endless έγραψε:blueshark έγραψε:BIG DEN MAS TA LES KALA..........DEN EXEI VOLTA......ME TO SCOOBY...RX-8 FD+SCOOBY = EVO KILLER
Ποτε ρυθμηζει το scooby?
Nα κανονισω την κηδεια του!!!!!
Χα χα χα χα χα χα
Που εισαι Dim βγαζουν γλωσσα
Λοιπόν μιας που το πρώτο πατηματάκι έγινε ας γράψουμε τις εντυπώσεις και το αποτέλεσμα.
Το δικό μου αμάξι το γνωρίζετε όλοι οπότε δεν περιγράφω setup...
Ιδιοκτήτης του subaru είναι ο αδερφός του Νίκου και μια που είναι φιλικό το αυτοκίνητο και τούμπανο.... προβλέπετε να γίνουν πολλά ανοίγματα... ας δούμε όμως τι φοράει....
Ο κινητήρας που φοράει είναι ο 2500cc έχει λυθεί όλος και έχουν αλλαχτεί τα εντόσθια με σφυρήλατα, φοράει την γνωστή απο τα fd μας Greddy 25G και στο πάτημα δούλευε 1.9bar απότι μου είπε ο Νίκος.
Το αμάξι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα αφού μένει να γίνει ο τελικός του προγραμματισμός σύντομα (νομίζω την Παρασκευή) δυναμόμετρο δεν έχει πάει ακόμα όμως έτσι που το είδα το κόβω να παίζει στα 500+ps.
Το πάτημα έγινε τις προάλλες εγώ δικάβαλος με το πρόεδρο και ο Νίκος μόνος του....
Το αποτέλεσμα αν και δεν το περίμενα... το subaru μπροστά 3 αμάξια περίπου ίσως και παραπάνω......
Το πρώτο αμάξι μου το έκανε στο πάτα... άφησα τον Νίκο να πατήσει πρώτος γιατί.... ήμουν σίγουρος... τα υπόλοιπα αμάξια μου τα έκανε στη συνέχεια σχετικά εύκολα αφού ο δίσκος μου παρέδωσε πνεύμα και πατινάριζε σαν τρελός απο τις 5000σαλ μέχρι τις 8000σαλ.
Αυτό που είδα πάντως ήταν ότι απο τις 8000σαλ μέχρι τις 8500- 9 παρά που ο δίσκος κάπως πατούσε το subaru δεν μου άνοιγε την απόσταση και ίσως να μάζευα και λίγο.....
Τώρα αν κάποιος πιστεύει πως το πρόβλημα με τον δίσκο είναι ''δικαιολογία'' να πω πως ήταν και ο πρόεδρος μπροστα και το έβλεπε...
επίσης τον δίσκο θα τον δείτε και σε φώτο που θα ανεβάσω μόλις αλλαχτεί...
Εξάλλου έχω ζητήσει και επανάληψη οπότε .... κοντός ψαλμός...
Αυτό που πιστεύω είναι ότι θα είμαι οριακά μπροστά, αν το subaru δεν δυναμώσει αρκετά παραπάνω μετά τις τελικές του ρυθμίσεις, αλήθεια Νίκο τι max πίεση θα δουλεύει μετά το ρύθμισμα;
Λοιπόν Νικολάκη θα κάνουμε 1 πάτημα ακόμα με πίεση 1,9 όπως ήσουν προχθές που πιστεύω πως θα είμαι σίγουρα μπροστά και ένα ακόμα με το καλύτερο που μπορεί να κάνει το subaru....
Νίκο αν χάσω στο δεύτερο πάτημα επιφυλάσσομαι για ένα ακόμα όταν τελειώσω και εγώ με το αμάξι μου γιατί περιμένω μερικές ντουζίνες άλογα ακόμα...
Τέλος να σας πω πως θα γίνει πάτημα και μεταξύ του subaru και του ρχ8(fd engine) του Νίκου καθώς επίσης και του δικού μου vs οχτάρι Νίκου....
Τελικά το 2011 .... μας μπήκε δυναμικά!!!!!
ΥΓ. Επειδή άκουσα μια ηλίθια άποψη ενός άσχετου με τη βελτίωση ανθρώπου ότι όλοι εμείς με τα wangel δίνουμε μια περιουσία για να πάρουμε άλογα και πως με 5-6000ευρώ κάποιος με παλινδρομικό το κάνει τούμπανο...... το κόστος βελτίωσης του subaru ξεπέρασε τις 15000ευρώ..... και είναι και turbo απο τη μάνα του.....
άσχετε..... ε άσχετε το παίζεις και πονηρός