Και ενώ ήταν όλα έτοιμα για το dragster του Σαββκο, το 5Τ σασμαν του rx8 δε μας κάνει το χατήρι!!
Με λίγα λόγια:
Το αμάξι εγινε καρότσα ( βγήκαν ακόμα και καθρέφτες, cdplayer , αεροτομη, κ.α ,βάρος κατω απο 1200kg), μπήκαν φρένα απο
renesis μπροστά ,και έτσι μπήκαν 16 αρες εμπρός - πίσω ,με 195/55/16 T1R και 255/55/16 Μ/Τ πίσω , βελτιώθηκε το διαφορικο σε cusco, και ανάρτηση μπηκε εντελώς μαμά με μαμά ελατηρια, ακόμα βελτιώθηκε η παροχή καυσίμου αφού το set up και η πίεση που δουλεύει το απαιτούσε!βάλαμε αγωνιστικές βενζίνες, αλλάξαμε το προγραμμα για αγωνιστική χρήση, βάλαμε και το όργανο για τις μετρήσεις και βγήκαμε για δοκιμές....
Κάπου εδώ άρχισε το πρόβλημα...
Ενω το αμάξι σε δυο πολυ δυνατές δοκιμές μας έφερε χαμογελά στα πρόσωπα μας ,στην επόμενη σε αλλαγή απο 2 σε 3 και μόλις πάτησα το κουμπί για να αλλάξει η πίεση , ένας θόρυβος και στην "άκρη" ,και ναι, έσπασε το σασμαν!!!
Ο μηχανικός είπε για συχρονιζε και κεντρικό άξονα κάτι, όπως και να έχει βρήκαμε αγορασαμε και βάλαμε άλλο,
Το έκανα βόλτα περίπου στο 1bar και όλα καλά, μετα στηνομαστε πάλι για δοκιμές και μετα τις 3 δοκιμές
δε κουμπονε η 3 και είχαμε και θόρυβο απο συχρονιζε!
Αλλάξαμε για 3 φορά το σασμαν και αυτή την φορά πάλι μετα απο δοκιμές , ενω κουμπονει η 4 μόλις πατησω γκάζι την πεταει έξω, το ίδιο και την 5 ,βέβαια την 5 αν την κρατήσεις με το χέρι για λίγο μετα δεν την πεταει!!!
Ο μηχανικός λέει ότι δεν αντέχει την ροπή το σασμαν!
Έχει κανείς κάποια ιδέα ,για να μην παει όλος αυτός ο κόπος χαμένος και να τρέξει το αυτοκίνητο?
Μιας που απο τους χρόνους που βλέπουμε πιστεύουμε ότι θα πέσουμε χαμηλά στο 12 αυτή την φορά, αν μας κάνει την χάρη το σασμαν!!
Ααα και κάτι άλλο, οποίος πουλάει 5αρι σασμαν ας μου στείλει ,μάλλον θα χρειαστω μερικά ακόμα!
Με λίγα λόγια:
Το αμάξι εγινε καρότσα ( βγήκαν ακόμα και καθρέφτες, cdplayer , αεροτομη, κ.α ,βάρος κατω απο 1200kg), μπήκαν φρένα απο
renesis μπροστά ,και έτσι μπήκαν 16 αρες εμπρός - πίσω ,με 195/55/16 T1R και 255/55/16 Μ/Τ πίσω , βελτιώθηκε το διαφορικο σε cusco, και ανάρτηση μπηκε εντελώς μαμά με μαμά ελατηρια, ακόμα βελτιώθηκε η παροχή καυσίμου αφού το set up και η πίεση που δουλεύει το απαιτούσε!βάλαμε αγωνιστικές βενζίνες, αλλάξαμε το προγραμμα για αγωνιστική χρήση, βάλαμε και το όργανο για τις μετρήσεις και βγήκαμε για δοκιμές....
Κάπου εδώ άρχισε το πρόβλημα...
Ενω το αμάξι σε δυο πολυ δυνατές δοκιμές μας έφερε χαμογελά στα πρόσωπα μας ,στην επόμενη σε αλλαγή απο 2 σε 3 και μόλις πάτησα το κουμπί για να αλλάξει η πίεση , ένας θόρυβος και στην "άκρη" ,και ναι, έσπασε το σασμαν!!!
Ο μηχανικός είπε για συχρονιζε και κεντρικό άξονα κάτι, όπως και να έχει βρήκαμε αγορασαμε και βάλαμε άλλο,
Το έκανα βόλτα περίπου στο 1bar και όλα καλά, μετα στηνομαστε πάλι για δοκιμές και μετα τις 3 δοκιμές
δε κουμπονε η 3 και είχαμε και θόρυβο απο συχρονιζε!
Αλλάξαμε για 3 φορά το σασμαν και αυτή την φορά πάλι μετα απο δοκιμές , ενω κουμπονει η 4 μόλις πατησω γκάζι την πεταει έξω, το ίδιο και την 5 ,βέβαια την 5 αν την κρατήσεις με το χέρι για λίγο μετα δεν την πεταει!!!
Ο μηχανικός λέει ότι δεν αντέχει την ροπή το σασμαν!
Έχει κανείς κάποια ιδέα ,για να μην παει όλος αυτός ο κόπος χαμένος και να τρέξει το αυτοκίνητο?
Μιας που απο τους χρόνους που βλέπουμε πιστεύουμε ότι θα πέσουμε χαμηλά στο 12 αυτή την φορά, αν μας κάνει την χάρη το σασμαν!!
Ααα και κάτι άλλο, οποίος πουλάει 5αρι σασμαν ας μου στείλει ,μάλλον θα χρειαστω μερικά ακόμα!