Mazda Eunos Cosmo
Το Eunos Cosmo είναι το αποκορύφωμα στην περιστροφική τεχνολογία για την Mazda.Χωρίς συμβιβασμούς κατά τον σχεδιασμό του που αναμφισβήτητα ήταν πολλά χρόνια μπροστά και απο την εποχή του ακόμα.Ένα αριστούργημα τεχνολογικό για την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας με τον θρυλικό πλέον περιστροφικό κινητήρα της mazda που τώρα ήταν διαθέσιμος με τρείς ρότορες.
Το Cosmo είχε σχεδιαστεί με σκοπό η Mazda να στοχεύσει και να ξεπεράσει της προσδοκίες της για ένα coupe πολυτελείας, με στόχο να συναγωνιστή αυτοκίνητα όπως η Jaguar, η BMW και η Mercedes.Όταν κυκλοφόρησε στην Ιαπωνική αγορά το 1990 το Cosmo εύκολα το αποδεχτήκανε σαν ένα υπερσύχρονο αυτοκίνητο που κοιτούσε χρόνια μπροστά στο μέλλον,χαρακτηριστικό ήταν δε οτι για πρώτη φορά σε Ιαπωνικό αυτοκίνητο τοποθετήθηκε το σύστημα G.P.S.S (Global. Positioning. Satellite. System) & touch οθόνη,με αυτόν τον τρόπο τα Cosmo πέρασαν αυτομάτος στην επόμενη δεκαετία.Δημοσιογράφοι αυτοκινήτων απο όλο τον κόσμο ήρθαν στην Hiroshima, στην έδρα της Mazda για να κάνουν test drive το ποιό τεχνολογικά εξελιγμένο Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής.Η αναφορές απο τους δημοσιογράφους για το συγκεκριμένο αμάξι ήταν χαρακτηριστικές, όπως «Rotary masterpiece» και «Japanese Jaguar». Περιοδικά σε Η.Π.Α.και Ευρώπη έγραψαν ότι το μέλλον είναι εδώ.
Κατασκευάστικε απο το 1990 εώς το 1996 ,η Mazda για να διατηρήσει και να διασφαλίση την μέγιστη δυνατή ποιότητα κατασκευής κατα την παραγωγή, είχε ώς αποτέλεσμα να κρατήση την τιμή του JC Cosmo πολύ υψηλή, οι αγοραστές ήταν αναγκασμένοι για να απολαύσουν αυτό το ιδιαίτερο αυτοκίνητο να πληρώσουν γύρω στα 110.000 δολάρια στην Mazda της Αυστραλίας.Εξετάστηκαν η πωλήσεις του Cosmo στην Αυστραλία και ήταν αποθαρρυντικές διότι το κόστος ήταν μεγάλο για να το έχει κάποιος στους Αυστραλιανούς δρόμους,αυτό πήγε πίσω εώς και ένα-δύο χρόνια τη συγκρότηση των πωλήσεων πολυτελών Eunos.Η φήμη του Cosmo άρχισε να προβληματίζει τους υπεύθυνους της mazda, αποτέλεσμα ήταν να στραφούνε σε αγοραστές του παλιότερου μοντέλου της σειράς το HB Cosmo coupe, oύτως ώστε να προαχθεί με τον τρόπο αυτό το επίπεδο του JC Cosmo, καθώς το HB Cosmo ήταν ένα απο τα φημισμένα για την Mazda μοντέλα προηγούμενης γενιάς.
Με αυτόν τον τρόπο αποδείξανε οτι το πολυτελές εσωτερικό με τα προχωρημένα χαρακτηριστικά ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για την απόφαση αγοράς του αυτοκίνητου.Ο χώρος γύρω από το πιλοτήριο του JC Cosmo είχε σχεδιαστεί για να καλύψει τις προσωπικές προτιμήσεις των αγοραστών με την ποιότητα του προαιρετικού δερμάτινου σαλονιού που ταιριάζει καλύτερα μιας ευρωπαϊκής μάρκας αυτοκινήτου.Το κορυφαίο επίπεδο Type-E.CCS (Car Control System) ήταν μοντέλο με οθόνη αφής που μπορούσες να χειριστείς τα περισότερα συστήματα του αυτοκινήτου με την αφή του δακτύλου, έχοντας περιμετρικά πραγματικό ξύλο «Milano», να κοσμεί το ταπλό και να προσθέτη το απαιτούμενο κύρος.
