spiffm Παρ 21 Δεκ 2012, 1:58 am
juha kankoulen έγραψε:Δηλαδή τα time attack αυτου του επιπέδου είναι tuning cars ΔΕΝ είναι αγωνιστικα?
Αν συγκρίνουμε ένα τέτοιο time attack με π.χ. το Escort WRC του Κύρκου πιο έχει μεγαλύτερη εξέλιξη????
Ναι. Ένα αυτοκίνητο αγωνιστικό το οποίο βγαίνει αγωνιστικό από το εργοστάσιο είναι τελείως διαφορετική κατασκευή. Άλλο σασί, άλλα ηλεκτρονικά, στον προγραμματιστή (ο οποίος φτιάχνει πρόγραμμα σε συνεργασία με αυτόν που έχει σχεδιάσει το μοτέρ και έχει κάνει θεμοδυναμικές και άλλες μελέτες) μετατρόχια με ψαλίδια σωστά φτιαγμένα.
Η αεροδυναμική ενός εργοστασιακού αγωνιστικού δεν έχει καμία σχέση με κάποιο Time Attack
Πχ στην Ελλάδα το BTCC Accord έχει γράψει 59+ στα Μέγαρα με 300 άλογα και 215 λαστιχάκι από τότε με ένα αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90.
Τα κράματα που χρησιμοποιούνται σε αγωνιστικά όπως μαγνήσιο inconel (που τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να έρχεται και στα time attack, driftκλπ) κλπ. Ακομα και στις ποσότητες των υλικών που θα χρησιμοποιήσουν δεν είναι overengineered για να είμαστε σίγουροι αλλά όσο ακριβώς χρειάζεται για την χρήση που το θέλουν σχεδιασμένα σε FEA.
Με την ευρεία έννοια του όρου μπορείς να πεις ότι είναι αγωνιστικά αλλά στην πραγματικότητα ένα Time attack ή drift εκτός από μερικές εξαιρέσεις είναι μόνο στο όνομα και τίποτα άλλο. Tuning σημαίνει ακριβώς όπως το είπες παίρνω και αλλάζω.
Είναι άλλος κόσμος και άλλα αυτοκίνητα τελείως.