Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


3 απαντήσεις

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    gangstarx7
    gangstarx7


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : RX7 FD Latest Horsepower : προς το παρων δε λεω
    Rebuilds : 1 και καλο!
    Αριθμός μηνυμάτων : 33
    Ημ/νία εγγραφής : 21/11/2010
    Ηλικία : 34
    Τόπος : Αθηνα

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  gangstarx7 Πεμ 21 Ιουλ 2011, 12:21 pm

    Το εν λογω θεμα μπηκε στην ενοτητα της γενικης συζητησης διοτι θα αντιπροσοπευσει την προσωπικη αποψη του καθε μελους αυτου του φορουμ ξεχωριστα...Να εκφερουν τη γνωμη τους καλουνται οι ιδιοκτητες RX8 και RX7FD-FC-FB...Προσωπικες αποψεις και βασικες διαφορες που εχει η ιδεολογια του καθε αυτοκινητου, διαφορες στα τεχνικα χαρακτηριστικα, στις επιδοσεις και στην ικανοτητα χειρισμου του καθε αυτοκινητου ξεχωριστα...Εγω προσωπικα εχω οδηγησει και RX8 challenge και ειμαι ιδιοκτητς FD...Πιστευω πως τα αυτοκινητα δεν εχουν ιδιαιτερη επαφη οσον αφορα την οδηγηκη συμπεριφορα, τις επιδοσεις και τις προοπτικες βελτιωσης τους...Θεωρω το RX7 πολυ πιο επικινδυνο, πολυ πιο αποτομο οταν το οδηγεις στα ορια του αλλα παραλληλα πιστευω πως αν το χειριστει σωστα καποιος, τοτε μπορει να αποδωσει αισθητα καλυτερα στην πιστα απο ενα RX8 (ειτε ειναι challenge ειτε ειναι cosmo). Mε τη φραση να αποδωσει αισθητα καλυτερα εννοω πως κατα τη γνωμη μου κατω απο σωστο χειρισμο μπορει να επιτυχει αρκετα καλυτερους χρονους σε σχεση με ενα ισοδυναμο σε αλογα και στησιμο RX8...Το RX7 στερειται ιδιαιτερα σε ανεσεις σε σχεση με αυτα που προσφερει το RX8. Το 8αρι εχει εξελιγμενα συστηματα που μπορουν να διορθωσουν καποια λαθη του εκαστοτε οδηγου, εχει πολυ φιλικη συμπεριφορα στο δρομο και γενικα ειναι πιο ανετο οσον αφορα την αργη και γρηγορη οδηγηση του, γεγονος ομως που το κανει καπως "συμβατικο και βαρετο σε σχεση με το επικινδυνο αλλα πολυ δυνατο σε σιγκινησεις 7αρι. Ολοι οι ιδιοκτητες RX8 KAI RX7FD-FC-FB ειναι ευπροσδεκτοι να αποτυπωσουν την προσωπικη τους γνωμη και ειδικα εκεινοι που εχουν βρεθει στη θεση του οδηγου και στα τεσσερα αυτοκινητα. Το συγκεκριμενο αρθρο δεν ξεκινησε με σκοπο να δημιουργηθουν διαμαχες μεταξυ των ιδιοκτητων των δυο ομοσταβλων αυτοκινητων αλλα προκειμενουν να αποτυπωθουν καλοπροεραιτα γενικες αποψεις αλλα και πιο εξειδικευμενες αποψεις απο εκεινους που εχουν τη γνωση και την δυνατοτητα να το κανουν!!

    Πιστευω πως η μαζικη συμμετοχη σε αυτο το θεμα θα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον καθως στο συγκεκριμενο φορουμ ως επι το πλειστον τα αυτοκινητα και οι οδηγοι που συναναστρεφομαστε ειναι οδηγοι RX8 και RX7...

    Ακουω γνωμες!!
    φιλικα,
    Γιωργος Very Happy Very Happy
    urbanslider
    urbanslider


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Απ: Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  urbanslider Πεμ 21 Ιουλ 2011, 11:01 pm

    Ωραίο το θεματάκι.