Ο Περιστροφικός κινητήρας της Mazda συνεχίζει σταθερά να βελτιώνετε από το αρχικό διάσημο Cosmo L10 κατα την δεκαετία του 1960.Η καρδιά του Cosmo έχει μεγαλώσει απο το δυρότορο γνωστό στροφείο 13B σε τριρότορο 20B, που λάμπει ως το κατεξοχήν παράδειγμα για το καλύτερο παραγωγής περιστροφικό κινητήρα (Rotary Engine Wankel).
Έιναι η παγκόσμια πρώτη μηχανή μαζικής παραγωγής που χρησιμοποιεί δίδυμο ακολουθία τούρμπο δήλ. (sequential twin turbo),που κατέληξε σε ένα εκπληκτικό επίπεδο ροπής από τα 1962cc με πάνω απο 390nm,που είναι διαθέσιμα από της μόλις 2200 στροφές,τα 402nm στην κορυφή των 3000 σ.α.λ.πέφτει ελάχιστα λιγότερο από το 10% ,όταν φτάσει στο σημείο της κόκκινης γραμμής στις 7000 σ.α.λ..Η ονομαστική ισχύς της Mazda είναι 206 kW όπως και το Ιαπωνικό όριο ισχύος,αλλά με προσεκτικές ερωτήσεις στους υπαλλήλους της mazda κατέλυξαν στο συμπέρασμα ότι, ο πραγματικός αριθμός είναι περίπου στα 220kW. Πώς λειτουργεί;Ο πρωταρχικός υπερσυμπιεστής λαμβάνει όλα τα οφέλη των καυσαερίων απο όλους τους ρότορες στο πηνίο γρηγορότερα έτσι βελτιώνει την χαμηλή ταχύτητα τις ροπής και αποκλείει την επιβράδυση δηλ. το γνωστό σε όλους μας «Lag»Η δεύτερη τουρμπίνα ενώ γυρνάει εξακολουθεί ακόμη να μήν παράσχει οποιαδήποτε ώθηση.Στις 3000 σ.α.λ., το δεύτερο τούρμπο ενεργοποιήτε για να προσθέσει την πλήρη ώθηση.Το αποτέλεσμα βέβαια αβίαστα συνδιάζεται με την δύναμη του ρότορα που μας δίνει αυτή την απαλότητα και αγριάδα συνχρόνως του περιστροφικού κινητήρα.
Η τριπλή λειτουργία του κιβώτιου ταχυτήτων είναι εξαιρετική,ταιριάζει με την πολυτελή εικόνα του coupe 2+2 αυτοκινήτου.Με την επιλογή ενός κουμπιού δείνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ «normal» και «power mode», με την τελευταία να αυξάνει την ανταπόκριση της επιτάχυνσης καθώς κρατάει την ταχύτητα παραπάνω πρίν την επόμενη αλλαγή.Η τρίτη λειτουργία του κιβωτίου ονομάζεται «hold mode»και δίνει χειροκίνητο έλενχο του αυτοκινήτου.Ένα μεγάλο χαρακτηριστικό γνώρισμα για τους απαιτητικούς της οδήγησης, αφού ο οδηγός έχει την δυνατότητα να κατεβάζει ταχύτητες παραμένοντας ακόμα και στην 2η (ταχύτητα) μπαίνοντας σε μία στροφή για να δοθεί μεγαλύτερη έλξη κατα την διάρκεια της πλαγιολίσθησεις.
Το εσωτερικό του Cosmo προσφέρει μια εντελώς καινούργια έννοια.Η σχεδιαστές της Mazda εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν ένα απο τα ποιό κορυφαία παραγωγής αυτοκίνητα στον κόσμο.Η έννοια της σχεδίασης του εσωτερικού του Cosmo είναι απο καθαρά καλοσχεδιασμένα υλικά δημιουργώντας μια άνετη ατμόσφαιρα για τον οδηγό και τους επιβάτες,με αποτέλεσμα «τον οργανικό χώρο που θα ενισχύει τη σχέση μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού».
