Δυστυχως η ευτυχως εχεις πεσει αρκετα εξω απο την πραγματικοτητα φιλε μου και σου το μεταφερω χωρις καμια υποτιμητικη διαθεση απεναντι σου (δεν σε γνωριζω αλλωστε και αρα δεν εχει νοημα για μενα κατι τετοιο)
Ειναι πολυ ωραια η συζητηση που δημιουργειται σε τετοια τεχνικης φυσης θεματα,...ομως υπαρχει ενας μεγαλος κινδυνος.
Να μην παρουν μερος καθολου στη συζητηση, ανθρωποι που ξερουν πραγματικα αρκετα τεχνικα χαρακτηριστικα και στοιχεια λογω σπουδων, επαγγελματικης ενασχολησης η και λογω χομπυστικης ενασχολησης αλλα σε πολυ προχωρημενο βαθμο.
Ξεκινας σωστα, περιγραφεις αρχικα σωστα τα πραγματα, ομως δυστυχως βγαζεις λαθος συμπερασματα, συγκρινοντας τους εμβολοφορους με τον βανκελ κινητηρα.
Τι ισχυει στην παραγματικοτητα.
Αν μειωσουμε την απολυτη σχεση συμπιεσης σε εναν εμβολοφορο κινητηρα, πετυχαινουμε ακριβως το ιδιο,....ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ, που θα πετυχαιναμε αν μειωναμε την απολυτη σχεση συμπιεσης, σε εναν βανκελ.
Υπαρχουν πολλοι τροποι να μειωσουμε την απολυτη (οχι την δυναμικη) σχεση συμπιεσης ενος κινητηρα,....ενας ειναι να βαλουμε πιο παχια φλαντσα,....η να αλλαξουμε τα εμβολα και να βαλουμε αλλα με πιο χαμηλη κομπρεσιον,...η αν θες να φαμε υλικο, με ωραιο τροπο, απο το πανω μερος του υπαρχοντος εμβολου.
Ολα ισχυουν ακριβως με τον ιδιο τροπο και στο βανκελ κινητηρα, εκτος απο την δυνατοτητα χρησης πιο παχιας φλαντσας,....αυτο δεν μπορει να εχει εφαρμογη στον βανκελ.
Μειωσες την απολυτη σχεση συμπιεσης στον ενα,.....μεγαλωσες τον χωρο καυσης στον εναν,.....ακριβως το ιδιο ισχυει και για τον αλλο.
Φυσικα μεγα λαθος ειναι να νομιζει κανεις οτι ετσι αλλαζουν τα κυβικα, η αλλιως η χωρητικοτητα του κινητηρα.
Αυτο με την παραπανω επεμβαση,....ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.
Η χωρητικοτητα του κινητηρα παραμενει φυσικα η ιδια.
τα συμπερασματα σου
......."1. Μικρή αύξηση του κυβισμού (λόγω της μεγαλύτερης γούρνας) αφού ο χώρος μεταξύ τοιχωμάτων housing και της πλευράς ρότορα μαζί με τη γούρνα είναι μεγαλύτερη.
2. Περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή (λόγω μεγαλύτερο θάλαμο καύσης και περισσότερου καύσιμου μείγματος άρα πιο δυνατή έκρηξη και εκτόνωση).
3. Καλύτερη ροή καύσιμου μείγματος και καυσαερίων (λόγω γυαλίσματος γούρνας).
4. Ελάφρωμα (λόγω αφαίρεσης υλικού από το τρίψιμο).
το 1
.....δεν ισχυει σε καμια περιπτωση οπως περιεγραψα πιο πανω,...τα κυβικα, η χωρητικοτητα του κινητηρα (και των δυο ειδων) παραμενει ιδια και αμετάβλητη,....φυσικα αυξανει σε χωρητικοτητα ο χωρος καυσης και των δυο μηχανων.
Το 2
...σε καμια περιπτωση δεν μπορουμε να υποστηριξουμε οτι αυξανεται η ροπη και η ιπποδυναμη οταν μειωνουμε την στατικη σχεση συμπιεσης μονο,...σε κινητηρα (επαναλαμβανω η εμβολοφορο η και βανκελ)
Το 3 δεν ισχυει,....το ιδιο θα μπορουσαμε να υποστηριξουμε και αν μειωναμε την στατικη σχεση συμπιεσης σε εμβολοφορο, "γυαλιζοντας την γουρνα" του εμβολου.
Το 4
....ισχυει φυσικα,...και βεβαια οταν αφαιρειται υλικο απο ενα σωμα,....υπαρχει ελαφρωμα, κανεις δεν θα μπορουσε να το αμφισβητήσει.
Σχεδον 3 στα 4....
Τωρα,.....πιο ηταν το θεμα μας.???
ΥΓ Για να μην παρεξηγουμαι αδικα,....σε καμια περιπτωση δεν ειμαι εγω ο γνωστης και ασχετως του οτι δεν εχω πια χρονο να αφιερωνω σε posts σε forums, δεν αποθαρυνομαι απο τετοια, αλλα δυσκολευομαι απιστευτα πια,....να μην το επισημαίνω.