Η ιαπωνική εταιρεία προσπαθώντας να περιορίσει το κυριότερο μειονέκτημα του Wankel, την κατανάλωση και κατ’ επέκταση τις εκπομπές ρύπων, κατατέθεσε τα σχέδια του περιστροφικού κινητήρα άμεσου ψεκασμού.Ο άμεσος ψεκασμός έρχεται να δώσει την λύση στην κατεύθυνση της Mazda (για τον wankel).Τώρα άν ο Wankel άμεσου ψεκασμού καταφέρει να βγεί στην παραγωγή.... Αυτό σημαίνει οτι θα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πάνω απο 300 άλογα...
1. Αλλάζει της διαμέτρους περιλαμβάνοντας τους ρότορες και τα housing-με αποτέλεσμα η οικονομία καυσίμου και οδηγική απόδοση να είναι αρκετά αυξημένη.
2. Προσθέτοντας το ένα extra μπέκ (άμεσου ψεκασμού) δημιουργούνται υψηλότερες επιδόσεις και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.
3. Είναι ελαφρύτερος σαν κινητήρας καθώς και τα sidehousing είναι απο αλουμίνιο.
4. Πετυχαίνει χαμηλότερες θερμοκρασίες στο μίγμα αέρα καυσίμου,που μέχρι τώρα λόγο της θερμοκρασίας το καύσιμο εξατμιζόταν.
5. Μεγάλωσε ο κυβισμός σε 800ccx 2 ρότορες πετυχαίνοντας μεγαλύτερη ροπή σε όλες της αλλαγές ταχυτήτων ,βελτίωσαν την τελική του ταχύτητα και την οικονομία καυσίμου.
6. Αλουμινένια μπροστινά,μεσαία και πίσω Housing ελαφρύτερα απο τον RENESIS (13B) και μεγαλύτερα σε διάμετρο.
1. Αλλάζει της διαμέτρους περιλαμβάνοντας τους ρότορες και τα housing-με αποτέλεσμα η οικονομία καυσίμου και οδηγική απόδοση να είναι αρκετά αυξημένη.
2. Προσθέτοντας το ένα extra μπέκ (άμεσου ψεκασμού) δημιουργούνται υψηλότερες επιδόσεις και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.
3. Είναι ελαφρύτερος σαν κινητήρας καθώς και τα sidehousing είναι απο αλουμίνιο.
4. Πετυχαίνει χαμηλότερες θερμοκρασίες στο μίγμα αέρα καυσίμου,που μέχρι τώρα λόγο της θερμοκρασίας το καύσιμο εξατμιζόταν.
5. Μεγάλωσε ο κυβισμός σε 800ccx 2 ρότορες πετυχαίνοντας μεγαλύτερη ροπή σε όλες της αλλαγές ταχυτήτων ,βελτίωσαν την τελική του ταχύτητα και την οικονομία καυσίμου.
6. Αλουμινένια μπροστινά,μεσαία και πίσω Housing ελαφρύτερα απο τον RENESIS (13B) και μεγαλύτερα σε διάμετρο.