Πρόσβαση στο πίσω μέρος του ηχοσυστήματος για σύνδεση εξωτερικών πηγών-συσκευών ήχου.
Service Bulletin Mazda North American Operations Irvine, CA 92618-2922
DASH CENTER PANEL (AUDIO, RADIO, CLIMATE CONTROL) REMOVAL - SERVICE TIP
Επειδή η διαδικασία δεν είναι αρκετά κατατοπιστική την περιγράφω παρακάτω:
Βήματα
1. Καταγραφή των σταθμών που έχουμε αποθηκεύσει στις μνήμες του Ραδιοφώνου.
2. Αποσύνδεση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας.
Αφαιρούμε το καπάκι
Τραβάμε προς τα πάνω το σωλήνα με τα καλώδια που βρίσκεται στο πίσω μέρος του πλαστικού καλύμματος της μπαταρίας που εμποδίζει την αφαίρεσή του
Απαγκιστρώνουμε τα δύο άγκιστρα που συγκρατούν το καπάκι με το χέρι και το τραβάμε προς πάνω.
Ξεσφίγγουμε το παξιμάδι του αρνητικού πόλου που συγκρατεί το καλώδιο με μια πένσα ή το αντίστοιχο κλειδί, αφαιρούμε το καλώδιο με το σφικτήρα το οποίο τυλίγουμε με μια χαρτοπετσέτα γιατί υπάρχει κίνδυνος να έρθει σε επαφή με τον πόλο της μπαταρίας άμα τον αφήσουμε ακάλυπτο.
3. Αφαίρεση του μοχλού ταχυτήτων περιστρέφοντας τον αριστερόστροφα.
4. Τo πάνελ με την φούσκα του μοχλού ταχυτήτων βγαίνει ως εξής και χωρίς την χρήση κατσαβιδιού όπως αναφέρουν πάρα πολλοί όπου ο κίνδυνος να γρατσουνίσεις τα αλουμινένια πλαϊνά είναι πολύ μεγάλος ακόμα και άμα το τυλίξεις και με ταινία.
5. Ξεβιδώνουμε της δυο βίδες που συγκρατούν το σταχτοδοχείο.
6. Ανοίγουμε το καπάκι και αποκολλούμε το σταχτοδοχείο από την βάση του.
7. Τεντώνουμε τα καλώδια που υπάρχουν στο πίσω μέρος, δεν χρειάζεται να βγάλουμε τους συνδέσμους που έχει για το φως και τον αναπτήρα, και τον αφήνουμε στο πλάι.
8. Αφαιρούμε το panel που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι.
9. Αφαιρούμε την κρυφή βίδα (10mm) που βρίσκεται στα αριστερά του Ηχοσυστήματος.
10. Αφαιρούμε τις δυο βίδες που συγκρατούν το HeadUnit που βρίσκονται στο κάτω μέρος.
11. Τραβάμε το HeadUnit προς την μεριά του μοχλού ταχυτήτων πιάνοντας το από το κάτω μέρος, βάζοντας τα δάχτυλα μας μέσα από την κάτω μεριά εκεί που ήταν το σταχτοδοχείο, πίσω από τους διακόπτες ελέγχου του κλιματισμού.
12. Βάζουμε 4η ταχύτητα και καλύπτουμε την πρόσοψη του HeadUnit και γύρο από αυτήν με προστατευτικό υλικό, επένδυση ασφαλείας (προστατευτικό με τις κυψέλες αέρα που χρησιμοποιούμε στην συσκευασία εύθραυστων αντικειμένων η κάτι παρόμοιο) και τραβάμε το HeadUnit μέχρι να ακουμπήσει στον μοχλό ταχυτήτων.
13. Τώρα έχουμε πρόσβαση στο πίσω μέρος HeadUnit και βλέπουμε και τους υπόλοιπους ηλεκτρικούς συνδέσμους HeadUnit που βρίσκονται στο πίσω μέρος.
14. Η τοποθέτηση του HeadUnit πίσω στην θέση του γίνεται εφαρμόζοντας τα βήματα με την αντίστροφη σειρά.
15. Ξαναβάζουμε τους σταθμούς στις μνήμες του ραδιοφώνου.
16. Και τέλος επειδή αποσυνδέσαμε την μπαταρία μας έχουν ανάψει στο ταμπλό οι ενδείξεις για το DSC και TCS (DSC OFF και το TCS/DSC αναβοσβήνουν όταν βάλουμε το κλειδί στη θέση ON) οι οποίες σβήνονται με τον παρακάτω τρόπο :
Σε κάποιες περιπτώσεις αποσύνδεσης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά το αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο του παραθύρου.
Κάποιοι αναφέρουν ότι η λειτουργία αποκαθίσταται μονή της αργότερα ! αλλά μπορούμε να την επαναφέρουμε άμεσα ακολουθώντας τη παρακάτω οδηγίες.
Η διαδικασία αποκατάστασης της δυσλειτουργίας αυτής είναι η εξής :
Κάνουμε έναν έλεγχο ότι η αυτόματη λειτουργία κλεισίματος/ανοίγματος είναι εντάξει, διαφορετικά επαναλαμβάνουμε την διαδικασία.