    Εγώ από RX7 ένα FC έχω οδηγήσει αλλά δεν έκανα τίποτα γιατί ήταν αυτοκίνητο αντικατάστασης και το πρόσεχα..
    Μου άρεσε όμως πάρα πολύ γιατί (ίσως λόγω παλαιότητας) είχε ωραία αίσθηση.. (ζωντανό τιμόνι, γκάζι με ντίζα, κτλ..)
    Μέχρι εκεί όμως η επαφή μου με τα 7αρια.. (δυστυχώς)..

    Το RX8 τώρα.. εγώ έχω challenge, αλλά έχω οδηγήσει διάφορα 8αρια.. και ΝΑ, και FI, ...και... με μοτερFD... Wink

    Από πλαίσιο το 8αρι είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
    Είναι φιλικότατο αυτοκίνητο, άνετο, και δεν θα τρομάξει τον αδαή όταν ξεπεράσει το όριο. Έχει την κάπως ''ψεύτικη'' αίσθηση που έχουν λίγο πολύ όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα με το ηλεκτρικό γκάζι το υποβοηθούμενο τιμότι κτλ.. αλλά στο 8αρι είναι σε πολύ μικρότερο βαθμό και αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα θεωρώ πλεονεκτήματά του.. Δεν εμπνέει τρομερή εμπιστοσύνη αλλά έχει πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Πολύ προοδευτικές αντιδράσεις και καθόλου νευρικό.

    Η εργοστασιακή ανάρτηση ακόμα και καινούρια έχει την τάση να κάνει την ουρά να πλέει λιγάκι και αυτό στις μεγάλες ταχύτητες τρομάζει λίγο τον οδηγό αλλά δεν θα προβληματίσει επι της ουσίας...

    Από το εργοστάσιο έρχεται (βασικά με μπουρδέλο ευθυγράμμιση) λιγάκι υποστροφικό αλλά αυτό διορθώνεται μιας και μπορείς ακόμη και στην εργοστασιακή ανάρτηση να πειράξεις camber, caster, toe.
    Αλλάζοντας το στήσιμο (ανάρτηση, διαφορικό, δεσίματα κτλ) μπορείς -θυσιάζοντας βεβαίως μέρος της φιλικότητάς του- να το κάνεις ένα απόλυτο όπλο όπου στην πίστα και με τα κατάλληλα χέρια μπορεί να ξεφτυλίσει πολύ ακριβότερες και γρηγορότερες στα χαρτιά κατασκευές...

    Χαρακτηριστική είναι και η ευκολία του αυτοκινήτου να προσαρμόζεται... είτε θέλεις drift είτε θέλεις time attack.. εγώ που συνήθως το βάζω πίστα για drift, αλλάζοντας την ευθυγράμμιση μπήκα για time attack και δεν με προβλημάτισε καθόλου, τα πάντα λειτουργούσαν αρμονικά όπως όταν έκανα drift..

    Εκπληκτικά φρένα τα οποία ακόμα και με ένα τίμιο σετ τακάκια δεν κουράζονται εύκολα στην πίστα..

    Ένα μεγάλο του μειονέκτημα είναι το μοτέρ του (ο renesis)... μα καλά τι σκεφτόντουσαν όταν επέλεγαν ατμοσφαιρικό μοτέρ ?? Δεν μπορώ να καταλάβω...
    Στο cosmo πρέπει να χτυπάς 8αρες για να έχεις την δύναμη (λέμε τώρα) διαθέσιμη το 6αρι σασμάν του το βοηθάει κάπως..

    Στο challenge η δύναμη (λέμε τώρα) αποδίδεται μεσαία κυρίως και το 5αρι ενώ είναι πολύ πιο ανθεκτικό απ το 6αρι δεν βοηθάει το αμάξι καθόλου... (είναι θεόμακρο)

    Θεωρώ ότι ο renesis δεν έχει την ''ψυχή'' που θα ήθελε το πλαίσιο, αν έβαζαν τον REW στο 8αρι θα μιλάγαμε για το απόλυτο όπλο... Δεν είναι τυχαίο που πολλοί έχουν καταφύγει στην λύση της τουρμπίνας...

    Άλλο ένα μειονέκτημα είναι το τιμόνι του.. Προς μεγάλη μου απογοήτευση για ένα τέτοιο αμάξι, το τιμόνι δεν είναι τόσο άμεσο, δεν έχει ωραία αίσθηση, και είναι κομματάκι αργό.. Φτιάχνεται λιγάκι πειράζοντας την caster αλλά miata ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ....

