Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν πυρετωδώς το RX-9, τον αντικαταστάτη του RX-8. Θέλοντας να δημιουργήσουν για ακόμη μια φορά κάτι το ξεχωριστό, το νέο sport coupe τους θα διαθέτει 2 πόρτες με το βάρος του να κυμαίνεται γύρω στα 1.250 κιλά.
Τόσο το σασί του, όσο και αρκετά μηχανικά μέρη θα τα μοιράζεται με την νέα γενιά του MX-5, ενώ ο κινητήρας του θα είναι ένας ολοκαίνουργιος περιστροφικός Renesis ο οποίος πιθανότατα θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό turbo και θα αποδίδει κοντά στα 300 άλογα, κάνοντας το έτσι ακόμη γρηγορότερο από το RX-8.
O κινητήρας αυτός έχει μέχρι στιγμής κωδική ονομασία 16X και σύμφωνα με τις φήμες θα είναι σε θέση να καταναλώνει εκτός από βενζίνη και υδρογόνο. Η λογική λέει ότι η Mazda θα βγάλει το RX-9 σε βενζινοκίνητη έκδοση αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν ότι ίσως κάνει την υπέρβαση και το βγάλει στην παραγωγή με κινητήρα υδρογόνου. Ντεμπούτο αναμένεται να κάνει μέσα στο 2011.
Τόσο το σασί του, όσο και αρκετά μηχανικά μέρη θα τα μοιράζεται με την νέα γενιά του MX-5, ενώ ο κινητήρας του θα είναι ένας ολοκαίνουργιος περιστροφικός Renesis ο οποίος πιθανότατα θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό turbo και θα αποδίδει κοντά στα 300 άλογα, κάνοντας το έτσι ακόμη γρηγορότερο από το RX-8.
O κινητήρας αυτός έχει μέχρι στιγμής κωδική ονομασία 16X και σύμφωνα με τις φήμες θα είναι σε θέση να καταναλώνει εκτός από βενζίνη και υδρογόνο. Η λογική λέει ότι η Mazda θα βγάλει το RX-9 σε βενζινοκίνητη έκδοση αλλά δεν είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν ότι ίσως κάνει την υπέρβαση και το βγάλει στην παραγωγή με κινητήρα υδρογόνου. Ντεμπούτο αναμένεται να κάνει μέσα στο 2011.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την bigproedros στις Τετ 05 Ιαν 2011, 7:24 pm, 1 φορά