Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


+8
Mavros Piravlos
endless
GTi
redneck
ghatzip
spiffm
urbanslider
Mike 192T
12 απαντήσεις

    RX8 Revolution Mike192T

    Mike 192T
    Mike 192T


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Αριθμός μηνυμάτων : 666
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010

    RX8 Revolution Mike192T Empty RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  Mike 192T Τρι 15 Νοε 2011, 5:05 am

    2003...
    Η χρονιά που παρουσιαζόταν το νέο Mazda RX8 με κινητήρα Wankel.... Έχοντας δει και θαυμάσει απο μικρό παιδί ολα τα
    RX7 -η αλήθεια ειναι οτι, πιο πολύ μου άρεσαν το FA και το FC που έγραφε TURBO II- άρχισα να το καλοβλέπω, αλλά η
    τιμή ήταν απαγορευτική... 40.000+ ευρω!
    Πήγαινα και το χάζευα κατά περιόδους στην αντιπροσωπεία της Γλυφάδας, όσπου τελικά το πλήρωμα του χρόνου έφτασε το
    καλοκαίρι του 2006, είδα τη διαφήμιση.... ΖΟΟΜ ΖΟΟΜ ΖΟΟΜ... απο 25.990.....
    Δεν το σκέφτηκα καθόλου, και έτσι έγινα περήφανος κάτοχος ενος μολυβί -galaxy grey- RX8 Revolution....
    Καλοστημένο με δυνατότητες απο μαμά και τότε έλεγα οτι δεν θα πειράξω τίποτα! Το αμάξι είναι τέλειο όπως είναι!!!!
    Είχα και φρέσκια την εμπειρία απο τις “βελτιώσεις”με την 190Ε....

    Έχοντας, λοιπόν, το αμάξι όπως το πήρα για δυο χρόνια, και έχοντας βαρεθεί να επισκευάζω τις δεκάμπρατσες ζάντες,
    αποφάσισα να πάρω τις μαμά πεντάμπρατσες ζάντες μαζί με καινούργια λάστιχα. Εκείνη την περίοδο εμπλεκόμουν όλο και
    περισσότερο με πίστες Μεγαρων, καρτόδρομους, είπα να κρατήσω και τις πρώτες ζάντες για καμιά πίστα με λαστιχάκι
    για κάψιμο....

    Έπειτα ήρθε η σειρά των φρένων... Βλέποντας κάποια σημεία κούρασης, αποφασίζω να βάλω, για αρχή, φρένα απο Cosmo.
    323mm εναντι 303mm. Σαφώς ανώτερα σε αντοχή, αλλά σε φρενάρισμα δεν είχε και τρελές διαφορές...

    Μετά την “βελτίωση” των φρένων και την ταυτόχρονη τοποθέτηση cruise control, άρχισα να έχω παράπονα απο το κράτημα.
    Τοποθέτηση αντιστρεπτικών και αρκετό ψάξιμο με την ευθυγράμμιση, βελτιώθηκε και αυτό αλλά δεν λύθηκε...

    Καλοκαίρι του 2009, μου έσπασε ο συμπλέκτης στην Ε.Ο. Μετά απο κάτι περιπέτειες με τη Mazda, τσαντίζομαι όταν
    ξαναέσπασε σε λιγότερο απο 1000 χλμ και παω στο συνεργείο του Χρήστου JDM-R για πρώτη φορά....
    Αλλάζοντας συμπλέκτη και βάζοντας ενισχυμένο απο FC, διαπιστώθηκε οτι μαζί με τον συμπλέκτη, έσπασε και το κιβώτιο.
    Αλλάχθηκε και αυτό με ίδιο πεντατάχυτο που υπήρχε άμεσα διαθέσιμο. Βλέποντας πόσο ευκολα ανεβοκατεβαίνει κιβώτιο,
    μου γεννήθηκε η επιθυμία να δοκιμάσω εξατάχυτο κιβώτιο. Σε μια επίσκεψη, μπήκε λίγο καιρό αργότερα το εξατάχυτο
    κιβώτιο ενώ ταυτόχρονα τοποθετήθηκε και ενας αγωνιστικός καταλύτης για να γλυτώσουμε και ώρες πολύτιμου ελεύθερου
    χρόνου....

    Ο νέος συμπλέκτης ήταν εξαιρετικός, σε κάθε αλλαγή κέρδιζα μέτρα, και το μικρόβιο της περισσότερης ιπποδύναμης
    εγκαταστάθηκε μόνιμα χωρίς γιατρειά....

