Rx8 Antiforum

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


4 απαντήσεις

    Dragster rx8 turbo (nonos)

    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 12:38 am

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΜΟΝΟΣ και μοναδικη συμμετοχη rotary!!!!!
    και καποιοι μαλιστα με rotary κατακρινανε!!!!!
    πιστευω αν καταφερω και βρω υποστιρηξη μηχανικη και ηθικη να μπω και στα επομενα!





    appellator
    appellator


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Rotary : RX7-FD3S Rebuilds : never
    Αριθμός μηνυμάτων : 236
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010
    Ηλικία : 47
    Τόπος : ATHENS

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  appellator Παρ 11 Μαρ 2011, 5:33 am

    An κ δεν ειμαι ο πλεον ειδικος πιστευω οτι το αμαξι στον πισω αξονα
    ηταν υπερβολικα κουτσουρο(σκληρο) για να ξεκινησει ταπα.Παντως πολυ
    καλη προσπαθεια κ μπραβο σου.Οταν με το καλο ετοιμαστω θα παμε παρεα
    να τους σουβλισουμε okay
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 5:37 am

    appellator έγραψε:An κ δεν ειμαι ο πλεον ειδικος πιστευω οτι το αμαξι στον πισω αξονα
    ηταν υπερβολικα κουτσουρο(σκληρο) για να ξεκινησει ταπα.Παντως πολυ
    καλη προσπαθεια κ μπραβο σου.Οταν με το καλο ετοιμαστω θα παμε παρεα
    να τους σουβλισουμε okay
    Ηταν σκληρο οντως, και τα 225/55/16 δε με βοηθησαν καθολου, ειχα αναγκαστει και ειχα 8 πιεση μεσα τους και 100κιλα στο πορτ μπαγκαζ για να μη γραφει τουλαχιστον η 2αρα!!
    τεσπα, 1η φορα ηταν ....την 2η θα ειναι καλυτερη και ποιο δυνατο το 8αρι και καλυτερα στημενο!
    Mike 192T
    Mike 192T


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Αριθμός μηνυμάτων : 666
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  Mike 192T Παρ 11 Μαρ 2011, 6:23 am

    Την επόμενη πήγαινε με 245/45 ή ακόμα καλύτερα με 255/50/16.και ευθυγράμμιση πίσω
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 7:14 am

    Mike 192 έγραψε:Την επόμενη πήγαινε με 245/45 ή ακόμα καλύτερα με 255/50/16.και ευθυγράμμιση πίσω

    17 μερες θελουν ακομα για να ερθουν τα 255/50/16 okay okay okay
    στην αναρτηση λιγο κολησα αλλα κατι εχω στο μυαλο μου!
    εχουμε καιρο εως τις 20/7
    Mike 192T
    Mike 192T


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Αριθμός μηνυμάτων : 666
    Ημ/νία εγγραφής : 24/08/2010

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  Mike 192T Παρ 11 Μαρ 2011, 7:44 am

    Δες λίγο πίσω ανάρτηση στο βιντεάκι. Σχετικά αδιάφορη η ιπποδύναμη. Θες λίγο μαλάκωμα πίσω....

    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 8:22 am


    Τέτοιες πιέσεις είνα για dragsterάδικα λάστηχα πρόσεχε με τα 888 γιατί έχουν σκληρό πλαινό για TD (Βλέπε ατύχημα silvia s2000 δεν θυμάμαι σε πιο αγώνα drgster εδώ στην Ελλάδα)
    avatar
    theakisrx8


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Rotary : RX-7 FD3S Latest Horsepower : 320
    Rebuilds : ONCE
    Αριθμός μηνυμάτων : 49
    Ημ/νία εγγραφής : 08/09/2010
    Τόπος : ΧΙΟΣ

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  theakisrx8 Παρ 11 Μαρ 2011, 8:32 am

    Δοκιμασε με τις μαμα αναρτήσεις στον πισω αξονα...!
    Θα παθεις σοκ... Οι καλυτερες μακραν για drag...
    Δεν θα έλεγα οχι σε μεγαλύτερη ζάντα...!