    Γενικά είναι ένα αμάξι όπου μπορεί με την ίδια χαρακτηριστική ευκολία που θα σε πάει ένα ταξίδι άνετα, να γράψει εκπληκτικούς χρόνους, αλλά και να γυρίσει όλη την πίστα με το πλάι.. και αυτό είναι και η βασική του διαφορά με τα 7αρια.. το 8αρι είναι λίγο απ όλα.. έγινε πιο GT (εξ ου και το πιο χλιαρό look, αλλά και οι 2 έξτρα πόρτες) για να πουλήσει περισσότερο. Του λείπει όμως η δύναμη(μάλλον ένα καλύτερο μοτέρ), και ένα καλύτερο τιμόνι..
    juha kankoulen
    juha kankoulen


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : FD3S Latest Horsepower : 315
    Rebuilds : ΛΑΖΑΡΟΣ
    Αριθμός μηνυμάτων : 254
    Ημ/νία εγγραφής : 16/09/2010
    Ηλικία : 48
    Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Απ: Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  juha kankoulen Παρ 22 Ιουλ 2011, 2:51 am

    παρ'όλα αυτά το RX8 έχει βελτιωθεί σε σχέση με το FD σαν αμάξι σε κάποια πράγματα. Έχει μεγαλύτερη ακαμψία σαν καρότσα.
    Έχει άξονα carbon άξονα μετάδοσης
    Έχει πολύ καλύτερη θέση και στήριξη της μπροστά αντιστρεπτικής που περνά μέσα από το μηχανοστάσιο ενώ στο FD οι άκρες της (ζανφοράκια) εδράζονται πάνω στο κάτω ψαλίδι από την κάτω μεριά δημιουργώντας θέμα στα χαμηλωμένα ενώ οι βάσεις στήριξης στραβώνουν με παρατεταμένη πιστάδικη χρήση.
    Είναι ένα από τα πρώτα σημεία διαφοράς νοοτροπίας ανάμεσα στα δυο αμάξια. Το εφτάρι έπρεπε να γίνει πάση θυσία όσο ελαφρύτερο γίνεται και σε πολλά σημεία του υπάρχουν τρύπες όπως αυτές που γίνονται στα μαχητικά αεροπλάνα.
    Π.χ. αν δείτε στο πάτωμα τα δεσίματα του οχταριού είναι θηρία βοηθώντας στην ακαμψία ενώ του fd κάτι κακόμοιρα αλλά αλουμινένια (πάλι ελάφρωμα).
    Το ίδιο και στην πίσω ανάρτηση. Πιο καλή για να πατάει σε δημόσιο δρόμο η 5μπρατση multilink στο οχταρι, στο εφτάρι ψαλίδι πάνω και κάτι-σαν ψαλίδι κάτω μαζί με toe link που είναι πάλι αλουμινένια κι όχι από σίδερο, αλλά έχει θέμα με wheel hop σε εκκινήσεις στα αμάξια με πολλά άλογα. Επίσης τα μπροστινά ψαλίδια του οχταριού είναι λίγο μεγαλύτερα από του Fd (=πιο προοδευτικό στις αντιδράσεις του)
    Το εφτάρι λοιπόν χρειάζεται ενα refresh με δεσίματα σε 3-4 σημεία της καρότσας καθώς και πιο καινουρια τρόμπα φρενων και ABS (αυτά τα δυο υπάρχουν στο 99spec) ενώ το οχτάρι ζητάει τούρμπισμα ή ακόμα καλύτερα FD μοτερ.
    urbanslider
    urbanslider


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Απ: Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  urbanslider Παρ 22 Ιουλ 2011, 3:36 am

    juha kankoulen έγραψε:παρ'όλα αυτά το RX8 έχει βελτιωθεί σε σχέση με το FD σαν αμάξι σε κάποια πράγματα.

    Δεν θεωρώ το 8αρι βελτιωμένο σε σχέση με το FD, θεωρώ το 8αρι ένα άλλο αυτοκίνητο.. γι αυτό και -κατά την δική μου λογική- το ονόμασαν RX8 και όχι RX7..

    juha kankoulen έγραψε:ενώ το οχτάρι ζητάει ... ακόμα καλύτερα FD μοτερ.

    yes yes YES BABY YES !!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
    urbanslider
    urbanslider


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : Ένα μαύρο... Latest Horsepower : Δεν σου λέω !!
    Rebuilds : Σα να κοντοζυγώνει..
    Αριθμός μηνυμάτων : 2164
    Ημ/νία εγγραφής : 12/10/2010
    Ηλικία : 43
    Τόπος : ebisu θα ήθελα...

