RX8, Άναμμα Ένδειξης Στάθμης Ψυκτικού σε υψηλές ταχύτητες.
Το Άναμμα της Ένδειξης Στάθμης Ψυκτικού κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες είναι μια κατασκευαστική ας το πούμε αστοχία ή παράλειψη στην κατασκευή του Δοχείου και δεν αποτελεί πραγματικό πρόβλημα δηλαδή χαμηλή στάθμη Ψυκτικού αλλά περιστασιακό άναμμα της ένδειξης.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες ο δακτύλιος, πράσινο χρώμα (στον πράσινο κύκλο στην φωτογραφία) , που ενεργοποιεί τον αισθητήρα επιπλέει στο Ψυκτικό υγρό και κινείται κατά μήκος του «άξονα», γκρι χρώμα (στον κόκκινο κύκλο στην φωτογραφία), που περιέχει στο εσωτερικό του τον αισθητήρα.
Τομή δοχείου Ψυκτικού
Όταν η στάθμη του ψυκτικού ελαττωθεί μέχρι ένα ελάχιστο όριο ο δακτύλιος ενεργοποιεί τον αισθητήρα και ανάβει την ένδειξη στο ταμπλό.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλη ταχύτητα και λόγο της ταχύτητας αυτής το ψυκτικό συσσωρεύεται στην δεξιά μεριά του δοχείου και η στάθμη του ψυκτικού ελαττώνεται στο σημείο που είναι ο αισθητήρας με αποτέλεσμα να ανάψει η ένδειξη.
Άμα πατήσουμε φρένο ή ελαττώσουμε ταχύτητα η ένδειξη σβήνει μια που ελαττώνεται το φαινόμενο της συσσώρευσης ψυκτικού στο πίσω μέρος του δοχείου και η στάθμη στον χώρο του αισθητήρα ανεβαίνει.
Το φαινόμενο ενισχύεται ή αποδυναμώνεται ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκίνητου και την κλίση του οδοστρώματος.
Η αρνητική κλίση του οδοστρώματος (κατηφόρα) έχει και αρνητική επίδραση στην συσσώρευση του ψυκτικού.
Εάν προσθέσουμε επιπλέον ποσότητα ψυκτικού υγρού πέραν της μέγιστης στο δοχείο το φαινόμενο το αποδυναμώνουμε και αυξάνουμε την ταχύτητα όπου θα ξανά εμφανιστεί.
Το Άναμμα της Ένδειξης Στάθμης Ψυκτικού κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες είναι μια κατασκευαστική ας το πούμε αστοχία ή παράλειψη στην κατασκευή του Δοχείου και δεν αποτελεί πραγματικό πρόβλημα δηλαδή χαμηλή στάθμη Ψυκτικού αλλά περιστασιακό άναμμα της ένδειξης.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες ο δακτύλιος, πράσινο χρώμα (στον πράσινο κύκλο στην φωτογραφία) , που ενεργοποιεί τον αισθητήρα επιπλέει στο Ψυκτικό υγρό και κινείται κατά μήκος του «άξονα», γκρι χρώμα (στον κόκκινο κύκλο στην φωτογραφία), που περιέχει στο εσωτερικό του τον αισθητήρα.
Τομή δοχείου Ψυκτικού
Όταν η στάθμη του ψυκτικού ελαττωθεί μέχρι ένα ελάχιστο όριο ο δακτύλιος ενεργοποιεί τον αισθητήρα και ανάβει την ένδειξη στο ταμπλό.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλη ταχύτητα και λόγο της ταχύτητας αυτής το ψυκτικό συσσωρεύεται στην δεξιά μεριά του δοχείου και η στάθμη του ψυκτικού ελαττώνεται στο σημείο που είναι ο αισθητήρας με αποτέλεσμα να ανάψει η ένδειξη.
Άμα πατήσουμε φρένο ή ελαττώσουμε ταχύτητα η ένδειξη σβήνει μια που ελαττώνεται το φαινόμενο της συσσώρευσης ψυκτικού στο πίσω μέρος του δοχείου και η στάθμη στον χώρο του αισθητήρα ανεβαίνει.
Το φαινόμενο ενισχύεται ή αποδυναμώνεται ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκίνητου και την κλίση του οδοστρώματος.
Η αρνητική κλίση του οδοστρώματος (κατηφόρα) έχει και αρνητική επίδραση στην συσσώρευση του ψυκτικού.
Εάν προσθέσουμε επιπλέον ποσότητα ψυκτικού υγρού πέραν της μέγιστης στο δοχείο το φαινόμενο το αποδυναμώνουμε και αυξάνουμε την ταχύτητα όπου θα ξανά εμφανιστεί.