Έιμαι ο πιο ακατάλληλος άνθρωπος νομίζω που εχω το θράσος να ανοιξω αυτό το topic, ένα topic πληγή για καποιους.
Για μενα δεν θα ηθελα να πω οτι μου ειναι αδιάφορο γιατι κι εγω θα ηθελα να σπασω ενα μοτερ κ μαλιστα φαντασμαγορικα, μεχρι σε σημειο που θελω να δω τον ροτορα να βγαινει απο το καπο κ ο στροφαλος φλογισμενος σε δυο κομματια απ την εξατμiση!(μονο μην αρχισω να σπαω κ δεν σταματαω μετα γιατι ειναι πολλα).
Η εμπειρια μου λοιπον σε αυτο το τοπικ ειναι μονο απο περιγραφες αλλων μιας κ εγω τουλαχιστον μπορω να μιλησω περι αξιοπιστειας.
Ειμαι κατοχος εδω κ 6 χρονια σε ενα rx-7 Fd3s το οποιο με το που το αγορασα,με 50.000χιλ., του εκανα rebuilt μιας κ ειχε σχετικα χαμηλη συμπιεση,
γυρο στο 6.
Επειτα απο το στρωσημο το τουρμπισα(ημουν μαλιστα κ το δευτερο πειραματοζωο του Jdm-r, το πρωτο ηταν το ταλαιπωρο το αμαξι του).
Μετα απο 3 χρονια κ αλλα 50.000χιλ., σαν παιδακι κι εγω ζηλεψα κ αποφασησα να αλλαξω set up κ μοτερ να βαλω δηλαδη RE με μεγαλυτερη τουρμπινα κ porting,αυτο που εχω μεχρι κ σημερα δηλαδη.
Το περιεργο ομως ειναι πως το προηγουμενο μοτερ μου το κατεβασα με 8.8 συμπιεση, το πουλησα, εκανε καμποσα χιλιομετρα σε ενα SA22 κ μαλιστα στο δευτερο ασσο που αγορασα μετεπειτα, βγηκε απο κει, ξανακαθαριστηκε κ τωρα εδω κ 2χρονια ζει κ βασιλευει φορεμενο πανω σε ενα RX-8 απο την Χαλκιδα.
Το επομενο αυτοκινητο(ο θεος να το κανει!!!) ηταν ενα FB δηλαδη RX-7 πρωτης γενιας '85 μοντελο το οποιο το πηρα με σπασμενο μοτερ, του βαλαμε ενα μεταχειρησμενο απο Fc καρμπιρατερατο, το οποιο απο την πρωτη του βολτα βαραγε πιρακια μετα τις 4χιλ. στροφες. Αυτο το κρατησα 2χρονια κ θυμαμαι χαρακτηριστηκα οταν αποφασησα να το πουλησω μιας κ ειχα μαζεψει κ τα αλλα δυο, οταν το ξαναεβαλα μπροστα μετα απο τρεις μηνες ακινησιας (γδυτο μεσα, χωρις ηλεκτρικα,χωρις ταμπλο) κ αφου του αλλαξα μια μπαταρια πηρε μπροστα ποιο γρηγορα απο RX-8 με την καινουρια μιζα!
Φτασαμε κ στο Rx-8, του Βαννια για οποιον θυμαται. Το πηρα ειδη τουρμισμενο με Greddy kit T-618 με e-manage blue κ με 30.000χιλ περιπου (τουρμπατα γυρο στα 15.000χιλ.). Πραγματικα ειναι αποριας αξιων το πως αντεξε αυτο το μοτερακι το οποιο ειχε αλλαξει τα set up κ ειχε φαει τα ρυθμισματα(παντα με Τ-618) τοτε με Ζωη κ την κοντρα(κρυφοψεκαζοντας παντως ξανανοιγω κι εγω). Αυτο το ταλαιπωρο οταν βγηκε για να βαλω το θυριδωμενο του Boomer που φοραω μεχρι σημερα(ελπιζω αυριο να παρει μπροστα), ειχε 8.2 μεσο ορο συμπιεσης κ πουληθηκε ξανα σαν μεταχειρησμενο (αν ειχα σπασει θα το ειχα μαθει).
Τελος γιατι θα με κοροιδευει ο Dim2max που κανω post τοοοοοοοσο μεγαλα, το τελευταιο μου αποκτημα ειναι ο ασσος που σας ειπα κ παραπανω, φοραει τριροτορο επισκευασμενο μοτερ εδω κ κανα χρονο κ ελπιζω να τουρμπιστει λειαν συντομος!
Με λιγα λογια περασανε απο τα χερια μου 4 ροταρυ αυτοκινητα κ ακομα δεν εχω σπασει!
Τυχαιο?
