Πως γίνεται με μια ''απλή'' κατα τα άλλα greddy θολόμπαρα να δημιουργήσεις το απόλυτο δέσιμο μεταξύ θόλων και master cylinder (ρε πως το λένε στα ελληνικά σκάλωσα).. anyway.. δέσιμο που συναντάμε σε πολύ ακριβές μπάρες της αγοράς..
Έχουμε και λέμε...
Από το αυτοκίνητο αφαιρέθηκε η μαμά θολόμπαρα για να αντικατασταθεί από μια Greddy.. αυτό όμως είναι μόνο η αρχή...
Τοποθετήθηκε η greddy και ξεκινάμε...
Τα υπόλοιπα συστατικά της συνταγής..
Σκοπός του μηχανικού να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ θολόμπαρας και master cylinder (ρε αφεντικό δεν θυμόμουν πως το λένε στα ελληνικά μη βαράς).
Οι εργασίες ξεκίνησαν...
Έχει πάρει φωτιά ο μηχανικός λέμε... και όχι μόνο..
Παίρνει μέτρα..
Τραβάει μια πόντα..
Ακολουθεί η tig...και έτοιμο το πρώτο μέρος..
Μέτρα για την άλλη λάμα..
Πάλι tig και έτοιμο και το δεύτερο και τελευταίο.. εφαρμόζει στον θόλο..
Όλα τέλεια.. αλλά.. ο μάστορας καθ ότι μερακλής δεν θα το αφήσει έτσι το πράμα...