+7
xristinarx8
blueshark
Mavros Piravlos
akis-rx8
endless
dim2max
bigproedros
11 απαντήσεις
ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
bigproedros
Rotary : RX-8 Αριθμός μηνυμάτων : 578
Ημ/νία εγγραφής : 04/10/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Δημοσίευση Ν°1
ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
re paidia antimetopizw to eksis provlima ..exw paratirisei oti to seibon kapo pou foraw exei psilothamposei logika ap ton ilio ,iparxei kapoios tropos katharismou??kapoio eidiko ugro gia anthrakonimata???
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°2
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
bigproedros έγραψε:re paidia antimetopizw to eksis provlima ..exw paratirisei oti to seibon kapo pou foraw exei psilothamposei logika ap ton ilio ,iparxei kapoios tropos katharismou??kapoio eidiko ugro gia anthrakonimata???
Αν δοκιμασεις με καποια αλοιφη και δεν γυαλιζει,η μονη λυση ειναι να το πας σε ενα φαναρτζη και να το ξαναριξει βερνικη.
Το ιδιο προβλημα ειχε και ο πυραυλος και εγινε καινουριο.
dim2max
Αριθμός μηνυμάτων : 381
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Αντίπερα όχθη
- Δημοσίευση Ν°3
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Το δικό μου πάντως αν και δεν είναι ούτε varis ούτε seibon ..... δεν έχει πάθει τίποτα, και το βαράει ο ήλιος συνέχεια αλύπητα!!!!
Έχω όμως και τα μυστικά μου....
Πρόεδρε όταν το φτιάξεις πες μου να σου δώσω λίγη αντηλιακή σκόνη απο αυτή που περνάω και εγώ το δικό μου και θα ησυχάσεις μια για πάντα
Έχω όμως και τα μυστικά μου....
Πρόεδρε όταν το φτιάξεις πες μου να σου δώσω λίγη αντηλιακή σκόνη απο αυτή που περνάω και εγώ το δικό μου και θα ησυχάσεις μια για πάντα
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°4
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
dim2max έγραψε:Το δικό μου πάντως αν και δεν είναι ούτε varis ούτε seibon ..... δεν έχει πάθει τίποτα, και το βαράει ο ήλιος συνέχεια αλύπητα!!!!
Έχω όμως και τα μυστικά μου....
Πρόεδρε όταν το φτιάξεις πες μου να σου δώσω λίγη αντηλιακή σκόνη απο αυτή που περνάω και εγώ το δικό μου και θα ησυχάσεις μια για πάντα
Οφθαλμιατρο πηγες τελευταια????
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°5
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Το πρόβλημε με τα carbon είναι ότι είναι gel coated και όχι clear coated για αυτό και κιτρινίζουν.
Το μόνο προιόν που ξέρω είναι της Kleers και χρειάζεται νομίζω κάθε χρόνο αλλά για προστασία και όχι επισκευή:
http://www.kleers.com/product.php?xProd=10&xSec=2
Το μόνο προιόν που ξέρω είναι της Kleers και χρειάζεται νομίζω κάθε χρόνο αλλά για προστασία και όχι επισκευή:
http://www.kleers.com/product.php?xProd=10&xSec=2
dim2max
Αριθμός μηνυμάτων : 381
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Αντίπερα όχθη
- Δημοσίευση Ν°6
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
jdm-r έγραψε:dim2max έγραψε:Το δικό μου πάντως αν και δεν είναι ούτε varis ούτε seibon ..... δεν έχει πάθει τίποτα, και το βαράει ο ήλιος συνέχεια αλύπητα!!!!
Έχω όμως και τα μυστικά μου....
Πρόεδρε όταν το φτιάξεις πες μου να σου δώσω λίγη αντηλιακή σκόνη απο αυτή που περνάω και εγώ το δικό μου και θα ησυχάσεις μια για πάντα
Οφθαλμιατρο πηγες τελευταια????