Ενεργοποιώντας την ανάφλεξη εμφανίζονται αναλογικά όργανα στην μαύρη οθόνη του ταμπλό.Η ονομασία Cosmo είναι εμπνευσμένη από τον όρο «Cosmos»,όπου ένα εκατομμύριο αστέρια λάμπουν στο απέραντο διάστημα:οπότε και τα αναλογικά όργανα που ανάβουν στην μαύρη οθόνη του ταμπλό δίνουν την αίσθηση ενός μεταμεσονύχτιου ουρανού.Το περιτύλιγμα του εσωτερικού του Cosmo σου αποπνέει μια αίσθηση προσωπικής ασφάλειας χωρίς τη στενότητα του στυλ ενός Ευρωπαικού αυτοκινήτου.Έχει άφθονο χώρο για ψηλότερους οδηγούς και θέσεις πολυτελείας,ενώ στο πίσω μέρος άνετα μπορούν να φιλοξενηθούν άλλα δύο ενήλικα άτομα. Η πρότυπη έκδοση Ε CCS είχε ένα απο τα πιο εξελιγμένα ηχοσυστήματα εκείνης της εποχής και προήρθε από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. 6 ηχεία υψηλής ποιότητας παρέχουν ένα πλήρες "ήχο Surround" έτοιμο να ικανοποιήση ακόμη και τους πιο απαιτητικούς ακροατές.Με το Στάνταρ Stereo και κατ΄επιλογή CD,παρέχει ποιότητα σίγουρα ποιό πάνω απο τα πρότυπα ήχου της αυτοκινητοβιομηχανίας εκείνου του καιρού.
JC Τύπου S.CCS (Sports.Car Control System) οδηγική πολυτέλεια σειράς II.
Πρόσφερε το σπόρ σκουρόχρωμο δερμάτινο σαλόνι σε συνδυασμό με την πολυτέλεια του CCS.Που διατιθωντάν μόνο στα 13B Cosmo, και μόνο για τη σειρά II.
JC Τύπου E.CCS (Elegant.Car Σύστημα Ελέγχου). Κορυφή της γραμμής πολυτέλειας. Οθόνη αφής που μπορούσες να ελένχεις όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου.Συμπεριλαμβανόταν και στις σειρές Ι-ΙΙ.
• 12δισκο CD
• AM / FM stereo
• Κασετόφωνο
• Τον έλεγχο του κλίματος
• Εξαερισμός ελέγχου
• Τηλεόραση (συμπεριλαμβανομένων των εισόδων AV)
• GPSS (Παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα προσδιορισμού θέσης)
• Κινητό τηλέφωνο (προαιρετικά)
Κλιματισμός και Ήχος έλεγχου από το τιμόνι,έλενχος προσαρμογής θέσης και κλίσης τιμονιού, Cruise control,ηλεκτρικά παράθυρα-καθρέπτες θερμενόμενους(μόνο στην σειρά ΙΙ)κεντρικό κλείδωμα και πλήρης δερμάτινο εσωτερικό.
JC ΤύπουE (Elegant) Ενδιάμεση έκδοση. (Σειρά Ι) Ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά και το δερμάτινο σαλόνι του Ε. CCS. Σε αυτό το μέρος βρίσκεται μονό CD player, καθώς και ένα εντυπωσιακό AM / FM stereo με κασετόφωνο. Ένα κουμπί ώθησης ελεγχόμενου αερισμού και σύστημα ελέγχου του κλίματος.
JC Type-S (sport) Έκδοση (σειράς Ι) σκούρο πανί στα τελειώματα αντικαθιστά το δέρμα και δημιουργεί επίσεις μια εκδοχή σπόρ οδήγησεις με μαύρο δέρμα στο τιμόνι σπορ καθίσματα αυτόματης προσαρμογής και στερεοφωνικό AM/FM με το προαιρετικό CD - κουμπί πίεσης ελεγχόμενου αερισμού / έλεγχο του κλίματος-ενέργειας-αυτόματη καθρέφτες και παράθυρα.
JC Τύπος-SX (sport extra) Έκδοση (σειράς ΙΙ)Σκούρα δερμάτινα καθίσματα με ύφασμα σε συνδυασμό και σκούρο δερμάτινο σαλόνι είναι οι αλλαγές για τη σειρά ΙΙ, μεταφέροντας την αίσθηση του σπόρ σαλονιού σε υψηλότερο επίπεδο.
