RX8, Αδυναμία Εκκίνησης, Flooding, Engine Cranks No Start
H Mazda έχει αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα σε αρκετά TSB από την αρχή της κυκλοφορίας του αυτοκίνητου.
Το τελευταίο TSB έχει ημερομηνία 24/10/2008 δηλαδή σχεδόν τρεις μήνες πριν.
TSB με την Ένδειξη «Engine Cranks No Start»
Τα περισσότερα από τα παραπάνω TSB μπορείτε να τα βρείτε στην θεματική Ενότητα «Αρθρογραφία, Άρθρα Μελών» στο θέμα «RX8, Technical Service Bulletins & Recalls» του Forum.
Που Οφείλεται ?
• Όταν οδηγούμε το όχημα για πολύ μικρή απόσταση και το Μοτέρ δεν έχει φτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας.
• Όταν τα Μπουζί είναι βρεγμένα/καλυμμένα (Flooded) με λάδι ή/και καύσιμο.
• Λόγω περιστασιακά χαμηλότερης συμπίεσης σε σχέση με την κανονική κατά την εκκίνηση που οφείλετε σε υπερβολικό καύσιμο «Fuel flooding» του/ων θαλάμου/ων.
• Λόγω χαμηλότερης συμπίεσης σε σχέση με την κανονική κατά την εκκίνηση που οφείλετε σε κόλλημα του/ων apex seal/s στην αυλάκωση λόγο επικαθήσεων άνθρακα, Carbon Deposits.
• Σε πεσμένη/αδύναμη μπαταρία που έχει ως αποτέλεσμα την μη σωστή περιστροφή και ανάφλεξη του καύσιμου κατά την εκκίνηση, και δημιουργία «Fuel flooding» στον/ους θάλαμο/ους.
Οι πιο συνήθεις περιπτώσεις είναι οι δύο πρώτες.
Πληροφορίες προς τους Κατόχους πριν την ρυμούλκηση του οχήματος στο συνεργείο.
Προστασία του Καταλυτικού Μετατροπέα, Καταλύτη.
Εφαρμόζεται προληπτικά πριν την παραπάνω διαδικασία.
H Mazda έχει αναφερθεί σε αυτό το πρόβλημα σε αρκετά TSB από την αρχή της κυκλοφορίας του αυτοκίνητου.
Το τελευταίο TSB έχει ημερομηνία 24/10/2008 δηλαδή σχεδόν τρεις μήνες πριν.
TSB με την Ένδειξη «Engine Cranks No Start»
- 01-011-04-1273.pdf
01-011-04-1273b.pdf
01-011-04-1273c.pdf
01-011-04-1273d.pdf
01-004-05-1448.pdf
01-004-05-1448b.pdf
01-048-06-1691.pdf
01-015-08-1883a.pdf
01-015-08-1883b.pdf
01-015-08-1883c.pdf
01-015-08-1883d.pdf
01-015-08-1883e.pdf
01-015-08-1883f.pdf
01-008-05-1455.pdf
Τα περισσότερα από τα παραπάνω TSB μπορείτε να τα βρείτε στην θεματική Ενότητα «Αρθρογραφία, Άρθρα Μελών» στο θέμα «RX8, Technical Service Bulletins & Recalls» του Forum.
Που Οφείλεται ?
• Όταν οδηγούμε το όχημα για πολύ μικρή απόσταση και το Μοτέρ δεν έχει φτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας.
• Όταν τα Μπουζί είναι βρεγμένα/καλυμμένα (Flooded) με λάδι ή/και καύσιμο.
• Λόγω περιστασιακά χαμηλότερης συμπίεσης σε σχέση με την κανονική κατά την εκκίνηση που οφείλετε σε υπερβολικό καύσιμο «Fuel flooding» του/ων θαλάμου/ων.
• Λόγω χαμηλότερης συμπίεσης σε σχέση με την κανονική κατά την εκκίνηση που οφείλετε σε κόλλημα του/ων apex seal/s στην αυλάκωση λόγο επικαθήσεων άνθρακα, Carbon Deposits.
• Σε πεσμένη/αδύναμη μπαταρία που έχει ως αποτέλεσμα την μη σωστή περιστροφή και ανάφλεξη του καύσιμου κατά την εκκίνηση, και δημιουργία «Fuel flooding» στον/ους θάλαμο/ους.
Οι πιο συνήθεις περιπτώσεις είναι οι δύο πρώτες.
Πληροφορίες προς τους Κατόχους πριν την ρυμούλκηση του οχήματος στο συνεργείο.
Προστασία του Καταλυτικού Μετατροπέα, Καταλύτη.
Εφαρμόζεται προληπτικά πριν την παραπάνω διαδικασία.