όχι αλλά πρέπει να πάω το σκύλο μου..... λες να της πω να κοιτάξει και εμένα;
Γιατί βρε χρήστο με πληγώνεις τι έχει το καπουδάκι μου..... μια χαρά τούμπανο είναι, λίγο δίαιτα μόνο θέλει γιατί είναι λίγο βαρύ
endless
Rotary : Sa22-Fd3s Latest Horsepower : 280+480
Rebuilds : Απο το στομα σου. .
Αριθμός μηνυμάτων : 1510
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
- Δημοσίευση Ν°7
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
spiffm έγραψε:Το πρόβλημε με τα carbon είναι ότι είναι gel coated και όχι clear coated για αυτό και κιτρινίζουν.
Το μόνο προιόν που ξέρω είναι της Kleers και χρειάζεται νομίζω κάθε χρόνο αλλά για προστασία και όχι επισκευή:
http://www.kleers.com/product.php?xProd=10&xSec=2
Εχω ακουσει απο τον Urban oτι για την προστασια εξωτερικη κ εσωτερικη του αυτοκινητου σου (καθαριστηκα, αντιηλιακα κ.α.) εχεις μια βαλιτσα γεμιτη καλουδια!
Το εχεις δοκιμασει αυτο το προιον ή το περνας συχνα αλοιφες για να διατηρειται απλα γυαλιστερο?
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°8
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Δεν το έχω χρησιμοποιήσει απλά και στο καπό και στο πόρτ-μπαγκάζ κάνω ότι και σε όλο το άλλο αυτοκίνητο(πλύσημο-πηλό-paint preperation-polish και δύο χέρια κερί ένα συνθετικό κι ένα carnauba)ενίοτε αφήνω και κάποιους φίλους να γράφουν στην σκόνη. Το πορτ-μπαγκάζ είναι σαν καινούριο, το καπό έχει κάποιες τοπικές κιτρινίλες αλλά κοντά στην τουρμπήνα και προς το παρμπρίζ. Θέλω κάποια στιγμή να το μονώσω και να το περάσω με βρνίκι κι εγώ ώστε να μην ξαναπάθει τίποτα
akis-rx8
Rotary : RX8 challenge Latest Horsepower : 192
Rebuilds : 2o moter!!192hp
Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
Ηλικία : 49
Τόπος : ΘΗΒΑ
- Δημοσίευση Ν°9
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
βαλτε αυτοκολιτο καρμπον και κανενα προβλιμα με αυτα που λετε..............και αν το βαρεθητε πεταμα και ειναι μαμα ξανα............spiffm έγραψε:Δεν το έχω χρησιμοποιήσει απλά και στο καπό και στο πόρτ-μπαγκάζ κάνω ότι και σε όλο το άλλο αυτοκίνητο(πλύσημο-πηλό-paint preperation-polish και δύο χέρια κερί ένα συνθετικό κι ένα carnauba)ενίοτε αφήνω και κάποιους φίλους να γράφουν στην σκόνη. Το πορτ-μπαγκάζ είναι σαν καινούριο, το καπό έχει κάποιες τοπικές κιτρινίλες αλλά κοντά στην τουρμπήνα και προς το παρμπρίζ. Θέλω κάποια στιγμή να το μονώσω και να το περάσω με βρνίκι κι εγώ ώστε να μην ξαναπάθει τίποτα
Mavros Piravlos
Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 1944
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο
- Δημοσίευση Ν°10
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Εγω μπορώ να ντύσω το varis που έχω με αυτοκόλλητο ?
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°11
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
γεια σου ρε Ακη!!!!!!!!!!!!!!akis-rx8 έγραψε:βαλτε αυτοκολιτο καρμπον και κανενα προβλιμα με αυτα που λετε..............και αν το βαρεθητε πεταμα και ειναι μαμα ξανα............