    Επίσης διαφωνώ στο 8 πίεση στα πίσω λάστιχα...
    Δεν ήταν εκει το πρόβλημα της πρόσφυσής σου....
    Τα R888 που χρησιμοποίησες, ειναι πολύ καλά ελαστικά για αυτη τη χρήση...
    Αλλά επειδή είναι ελαστικά cirquit έχουν διπλή ενίσχυση μεταλλικού πλέγματος στα πλαϊνα προκειμένου να μην ''στραμπουλάνε'' στις στροφές, που σημαίνει οτι απαιτείται μια Χ υψηλότερη απο το 8 πίεση αέρα μέσα για να λειτουργήσουν σωστά....
    Το να ρίξεις την πίεση στο 8 δεν έχει νόημα....
    Πάλι η ενίσχυση στο προφίλ των ελαστικών θα κάνει τη δουλειά της και δεν θα τα αφήσει να στραμπουλήσουν ώστε να απορροφήσουν κινητική ενέργεια κατα την εκκίνηση όπως κάνει ενα drag slick ελαστικο.
    Αυτό που κατάφερες ρίχνοντας την πίεση στο 8 έιναι να μειώσεις την επιφάνεια επαφής του πέλματος του ελαστικού με τον δρόμο διότι αυτό πολύ απλά έκανε κοιλιά προς το εσωτερικό της ζάντας....
    Αν δεν υπήρχε η μάυρη κόλα στην άσφαλτο θα παρητηρούσες κατα το burn out 2 ''ράγες'' αριστερά και δεξιά σε κάθε ίχνος ελαστικού ΑΝΤΙ για 2 παχές γραμμές, δηλαδή την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με την άσφαλτο...
    Τα παραπάνω τα παραθέτω έπειτα απο προσωπική εμπειρία χρήσης των ανωτέρω ελαστικών στο ίδιο αμάξι και ας είχε πολύ λιγότερη δύναμη....

    Δοκίμασε μια πίεση αναμεσα στο 22 με 25 psi σε 18 ζάντα.... Για 16ρα πειραματίσου με πίεση εκκίνησης την 28....

    Και το τελευταίο.. Μάζεψε το πόδι σου απο το γκάζι στην εκκίνηση... Οι κόφτες σε όλες τις ταχύτητες αυξάνουν τον τελικό χρόνο στα 400μετρα...
    Οι απαντησεις του τύπου ''Ναι αλλα χρειάζονται οι κοφτες στην 1η για αν μαζεψει χλμ το αμαξι'' απλά δεν υπάρχουν.... Μαζεψε χλμ χωρίς κόφτες...!
    Τοποθετησε 16ρα στον εμπρόσθιο άξονα με μικρότερο φάρδος ελαστικού π.χ 195 για λιγότερη τριβή στον ''άχρηστο'' εμπρόσθιο άξονα....

    Βρες ενα Gtech και κανε προπόνηση προκειμένου να πετύχεις το τέλειο 0-18μέτρα διότι αυτό καθορίζει και τον τελικό χρονο στα 400μέτρα... Εννοείται αφού πετύχεις το τέλειο 0-18 σύμφωνα με τις ικανότητες του αμαξιού σου, βρες τρόπο να το πετυχαίνεις ΠΑΝΤΑ....

    Και άλλα πολλά... Τα αποκτάς με την εμπειρία..! Τονίζω για το Gtech, (που είναι και φθηνο), ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ....

    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου...!!!!!!! cheers cheers cheers cheers cheers

    Αλήθεια τι χρόνους έκανες...???




    avatar
    theakisrx8


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Rotary : RX-7 FD3S Latest Horsepower : 320
    Rebuilds : ONCE
    Αριθμός μηνυμάτων : 49
    Ημ/νία εγγραφής : 08/09/2010
    Τόπος : ΧΙΟΣ

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  theakisrx8 Παρ 11 Μαρ 2011, 8:32 am

    spiffm έγραψε:
    Τέτοιες πιέσεις είνα για dragsterάδικα λάστηχα πρόσεχε με τα 888 γιατί έχουν σκληρό πλαινό για TD (Βλέπε ατύχημα silvia s2000 δεν θυμάμαι σε πιο αγώνα drgster εδώ στην Ελλάδα)

    Χαχα, με πρόλαβες..!!!
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 10:55 am

    spiffm έγραψε:
    Τέτοιες πιέσεις είνα για dragsterάδικα λάστηχα πρόσεχε με τα 888 γιατί έχουν σκληρό πλαινό για TD (Βλέπε ατύχημα silvia s2000 δεν θυμάμαι σε πιο αγώνα drgster εδώ στην Ελλάδα)
    το θυμαμαι το ατυχημα!
    ναι και σε εμενα με τοση χαμηλη πιεση ελαστικων μετα τα 130κμ ψαρευε πολυ! νομιζα οτι θα ξεζανταρει!
    τωρα εχω παραγγειλει αυτα : http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebrand=toyo&tiremodel=Proxes+TQ
    τα toyo TQ ειναι καθαρα για drag
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 10:57 am

    Mike 192 έγραψε:Δες λίγο πίσω ανάρτηση στο βιντεάκι. Σχετικά αδιάφορη η ιπποδύναμη. Θες λίγο μαλάκωμα πίσω....