Δεν νομιζω
Για μενα δεν θα ηθελα να πω οτι μου ειναι αδιάφορο γιατι κι εγω θα ηθελα να σπασω ενα μοτερ κ μαλιστα φαντασμαγορικα, μεχρι σε σημειο που θελω να δω τον ροτορα να βγαινει απο το καπο κ ο στροφαλος φλογισμενος σε δυο κομματια απ την εξατμiση!(μονο μην αρχισω να σπαω κ δεν σταματαω μετα γιατι ειναι πολλα).
Η εμπειρια μου λοιπον σε αυτο το τοπικ ειναι μονο απο περιγραφες αλλων μιας κ εγω τουλαχιστον μπορω να μιλησω περι αξιοπιστειας.
Ειμαι κατοχος εδω κ 6 χρονια σε ενα rx-7 Fd3s το οποιο με το που το αγορασα,με 50.000χιλ., του εκανα rebuilt μιας κ ειχε σχετικα χαμηλη συμπιεση,
γυρο στο 6.
Επειτα απο το στρωσημο το τουρμπισα(ημουν μαλιστα κ το δευτερο πειραματοζωο του Jdm-r, το πρωτο ηταν το ταλαιπωρο το αμαξι του).
Μετα απο 3 χρονια κ αλλα 50.000χιλ., σαν παιδακι κι εγω ζηλεψα κ αποφασησα να αλλαξω set up κ μοτερ να βαλω δηλαδη RE με μεγαλυτερη τουρμπινα κ porting,αυτο που εχω μεχρι κ σημερα δηλαδη.
Το περιεργο ομως ειναι πως το προηγουμενο μοτερ μου το κατεβασα με 8.8 συμπιεση, το πουλησα, εκανε καμποσα χιλιομετρα σε ενα SA22 κ μαλιστα στο δευτερο ασσο που αγορασα μετεπειτα, βγηκε απο κει, ξανακαθαριστηκε κ τωρα εδω κ 2χρονια ζει κ βασιλευει φορεμενο πανω σε ενα RX-8 απο την Χαλκιδα.
Το επομενο αυτοκινητο(ο θεος να το κανει!!!) ηταν ενα FB δηλαδη RX-7 πρωτης γενιας '85 μοντελο το οποιο το πηρα με σπασμενο μοτερ, του βαλαμε ενα μεταχειρησμενο απο Fc καρμπιρατερατο, το οποιο απο την πρωτη του βολτα βαραγε πιρακια μετα τις 4χιλ. στροφες. Αυτο το κρατησα 2χρονια κ θυμαμαι χαρακτηριστηκα οταν αποφασησα να το πουλησω μιας κ ειχα μαζεψει κ τα αλλα δυο, οταν το ξαναεβαλα μπροστα μετα απο τρεις μηνες ακινησιας (γδυτο μεσα, χωρις ηλεκτρικα,χωρις ταμπλο) κ αφου του αλλαξα μια μπαταρια πηρε μπροστα ποιο γρηγορα απο RX-8 με την καινουρια μιζα!
Φτασαμε κ στο Rx-8, του Βαννια για οποιον θυμαται. Το πηρα ειδη τουρμισμενο με Greddy kit T-618 με e-manage blue κ με 30.000χιλ περιπου (τουρμπατα γυρο στα 15.000χιλ.). Πραγματικα ειναι αποριας αξιων το πως αντεξε αυτο το μοτερακι το οποιο ειχε αλλαξει τα set up κ ειχε φαει τα ρυθμισματα(παντα με Τ-618) τοτε με Ζωη κ την κοντρα(κρυφοψεκαζοντας παντως ξανανοιγω κι εγω). Αυτο το ταλαιπωρο οταν βγηκε για να βαλω το θυριδωμενο του Boomer που φοραω μεχρι σημερα(ελπιζω αυριο να παρει μπροστα), ειχε 8.2 μεσο ορο συμπιεσης κ πουληθηκε ξανα σαν μεταχειρησμενο (αν ειχα σπασει θα το ειχα μαθει).
Τελος γιατι θα με κοροιδευει ο Dim2max που κανω post τοοοοοοοσο μεγαλα, το τελευταιο μου αποκτημα ειναι ο ασσος που σας ειπα κ παραπανω, φοραει τριροτορο επισκευασμενο μοτερ εδω κ κανα χρονο κ ελπιζω να τουρμπιστει λειαν συντομος!
Με λιγα λογια περασανε απο τα χερια μου 4 ροταρυ αυτοκινητα κ ακομα δεν εχω σπασει!
Τυχαιο?
Δεν νομιζω
Έχει επεξεργασθεί από τον/την endless στις Τρι 31 Αυγ 2010, 11:26 pm, 1 φορά