εμενα παντος το δικο μου ηταν να το βερνικοσω αλλα τελικα με μια αλοιφη εγινε καινουργιο!
bigproedros
Rotary : RX-8 Αριθμός μηνυμάτων : 578
Ημ/νία εγγραφής : 04/10/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Δημοσίευση Ν°12
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
none ti aloifi xrisimopoiises?
blueshark
Αριθμός μηνυμάτων : 205
Ημ/νία εγγραφής : 03/09/2010
- Δημοσίευση Ν°13
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
EGO SKEFTOMAI NA TO VAPSO PLEON DIOTI EXEI PAREI TA KATO TOU... LEO NA TO KANO MLPE KAI NA AFISO LIGO TO ANTHRAKONIMA GIRO...APO TA ANOIGMATA TOU VARIS.....GIA NA DOUME.....TO PIO KALO PANTOS NOMIZO EINAI KAINORIO VERNIKI...AN VREITA KANENAN PEITE MOU....
dim2max
Αριθμός μηνυμάτων : 381
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Αντίπερα όχθη
- Δημοσίευση Ν°14
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Εγώ Νίκο θα σου πρότεινα να το πας σε έναν φανοποιό να σου το φτιάξει αν δεν φύγει η θαμπάδα με αλοιφή.....
Άλλο αποτέλεσμα θα έχει αν βερνικωθεί απο επαγγελματία που έχει τα κατάλληλα εργαλεία και φούρνο για να το βάλει μετά να σκληρύνει το βερνίκι και άλλο αν το κάνεις μόνος σου, επίσης θα σου πρότεινα αν αποφασίσεις να το βάψεις να το βάψεις όλο και όχι με τον τρόπο που λες
Μου κάνει όμως εντύπωση πως ένα τόσο ακριβό προϊόν το περνάνε με gel που κιτρινίζει με τον καιρό και όχι με βερνίκι. Μήπως υπάρχει κάποιος λόγος που ο κατασκευαστής επιλέγει να χρησιμοποιήσει το gel;
Άλλο αποτέλεσμα θα έχει αν βερνικωθεί απο επαγγελματία που έχει τα κατάλληλα εργαλεία και φούρνο για να το βάλει μετά να σκληρύνει το βερνίκι και άλλο αν το κάνεις μόνος σου, επίσης θα σου πρότεινα αν αποφασίσεις να το βάψεις να το βάψεις όλο και όχι με τον τρόπο που λες
Μου κάνει όμως εντύπωση πως ένα τόσο ακριβό προϊόν το περνάνε με gel που κιτρινίζει με τον καιρό και όχι με βερνίκι. Μήπως υπάρχει κάποιος λόγος που ο κατασκευαστής επιλέγει να χρησιμοποιήσει το gel;
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°15
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
durex play 2 in 1bigproedros έγραψε:none ti aloifi xrisimopoiises?
μου ειχε μεινει απο το προηγουμενο βραδυ
μια της 3Μ εβαλα αλλα δεν ειχε σοβαρο θεμα,παντως εγινε κουκλι!!
Mavros Piravlos
Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
Rebuilds : 1
Αριθμός μηνυμάτων : 1944
Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο
- Δημοσίευση Ν°16
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Το ανθρακόνημα σαν υλικό είναι εύκαμπτο σαν σεντόνι σε ρολά με το μέτρο. Αποκτά τη σκληρότητά του με τον εμποτισμό του με ρητίνη, αυτή είναι που κιτρινίζει – θαμπώνει και όχι κάποιο εξωτερικό στρώμα που έχει. Επειδή το χρησιμοποιώ σαν υλικό στη δουλειά μου νομίζω ότι τα καπό μας δεν είναι καν βερνικωμένα εξωτερικά, από ρητίνη είναι φτιαγμένο το καπό (που έχει μέσα της ανθρακονήματα).dim2max έγραψε:Μου κάνει όμως εντύπωση πως ένα τόσο ακριβό προϊόν το περνάνε με gel που κιτρινίζει με τον καιρό και όχι με βερνίκι. Μήπως υπάρχει κάποιος λόγος που ο κατασκευαστής επιλέγει να χρησιμοποιήσει το gel;
Δες εδώ: http://www.aandreou.gr/%CE%A5%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-Carbon
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°17
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Godfather-x8 έγραψε:durex play 2 in 1bigproedros έγραψε:none ti aloifi xrisimopoiises?