    πιστευω οτι το συγκεκριμενο θα φοραει και ημιαξονια και διαφορικο!
    για να φυγεις τοσο ταπα οσο αυτο,με μαμα ημιαξονια, πιστευω θα μεινεις εκει!
    avatar
    ????????
    Επισκέπτης


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  ???????? Παρ 11 Μαρ 2011, 11:08 am

    theakisrx8 έγραψε: Για 16ρα πειραματίσου με πίεση εκκίνησης την 28....
    με 25 πιεση εκανα 14,2 με το 18μετρο στο 3,1 !!!! με 8 πιεση και 100κιλα στο πορτ μπαγκαζ σε ενα δοκιμαστικο εγραψα 12,88 με 2,2 το 18 μετρο!!!αυτο πως το εξηγεις με βαση αυτο που λες?

    theakisrx8 έγραψε:Και το τελευταίο.. Μάζεψε το πόδι σου απο το γκάζι στην εκκίνηση... Οι κόφτες σε όλες τις ταχύτητες αυξάνουν τον τελικό χρόνο στα 400μετρα...
    Οι απαντησεις του τύπου ''Ναι αλλα χρειάζονται οι κοφτες στην 1η για αν μαζεψει χλμ το αμαξι'' απλά δεν υπάρχουν.... Μαζεψε χλμ χωρίς κόφτες...!
    αν δε κρατουσα την πρωτη εστω για λιγο, με ξεφουσκοτα λαστιχα και το φορτιο στο πορτ μπαγκαζ η 2α κρεμουσε πολυ και εκανα 14+ μια φορα που το δοκιμασα!!!

    theakisrx8 έγραψε:Τοποθετησε 16ρα στον εμπρόσθιο άξονα με μικρότερο φάρδος ελαστικού π.χ 195 για λιγότερη τριβή στον ''άχρηστο'' εμπρόσθιο άξονα....
    αυτο ειναι σωστο που λες,αλλα δεν χωρουσαν τα φρενα (355)...και ετσι ετρεξα με 235/35/19...στα επομενα ομως θα ειμαι με 16' μπροστα και αλλα φρενα!

    theakisrx8 έγραψε:Βρες ενα Gtech και κανε προπόνηση προκειμένου να πετύχεις το τέλειο 0-18μέτρα διότι αυτό καθορίζει και τον τελικό χρονο στα 400μέτρα... Εννοείται αφού πετύχεις το τέλειο 0-18 σύμφωνα με τις ικανότητες του αμαξιού σου, βρες τρόπο να το πετυχαίνεις ΠΑΝΤΑ....

    με ενος μηχανικου το ειχα μετρησει ,οταν ηταν να παω μια κοντρα και με 245/45/17 r888 και καροτσα ειχα γραψει 12.1 το 400ρι και 1.85 το 18μετρο!!!
    που να ηξερα οτι θα ηταν χειροτερα με 16'αρα και ντυμενος,αλλα το απετουσε η κατηγορια!
    ασε που ηταν 1η συμμετοχη και πηγα και μονος!
    ο μονος βοηθος ενα παλικαρι απο Αθηνα με 8αρι,που καποτε ειχα παει κοντρα μαζι του!
    Ασε σου λεω!!!τεσπα, παντως δεν εχει επαφη τα drag με τις κοντρες του δρομου!
    avatar
    theakisrx8


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Rotary : RX-7 FD3S Latest Horsepower : 320
    Rebuilds : ONCE
    Αριθμός μηνυμάτων : 49
    Ημ/νία εγγραφής : 08/09/2010
    Τόπος : ΧΙΟΣ

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  theakisrx8 Παρ 11 Μαρ 2011, 12:15 pm

    Godfather-x8 έγραψε:
    theakisrx8 έγραψε: Για 16ρα πειραματίσου με πίεση εκκίνησης την 28....
    με 25 πιεση εκανα 14,2 με το 18μετρο στο 3,1 !!!! με 8 πιεση και 100κιλα στο πορτ μπαγκαζ σε ενα δοκιμαστικο εγραψα 12,88 με 2,2 το 18 μετρο!!!αυτο πως το εξηγεις με βαση αυτο που λες?

