Για πολλους και διάφορους λόγους στο fc μου χτυπάει παλινδρομική καρδια..Το αμάξι είναι αγωνιστικο και συγκεκριμένα για drift, για μένα αγωνιστικο σήμαινει να φτιάχτει ένα άμαξι με σκοπό να σου δίνει χαρά και όχι ταλαιπωριά που σύνεπαγεται απο την σκληρή χρήση, με το που το συνειδητοποιεί καποιος αυτό τότε μόνο φτιάχνει σωστό αμάξι!
το μοτερ που επιλέχθηκε πριν μερικα χρόνια προερχεται απο ford sierra cossworth, εχει ανακασκευαστει με στόχο την ρόπη, φουσκωμα απο χαμηλα και πάνω απο όλα την αξιοπιστια μιας και δεν υπαρχει χειροτερο απο το να κανεις ενα ταξιδι για να πας να ''παιξεις'' και να μείνεις με την χαρα...
Το αμάξι φτιάχτηκε απο μέσα προς τα έξω, cage, βάψιμο, καλωδιωση μόνο τα απαραιτητά, μοτερ κτλ
Το ψύγειο-inter cooler έχουν ''κλειστεί'' απο πάνω και κάτω, μέγαλη διαφορά στην θερμοκρασία!
Έχω έπεμβει στην μπροστινή γεωμετρία με αλλαγη της γώνιας ackerman και χειροποιητά ψαλίδια δικής μου κατασκευής μιας και οσο παράπανω τιμόνι έχεις τοσο πιο πολυ μπορεις να παραμείνεις στο γκάζι κατα την διάρκεια του drift!
Για να πάρετε μια ίδεα, και μπόρει να κόψει και άλλο.
Το σαζμαν είναι getrag, η τουρμπίνα Gt28, η αναρτηση είναι της xyz με αλλαγμένα ελλατήρια για τα δικά μου γούστα,Φυσικα έβαλα χέρι και στην πίσω γέφυρα, με μετατρόπη στην μπάρα που βάσταει σάσι-γέφυρα σε ρυθμιζομένη ωστε να χάμηλώσω πίσω χώρις να επηρέασω την γωνία camber μιας και το ιδανικό set-up για μένα είναι στις +- 0 μοίρες
Επίσης κατέργησα το dtss απο τις πίσω πλύμνες αντικαθιστώντας τα σινεμπλόκ που είναι υπέυθηνα γαι την τετραδιεύθηνση με τεφλον, μεγάλη διαφορά!!
Αυτο που αρεσει πιο πόλυ στο αμάξι μου είναι να κοίταω νέρο, λαδια να το βάζω μπρόστα να πήγαινω στην prive πιστά μας και να του πίνω το αίμα ξανά και ξανά και ξάνα να το επιστρέφω στο γκαράζ και πάλι απ΄την αρχή, σιγουρα οσοι απο εσας, σας έχει φάει η μουντζουρα και η ταλαιπώρια είτε απο μλκς μηχανικους έιτε απο λάθος επιλογές με καταλαβένετε!
και ενα βιντεακι απο τέλευταια προπόνηση στις σέρρες.. δεν έχει την ανατριχίλα του wankel..
το μοτερ που επιλέχθηκε πριν μερικα χρόνια προερχεται απο ford sierra cossworth, εχει ανακασκευαστει με στόχο την ρόπη, φουσκωμα απο χαμηλα και πάνω απο όλα την αξιοπιστια μιας και δεν υπαρχει χειροτερο απο το να κανεις ενα ταξιδι για να πας να ''παιξεις'' και να μείνεις με την χαρα...
Το αμάξι φτιάχτηκε απο μέσα προς τα έξω, cage, βάψιμο, καλωδιωση μόνο τα απαραιτητά, μοτερ κτλ
Το ψύγειο-inter cooler έχουν ''κλειστεί'' απο πάνω και κάτω, μέγαλη διαφορά στην θερμοκρασία!
Έχω έπεμβει στην μπροστινή γεωμετρία με αλλαγη της γώνιας ackerman και χειροποιητά ψαλίδια δικής μου κατασκευής μιας και οσο παράπανω τιμόνι έχεις τοσο πιο πολυ μπορεις να παραμείνεις στο γκάζι κατα την διάρκεια του drift!
Για να πάρετε μια ίδεα, και μπόρει να κόψει και άλλο.
Το σαζμαν είναι getrag, η τουρμπίνα Gt28, η αναρτηση είναι της xyz με αλλαγμένα ελλατήρια για τα δικά μου γούστα,Φυσικα έβαλα χέρι και στην πίσω γέφυρα, με μετατρόπη στην μπάρα που βάσταει σάσι-γέφυρα σε ρυθμιζομένη ωστε να χάμηλώσω πίσω χώρις να επηρέασω την γωνία camber μιας και το ιδανικό set-up για μένα είναι στις +- 0 μοίρες
Επίσης κατέργησα το dtss απο τις πίσω πλύμνες αντικαθιστώντας τα σινεμπλόκ που είναι υπέυθηνα γαι την τετραδιεύθηνση με τεφλον, μεγάλη διαφορά!!
Αυτο που αρεσει πιο πόλυ στο αμάξι μου είναι να κοίταω νέρο, λαδια να το βάζω μπρόστα να πήγαινω στην prive πιστά μας και να του πίνω το αίμα ξανά και ξανά και ξάνα να το επιστρέφω στο γκαράζ και πάλι απ΄την αρχή, σιγουρα οσοι απο εσας, σας έχει φάει η μουντζουρα και η ταλαιπώρια είτε απο μλκς μηχανικους έιτε απο λάθος επιλογές με καταλαβένετε!
και ενα βιντεακι απο τέλευταια προπόνηση στις σέρρες.. δεν έχει την ανατριχίλα του wankel..