akis_rx8 σε παρακαλω πλακα κανω στον προεδρο μη βαλεις λιπαντικο στο καπο!!!!
xristinarx8
Rotary : rx-8 Latest Horsepower : 192moularia
Rebuilds : makria apo mas
Αριθμός μηνυμάτων : 392
Ημ/νία εγγραφής : 29/08/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : tokyo
- Δημοσίευση Ν°18
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Godfather-x8 έγραψε:Godfather-x8 έγραψε:durex play 2 in 1bigproedros έγραψε:none ti aloifi xrisimopoiises?
akis_rx8 σε παρακαλω πλακα κανω στον προεδρο μη βαλεις λιπαντικο στο καπο!!!!
akis akous????
bigproedros
Rotary : RX-8 Αριθμός μηνυμάτων : 578
Ημ/νία εγγραφής : 04/10/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Δημοσίευση Ν°19
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
xaxaxaxa..ton exeis ikano???Godfather-x8 έγραψε:Godfather-x8 έγραψε:durex play 2 in 1bigproedros έγραψε:none ti aloifi xrisimopoiises?
akis_rx8 σε παρακαλω πλακα κανω στον προεδρο μη βαλεις λιπαντικο στο καπο!!!!
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°20
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
bigproedros έγραψε:xaxaxaxa..ton exeis ikano???
εσυ δεν τον εχεις????
IOANNIS
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Ημ/νία εγγραφής : 13/10/2010
Ηλικία : 59
- Δημοσίευση Ν°21
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Με ένα απλό Search στο Google
=> GOOGLE_Yellowing Carbon Fiber
Βλέπουμε ότι η πρόωρη γήρανση, το θάμπωμα και η Κιτρινίλα, στο Carbon (premature ageing, fading and yellowing)είναι συνηθισμένο φαινόμενο εάν δεν έχουν παρθεί μέτρα κατά της ακτινοβολίας UV του ήλιου από το κατασκευαστή και από τον Κάτοχο.
Το kleers carbon UV protector αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι μια λύση κατά της ακτινοβολίας UV
Συνιστάτε χρήση του μια φορά το Χρόνο ή κάθε εξάμηνο για ηλιόλουστες περιοχές.
=> GOOGLE_Yellowing Carbon Fiber
Βλέπουμε ότι η πρόωρη γήρανση, το θάμπωμα και η Κιτρινίλα, στο Carbon (premature ageing, fading and yellowing)είναι συνηθισμένο φαινόμενο εάν δεν έχουν παρθεί μέτρα κατά της ακτινοβολίας UV του ήλιου από το κατασκευαστή και από τον Κάτοχο.
Το kleers carbon UV protector αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι μια λύση κατά της ακτινοβολίας UV
Συνιστάτε χρήση του μια φορά το Χρόνο ή κάθε εξάμηνο για ηλιόλουστες περιοχές.
Why are my Carbon Fiber Pipes Turning Yellow ?
At the request of another forum member, I looked into the reasons for carbon fiber pipes yellowing. I don’t own them but I understand that there is some question as to why the carbon fiber pipes (and any other carbon fiber parts for that matter) yellow over time. The yellowing is presumably due to some degradation over time. Here is what I found:
Carbon fiber parts are made by coating carbon fiber fabric with plastic. This composite is more accurately known as carbon fiber reinforced plastic, CFRP. The carbon fiber fabric doesn’t degrade; graphite is the lowest energy state for carbon (look out ladies, your diamonds will be nothing but graphite in mere millennia) and is very stable to heat, light, moisture, oxygen, etc. The plastic that is used to make the part yellows over time due to breaking of chemical bonds of the polymer. I knew that Travis, what causes these bonds to be broken?
