Βεβαια ειναι ενα πρωτο σταδιο, μια πρωτη γευση θα ελεγα (απ αυτη τη γλυκα) ,απο το Launch control αλλα κ απο τις δυνατοτητες αυτου του εγκεφαλου.
Παρτε μια μικρη δοση:
Εντυπωσιακό απο το βίντεο....... τρομακτικό απο κοντά......diamond έγραψε:εντυπωσιακό....
appellator έγραψε:Πες μας κ το τιμημα(κοστος) αν θες,να εχουμε μια εικονα ολοκληρωμενη
Αρα σε αυτο το μοτερ αλλα διαβαζει ο εγκεφαλος και αλλα ειναι στην πραγματικοτητα;jdm-r έγραψε:
Στην παρακατω φωτογραφια ενα τουρμπατο με καποιο παραλληλο η στοκ εγκεφαλο.
Εκει που ειναι ο maf διαβαζει λαθος, καθε αλλο παρα θερμοκρασια εισαγωγης δεν ειναι.
Μπορει να διαβαζει 35 βαθμους και να εχει εισαγωγης 70+.
Αρα μεγαλες η διαφορες....
Οποτε στην προκειμενη περιπτωση ο maf ειναι στην σωστη θεση ετσι;jdm-r έγραψε:Στη θεση που ειναι ο maf διαβαζει σχεδον εξωτερικη θερμοκρασια,
ο εισερχομενος αερας απο εκει παει στην τουρμπινα βραζει και απο εκει στο ιντερκουλερ και μετα
στην εισαγωγη.
Αρα μονο εισαγωγης δεν ειναι η θερμοκρασια που διαβαζει ο εγκεφαλος.
Στο σημειο που ειναι τωρα στο συγκεκριμενο κολαρο δεν υπαρχει πιεση,ενω στην εισαγωγη υπαρχει,
οποτε αν μεταφερεις εκει τον maf εχοντας τον stock εγκεφαλο μην περιμενεις ουτε μπροστα να παρει..
Ειχα δοκιμασει περσι σε ενα fd,κανοντας καποια ανοιγματα με τη θερμοκρασια εισαγωγης μπορει να σπασει,
χωρις να μειωνεις το αβανς οσο αυξανεται η θερμ.εισαγωγης.
Οποτε στην προκειμενη περιπτωση ειναι σωστα τοποθετημενος ο maf ετσι;
Εεεε αντεξε πολυ λιγοτερο απο οτι περιμενα...
Αρα και εδω ειναι λαθος ετσι;jdm-r έγραψε:
OK καταλαβα!!!!jdm-r έγραψε:
Αρα ναι μεν δεν ειναι σωστη η τοποθετηση του maf σε αυτο το σημειο αλλα σαν απλη λυση μπορει να τοποθετηθει εκει!!Φτασαμε στο συμπερασμα!!!jdm-r έγραψε:Ειναι θεμα ιδιοκτητη κατα ποσο μπορει η τσεπη του να βαλει εναν εγκεφαλο που του προσφερει
μεγαλυτερη αξιοπιστια.
Οτι πληρωνεις παιρνεις.
οεοοοο.dinoskid έγραψε:Αρα ναι μεν δεν ειναι σωστη η τοποθετηση του maf σε αυτο το σημειο αλλα σαν απλη λυση μπορει να τοποθετηθει εκει!!Φτασαμε στο συμπερασμα!!!jdm-r έγραψε:Ειναι θεμα ιδιοκτητη κατα ποσο μπορει η τσεπη του να βαλει εναν εγκεφαλο που του προσφερει
μεγαλυτερη αξιοπιστια.
Οτι πληρωνεις παιρνεις.
jdm-r έγραψε:Μιλωντας λοιπον για RX-8 ενα απο τα βασικοτερα πλεονεκτηματα του f-con ειναι οτι μπορεις να μεταφερεις
η και να καταργησεις το maf ετσι ωστε να διαβαζει σωστη θερμοκρασια εισερχομενου αερα ο εγκεφαλος
και αναλογα με αυτη να προσαρμοζεται το αβανς.
jdm-r έγραψε:Επισης ενα απο τα μεγαλα πλεονεκτηματα του f-con ειναι ο κοφτης πιεσης της τουρμπινας,
δυνατοτητα την οποια δεν διαθετει ο στοκ εγκεφαλος.
Μα για ποια πιεση μιλαμε παιδια ειναι ατμοσφαιρικος εγκεφαλος ο stock,δεν διαβαζει πιεση.
Σε περιπτωση που καποιος οχι τοσο σχετικος πειραξει το boost controller η φυγει καποιο
σωληνακι,
μπουμ?
Mηπως λοιπον μπoρει να μας πει αυτη η πηγη ποια η διαφορα του μαμα απο εναν e-manage ultimate?Mavros Piravlos έγραψε:jdm-r έγραψε:Μιλωντας λοιπον για RX-8 ενα απο τα βασικοτερα πλεονεκτηματα του f-con ειναι οτι μπορεις να μεταφερεις
η και να καταργησεις το maf ετσι ωστε να διαβαζει σωστη θερμοκρασια εισερχομενου αερα ο εγκεφαλος
και αναλογα με αυτη να προσαρμοζεται το αβανς.jdm-r έγραψε:Επισης ενα απο τα μεγαλα πλεονεκτηματα του f-con ειναι ο κοφτης πιεσης της τουρμπινας,
δυνατοτητα την οποια δεν διαθετει ο στοκ εγκεφαλος.
Μα για ποια πιεση μιλαμε παιδια ειναι ατμοσφαιρικος εγκεφαλος ο stock,δεν διαβαζει πιεση.
Σε περιπτωση που καποιος οχι τοσο σχετικος πειραξει το boost controller η φυγει καποιο
σωληνακι,
μπουμ?
Εγώ πάντως άκουσα από έγκυρη πηγή πως:
«Ο προγραμματισμός του μαμά εγκεφάλου είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις σε Forced Induction στο 8αρι.»