Η μηχανική της Mazda σχεδίασαν ένα πραγματικά αξιόλογο σασί, που απαιτούνταν για ένα υψηλών επιδόσεων coupe.Το ABS είναι standard για όλες της εκδόσεις 20B και είναι το μόνο που θα μπορούσε να παρέχει ασφαλή φρενάρισμα,αφού το βάρος του ξεπερνούσε τα 1500 κιλά.Η αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες στο «E-Type»με διπλές αποσβέσεις και προοδευτικά ελατήρια,ενώ με σκληρότερα ελατήρια και αποσβεστήρες είναι στο «type-S»οπότε και είναι και ποιό εξελιγμένο απο θέμα ανάρτησεις απο την «type-E»έκδοση.
Η Mazda αναβάθμισε το JC Cosmo την χρονιά του 1993 με την προσθήκη μιας νέας έκδοσης που είχε παραλείψη, αντικατροπτίζοντας τις προτιμήσεις τον αγοραστών της σειράς Ι.Η σειρά Ι βγήκε από το 1990 εώς το 1992,με την σειρά ΙΙ να έρχεται στο προσκήνιο το 1993 εώς το 1995 , φέρνοντας μικρές αλλαγές στο εξωτερικό μέρος, αλλα αρκετά μεγάλες αλλαγές στα επίπεδα πολυτέλειας του εσωτερικού χώρου.
Προδιαγραφές:
Χαρακτηριστικά:
BODY TYPE: 2 door coupe
MODELS: JC-3SE / JC-3S (13B) , JC-ESE / JC-ES (20B)
ENGINE TYPES: 2 rotor Wankel, 3 rotor Wankel
SPEC LEVELS: Type-S (sports) Type-E (elegant)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 4 ταχύτητες,automatic
POWER: 230hp (172kw) (13B), 300hp (224 kw) (20B)
ΡΟΠΗ: 217 Lb / Ft (294Nm) (13B), 297 lb / Ft (402Nm) (20B)
ΒΑΡΟΣ: 1510 kg (13B), 1610 kg (20B)
*Κόστος:Άν και δεν πωλείται σήμερα,πιστεύω οτι θα κόστιζε... Περίπου 60.000 μήπως και παραπάνω...?
Το Eunos Cosmo είναι το αποκορύφωμα στην περιστροφική τεχνολογία για την Mazda.Χωρίς συμβιβασμούς κατά τον σχεδιασμό του που αναμφισβήτητα ήταν πολλά χρόνια μπροστά και απο την εποχή του ακόμα.Ένα αριστούργημα τεχνολογικό για την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας με τον θρυλικό πλέον περιστροφικό κινητήρα της mazda που τώρα ήταν διαθέσιμος με τρείς ρότορες.
Το Cosmo είχε σχεδιαστεί με σκοπό η Mazda να στοχεύσει και να ξεπεράσει της προσδοκίες της για ένα coupe πολυτελείας, με στόχο να συναγωνιστή αυτοκίνητα όπως η Jaguar, η BMW και η Mercedes.Όταν κυκλοφόρησε στην Ιαπωνική αγορά το 1990 το Cosmo εύκολα το αποδεχτήκανε σαν ένα υπερσύχρονο αυτοκίνητο που κοιτούσε χρόνια μπροστά στο μέλλον,χαρακτηριστικό ήταν δε οτι για πρώτη φορά σε Ιαπωνικό αυτοκίνητο τοποθετήθηκε το σύστημα G.P.S.S (Global. Positioning. Satellite. System) & touch οθόνη,με αυτόν τον τρόπο τα Cosmo πέρασαν αυτομάτος στην επόμενη δεκαετία.Δημοσιογράφοι αυτοκινήτων απο όλο τον κόσμο ήρθαν στην Hiroshima, στην έδρα της Mazda για να κάνουν test drive το ποιό τεχνολογικά εξελιγμένο Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής.Η αναφορές απο τους δημοσιογράφους για το συγκεκριμένο αμάξι ήταν χαρακτηριστικές, όπως «Rotary masterpiece» και «Japanese Jaguar». Περιοδικά σε Η.Π.Α.και Ευρώπη έγραψαν ότι το μέλλον είναι εδώ.