    Διαβάζοντας, ψάχνοντας και μελετώντας κατέληξα στο συμπέρασμα -και εγω- οτι ατμοσφαιρική βελτίωση δεν αξίζει.
    Και κάπως έτσι αποφάσισα οτι τουρμπίνα ειναι μονόδρομος....
    Μελετώντας για τουρμπίνες, δεν είχα κατασταλλάξει ακόμα, οπότε είπα να αρχίσω με την προεργασία: τα περιφεριακά
    που θα με κρατούσαν στο δρόμο!

    Στο ψάξιμο σκοντάφτω σε μια αγγελία για μια coilover ανάρτηση D2 σε πολύ συμφέρουσα τιμή... σχεδόν μισή τιμή
    καταλόγου!!!! Δεν ήξερα... δεν ρώταγα!!!! Περιπέτεια απο τις λίγες και αυτή!!!! Δυο φορές έσπασε το πίσω δεξί
    ελατήριο... Τσαντίζομαι -ξανά- και αποφασίζω να βάλω μια -εγγυημένα- πολύ καλή ανάρτηση. Και ήρθε ιπτάμενη μια
    χρυσή σουηδέζα.... Ό,τι καλύτερο, με διαφορά, έχω δει και οδηγήσει!!!!

    Μετά την ανάρτηση, άρχισαν να διαφαίνονται κάποιες αδυναμίες -κατ'εμέ- στο πλαίσιο. Έφτασε και η σειρά των
    δεσιμάτων. Το αυτοκίνητο είναι πλέον βράχος και η ανάρτηση να αποδίδει ακόμα καλύτερα!!!!
    Ε, τα φρένα δεν άργησαν να δείχνουν τις αδυναμίες τους! Μετά απο ψάξιμο πέτυχα ενα κιτάκι με τετραπίστονες δαγκάνες,
    το οποίο χωρούσε σε μαμά offset ζάντας. Άλλες ζάντες ή προσθήκες το απέκλεισα ως μη ασφαλή για τα δικά μου
    δεδομένα.

    Με το ψάξιμο, έβρισκα διάφορα πραγματάκια χρήσιμα και μη. Αυτό που μου γυάλισε ήταν μια θολόμπαρα με έναν σφηγκτήρα
    τρόμπας φρένων. Συζητώντας με τον Χρήστο JDM-R και δειχνοντάς του τι θέλω και αν μπορεί να το βρει, μου λέει οτι
    είναι κάτι πολύ απλό!
    Και πάρα πολύ απλά χρησιμοποιώντας ως βάση μια θολόμπαρα Greddy εφτιαξε ακριβώς αυτό που ήθελα σε χρόνο....dt!!!!

    Μπορεί να είναι και αίσθησή μου, αλλά νομίζω οτι και η μπροστινή ανάρτηση δουλέυει καλύτερα, αν και λίγο πιο
    απόλυτα. Το αποδίδω στα 3 σημεία στηριξης, έναντι των δυο της μαμά θολόμπαρας.... Είπαμε, μπορεί να είναι αίσθηση....

    Ευχαριστημένος με την όλη πορεία των περιφερειακών, επιτυχώς δοκιμασμένων, άρχισα με την βελτίωση πιο ζωτικών
    θεμάτων όπως θερμοκρασίες.
    Το αυτοκίνητο πρέπει να ψύχεται καλύτερα. Η λύση απλή και δοκιμασμένη: Μεγαλύτερο ψυγείο και υγρό ψύξης. Α! Και
    μην ξεχάσω και ενα παγουράκι ψυγείου νερου απο Mazda RX8 FL διότι η “ακρόπολη” ήταν μόνιμα αναμμένη....
    Έπειτα ήρθε η σειρά του λαδιού. Τοποθετήθηκε μεγαλύτερο κάρτερ αλουμινίου με καλύτερη αποβολή θερμοκρασίας. Λίγο
    υπερβολικά σκεπτόμενος, ως συνήθως- αποφάσισα την τοποθέτηση και δυο ανεμιστήρων στα ψυγεία του λαδιού. Το κόστος
    ήταν -σχετικά- μηδαμινό και έκπληκτος διαπίστωσα, οτι είχαν καλύτερο αποτέλεσμα απο οτι ήλπιζα...

    Μετά απο μια αναμονή και δοκιμές μηνών, για να δω οτι όλα δουλεύουν σωστά και μπορούν να “σηκώσουν” την έξτρα
    ιπποδύναμη, επιστροφής του διπλώματος και εύρεσης χρόνου, μπήκε το αυτοκίνητο για τούρμπισμα......

    Mετά την καθιερωμένη, αλλά απογοητευτηκότατη, μέτρηση συμπίεσης ξεκίνησαν οι εργασίες σκεπτόμενος και για θυρίδωμα
    στο -μάλλον- άμμεσο μέλλον.

