jdm-r έγραψε:Mηπως λοιπον μπoρει να μας πει αυτη η πηγη ποια η διαφορα του μαμα απο εναν e-manage ultimate?Mavros Piravlos έγραψε:jdm-r έγραψε:Μιλωντας λοιπον για RX-8 ενα απο τα βασικοτερα πλεονεκτηματα του f-con ειναι οτι μπορεις να μεταφερεις
η και να καταργησεις το maf ετσι ωστε να διαβαζει σωστη θερμοκρασια εισερχομενου αερα ο εγκεφαλος
και αναλογα με αυτη να προσαρμοζεται το αβανς.jdm-r έγραψε:Επισης ενα απο τα μεγαλα πλεονεκτηματα του f-con ειναι ο κοφτης πιεσης της τουρμπινας,
δυνατοτητα την οποια δεν διαθετει ο στοκ εγκεφαλος.
Μα για ποια πιεση μιλαμε παιδια ειναι ατμοσφαιρικος εγκεφαλος ο stock,δεν διαβαζει πιεση.
Σε περιπτωση που καποιος οχι τοσο σχετικος πειραξει το boost controller η φυγει καποιο
σωληνακι,
μπουμ?
Εγώ πάντως άκουσα από έγκυρη πηγή πως:
«Ο προγραμματισμός του μαμά εγκεφάλου είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις σε Forced Induction στο 8αρι.»
Και τη παραπανω σε ασφαλεια μπορει να σου προσφερει ο μαμα?
Εφοσον λοιπον και οι δυο κανουν την ιδια δουλεια,αν ενοουμε την ιδια χοντροπηγη πως γινετε να βγαζουν αχρηστο τον e-manage?
Mηπως ο Καραθανος καμια ιδεα?
^καλα ρε μ2Λ@Κα αυτα τα ποστ σου μου φτιαχνουν την μερα μιλαμε γελαω μονος μου σαν τον χαζο!! ........παρεπιπτοντως του Μιχαλη απο τα Χανια απο που μετραει ο αισθητηρας του εισερχομενου???????αν δεν θυμασε φοραει τον f-con!