Κατασκευάστικε απο το 1990 εώς το 1996 ,η Mazda για να διατηρήσει και να διασφαλίση την μέγιστη δυνατή ποιότητα κατασκευής κατα την παραγωγή, είχε ώς αποτέλεσμα να κρατήση την τιμή του JC Cosmo πολύ υψηλή, οι αγοραστές ήταν αναγκασμένοι για να απολαύσουν αυτό το ιδιαίτερο αυτοκίνητο να πληρώσουν γύρω στα 110.000 δολάρια στην Mazda της Αυστραλίας.Εξετάστηκαν η πωλήσεις του Cosmo στην Αυστραλία και ήταν αποθαρρυντικές διότι το κόστος ήταν μεγάλο για να το έχει κάποιος στους Αυστραλιανούς δρόμους,αυτό πήγε πίσω εώς και ένα-δύο χρόνια τη συγκρότηση των πωλήσεων πολυτελών Eunos.Η φήμη του Cosmo άρχισε να προβληματίζει τους υπεύθυνους της mazda, αποτέλεσμα ήταν να στραφούνε σε αγοραστές του παλιότερου μοντέλου της σειράς το HB Cosmo coupe, oύτως ώστε να προαχθεί με τον τρόπο αυτό το επίπεδο του JC Cosmo, καθώς το HB Cosmo ήταν ένα απο τα φημισμένα για την Mazda μοντέλα προηγούμενης γενιάς.
Με αυτόν τον τρόπο αποδείξανε οτι το πολυτελές εσωτερικό με τα προχωρημένα χαρακτηριστικά ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για την απόφαση αγοράς του αυτοκίνητου.Ο χώρος γύρω από το πιλοτήριο του JC Cosmo είχε σχεδιαστεί για να καλύψει τις προσωπικές προτιμήσεις των αγοραστών με την ποιότητα του προαιρετικού δερμάτινου σαλονιού που ταιριάζει καλύτερα μιας ευρωπαϊκής μάρκας αυτοκινήτου.Το κορυφαίο επίπεδο Type-E.CCS (Car Control System) ήταν μοντέλο με οθόνη αφής που μπορούσες να χειριστείς τα περισότερα συστήματα του αυτοκινήτου με την αφή του δακτύλου, έχοντας περιμετρικά πραγματικό ξύλο «Milano», να κοσμεί το ταπλό και να προσθέτη το απαιτούμενο κύρος.
Ο Περιστροφικός κινητήρας της Mazda συνεχίζει σταθερά να βελτιώνετε από το αρχικό διάσημο Cosmo L10 κατα την δεκαετία του 1960.Η καρδιά του Cosmo έχει μεγαλώσει απο το δυρότορο γνωστό στροφείο 13B σε τριρότορο 20B, που λάμπει ως το κατεξοχήν παράδειγμα για το καλύτερο παραγωγής περιστροφικό κινητήρα (Rotary Engine Wankel).
Έιναι η παγκόσμια πρώτη μηχανή μαζικής παραγωγής που χρησιμοποιεί δίδυμο ακολουθία τούρμπο δήλ. (sequential twin turbo),που κατέληξε σε ένα εκπληκτικό επίπεδο ροπής από τα 1962cc με πάνω απο 390nm,που είναι διαθέσιμα από της μόλις 2200 στροφές,τα 402nm στην κορυφή των 3000 σ.α.λ.πέφτει ελάχιστα λιγότερο από το 10% ,όταν φτάσει στο σημείο της κόκκινης γραμμής στις 7000 σ.α.λ..Η ονομαστική ισχύς της Mazda είναι 206 kW όπως και το Ιαπωνικό όριο ισχύος,αλλά με προσεκτικές ερωτήσεις στους υπαλλήλους της mazda κατέλυξαν στο συμπέρασμα ότι, ο πραγματικός αριθμός είναι περίπου στα 220kW. Πώς λειτουργεί;Ο πρωταρχικός υπερσυμπιεστής λαμβάνει όλα τα οφέλη των καυσαερίων απο όλους τους ρότορες στο πηνίο γρηγορότερα έτσι βελτιώνει την χαμηλή ταχύτητα τις ροπής και αποκλείει την επιβράδυση δηλ. το γνωστό σε όλους μας «Lag»Η δεύτερη τουρμπίνα ενώ γυρνάει εξακολουθεί ακόμη να μήν παράσχει οποιαδήποτε ώθηση.Στις 3000 σ.α.λ., το δεύτερο τούρμπο ενεργοποιήτε για να προσθέσει την πλήρη ώθηση.Το αποτέλεσμα βέβαια αβίαστα συνδιάζεται με την δύναμη του ρότορα που μας δίνει αυτή την απαλότητα και αγριάδα συνχρόνως του περιστροφικού κινητήρα.
