Ειμαι λοιπον αναμεσα σε evo X , audi S3 2.o , audi A4 turbo quattro 2.o .
Ακουω γνωμες για αυτα τα τρια , αλλα και αλλες προτασεις που να καλυπτουν τα κριτηρια .
basilis έγραψε:...αλλα η κοντροαρρωστια δεν κοβεται......
ΤΕΝΤΥΜΠΟ'Υ' ΕΕΕ ΠΑΛΙΟΤΕΝΤΥΜΠΟ'Υ',εσενα πρεπει να ξυρισουμε γουλι και με τη μια στο Συνταγμα......ΑΛΗΤΗΡΙΕ
spiffm έγραψε:ΧΧΧ
spiffm έγραψε:
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
EVO EVO EVO
juha kankoulen έγραψε:Μωρε λύση υπάρχει που να τα κανει όλα και λέγεται
Panamera turbo αλλά ποιος έχει τα γκαφρά.........
juha kankoulen έγραψε: εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Audi είναι πολύ πιο χρηστικό.
alekos R.E. έγραψε: δεν πληρονεις και 600 ευροπουλα τελι κυκλοφοριας...
spiffm έγραψε:EVO ούτε μετατροπή ούτε τίποτα εργοστασιακό με όλα τα καλά του!
Το 8άρι με το FD δεν μπορεί να κάνει ούτε μισά πράγματα από το X (πχ πρόσφυση!!!) για αυτό που το θέλει ο Γιώργος άσε
spiffm έγραψε:ΛΕΖΑΝΤΑ!!!!!!!
urbanslider έγραψε:Δήμο είναι σχεδόν έτσι όπως τα λες. Το γεγονός όμως ότι προτείνω στον gha να πάρει το evo είναι γιατί παρ όλο που δεν το ανέφερε ξέρω ότι είναι στο μυαλό του έστω και λίγο η πίστα. Βέβαια αν κάνω λάθος μπορεί και ο ίδιος να με διαψεύσει. Με το Α4 φυσικά στην πίστα θα ξενερώσει τελείως, με το S3 θα σταθεί αλλά θα θέλει σίγουρα το κάτι παραπάνω σε πολλούς τομείς, με το evo θα είναι πάρα πολύ καλά.
Από θέμα άνεσης σίγουρα ο βασιλιάς είναι το Α4 αλλά δε νομίζω το evo να είναι κατά πολύ υποδεέστερο και το Α4 δεν είναι δα και καμια Bentley για να μην έχει αντίπαλο....
Όσο για καταναλώσεις αυτονομίες και βενζίνες για το evo δεν το έχω ψάξει καθόλου οπότε δεν μπορώ να έχω και ολοκληρωμένη άποψη, βέβαια η αυτονομία είναι παγίδα γιατί εξαρτάται και με την χωρητηκότητα του ρεζερβουάρ, αυτό που μετράει είναι η κατανάλωση. Για τα service εγώ προσωπικά ότι και να είχα από τα τρία βαριά στα 7-8000 χλμ θα του άλλαζα λάδια, και φυσικά δεν θα έβαζα δευτεράτζα μιας και τα 3 δεν έχουν το "μέσο" μοτεράκι που θα το έχεις για το supermarket, είναι λίγο πιο high performance φάση, οπότε την φροντίδα την χρειάζονται. Και τώρα που το θυμήθηκα πρέπει να αλλάξω λάδια και στο 8αρι... άσχετο...
Κατα την γνώμη μου το σημαντικό πλεονέκτημα των άλλων 2 έναντι του evo είναι κυρίως η κατανάλωση η οποία (πάλι κατά την γνώμη μου) αν δεν είναι σε τρελά επίπεδα αξίζει το κάτι παραπάνω δεδομένου ότι το evo είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο πακέτο.
dimos47ki7 έγραψε:εγω παντως δεν τον ειδα πουθενα να αναφερει οτι ψαχνει κοντραμαξο-πισταμαξο-φαναραμαξο κλπ, ουτε ανεφερε για βελτιωσεις και αναρτησεις και πλευρικα g
ψαχνει ενα αυτοκινητο γρηγορο, για να χωραει οικογενεια με συμπραγκαλα προφανως και να κανει ταξιδια σαν ανθρωπος.