Service Bulletin Mazda North American Operations Irvine, CA 92618-2922
DASH CENTER PANEL (AUDIO, RADIO, CLIMATE CONTROL) REMOVAL - SERVICE TIP
Επειδή η διαδικασία δεν είναι αρκετά κατατοπιστική την περιγράφω παρακάτω:
Βήματα
1. Καταγραφή των σταθμών που έχουμε αποθηκεύσει στις μνήμες του Ραδιοφώνου.
2. Αποσύνδεση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας.
Αφαιρούμε το καπάκι
Τραβάμε προς τα πάνω το σωλήνα με τα καλώδια που βρίσκεται στο πίσω μέρος του πλαστικού καλύμματος της μπαταρίας που εμποδίζει την αφαίρεσή του
Απαγκιστρώνουμε τα δύο άγκιστρα που συγκρατούν το καπάκι με το χέρι και το τραβάμε προς πάνω.
Ξεσφίγγουμε το παξιμάδι του αρνητικού πόλου που συγκρατεί το καλώδιο με μια πένσα ή το αντίστοιχο κλειδί, αφαιρούμε το καλώδιο με το σφικτήρα το οποίο τυλίγουμε με μια χαρτοπετσέτα γιατί υπάρχει κίνδυνος να έρθει σε επαφή με τον πόλο της μπαταρίας άμα τον αφήσουμε ακάλυπτο.
3. Αφαίρεση του μοχλού ταχυτήτων περιστρέφοντας τον αριστερόστροφα.
4. Τo πάνελ με την φούσκα του μοχλού ταχυτήτων βγαίνει ως εξής και χωρίς την χρήση κατσαβιδιού όπως αναφέρουν πάρα πολλοί όπου ο κίνδυνος να γρατσουνίσεις τα αλουμινένια πλαϊνά είναι πολύ μεγάλος ακόμα και άμα το τυλίξεις και με ταινία.
- Απλός το πάνελ το τραβάμε προς τα πάνω με το χέρι πιάνοντας το από την αλουμινένια στεφάνη της φούσκας. Πρώτα αποκολλούνται οι σύνδεσμοι που είναι κοντά στην στεφάνη, τέσσερεις, και μετά οι υπόλοιποι τρεις που βρίσκονται στην άλλη μεριά.
Εάν έχουμε θερμαινόμενα καθίσματα αποσυνδέουμε τους συνδέσμους που βρίσκονται κάτω από τους διακόπτες του πάνελ.
5. Ξεβιδώνουμε της δυο βίδες που συγκρατούν το σταχτοδοχείο.
6. Ανοίγουμε το καπάκι και αποκολλούμε το σταχτοδοχείο από την βάση του.
7. Τεντώνουμε τα καλώδια που υπάρχουν στο πίσω μέρος, δεν χρειάζεται να βγάλουμε τους συνδέσμους που έχει για το φως και τον αναπτήρα, και τον αφήνουμε στο πλάι.
8. Αφαιρούμε το panel που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι.
- Τραβάμε ελαφρός προς τα κάτω για να βγει από του συνδέσμους «A»
Έπειτα το απαγκιστρώνουμε από τα άγκιστρα «Β»
9. Αφαιρούμε την κρυφή βίδα (10mm) που βρίσκεται στα αριστερά του Ηχοσυστήματος.
- Την ξεσφίγγουμε αλλά την αφαιρούμε με το χέρι.
Εάν μας πέσει ή βίδα την χάσαμε πίσω από την μοκέτα και είναι σχεδόν αδύνατο να την ανασύρουμε χωρίς να ξηλώσουμε την μοκέτα και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.
10. Αφαιρούμε τις δυο βίδες που συγκρατούν το HeadUnit που βρίσκονται στο κάτω μέρος.
11. Τραβάμε το HeadUnit προς την μεριά του μοχλού ταχυτήτων πιάνοντας το από το κάτω μέρος, βάζοντας τα δάχτυλα μας μέσα από την κάτω μεριά εκεί που ήταν το σταχτοδοχείο, πίσω από τους διακόπτες ελέγχου του κλιματισμού.
- Δεν τραβάμε απότομα αλλά εφαρμόζουμε σταδιακή αύξηση της δύναμης.
Πρώτα ελευθερώνεται το κάτω μέρος του και στην συνέχεια το πάνω.
Αφού ελευθερωθεί το HeadUnit από όλους τους συνδέσμους δεν το τραβάμε τελείως έξω γιατί το συγκρατούν οι ηλεκτρικοί σύνδεσμοι των διακοπτών του κλιματισμού.
Βάζοντας το χέρι μας από κάτω ή από το πλάι τους αποσυνδέουμε.
12. Βάζουμε 4η ταχύτητα και καλύπτουμε την πρόσοψη του HeadUnit και γύρο από αυτήν με προστατευτικό υλικό, επένδυση ασφαλείας (προστατευτικό με τις κυψέλες αέρα που χρησιμοποιούμε στην συσκευασία εύθραυστων αντικειμένων η κάτι παρόμοιο) και τραβάμε το HeadUnit μέχρι να ακουμπήσει στον μοχλό ταχυτήτων.