Η τριπλή λειτουργία του κιβώτιου ταχυτήτων είναι εξαιρετική,ταιριάζει με την πολυτελή εικόνα του coupe 2+2 αυτοκινήτου.Με την επιλογή ενός κουμπιού δείνει την δυνατότητα επιλογής μεταξύ «normal» και «power mode», με την τελευταία να αυξάνει την ανταπόκριση της επιτάχυνσης καθώς κρατάει την ταχύτητα παραπάνω πρίν την επόμενη αλλαγή.Η τρίτη λειτουργία του κιβωτίου ονομάζεται «hold mode»και δίνει χειροκίνητο έλενχο του αυτοκινήτου.Ένα μεγάλο χαρακτηριστικό γνώρισμα για τους απαιτητικούς της οδήγησης, αφού ο οδηγός έχει την δυνατότητα να κατεβάζει ταχύτητες παραμένοντας ακόμα και στην 2η (ταχύτητα) μπαίνοντας σε μία στροφή για να δοθεί μεγαλύτερη έλξη κατα την διάρκεια της πλαγιολίσθησεις.
Το εσωτερικό του Cosmo προσφέρει μια εντελώς καινούργια έννοια.Η σχεδιαστές της Mazda εργάστηκαν σκληρά για να δημιουργήσουν ένα απο τα ποιό κορυφαία παραγωγής αυτοκίνητα στον κόσμο.Η έννοια της σχεδίασης του εσωτερικού του Cosmo είναι απο καθαρά καλοσχεδιασμένα υλικά δημιουργώντας μια άνετη ατμόσφαιρα για τον οδηγό και τους επιβάτες,με αποτέλεσμα «τον οργανικό χώρο που θα ενισχύει τη σχέση μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού».
Ενεργοποιώντας την ανάφλεξη εμφανίζονται αναλογικά όργανα στην μαύρη οθόνη του ταμπλό.Η ονομασία Cosmo είναι εμπνευσμένη από τον όρο «Cosmos»,όπου ένα εκατομμύριο αστέρια λάμπουν στο απέραντο διάστημα:οπότε και τα αναλογικά όργανα που ανάβουν στην μαύρη οθόνη του ταμπλό δίνουν την αίσθηση ενός μεταμεσονύχτιου ουρανού.Το περιτύλιγμα του εσωτερικού του Cosmo σου αποπνέει μια αίσθηση προσωπικής ασφάλειας χωρίς τη στενότητα του στυλ ενός Ευρωπαικού αυτοκινήτου.Έχει άφθονο χώρο για ψηλότερους οδηγούς και θέσεις πολυτελείας,ενώ στο πίσω μέρος άνετα μπορούν να φιλοξενηθούν άλλα δύο ενήλικα άτομα. Η πρότυπη έκδοση Ε CCS είχε ένα απο τα πιο εξελιγμένα ηχοσυστήματα εκείνης της εποχής και προήρθε από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. 6 ηχεία υψηλής ποιότητας παρέχουν ένα πλήρες "ήχο Surround" έτοιμο να ικανοποιήση ακόμη και τους πιο απαιτητικούς ακροατές.Με το Στάνταρ Stereo και κατ΄επιλογή CD,παρέχει ποιότητα σίγουρα ποιό πάνω απο τα πρότυπα ήχου της αυτοκινητοβιομηχανίας εκείνου του καιρού.
JC Τύπου S.CCS (Sports.Car Control System) οδηγική πολυτέλεια σειράς II.
Πρόσφερε το σπόρ σκουρόχρωμο δερμάτινο σαλόνι σε συνδυασμό με την πολυτέλεια του CCS.Που διατιθωντάν μόνο στα 13B Cosmo, και μόνο για τη σειρά II.
JC Τύπου E.CCS (Elegant.Car Σύστημα Ελέγχου). Κορυφή της γραμμής πολυτέλειας. Οθόνη αφής που μπορούσες να ελένχεις όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου.Συμπεριλαμβανόταν και στις σειρές Ι-ΙΙ.
