσότητα και σε ταχύτητα, για να τροφοδοτηθούν με την απαραίτητη μάζα!
Πιστεύω λοιπόν, ότι κανένα δυναμόμετρο στην Ελλάδα δεν διαθέτει – δυστυχώς – κάποιο ισχυρό σύστημα τροφοδοσίας αέρα. Δεν παίζει ρόλο μόνο η ψύξη – που και αυτό είναι φυσικά εξαιρετικά σημαντικό – αλλά και ο συνδυασμός παροχής/ταχύτητας, όπως αναφέρω και πιο πάνω. Όταν μετράμε ένα αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με 4η ή 5η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του αυτοκινήτου, φτάνει ή ξεπερνά τα 200/230km/h, ενώ ο 'ανεμιστήρας' των περισσοτέρων δυναμόμετρων έχω την εντύπωση ότι δεν αγγίζει ούτε καν τα 60km/h… Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό κανένας κινητήρας δεν μπορεί να αποδώσει την πραγματική του δύναμη, ιδίως οι ατμοσφαιρικοί που δεν διαθέτουν κάποιο μηχανικό σύστημα βεβιασμένης παροχής αέρα.
juha kankoulen
Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 254
Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
- Δημοσίευση Ν°19
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
docmar έγραψε:Στα αληθεια δεν παιζει ρολο στα ατμοσφαιρικα με τι ταχυτητα θα τα δυναμομετρησεις.
Ενα καλο σωστο δυναμομετρο θα πρεπει να δειξει τα ιδια αλογα με ολες τις σχεσεις.
Φυσικα διαφορες του τυπου 1 η 2 αλογα μπορει να εχεις.
Αλλα τετοιες διαφορες μπορεις να εχεις και απο πατημα σε πατημα.
Αυτό προϋποθέτει κάθε φορά να πάρεις "το βήμα του αυτοκινήτου" σε κάθε σχέση .τότε ναι σε κάθε ταχύτητα θα πρέπει να δείξει το ίδιο
αλλιώς νομίζω θα υπάρξουν διαφορές. Σε οτιδηποτε εχει ταχύτητες ισχύει αυτό από ποδήλατο μέχρι τράκτορα.
εκ του πονηρού λοιπόν σκεπτόμενος αν πάω σε ένα "εμπορα δυναμομετρήσεων" απ'αυτους που σε ξεπετάνε στο τσακ μπαμ με το στοκ οχτάρι μου πού ξέρω όταν μετρήσει π.χ.με τετάρτη αν πήρε το βήμα ή αν απλά είχε όλα τα στοιχεία στη μνήμη από προηγούμενο αμάξι (μετρημένο με 5η) και απλά κάνει ένα run και τέλος.
Όσο για το 1:1 όλα τα περιοδικά αυτ/του που έχω διαβάσει αυτό προτείνουν προφανώς για να έχουμε το λιγότερη δυνατή "διόρθωση" όταν πάρουμε το βήμα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την juha kankoulen στις Τρι 23 Οκτ 2012, 9:51 pm, 1 φορά
juha kankoulen
Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
Αριθμός μηνυμάτων : 254
Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ
- Δημοσίευση Ν°20
Απ: Dyno RX8 Challenge 2006
Συμφωνώ απόλυταRotary Reloaded έγραψε: Μεταξύ διαφορετικών δυναμόμετρων, όπως π.χ. MAHA,TAT,DYNOMET, κλπ..., παρουσιάζονται διαφορές στις μετρήσεις. Αυτό οφείλεται, όχι μόνο σε 'αστάθμητους' παράγοντες, όπως θερμοκρασία, καύσιμα, κατάσταση κινητήρα, κλπ, αλλά και στον τύπο του δυναμόμετρου. Αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά την κατάσταση και τους αριθμούς είναι η ταχύτητα και η ποσότητα του αέρα που τροφοδοτεί το κάθε δυναμόμετρο τον κινητήρα.
Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, που λειτουργούν σε πολύ υψηλές στροφές και οι υπερτροφοδοτούμενοι που λειτουργούν με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερο Turbo του εργοστασιακού, έχουν τεράστια ανάγκη παροχής αέρα, σε ποσότητα και σε ταχύτητα, για να τροφοδοτηθούν με την απαραίτητη μάζα!
Πιστεύω λοιπόν, ότι κανένα δυναμόμετρο στην Ελλάδα δεν διαθέτει – δυστυχώς – κάποιο ισχυρό σύστημα τροφοδοσίας αέρα. Δεν παίζει ρόλο μόνο η ψύξη – που και αυτό είναι φυσικά εξαιρετικά σημαντικό – αλλά και ο συνδυασμός παροχής/ταχύτητας, όπως αναφέρω και πιο πάνω. Όταν μετράμε ένα αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο με 4η ή 5η σχέση στο κιβώτιο, η ταχύτητα του αυτοκινήτου, φτάνει ή ξεπερνά τα 200/230km/h, ενώ ο 'ανεμιστήρας' των περισσοτέρων δυναμόμετρων έχω την εντύπωση ότι δεν αγγίζει ούτε καν τα 60km/h… Όπως λοιπόν είναι εύκολα κατανοητό κανένας κινητήρας δεν μπορεί να αποδώσει την πραγματική του δύναμη, ιδίως οι ατμοσφαιρικοί που δεν διαθέτουν κάποιο μηχανικό σύστημα βεβιασμένης παροχής αέρα.