    Τουρμπίνα, σωληνώσεις, εξατμίσεις, εγκέφαλος, ρυθμιστής πίεσης, CAMP2 , όργανα εποπτίας, με ένδειξεις στην μαμά
    οθόνη και το IF knock sensor της HKS για αυτορυθμιζόμενες καταστασεις...

    Το αμάξι είναι πλέον ολοκληρωμένο για τα δικά μου δεδομένα, η δύναμη βγαίνει γραμμικότατα με προσανατολισμό
    περισσότερο πίστας και όχι τόσο για 0-400...

    Το αμάξι συνοπτικά φοράει τα εξής:


    Κινητήρας
    4 port renesis
    Τurbo kit Greddy με βελτιώσεις και επεμβάσεις απο JDM-R
    Μπεκ 2x1000 και 2x550
    Σκάστρα Greddy Type-Rs
    Δοχείο αναθυμιάσεων JDM-R
    Ψεκασμος νερου Coolmist 180psi
    Ψυγείο νερού Greddy
    Θερμοστάτης Sard 75 βαθμων
    Cooling fan by Jdm-r
    Κάρτερ λαδιού Greddy αλουμινίου μεγαλύτερης χωρητικότητας
    Ανεμιστήρες ψυγείων λαδιου Spall


    Ηλεκτρονικά
    HKS Fcon Vpro
    HKS CAMP2
    ΗΚS IF Unit
    HKS AV electronics
    HKS αισθητήρες πίεσης λαδιου, πίεσης βενζίνης, θερμοκρασίας λαδιού, θερμοκρασίας νερού και αισθητήρας πυρόμετρου.
    HKS A/F Knock amp
    Ρυθμιστής πιεσης τουρμπίνας GREDDY PRofec B-specII
    Oθόνη Navi stock


    Μετάδοση
    Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
    Δισκοπλατο απο FC ενισχυμένο
    Ελαφρωμένο βολάν
    Διαφορικό stock
    Βαλβολίνες κιβωτίου και διαφορικού RED LINE

    Εξάτμιση
    Re-Amemiya καταλύτης
    Greddy Trust GTS τελικό
    JDM-R Σωληνώσεις 70mm


    Φρένα
    Εμπρός τετραπίστονες δαγκάνες RacingBrakes
    Χαρακτοί δίσκοι εμπρός 323mm RacingBrakes
    Χαραχτοί δισκοι πίσω RacingBrakes
    Τακάκια Ferodo DSPF
    Σωληνάκια υψηλής πίεσης RacingBrakes
    Υγρά φρένων Castrol SRF


    Αμάξωμα
    Αναρτήσεις Ohlins DFV
    Aντιστρεπτικές ράβδοι RacingΒeat
    Εμπρός μπάρα θόλων Greddy τροποποιημένη απο JDM-R
    Δεσίματα εμπρός μέση και πίσω AutoExe
    Ζάντες stock πεντάμπρατσες 18x8
    Λάστιχα εμπρος 235/40/18 πίσω 265/35/18


    Όλες οι βελτιώσεις και τοποθετήσεις έγιναν απο τον JDM-R.
    Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Μαριάννα-Endless, τον Δημήτρη-Dimitseba και τον Σταύρο-Spiffm για την προσφορά τους στην υλοποίηση του ονείρου μου....


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mike 192T στις Πεμ 15 Μαρ 2012, 1:11 am, 1 φορά
    urbanslider
    urbanslider


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  urbanslider Τρι 15 Νοε 2011, 5:48 am

    Ένα από τα πιο καλοβελτιωμένα αυτοκίνητα που έχω δει!

    Πραγματικά όπου και να κοιτάξεις βλέπεις highlights της βελτίωσης... ο FCON, το AFK της HKS (εκπληκτική δικλείδα ασφαλείας), η εξάτμιση, Οι OHLINS..

    Μπράβο ρε Μιχάλη για τις επιλογές σου !

    Μπράβο και στον μηχανικό !

    Να το ευχαριστιέσαι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ΦΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!
    spiffm
    spiffm


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Αριθμός μηνυμάτων : 304
    Ημ/νία εγγραφής : 11/09/2011

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  spiffm Τρι 15 Νοε 2011, 6:45 am

    Καλορίζικος!!!!!
    ghatzip
    ghatzip


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Αριθμός μηνυμάτων : 291
    Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2010

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  ghatzip Τρι 15 Νοε 2011, 7:55 am

    Μπραβο ρε Μιχαλη ,να το χαιρεσαι και να μας κανεις να ζηλευουμε!!!!
    redneck
    redneck


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : fc3s Latest Horsepower : 0
    Rebuilds : 0
    Αριθμός μηνυμάτων : 424
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  redneck Τρι 15 Νοε 2011, 8:01 am

    Μπραβο Μιχαλη να το χαιρεσαι !
    Διαβασα το ποστ σου και πορωθηκα ρε φιλε !
    GTi
    GTi


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : RX-8 cosmo Latest Horsepower : 231
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 220
    Ημ/νία εγγραφής : 13/04/2011
    Ηλικία : 45
    Τόπος : L.A.