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Απ: Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  urbanslider Παρ 22 Ιουλ 2011, 4:48 am

    Επίσης στο RX8 κυκλοφόρησε μια ''ενισχυμένη'' έκδοση η sport prestige limited, όπως και στο 99spec FD όμως Japan only...

    Άλλαξαν τα αμορτισέρ με σκληρότερα. Και ενισχύθηκε η ακαμψία στα σημεία που φαίνονται στις εικόνες.. Εμπρός ανάρτηση, ενίσχυση στα A pillars, και έξτρα κολήσεις για ενίσχυση στις βάσεις των πίσω αμορτισέρ.

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB SP1

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB SP2


    gangstarx7
    gangstarx7


    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Verified
    Rotary : RX7 FD Latest Horsepower : προς το παρων δε λεω
    Rebuilds : 1 και καλο!
    Αριθμός μηνυμάτων : 33
    Ημ/νία εγγραφής : 21/11/2010
    Ηλικία : 34
    Τόπος : Αθηνα

    Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB Empty Απ: Γενικες και Ειδικες διαφορες μεταξυ RX8 και RX7FD-FC-FB

    Δημοσίευση  gangstarx7 Παρ 22 Ιουλ 2011, 12:17 pm

    Πολυ ενδιαφεροντα αυτα που γραψατε urbanslider και juha!! Εξιδεικευμενες γνωσεις που βοηθουν ομως στην κατανοηση της διαφορετικοτητας των δυο αυτοκινητων και βεβαιως, στη διαφορα της φιλοσοφιας τους...θα συμφωνησω πως το οχταρι ειναι λιγο απο ολα,σε αντιθεση με το πιο αποτομο και επικινδυνο εφταρι το οποιο επιτρεπει την αποτελεσματικη αξιοποιηση μονο μερικων απο τις χρησεις που προοριζεται ενα μεσο καλο αυτοκινητο. Πιστευω πως ενας ενδεχομενος συνδιασμος της ομης -χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα- δυναμης που προσφερει το rx7, σε συνδιασμο με την φιλικοτητα και την παραπανω ανεση που προσφερει το οχταρι, θα εφτιαχναν ενα αυτοκινητο που θα κατορθωσει να συζητηθει ακομα περισσοτερο και απο το θρυλικο RX7. Προσωπικη μου αποψη ειναι πως το εφταρι θα ηταν ιδανικο εαν ειχε καποιες επιλογες traction control, πιο ενισχυμενο σασι,ενισχυμενο σασμαν, εναν κινητηρα με single turbo, το οποιο θα ξεκιναει να δινει δυναμη απο σχετικα χαμηλα 3-3500 στροφες και να παιζει μεχρι 380-400 αλογα. Μεγαλυτερες υποδυναμεις απο αυτην, θεωρω πως περιοριζουν το αυτοκινητο καθαρα για αγωνιστικη χρηση ευθειας. Προσωπικα το σχημα του εφταριου πιστευω πως ειναι 200 χρονια μπροστα χωρις να θελω να υποτιμησω το πολυ ομορφο sportif 8αρι. Γενικα, αν μου ζητουσε καποιος να χαρακτηρισω με μια φραση τα δυο αυτοκινητα, η γνωμη μου ειναι πως το RX8 ειναι ενα πορωτικο "παιχνιδι" ενω το RX7 ειναι ενα τρομερο "οπλο". Εαν ημουν ιδιοκτητης RX8 σιγουρα θα επελλεγα να κανω μετατροπη σε FD μοτερ. Αυτο που λειπει απο τον renesis ρε γαμωτο ειναι η ροπη! Και προκειμενου καποιος ιδιοκτητης 8αριου να τουρμπισει αυτο το μοτερ, θεωρω μακραν καλυτερη επιλογη να παει σε FD μοτερ.
    Αυτα προς το παρων Very Happy

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Κυρ 24 Νοε 2024, 7:59 pm