Μαμά το άργαλο και με μπαλόνια !!!!!!!!!
H chevrolet θα παράξει μόλις 69 από αυτά τα χαριτωμένα τούμπανα.
Θα βγαίνουν σε τρία διαφορετικά 3 μηχανικά σύνολα.
1 Ατμοσφαιρικό 7.0L (V8) με βάση το μοτέρ LS7, και 2 κομπρεσοράτα, και τα δύο 5,3 L (V8) με βάση το μοτέρ LSX αλλά με διαφορετικούς κομπρέσορες, 2,9 L και 4,0 l αντίστοιχα.
Ενώ θα έχουν part number δυστυχώς δεν θα έχουν VIN Number και δεν θα μπορούν να βγάλουν πινακίδες και να κυκλοφορήσουν στον δρόμο. Η χρήση τους περιορίζεται καθαρά σε αγώνες drag.
Πιο συγκεκριμένα..
Ο σκοπός κατασκευής του αυτοκινήτου είναι η συμμετοχή στο πρωτάθλημα drag του National HotRod Association στις κατηγορίες stock και super stock.
Το όνομα COPO προέρχεται από τα αρχικά Central Office Production Order και ήταν ένα πρόγραμμα της chevrolet όπου αναλάμβανε ειδικές παραγγελίες πελατών μέσω των dealer για τα γρήγορα μοντέλα της εταιρίας, κάτι σαν τους AMG και BMW Motorsport.
Όλες οι COPO Camaro θα έχουν φουλ chrome moly roll cage, ελάφρωμα, αγωνηστικό drag-spec σασμάν, bucket με αγωνηστικές ζώνες και οργανάκια στο εσωτερικό.
Τα μοτέρ της COPO θα φτιάχνονται στο Performance Build Center της General Motors ενώ ο πελάτης θα έχει την δυνατότητα εφ όσον το επιθυμεί να βλέπει την συναρμολόγηση του μοτέρ από κοντά.
H chevrolet θα παράξει μόλις 69 από αυτά τα χαριτωμένα τούμπανα.
Θα βγαίνουν σε τρία διαφορετικά 3 μηχανικά σύνολα.
1 Ατμοσφαιρικό 7.0L (V8) με βάση το μοτέρ LS7, και 2 κομπρεσοράτα, και τα δύο 5,3 L (V8) με βάση το μοτέρ LSX αλλά με διαφορετικούς κομπρέσορες, 2,9 L και 4,0 l αντίστοιχα.
Ενώ θα έχουν part number δυστυχώς δεν θα έχουν VIN Number και δεν θα μπορούν να βγάλουν πινακίδες και να κυκλοφορήσουν στον δρόμο. Η χρήση τους περιορίζεται καθαρά σε αγώνες drag.
Πιο συγκεκριμένα..
Ο σκοπός κατασκευής του αυτοκινήτου είναι η συμμετοχή στο πρωτάθλημα drag του National HotRod Association στις κατηγορίες stock και super stock.
Το όνομα COPO προέρχεται από τα αρχικά Central Office Production Order και ήταν ένα πρόγραμμα της chevrolet όπου αναλάμβανε ειδικές παραγγελίες πελατών μέσω των dealer για τα γρήγορα μοντέλα της εταιρίας, κάτι σαν τους AMG και BMW Motorsport.
Όλες οι COPO Camaro θα έχουν φουλ chrome moly roll cage, ελάφρωμα, αγωνηστικό drag-spec σασμάν, bucket με αγωνηστικές ζώνες και οργανάκια στο εσωτερικό.
Τα μοτέρ της COPO θα φτιάχνονται στο Performance Build Center της General Motors ενώ ο πελάτης θα έχει την δυνατότητα εφ όσον το επιθυμεί να βλέπει την συναρμολόγηση του μοτέρ από κοντά.