docmar Τετ 30 Μαρ 2011, 9:42 pm
Πυραυλε,...ειναι φυσιολογικο να ηταν πιο δυνατο για οσες στροφες δουλευε,...το πιστευω.
1,6barακια ειναι αυτα,.....σπρωχνουν τους ροτορες πιο δυνατα.
Παντως ειναι εκπληκτικο το οτι ενω το αυτοκινητο δεν ηταν ρυθμισμενο για τετοια πιεση,...δεν ειχε παροχες και σωστες τρομπες,...και την ακουγε σε καθε πατημα μεχρι που εκοβε,...δεν επαθε τιποτε.
Ειναι δειγμα για το οτι ειναι ενα πραγματικα πολυ ανθεκτικο και αξιοπιστο μοτερ.
θυμαμαι πριν ανεβω να τρεξω στο 400αρι στις Σερρες,....ειχα αλλαξει την τουρμπινα μου και ειχα βαλει μια πολυ μεγαλυτερη, αυτη που εχω ακομη και τωρα στο αυτοκινητο μου (και μιας και αισθανομαι ανετα σε αυτο το forum να σας πω οτι ειναι μια μεγαλυτερη απο gt45 και ελαχιστα μικροτερη απο gt47, γιαυτο και την λεω gt47).
Το αυτοκινητο ηταν ακομη με αυτη αρυθμιστο και οταν πατουσα με πιεση μεσα, φτωχαινε πολυ λογω του οτι η καινουργια ειχε μεγαλυτερη παροχη και αρα εστελνε περισοτερο αερα απο την παλια, στην ιδια παντα πιεση.
Βεβαια αυτο γινοταν ιδιαιτερα εντονο οταν η πιεση ανεβαινε πανω απο 1,2-1,3 γιατι μεχρι εκει η φτωχεια που εκανε ηταν περιορισμενη (λογω του οτι αυτη που φοραω τωρα ειναι απιστευτα μεγαλη σε σχεση με την gt4088 που φορουσα, δεν αποδιδει καλα σε μικρες πιεσεις,...οσο πιο μεγαλη ειναι η τουρμπινα τοσο "χαιρεται" και αποδιδει καλα, οταν την ανεβαζεις μεγαλυτερες πιεσεις)
Εκανα λοιπον κατι δοκιμες, αλλαζοντας ελατηρια στο εξτρερναλ, γιατι ηθελα να πετυχω μεγαλυτερη πιεση με κλειστο το boost controler, ηθελα περιπου να εχω 1bar,.....οποτε και στην τριτη δοκιμη απο αυτες, ειχα μεσα και τον φιλο billrx8, πραγματι ολα πηγαν ρολοι,...δηλαδη πατουσα με τριτη και τεταρτη κλειστο boost controler και το αυτοκινητο σηκωνε 0,95 με 1bar σε σχεση με το 0,45 που σηκωνε πριν.
Σαν να μη μου εφτανε αυτο, ηθελα να δω και πως αντιδρα στο οταν ανεβαζεις duty cycle στην ηλεκτροβαλβιδα και ετσι ανοιξα το boost controler το πατησα στο on και εβαλα duty cycle στο 50% που σε τετοια ρυθμισω παλια ειχε περιπου 1,3bar,......βαζω τριτη και παταω απο χαμηλα,....αποτελεσμα ηταν οτι επανω στο ενθουσιασμο μου για το ποσο καλα πηγαινε το αυτοκινητο, κρατησα το γκαζι μεχρι που μετα απο κανα δυο δευτερολεπτα τελειωσε η ταχυτητα (ειχα 9200κοφτη, τοσο το εχω παντα οταν το βγαζω βολτα) και αλλαξα σε 4η και παταω ξανα, μεχρι που στις 8000 αφηνω γιατι με σκουντηξε δυνατα ο bill γιατι δεν ακουγα που μου φωναζε οτι στο πατημα το μοτερ δουλευε 1,9bar.
Το αμαξι ηταν καραφτωχο και μαλιστα εγραψε θυμαμαι πανω απο 90 πειρακια οπως και του πυραυλου στα πατηματα.
Πωωωωωω ρε μ@λ@κα φωναζα,....τωρα καταλαβα γιατι πηγαινε ετσι το αμαξι,....εγω ειχα στο μυαλο μου περιπου οτι μπορει να ειναι λιγο πανω απο 1,3 (μεγαλη μ@λ@κια μου) και αυτο ειχε 1,9.
Εχω και εγω την τυχη το μοτερ μου να εχει επιδειξει παρομοια απαραμιλη αξιοπιστια και αντοχη στις μαλακιες,.....και αυτο ειναι πολυ καλο.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.