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  GTi Τρι 15 Νοε 2011, 9:27 am

    Μιχάλη 1.000 μπράβο ...για την υπομονή σου, ...τις ατελίωτες ώρες μελέτης για την εφαρμογή όσων αναφέρεις, ...για το κόστος μιας τόσο ολοκληρωμένης μετατροπής (μόνο η ανάρτηση φτάνει) ...και φυσικά για το επιτυχιμένο πάντρεμα όλων αυτών πάνω στο αυτοκίνητό σου, από τον μηχανικό σου. Να είσαι καλά και να τ' οδηγείς ατελείωτα!!!
    avatar
    endless


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : Sa22-Fd3s Latest Horsepower : 280+480
    Rebuilds : Απο το στομα σου. .
    Αριθμός μηνυμάτων : 1510
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  endless Τρι 15 Νοε 2011, 10:28 am

    Mike 192T έγραψε:
    Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Μαριάννα-Endless, τον Δημήτρη-Dimitseba και τον Σταύρο-Spiffm για την προσφορά τους στην υλοποίηση του ονείρου μου....


    Mike192T πολυ χαιρομαι που βοηθησα να πραγματοποιηθει ενα ονειρο σου!
    ακομα μεγαλυτερη χαρα περνω βεβαια οταν σε συνανταω κ βλεπω αυτο το τεραστιο χαμογελο της απολυτης ευτυχιας!

    Παντα τετοια. . . .
    Mavros Piravlos
    Mavros Piravlos


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : RX8 Cosmo HKS T04Z Latest Horsepower : pilot knows better
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 1944
    Ημ/νία εγγραφής : 23/08/2010
    Τόπος : Στου RE雨宮 το υπόγειο

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  Mavros Piravlos Τρι 15 Νοε 2011, 3:37 pm

    Μιχάλη καλά τρελοχιλιόμετρα να έχεις και απο εμένα!
    giorgos 75
    giorgos 75


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Latest Horsepower : ?????????
    Rebuilds : Rebuild???τι ειναι α
    Αριθμός μηνυμάτων : 827
    Ημ/νία εγγραφής : 26/08/2010
    Ηλικία : 49
    Τόπος : ΘΗΒΑ

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  giorgos 75 Τρι 15 Νοε 2011, 6:50 pm

    Μike να το χαιρεσαι το 8αρι σου παντα και παντου.
    Καλα και ευτιχισμενα τουρμπατα χιλιομετρα.
    basilis
    basilis


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : rx8 challenge Latest Horsepower : 192 ...last year
    Rebuilds : 1
    Αριθμός μηνυμάτων : 821
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
    Ηλικία : 44

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  basilis Τρι 15 Νοε 2011, 7:17 pm

    Μιχαλαρα ασε και λιγο βενζινη στα πρατηρια.....εχουν διαπιστωθει ελλειψεις,ειδικα σε αυτα που ειναι κοντα στην περιοχη του Αλιμου....

    καλα χιλιομετρα και ασπαστα....φωτογραφιες ρε ρεμαλι....
    Young Schumacher
    Young Schumacher


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : RX8 Challenge Latest Horsepower : 192
    Αριθμός μηνυμάτων : 492
    Ημ/νία εγγραφής : 05/01/2011
    Ηλικία : 40
    Τόπος : Athens

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  Young Schumacher Πεμ 17 Νοε 2011, 6:12 am

    Μιχαλη καλοριζικο να το χαιρεσαι και σου ευχομαι πολλα και απροβλιματιστα χιλιομετρα
    ΗΛΙΑΣRX8
    ΗΛΙΑΣRX8


    RX8 Revolution Mike192T Verified
    Rotary : rx8 Latest Horsepower : 300
    Rebuilds : 0
    Αριθμός μηνυμάτων : 50
    Ημ/νία εγγραφής : 08/10/2010
    Ηλικία : 45
    Τόπος : ΕΛΕΥΣΙΝΑ

    RX8 Revolution Mike192T Empty Απ: RX8 Revolution Mike192T

    Δημοσίευση  ΗΛΙΑΣRX8 Κυρ 20 Νοε 2011, 7:03 pm

    καλοριζικο μιχαλη,να το χαιρεσαι!
    και καλα τουρμπατα χιλιομετρα να εχεις!

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ 25 Νοε 2024, 3:03 am