Many plastics are used for CFRPs depending on the application but it appears as though the most popular plastic used for auto/cycle parts is epoxy resin. Please let me know if anyone happens to know what plastics are present in commercially available aftermarket pipes. Epoxy resins can be degraded by exposure to various factors: oxygen, moisture, heat, and UV light are the most common. Just sitting on a shelf they will degrade over time due to exposure to oxygen. This chemical reaction between the plastic and oxygen is called – surprise – oxidation, and is usually pretty slow with plastics, so nothing to worry about there…yet. Degradation due to moisture is mostly limited to marine applications where the epoxy is in constant contact with liquid water, so isn’t worth mentioning in this discussion.
Heat typically doesn’t degrade the plastic by itself (near room temperature), but it accelerates the oxidation process. In general, the rate of oxidation doubles for each 10°C (18°F) rise in temperature. This is a common way to accelerate the aging process for medical plastics to determine shelflife. So epoxy, as with any plastic, will degrade faster with an increase in heat. If room temperature is 20°C (68°F), when your pipes get to 60°C (140°F) they are being oxidized at approximately 16 times the rate as they do sitting on a shelf somewhere. Does anyone have CFRP pipes and access to an IR thermometer? I would be interested in the temperature of the shell after riding and after just sitting in the sun. We could come up with a ballpark number for how fast they age on a bike versus sitting on a shelf in a store.
UV light is probably the biggest cause of yellowing of CFRP parts. UV light breaks chemical bonds and creates radicals. Radicals are nasty creatures (except in my academic research where I use radicals for the good of mankind) that wreak havoc on plastics. The reason that radicals are nasty with respect to polymer degradation is that when a radical attacks a chemical bond, the reaction often produces another radical that can then go on to attack another chemical bond. It’s not a true chain reaction but the result is several chemical reactions from a single photon of UV light, making this a much more destructive pathway for a given energy input.
Nothing is that simple, there is a synergistic effect when all of the degradation factors are involved, but UV light and heat in that order likely cause the most damage. I would recommend protecting your CFRP parts from sunlight as much as possible. You can't protect them from the heat but you can protect them from the light anyway
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°22
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Και που μπορουμε να το βρουμε Ελλαδα???
Υπαρχει????
Υπαρχει????
iaponas
Rotary : Rx7 Fc3s Αριθμός μηνυμάτων : 316
Ημ/νία εγγραφής : 25/08/2010
Ηλικία : 30
Τόπος : Εbisu
- Δημοσίευση Ν°23
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Υπάρχει,ο Στάθης μαζί με τον Ηρακλή που έχουν ανοίξει μαγαζί με τοποθετήσεις αυτοκόλλητων και τέτοια,το έχουν.
http://www.bizzarestickers.com/maingr/index.php
http://www.bizzarestickers.com/maingr/index.php
????????- Επισκέπτης
- Δημοσίευση Ν°24
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
Mavros Piravlos έγραψε:Το ανθρακόνημα σαν υλικό είναι εύκαμπτο σαν σεντόνι σε ρολά με το μέτρο. Αποκτά τη σκληρότητά του με τον εμποτισμό του με ρητίνη, αυτή είναι που κιτρινίζει – θαμπώνει και όχι κάποιο εξωτερικό στρώμα που έχει. Επειδή το χρησιμοποιώ σαν υλικό στη δουλειά μου νομίζω ότι τα καπό μας δεν είναι καν βερνικωμένα εξωτερικά, από ρητίνη είναι φτιαγμένο το καπό (που έχει μέσα της ανθρακονήματα).dim2max έγραψε:Μου κάνει όμως εντύπωση πως ένα τόσο ακριβό προϊόν το περνάνε με gel που κιτρινίζει με τον καιρό και όχι με βερνίκι. Μήπως υπάρχει κάποιος λόγος που ο κατασκευαστής επιλέγει να χρησιμοποιήσει το gel;
Δες εδώ: http://www.aandreou.gr/%CE%A5%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-Carbon
Το θέμα είναι ότι όλε η αληφές αφαιρούνε από το πάχος της ρητίνης, βερνικού για αυτό θεωρώ ότι αυτό που έκανε ο Πύραυλος είναι η καλύτερη λύση
IOANNIS
Αριθμός μηνυμάτων : 341
Ημ/νία εγγραφής : 13/10/2010
Ηλικία : 59
- Δημοσίευση Ν°25
Απ: ΘΑΜΠΑΔΑ ΣΤΑ CARBON
jdm-r έγραψε:Και που μπορουμε να το βρουμε Ελλαδα???