    theakisrx8 έγραψε:Και το τελευταίο.. Μάζεψε το πόδι σου απο το γκάζι στην εκκίνηση... Οι κόφτες σε όλες τις ταχύτητες αυξάνουν τον τελικό χρόνο στα 400μετρα...
    Οι απαντησεις του τύπου ''Ναι αλλα χρειάζονται οι κοφτες στην 1η για αν μαζεψει χλμ το αμαξι'' απλά δεν υπάρχουν.... Μαζεψε χλμ χωρίς κόφτες...!
    αν δε κρατουσα την πρωτη εστω για λιγο, με ξεφουσκοτα λαστιχα και το φορτιο στο πορτ μπαγκαζ η 2α κρεμουσε πολυ και εκανα 14+ μια φορα που το δοκιμασα!!!

    theakisrx8 έγραψε:Τοποθετησε 16ρα στον εμπρόσθιο άξονα με μικρότερο φάρδος ελαστικού π.χ 195 για λιγότερη τριβή στον ''άχρηστο'' εμπρόσθιο άξονα....
    αυτο ειναι σωστο που λες,αλλα δεν χωρουσαν τα φρενα (355)...και ετσι ετρεξα με 235/35/19...στα επομενα ομως θα ειμαι με 16' μπροστα και αλλα φρενα!

    theakisrx8 έγραψε:Βρες ενα Gtech και κανε προπόνηση προκειμένου να πετύχεις το τέλειο 0-18μέτρα διότι αυτό καθορίζει και τον τελικό χρονο στα 400μέτρα... Εννοείται αφού πετύχεις το τέλειο 0-18 σύμφωνα με τις ικανότητες του αμαξιού σου, βρες τρόπο να το πετυχαίνεις ΠΑΝΤΑ....

    με ενος μηχανικου το ειχα μετρησει ,οταν ηταν να παω μια κοντρα και με 245/45/17 r888 και καροτσα ειχα γραψει 12.1 το 400ρι και 1.85 το 18μετρο!!!
    που να ηξερα οτι θα ηταν χειροτερα με 16'αρα και ντυμενος,αλλα το απετουσε η κατηγορια!
    ασε που ηταν 1η συμμετοχη και πηγα και μονος!
    ο μονος βοηθος ενα παλικαρι απο Αθηνα με 8αρι,που καποτε ειχα παει κοντρα μαζι του!
    Ασε σου λεω!!!τεσπα, παντως δεν εχει επαφη τα drag με τις κοντρες του δρομου!

    1. Βασικα οταν λέω πίεση εκκίνησης την 28, εννοώ ξεκίνα κατα τη γνώμη μου τις δοκιμές με 28 πίεση στα R888 και σιγα σιγα ρίξε την στο χαμήλοτερο δυνατό...
    Εκτιμώ οτι πέτυχες καλύτερο χρόνο με την 8 πίεση διότι πρόσθεσες αυτό το τεράστιο βάρος στο πορτπαγκαζ...Με αφορμή ομως το βαρος θα ηθελα να αναφερω οτι ενας συνοδηγος (μέσος ανδρας) σε RX8 chally εχει σαν αποτέλεσμα +0,5sec στο 400ρι μέτρηση Gtech...
    Θα επιμείνω λίγο χωρις να θελω να παρεξηγηθω, οτι η 8 πιεση στα R888 είναι λάθος, με επιχείρημα το ιχνος ελαστικου που αναφερω παραπάνω...

    2. Εφοσον πετυχες θετικο αποτέλεσμα, ΟΚ

    3. ΟΚ

    4. με ενος μηχανικου το ειχα μετρησει ,οταν ηταν να παω μια κοντρα και με 245/45/17 r888 και καροτσα ειχα γραψει 12.1 το 400ρι και 1.85 το 18μετρο!!!

    Φανταστικό!!!!

    5. παντως δεν εχει επαφη τα drag με τις κοντρες του δρομου!

    Μαζί σου!!!

    Και παλι συγχαρητηρια για το θαρρος αναμεσα στους πιστονακηδες.... Dragster rx8 turbo (nonos)  518926 Dragster rx8 turbo (nonos)  518926 Dragster rx8 turbo (nonos)  731811 Red Rotor
    bigproedros
    bigproedros


    Dragster rx8 turbo (nonos)  Verified
    Rotary : RX-8 Αριθμός μηνυμάτων : 578
    Ημ/νία εγγραφής : 04/10/2010
    Ηλικία : 33
    Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ

    Dragster rx8 turbo (nonos)  Empty Απ: Dragster rx8 turbo (nonos)

    Δημοσίευση  bigproedros Παρ 11 Μαρ 2011, 1:36 pm

    none gia mixaniki ipostiriksei den kserw alla ITHIKI tha xeis sgr apo olous emas sto antiforum giati ektos tou oti eimaste mia gamati parea eisai kai o monadikos mas ekproswpos.. no1 no1

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ 22 Νοε 2024, 12:38 am