appellator Δευ 09 Ιαν 2012, 11:04 am
Το intercooler ειναι ψυγειο αερος-αερος ενω το chargecooler ειναι ψυγειο αερος-νερου,δηλαδη το πρωτο χρειαζεται <μουρη> αυτοκινητου για να το ψυξει ο αερας ενω το δευτερο δεν χρειαζεται γιατι ψυχεται με νερο.
Ενα ξεχωριστο ψυγειο νερου βρισκεται μεσα στο chargecooler,βγαζει δυο αναμονες για εισοδο κ εξοδο νερου,για να δουλεψει χρειαζεται ενα ξεχωριστο ψυγειο νερου(σαν του αυτοκινητου) εναν κυκλοφορητη κ ενα δοχειο πληρωσης.
Τωρα για χρηση δρομου επειδη ειχα(chargecooler)πανω στο fd μου σιγουρα αερος-αερος ειναι πολυ αποδοτικοτερο,το αερος-νερου ειναι για χρηση dragster με ξηρο παγο απο πανω κ παμε
για δρομο ειναι τζαμπα λεφτα γιατι εαν ανεβασει θερμοκρασια το νερο δεν πεφτει ευκολα..
π.χ εχει 12C βαθμους εξω,θα εχεις 25C στην εισαγωγη ατουρμπιστος θα κανεις πατηματα περιοδικα θα φτανεις σε καθε πατημα 55-60C
με ενα ποιοτικο αερος σε πολυ λιγο θα εισαι παλι 25C με το charge 25C δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναδεις γιατι σκεψου τι θερμοκρασια πρεπει να πιασει το νερο (με 12C εξω) για να φτασει ο αερας 25c παλι...
Εν ολιγεις το charge einai περισσοτερο για ελεγχομενες θερμοκρασιες υπο το 0c κ μικρες αποστασεις(βλεπε dragster)