Υπαρχει????
www.kleers.gr
Περιεχόμενο: 50ml & 5 πανάκια
•Μπλοκάρει τις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου προλαμβάνοντας την πρόωρη γήρανση, το ξεθώριασμα και το κιτρίνισμα
•Όταν χρησιμοποιείται τακτικά μεγαλώνει την διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων από carbon
Τα εξαρτήματα από carbon μπορεί να αλλοιωθούν γρήγορα με την ηλιακή υπεριώδη ακτινοβολία παρουσιάζοντας ανεπαίσθητο κιτρίνισμα το οποίο σταδιακά καταλήγει σε αμετάκλητη ζημιά.
Το Kleers Carbon UV Protector είναι κατασκευασμένο με υλικά υψηλής τεχνολογίας και χρησιμοποιείται για να προστατεύει τα εξαρτήματα από carbon, περιορίζοντας τους αποχρωματισμούς που προκαλούνται από τον ήλιο.
Καλύτερη προστασία επιτυγχάνεται όταν χρησιμοποιείται σε καινούργια εξαρτήματα καθώς περιορίζει την ζημιά που προκαλείται από τις επιβλαβείς υπεριώδεις ακτίνες. Δεν επαναφέρει ήδη κατεστραμμένες επιφάνειες.
Το Carbon UV Protector δεν είναι κερί ή κάποια προσωρινή λύση, είναι μια μόνιμη, εφάπαξ εφαρμογή που γίνεται στα εξαρτήματα από carbon και δίνει απόλυτη προστασία. Το δοχείο των 50ml είναι αρκετό για να καλύψετε ένα ολόκληρο καπό.
Το προϊόν το χρησιμοποιείτε σε 3 στάδια και εισχωρεί στην επιφάνεια του carbon για να το προστατεύει, δεν απλώνεται απλώς στην επιφάνεια όπως ένα κερί ή ένα γυαλιστικό, ωστόσο δεν αλλάζει την επιφάνεια, ούτε την αποτρέπει από το να τη κερώσετε στο μέλλον. Μόλις εφαρμοστεί παραμένει μέσα στο carbon χωρίς καμία ορατή διαφορά.
Πολλοί κατασκευαστές carbon εφαρμόζουν κάποιο συγκεκριμένο ποσοστό προστασίας από υπεριώδεις ακτίνες στα προϊόντα τους κατά τον χρόνο παραγωγής. Κάποιοι άλλοι όχι. Ακόμα και αυτοί που το κάνουν, είναι συγκεκριμένο το ποσοστό προστασίας που μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την διάρκεια της παραγωγής.
Είναι κοινό, σε όλα τα φθηνά εξαρτήματα από carbon, να μην έχουν προστασία από τις υπεριώδεις ακτίνες, κάτι που μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε. Παρατηρώντας τα carbon εξαρτήματα των αυτοκινήτων σε κάποιο track day θα ξεχωρίσετε τα φθηνά, από τα καλά κατασκευασμένα, από το κιτρίνισμά τους.
Το Kleers Carbon UV Protector δίνει προστασία σε αυτά που δεν έχουν και μεγιστοποιεί αυτή που κάποια ήδη έχουν. Απολύτως απαραίτητο εάν έχετε ή σκοπεύετε να αγοράσετε κάποιο από τα φθηνότερα εξαρτήματα carbon του είδους, γιατί θα βοηθήσει στο να τα κάνετε να δείχνουν καλύτερα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Όσον αφορά τα ακριβότερα, θα τα προστατεύσει ακόμα περισσότερο.
Προτείνουμε να κάνετε ένα "φρεσκάρισμα" με Kleers Carbon UV Protector κάθε έξι μήνες.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την IOANNIS στις Τρι 01 Φεβ 2011, 8:08 am, 2 φορές συνολικά