13. Τώρα έχουμε πρόσβαση στο πίσω μέρος HeadUnit και βλέπουμε και τους υπόλοιπους ηλεκτρικούς συνδέσμους HeadUnit που βρίσκονται στο πίσω μέρος.
- Σύνδεση Interface (είτε για iPod είτε για USB)
Η Διαδικασία πρόσβασης στο πίσω μέρος έγινε με σκοπό να συνδέσουμε το Interface (είτε για iPod είτε για USB) του οποίου ο σύνδεσμος βρίσκεται στο πίσω αριστερό μέρος του HeadUnit, στον κύκλο κάτω αριστερά στην παραπάνω εικόνα. Εκεί βρίσκονται δυο Θηλυκοί σύνδεσμοι, ο ένας είναι στρόγγυλος και ο άλλος όχι, κόκκινος κύκλος στην παρακάτω εικόνα.
Περνάμε το καλώδιο του Interface με τον αρσενικό σύνδεσμο κάτω από το HeadUnit και στο ίδιο μονοπάτι όπου περνάνε και τα υπόλοιπα καλώδια όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, πίσω από το μεταλλικό στήριγμα που βρίσκεται κάτω από τις δυο βίδες που βγάλαμε για την αφαίρεση του HeadUnit.
Φέρνουμε το καλώδιο στο πίσω αριστερό μέρος του HeadUnit και το συνδέουμε στον αντίστοιχο θηλυκό σύνδεσμο, στρογγυλό ή μη, ανάλογα με τον αρσενικό σύνδεσμο του Interface.
Το «κουτί» του Interface μπορούμε να το αφήσουμε στο χώρο κάτω από το σταχτοδοχείο ή αριστερά από το χειρόφρενο όπου υπάρχει αρκετός χώρος.
Το καλύτερο μέρος για να καταλήξουν τα καλώδια του Interface είναι η ποτηροθήκη του Οδηγού-Συνοδηγού.
Εκεί υπάρχει ένα πλαστικό κάλυμμα όπου βγαίνει τραβώντας το προς την μεριά των θηκών των ποτηριών και αποκαλύπτει ένα άνοιγμα για να περάσουν τα καλώδια.
Εάν τα καλώδια δεν χωράνε να περάσουν από το άνοιγμα (τα καλώδια για iPod συνήθως δεν χωράνε ενώ των USB MP3 χωράνε) πρέπει να κόψουμε το πλαστικό όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.
Επίσης πρέπει να κάνουμε και μια εγκοπή και στο πλαστικό κάλυμμα από όπου θα περάσει το καλώδιο και για να μπορέσουμε να το τοποθετήσουμε πίσω στην θέση του.
14. Η τοποθέτηση του HeadUnit πίσω στην θέση του γίνεται εφαρμόζοντας τα βήματα με την αντίστροφη σειρά.
15. Ξαναβάζουμε τους σταθμούς στις μνήμες του ραδιοφώνου.
16. Και τέλος επειδή αποσυνδέσαμε την μπαταρία μας έχουν ανάψει στο ταμπλό οι ενδείξεις για το DSC και TCS (DSC OFF και το TCS/DSC αναβοσβήνουν όταν βάλουμε το κλειδί στη θέση ON) οι οποίες σβήνονται με τον παρακάτω τρόπο :
Αποκατάσταση των ενδείξεων DSC OFF και το TCS/DSC του ταμπλό λόγο αποσύνδεσης της μπαταρίας
Βάζουμε το κλειδί και το γυρίζουμε στη θέση ON
Γυρίζουμε το τιμόνι τέρμα δεξιά (δεξιόστροφα) και έπειτα τέρμα αριστερά
Η ένδειξη DSC OFF σβήνει
Γυρίζουμε το κλείδι στη θέση OFF και μετά στη θεση ON ξανά
Η ένδειξη TCS/DSC σβήνει και αυτή
Σε κάποιες περιπτώσεις αποσύνδεσης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά το αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο του παραθύρου.
Κάποιοι αναφέρουν ότι η λειτουργία αποκαθίσταται μονή της αργότερα ! αλλά μπορούμε να την επαναφέρουμε άμεσα ακολουθώντας τη παρακάτω οδηγίες.
Η διαδικασία αποκατάστασης της δυσλειτουργίας αυτής είναι η εξής :
- • Βάζουμε το κλειδί και το γυρίζουμε στη θέση ON
• Πιέζουμε το διακόπτη και τον κρατάμε μέχρι να ανοίξει τελείως το παράθυρο
• Τραβάμε το διακόπτη προς τα πάνω και τον κρατάμε μέχρι να κλείσει τελείως το παράθυρο και τον αφήνουμε μετά την πάροδο τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτων από το κλείσιμο του το παραθύρου
Κάνουμε έναν έλεγχο ότι η αυτόματη λειτουργία κλεισίματος/ανοίγματος είναι εντάξει, διαφορετικά επαναλαμβάνουμε την διαδικασία.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την IOANNIS στις Δευ 17 Οκτ 2011, 6:19 am, 1 φορά