ENGINE TYPE: MAZDA SE3P 2ROTOR 13B-MSPRE (STREET PORTS)
TURBO TYPE:GARRETT GT30
ENGINE MANAGEMENT:HKS F-CON V PRO
FUEL SYSTEM: IN TANK WALBRO
FUEL INJECTION: PRIMARY 2X550 SECONDARY 2X1000 SARD
LATEST HORSEPOWER MEASUREMENT:404BHP
jdm-r έγραψε:Godfather-x8 έγραψε:ναι,οντως απο τοτε δε ξανα επαθα ζημια!!!jdm-r έγραψε:Godfather-x8 έγραψε:Και.. .. .. .. .. .Aπο 9/2010 ηταν η τελευταια φορα που ακουμπησε το μοτερ.....
Χαρα μου...
Αλλαξες setup η μοτερ???
greddyrx7 έγραψε:Να φέρω το Ποπ Κόρν???
Godfather-x8 έγραψε:greddyrx7 έγραψε:Να φέρω το Ποπ Κόρν???
Δεν ειναι ουτε η μερα ουτε η ωρα!!!!
κανε λιγο υπομονη!
και επειδη ειμαστε off topic ας μη το συνεχισω!!!
Godfather-x8 έγραψε:και επειδη ειμαστε off topic ας μη το συνεχισω!!!
endless έγραψε:Μηπως εχουμε εδω κανενα νεοτερο???
Επισκεπτ έγραψε:
Ναι μια τρυπα στο νερο . . . .
endless έγραψε:Τσουζει πολυ τελικα . . . .
billrx8 έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=TRt9nvsvSv0
Επισκεπτ έγραψε:billrx8 έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=TRt9nvsvSv0
Ωραιο πατημα για μονος του.
Revolution έγραψε:https://www.youtube.com/watch?v=Z_0IOvTAvfA&feature=related
το παπακι ειναι 600ccΕπισκεπτ έγραψε:Το παπακι 6αβολτο η 12αβολτο ειναι??