• 12δισκο CD
• AM / FM stereo
• Κασετόφωνο
• Τον έλεγχο του κλίματος
• Εξαερισμός ελέγχου
• Τηλεόραση (συμπεριλαμβανομένων των εισόδων AV)
• GPSS (Παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα προσδιορισμού θέσης)
• Κινητό τηλέφωνο (προαιρετικά)
Κλιματισμός και Ήχος έλεγχου από το τιμόνι,έλενχος προσαρμογής θέσης και κλίσης τιμονιού, Cruise control,ηλεκτρικά παράθυρα-καθρέπτες θερμενόμενους(μόνο στην σειρά ΙΙ)κεντρικό κλείδωμα και πλήρης δερμάτινο εσωτερικό.
JC ΤύπουE (Elegant) Ενδιάμεση έκδοση. (Σειρά Ι) Ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά και το δερμάτινο σαλόνι του Ε. CCS. Σε αυτό το μέρος βρίσκεται μονό CD player, καθώς και ένα εντυπωσιακό AM / FM stereo με κασετόφωνο. Ένα κουμπί ώθησης ελεγχόμενου αερισμού και σύστημα ελέγχου του κλίματος.
JC Type-S (sport) Έκδοση (σειράς Ι) σκούρο πανί στα τελειώματα αντικαθιστά το δέρμα και δημιουργεί επίσεις μια εκδοχή σπόρ οδήγησεις με μαύρο δέρμα στο τιμόνι σπορ καθίσματα αυτόματης προσαρμογής και στερεοφωνικό AM/FM με το προαιρετικό CD - κουμπί πίεσης ελεγχόμενου αερισμού / έλεγχο του κλίματος-ενέργειας-αυτόματη καθρέφτες και παράθυρα.
JC Τύπος-SX (sport extra) Έκδοση (σειράς ΙΙ)Σκούρα δερμάτινα καθίσματα με ύφασμα σε συνδυασμό και σκούρο δερμάτινο σαλόνι είναι οι αλλαγές για τη σειρά ΙΙ, μεταφέροντας την αίσθηση του σπόρ σαλονιού σε υψηλότερο επίπεδο.
Η μηχανική της Mazda σχεδίασαν ένα πραγματικά αξιόλογο σασί, που απαιτούνταν για ένα υψηλών επιδόσεων coupe.Το ABS είναι standard για όλες της εκδόσεις 20B και είναι το μόνο που θα μπορούσε να παρέχει ασφαλή φρενάρισμα,αφού το βάρος του ξεπερνούσε τα 1500 κιλά.Η αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες στο «E-Type»με διπλές αποσβέσεις και προοδευτικά ελατήρια,ενώ με σκληρότερα ελατήρια και αποσβεστήρες είναι στο «type-S»οπότε και είναι και ποιό εξελιγμένο απο θέμα ανάρτησεις απο την «type-E»έκδοση.
Η Mazda αναβάθμισε το JC Cosmo την χρονιά του 1993 με την προσθήκη μιας νέας έκδοσης που είχε παραλείψη, αντικατροπτίζοντας τις προτιμήσεις τον αγοραστών της σειράς Ι.Η σειρά Ι βγήκε από το 1990 εώς το 1992,με την σειρά ΙΙ να έρχεται στο προσκήνιο το 1993 εώς το 1995 , φέρνοντας μικρές αλλαγές στο εξωτερικό μέρος, αλλα αρκετά μεγάλες αλλαγές στα επίπεδα πολυτέλειας του εσωτερικού χώρου.
Προδιαγραφές:
Χαρακτηριστικά:
BODY TYPE: 2 door coupe
MODELS: JC-3SE / JC-3S (13B) , JC-ESE / JC-ES (20B)
ENGINE TYPES: 2 rotor Wankel, 3 rotor Wankel
SPEC LEVELS: Type-S (sports) Type-E (elegant)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 4 ταχύτητες,automatic
POWER: 230hp (172kw) (13B), 300hp (224 kw) (20B)
ΡΟΠΗ: 217 Lb / Ft (294Nm) (13B), 297 lb / Ft (402Nm) (20B)
ΒΑΡΟΣ: 1510 kg (13B), 1610 kg (20B)
*Κόστος:Άν και δεν πωλείται σήμερα,πιστεύω οτι θα κόστιζε... Περίπου 60.000 μήπως και παραπάνω...?