Με την ευκαιρία της ηλεκτροστατικής βαφής των γάντζων μου που είχαν σκουριάσει, είπα να τους βρω και μια χρησιμότητα για να μην τους κουβαλάω απλός, αφού μέχρι στιγμής δεν μου χρειάστηκαν ποτέ. Σκέφτηκα ότι είναι μια πολύ καλή θέση για κάμερα εκεί η οποία θα βλέπει μπροστά αλλά να μπορεί να γυρνά και προς το αυτοκίνητο και πλάι για πιο ωραία πλάνα. Μια μικρή βασούλα είχα στο συρτάρι (σε όλα τα μαγαζιά με ηλεκτρονικά πουλάνε πάμφθηνα) και το μόνο που έλειπε ήταν κάποιος τρόπος να στηριχθεί πολύ σταθερά στον γάντζο.
Σκάλισα λοιπόν τα κουτιά της αποθήκης μου και βρήκα μερικά ποδαράκια για έπιπλα που δεν είχα χρησιμοποιήσει (έχω το συνήθειο να μαζεύω διάφορα μπιχλιμπίδια). Το σχήμα τους μου έκανε και το μέγεθος αφού τα δοκίμασα, ιδανικό!
Έκοψα λοιπόν τα ποδαράκια από τα δύο και κράτησα μόνο τη βάση τους, στο κέντρο είχε και σπείρωμα έτοιμο, βρήκα και μια βίδα και έτοιμη η βάση!
Με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω και μερικά πλάνα και θα ανεβάσω.
10 λεπτά υπόθεση με υλικά που είχα και μπαινοβγαίνει πανεύκολα χωρίς εργαλεία στηρίζοντας οποιαδήποτε φωτογραφική έχει σπείρωμα για τρίποδο. Και πολύ πιο σίγουρη από βεντούζα.
Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξω μια που θα προσαρμόζεται σε ένα OEM γάντζο που όλοι έχετε και θα έχει και μπράτσο να ανεβαίνει πιο ψηλά για να βλέπει οδηγό, αλλά να γυρνά και στο πλάι για να βλέπει τροχούς.
Σκάλισα λοιπόν τα κουτιά της αποθήκης μου και βρήκα μερικά ποδαράκια για έπιπλα που δεν είχα χρησιμοποιήσει (έχω το συνήθειο να μαζεύω διάφορα μπιχλιμπίδια). Το σχήμα τους μου έκανε και το μέγεθος αφού τα δοκίμασα, ιδανικό!
Έκοψα λοιπόν τα ποδαράκια από τα δύο και κράτησα μόνο τη βάση τους, στο κέντρο είχε και σπείρωμα έτοιμο, βρήκα και μια βίδα και έτοιμη η βάση!
Με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω και μερικά πλάνα και θα ανεβάσω.
10 λεπτά υπόθεση με υλικά που είχα και μπαινοβγαίνει πανεύκολα χωρίς εργαλεία στηρίζοντας οποιαδήποτε φωτογραφική έχει σπείρωμα για τρίποδο. Και πολύ πιο σίγουρη από βεντούζα.
Το επόμενο βήμα είναι να φτιάξω μια που θα προσαρμόζεται σε ένα OEM γάντζο που όλοι έχετε και θα έχει και μπράτσο να ανεβαίνει πιο ψηλά για να βλέπει οδηγό, αλλά να γυρνά και στο πλάι για να βλέπει τροχούς.